Jaký benzínový motor do S80 na LPG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Který nemá s Fordem nic společnýho? 2,5 a nebo 3,2?
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
2,5T v té variantě, kterou má michal0077, to je B5254T2, je čistokrevný švéd. Vyráběl se, myslím, ve Skovde. 3,2 je motor vyvinutý Volvem pro celou tehdejší divizi PAG a vyráběný u Fordu, myslím ve Swindonu.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
takze myslis ze u 2,5T neni problem? rikam pri shaneni volva s LPG z rise jsem na par s repasovanou hlavou videl...
jinak o tom vyndavani vacky, treba u novejch focusu 1,6 to bez sundani vacky nejde... nejsou tam klasicky podlozky, meni se cely "kalíšek", ktery bez sundani vacky nevysunes, je vysoky asi tak 2cm takze zadne pripravky ti nepomuzou a vacka musi ven... co me udivuje ze uz u novejch aut ta vule nemusi souhlasit a kdo si na to da LPG tomu bych doporucil kontrolu...
jinak o tom vyndavani vacky, treba u novejch focusu 1,6 to bez sundani vacky nejde... nejsou tam klasicky podlozky, meni se cely "kalíšek", ktery bez sundani vacky nevysunes, je vysoky asi tak 2cm takze zadne pripravky ti nepomuzou a vacka musi ven... co me udivuje ze uz u novejch aut ta vule nemusi souhlasit a kdo si na to da LPG tomu bych doporucil kontrolu...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Přikládám obrázek sestavení hlavy motoru
kde je položka 38 - vymezovací kališek vůle ventilů
kde je položka 38 - vymezovací kališek vůle ventilů
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14363
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Koukal jsem do Vadisu, že tam jsou různá objednací čísla pro různou sílu podložek (kalíšků), ale při pohledu na obrázek marně dumám jak by se dala ta vůle zkontrolovat. Asi je na to spešl přípravek, který přitáhne vačku k hlavě, protože když sešroubuju ty dva kusy dohromady (hlavu a víko) tak tam už vůli nikudy nezměřím.
Či je to jinak?
Či je to jinak?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Tak má za sebou už více než 1000km na LPG a auto vyšlapuje jak hodinky...
Polovina jsou couračky do 20km a druhá polovina dlouhé trasy.
Na těchto km mám dosavadní spotřebu 10,8l/100km LPG a k tomu 1,6l/100km benzínu (na starty a přístřik)
A to by ta benzínová spotřeba měla jít dolů, až bude venku teplo, tak bude auto přepínat dříve...
Když vezmeme poloviční cenu LPG, tak je to "cenově" jak kdybych jezdil za 7 benzínu...
Poslední spotřeba byla o víkendu dálková na hory a zpět, před odjezdem plná nádrž a po příjezdu opět doplněno.
Trasa: Slaný, Mělník, Boleslav, Turnov, Ž.Brod, Rokytnice a to samé zpět. A žádná brzda provozu, pěkně svižná jízda
Dá se říct že na této trase byla benzínová spotřeba skoro nic... (byly jen dva studené starty na 320km a přístřik je nastaven nad 2800ot a tam se běžně téměř nepohybuju)
Spotřeba LPG vyšla po dotankování na necelých 11 l/100km...
Takže zatím spokojenost.
Polovina jsou couračky do 20km a druhá polovina dlouhé trasy.
Na těchto km mám dosavadní spotřebu 10,8l/100km LPG a k tomu 1,6l/100km benzínu (na starty a přístřik)
A to by ta benzínová spotřeba měla jít dolů, až bude venku teplo, tak bude auto přepínat dříve...
Když vezmeme poloviční cenu LPG, tak je to "cenově" jak kdybych jezdil za 7 benzínu...

Poslední spotřeba byla o víkendu dálková na hory a zpět, před odjezdem plná nádrž a po příjezdu opět doplněno.
Trasa: Slaný, Mělník, Boleslav, Turnov, Ž.Brod, Rokytnice a to samé zpět. A žádná brzda provozu, pěkně svižná jízda

Dá se říct že na této trase byla benzínová spotřeba skoro nic... (byly jen dva studené starty na 320km a přístřik je nastaven nad 2800ot a tam se běžně téměř nepohybuju)
Spotřeba LPG vyšla po dotankování na necelých 11 l/100km...
Takže zatím spokojenost.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
jestli ti auto zere pri svizne jizde 11l LPG/100km tak je to hodne pekny...
jinak bez privstriku mi spotrebu benzinu mam tak 0,5l/100km, proste za 500Kc tam tak po 3 mesich musim natankovat...
zajimava otazka je kolik vozit s sebou benzinu.... ja vetsinou neco tak pod pulku a tak kolem 1/4 tankuju. Sice vozim s sebou hodne benzinu kterej casto ani nestacim vyjezdit ale zase si rikam ze se precerpavanim vetsi objem benzinu tolik nezahriva a treba to prodlouzi zivotnost benzinove pumpy...
jinak bez privstriku mi spotrebu benzinu mam tak 0,5l/100km, proste za 500Kc tam tak po 3 mesich musim natankovat...
zajimava otazka je kolik vozit s sebou benzinu.... ja vetsinou neco tak pod pulku a tak kolem 1/4 tankuju. Sice vozim s sebou hodne benzinu kterej casto ani nestacim vyjezdit ale zase si rikam ze se precerpavanim vetsi objem benzinu tolik nezahriva a treba to prodlouzi zivotnost benzinove pumpy...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Uvidíme, zatím je ještě brzo na nějaké hodnocení dlouhodobé spotřeby při běžných trasách...
Ta spotřeba těch 11 byla na trase 160km tam a 160km zpět.
Ona ta benzínová spotřeba na starty je hodně individuální záležitost...
Někdo jezdí jen dlouhé trasy a má třeba jeden studený start na 200km a někdo zase jezdí couračky a každých 20km má studený start.
A tam pak může být rozdíl v benzínové spotřebě třeba desetinásobný, ale zase by měl mít o to nižší spotřebu plynu...
Třeba já když nyní jezdím do práce 12km, tak z toho první 2km jedu na benzín.
Já benzín doplňuju do vystřelení pistole (hlavní důvod je počítání spotřeby)
A dotankovávam jak se mi povede (někdy v půlce, někdy ve čtvrtce) ale nyní častěji, ještě jsem měl víc než 3/4 a už jsem doplňoval, prostě je to čerstvá záležitost a chci znát čísla jak to žere a případně po 3000km až pojedu na doseřízení, tak si nechat upravit hodnoty přístřiku nebo teploty pro přepnutí atd..
Ta spotřeba těch 11 byla na trase 160km tam a 160km zpět.
Ona ta benzínová spotřeba na starty je hodně individuální záležitost...
Někdo jezdí jen dlouhé trasy a má třeba jeden studený start na 200km a někdo zase jezdí couračky a každých 20km má studený start.
A tam pak může být rozdíl v benzínové spotřebě třeba desetinásobný, ale zase by měl mít o to nižší spotřebu plynu...
Třeba já když nyní jezdím do práce 12km, tak z toho první 2km jedu na benzín.
Já benzín doplňuju do vystřelení pistole (hlavní důvod je počítání spotřeby)
A dotankovávam jak se mi povede (někdy v půlce, někdy ve čtvrtce) ale nyní častěji, ještě jsem měl víc než 3/4 a už jsem doplňoval, prostě je to čerstvá záležitost a chci znát čísla jak to žere a případně po 3000km až pojedu na doseřízení, tak si nechat upravit hodnoty přístřiku nebo teploty pro přepnutí atd..
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Dovolím si přidat melou osobní zkušenost.
Měl jsem Lagunu, která měla ještě starý systém Vialle (jen podtlak) a bylo to udělané tak, že to VŽDYCKY přepnulo hned po startu, i v mrazech -10 (a spotřeba nebyla větší než 10 l). Jednou jsem jel do Holandska a protože jsem nevěděl, zda se mi podaří v Německu natankovat (byl rok asi ak 2003), nabral jsem doma plnou benzínu (65 l). V Německu se mi ale podařilo najít LPG po cestě a do Čech jsem se vrátil v podstatě s plnou. Jezdil jsem vesele a po asi 10 měsících to začalo blbě startovat. Zajel jsem k mému mechanikovi, ten otevřel nádrž a z ní se vyvali smrad jakoby po acetonu. Ptal se, jak dlouho tam ten benzín je - říkám že skoro rok. No a stalo se to, že ten benzín zestárnul a začlo se z něj něco vylučovat, co rozežralo plast v podávacím benzínovém čerpadle - výměna za cca 8000 a vypuštěných skoro 50 litrů benzínu.
Od té doby jsem benzín bral vždycky tak, abych cca jednou měsíčně musel tankovat (za 300) a občerstvil to. Když mi "přebýval", tak jsem občas ujel třeba 50 km na benzín.
Píšu to jen proto, že mne tato zkušenost vyšla docela draho. Je fakt, že tam, kde se "přivstřikuje" nebo po startu jede (jako to mám teď) do nějakého ohřátí, se ten benzín protočí rychleji, ale určitě bych v nádrži nedržel víc než 15 litrů a jak se rozsvítí hladové oko, tak bych zase těch cca 10 doplnil a tím to občerstvil.
Měl jsem Lagunu, která měla ještě starý systém Vialle (jen podtlak) a bylo to udělané tak, že to VŽDYCKY přepnulo hned po startu, i v mrazech -10 (a spotřeba nebyla větší než 10 l). Jednou jsem jel do Holandska a protože jsem nevěděl, zda se mi podaří v Německu natankovat (byl rok asi ak 2003), nabral jsem doma plnou benzínu (65 l). V Německu se mi ale podařilo najít LPG po cestě a do Čech jsem se vrátil v podstatě s plnou. Jezdil jsem vesele a po asi 10 měsících to začalo blbě startovat. Zajel jsem k mému mechanikovi, ten otevřel nádrž a z ní se vyvali smrad jakoby po acetonu. Ptal se, jak dlouho tam ten benzín je - říkám že skoro rok. No a stalo se to, že ten benzín zestárnul a začlo se z něj něco vylučovat, co rozežralo plast v podávacím benzínovém čerpadle - výměna za cca 8000 a vypuštěných skoro 50 litrů benzínu.
Od té doby jsem benzín bral vždycky tak, abych cca jednou měsíčně musel tankovat (za 300) a občerstvil to. Když mi "přebýval", tak jsem občas ujel třeba 50 km na benzín.
Píšu to jen proto, že mne tato zkušenost vyšla docela draho. Je fakt, že tam, kde se "přivstřikuje" nebo po startu jede (jako to mám teď) do nějakého ohřátí, se ten benzín protočí rychleji, ale určitě bych v nádrži nedržel víc než 15 litrů a jak se rozsvítí hladové oko, tak bych zase těch cca 10 doplnil a tím to občerstvil.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
To tady nehrozí, tady ten benzín nestihne zestárnout...
Jediná nevýhoda kterou vnímám je ta že pořád vozím "zbytečnou" zátěž v podobě 70l benzínu.
ale tak auto to uveze, síly má na rozdávání.
Jediná nevýhoda kterou vnímám je ta že pořád vozím "zbytečnou" zátěž v podobě 70l benzínu.
ale tak auto to uveze, síly má na rozdávání.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
jo ja taky nemam rad kdyz je benzin starsi nez tri mesice... navic kdyz jedes na LPG tak porad precerpava z nadrze k motoru atd... takze se i vice ohriva coz benzinovemu cerpadlu taky nemusi delat uplne dobre...
ja problem resim obcasnym protahnutim auta na benzin treba kdyz chci uklidnit nejake rozdovadene 2,0TDi
ja problem resim obcasnym protahnutim auta na benzin treba kdyz chci uklidnit nejake rozdovadene 2,0TDi

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Tak přátelé,
mám najeto na LPG 5000km a dojel jsem na kvalitu českého plynu... v podstatě jsem tankoval pouze na dvou čerpačkách ve Slanym.
Auto začalo pro přepnutí za studena škubat, samozřejmě vše doprovázeno blikající check engine + nějaká hláška na displeji o zpomalení nebo přeřazení na vyšší rychlostní stupeň (při 2000 otáčkách a automatické převodovce)
Po rozebrání filtru plyné fáze byl úplně celý zasr*ný takovou černou lepivou hmotou, něco jako vosk nebo med.
Za tepla krásně tekutý a za studena lepivé jak svině.
Horší na tom je že to trošku víc prošlo filtrem a dostalo se až do vstřikovačů, které to pěkně slepilo. Takže každý vstřikovač začne otevírat až třeba na desáté otevření... A než se prohřeje, tak to stejně není ono...
Prozatím jsem to nějak lehce provizorně vyčistil, filtr mám nový a přidal jsem za něj ještě druhý ro jistotu...
Nicmíně mám dotaz na Vás co montujete a servisujete plyn:
Čím se nejlépe čistí a rozpouští tyto lepkavé usazeniny???
Něco co to dobře vyčistí a přitom nepoškodí gumičku a těsnění vstřikovače...
mám najeto na LPG 5000km a dojel jsem na kvalitu českého plynu... v podstatě jsem tankoval pouze na dvou čerpačkách ve Slanym.
Auto začalo pro přepnutí za studena škubat, samozřejmě vše doprovázeno blikající check engine + nějaká hláška na displeji o zpomalení nebo přeřazení na vyšší rychlostní stupeň (při 2000 otáčkách a automatické převodovce)
Po rozebrání filtru plyné fáze byl úplně celý zasr*ný takovou černou lepivou hmotou, něco jako vosk nebo med.
Za tepla krásně tekutý a za studena lepivé jak svině.
Horší na tom je že to trošku víc prošlo filtrem a dostalo se až do vstřikovačů, které to pěkně slepilo. Takže každý vstřikovač začne otevírat až třeba na desáté otevření... A než se prohřeje, tak to stejně není ono...
Prozatím jsem to nějak lehce provizorně vyčistil, filtr mám nový a přidal jsem za něj ještě druhý ro jistotu...
Nicmíně mám dotaz na Vás co montujete a servisujete plyn:
Čím se nejlépe čistí a rozpouští tyto lepkavé usazeniny???
Něco co to dobře vyčistí a přitom nepoškodí gumičku a těsnění vstřikovače...
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Možná toto?
http://www.fedorauto.cz/index.php?epc=5149&oid=1090362
Na polských stránkách jsem se dočetl, že se to pomocí přiloženého adaptéru "foukne" do nádrže LPG (naplněná max na 20%, po "dofouknutí" se dotankuje doplna a tak se přípravek smíchá s LPG) a má to pročistit celou soustavu:
"Special Gas Additive firmy MotorSistem, dostępny w opakowaniu ciśnieniowym jest przeznaczony dla użytkowników indywidualnych. Służy do czyszczenia i konserwacji całego układu zasilania gazem w silnikach zasilanych z wykorzystaniem systemów IV i V generacji (wtrysk gazu odparowanego i ciekłego). Jest on aplikowany bezpośrednio do zbiornika gazu z wykorzystaniem jednej z trzech różnych końcówek. Pozwalają one na użycie preparatu w instalacjach wyposażonych w różne (nie tylko typu włoskiego) zawory tankowania. Po wkręceniu odpowiedniej końcówki i podłączeniu aerozolu należy opróżnić jego zawartość do wnętrza zbiornika gazu, który powinien być wypełniony paliwem maksymalnie w 20%. Po zaaplikowaniu detergentu należy zatankować zbiornik do pełna co spowoduje jego wymieszanie z dopływającym do zbiornika gazem.
Aplikację preparatu Special Gas Additive do zbiornika dokonuje się za pomocą widocznej rurki wyposażonej w trzy różne końcówki, które umożliwiają podłączenie do różnych zaworów tankowaniaTak przygotowany środek przepływając przez poszczególne elementy układu gazowego oczyszcza go od wewnątrz. Jego działanie jest w szczególności nastawione na „wypłukanie” zbiornika gazu, z którego usuwa wilgoć, osady oraz siarkę i amoniak. Preparat oczyszcza także elektrozawory, reduktor oraz wtryskiwacze gazu, zapewniając jednocześnie smarowanie poszczególnych elementów. Według producenta środek usuwa także osady (nagar) z wnętrza silnika.
Środek ten zawiera 70-80% gazu ziemnego, 10-12,5% benzyny ekstrakcyjnej, 0,5-1%
dichloropropanu, który jest wykorzystywany do jako rozpuszczalnik, 0,25-0,5% alkoholu izopropylowego, rozpuszczalnika, który w tym przypadku może również służyć do pochłaniania wody, zawartej w układzie paliwowym. Ponadto preparat ten zawiera jeszcze inne rozpuszczalniki: toluen, ksylen, 2-butoksyetanol i aceton
viz: http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/akcesoria-lpg/Preparaty-do-czyszczenia-instalacji-gazowych-MotorSistem,artykul,5602.html
Pokus o překlad podstatné části:
Special Gas Additive společnosti MotorSistem, je k dispozici ve spreji a je určen pro individuální uživatele. Používá se pro čištění a údržbu systému pracujících se systémy čtvrté a páté generace (vstřikování zplynovaného nebo kapalného LPG.) Aplikuje se přímo do nádrže pomocí jedné ze tří koncovek, které umožní použít výrobek pro různé přípojky dálkového plnění (nejen italského typu). Po montáži příslušné koncovky a spreje je třeba vyprázdnit obsah do nádrže, která by měla být naplněné palivem maximálně do 20%. Po použití přípravku se nádrž doplní palivem, což způsobí, že se smíchá a spolu s plynem proudí do soustavy LPG.
Účinek je zvláště zaměřen na palivovou nádrž, kde odstraňuje vlhkost, usazeniny síry a amoniaku. Produkt čistí magnetické ventily, regulátor a vstřikovače při současném mazání jednotlivých prvků. Podle výrobce zástupce také odstraňuje usazeniny z vnitřní strany motoru.
Toto opatření obsahuje 70 až 80% zemního plynu, benzínu 10-12,5%, 0,5-1% dichlorpropanu, který se používá k rozpouštění, 0,25-0,5% isopropylalkoholu, rozpouštědla, která v tomto případě mohou také sloužit k absorpci vody obsažené v palivovém systému. Výrobek dále obsahuje některé další rozpouštědla: toluen, xylen, 2-butoxy ethanol a aceton.
http://www.fedorauto.cz/index.php?epc=5149&oid=1090362
Na polských stránkách jsem se dočetl, že se to pomocí přiloženého adaptéru "foukne" do nádrže LPG (naplněná max na 20%, po "dofouknutí" se dotankuje doplna a tak se přípravek smíchá s LPG) a má to pročistit celou soustavu:
"Special Gas Additive firmy MotorSistem, dostępny w opakowaniu ciśnieniowym jest przeznaczony dla użytkowników indywidualnych. Służy do czyszczenia i konserwacji całego układu zasilania gazem w silnikach zasilanych z wykorzystaniem systemów IV i V generacji (wtrysk gazu odparowanego i ciekłego). Jest on aplikowany bezpośrednio do zbiornika gazu z wykorzystaniem jednej z trzech różnych końcówek. Pozwalają one na użycie preparatu w instalacjach wyposażonych w różne (nie tylko typu włoskiego) zawory tankowania. Po wkręceniu odpowiedniej końcówki i podłączeniu aerozolu należy opróżnić jego zawartość do wnętrza zbiornika gazu, który powinien być wypełniony paliwem maksymalnie w 20%. Po zaaplikowaniu detergentu należy zatankować zbiornik do pełna co spowoduje jego wymieszanie z dopływającym do zbiornika gazem.
Aplikację preparatu Special Gas Additive do zbiornika dokonuje się za pomocą widocznej rurki wyposażonej w trzy różne końcówki, które umożliwiają podłączenie do różnych zaworów tankowaniaTak przygotowany środek przepływając przez poszczególne elementy układu gazowego oczyszcza go od wewnątrz. Jego działanie jest w szczególności nastawione na „wypłukanie” zbiornika gazu, z którego usuwa wilgoć, osady oraz siarkę i amoniak. Preparat oczyszcza także elektrozawory, reduktor oraz wtryskiwacze gazu, zapewniając jednocześnie smarowanie poszczególnych elementów. Według producenta środek usuwa także osady (nagar) z wnętrza silnika.
Środek ten zawiera 70-80% gazu ziemnego, 10-12,5% benzyny ekstrakcyjnej, 0,5-1%
dichloropropanu, który jest wykorzystywany do jako rozpuszczalnik, 0,25-0,5% alkoholu izopropylowego, rozpuszczalnika, który w tym przypadku może również służyć do pochłaniania wody, zawartej w układzie paliwowym. Ponadto preparat ten zawiera jeszcze inne rozpuszczalniki: toluen, ksylen, 2-butoksyetanol i aceton
viz: http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/akcesoria-lpg/Preparaty-do-czyszczenia-instalacji-gazowych-MotorSistem,artykul,5602.html
Pokus o překlad podstatné části:
Special Gas Additive společnosti MotorSistem, je k dispozici ve spreji a je určen pro individuální uživatele. Používá se pro čištění a údržbu systému pracujících se systémy čtvrté a páté generace (vstřikování zplynovaného nebo kapalného LPG.) Aplikuje se přímo do nádrže pomocí jedné ze tří koncovek, které umožní použít výrobek pro různé přípojky dálkového plnění (nejen italského typu). Po montáži příslušné koncovky a spreje je třeba vyprázdnit obsah do nádrže, která by měla být naplněné palivem maximálně do 20%. Po použití přípravku se nádrž doplní palivem, což způsobí, že se smíchá a spolu s plynem proudí do soustavy LPG.
Účinek je zvláště zaměřen na palivovou nádrž, kde odstraňuje vlhkost, usazeniny síry a amoniaku. Produkt čistí magnetické ventily, regulátor a vstřikovače při současném mazání jednotlivých prvků. Podle výrobce zástupce také odstraňuje usazeniny z vnitřní strany motoru.
Toto opatření obsahuje 70 až 80% zemního plynu, benzínu 10-12,5%, 0,5-1% dichlorpropanu, který se používá k rozpouštění, 0,25-0,5% isopropylalkoholu, rozpouštědla, která v tomto případě mohou také sloužit k absorpci vody obsažené v palivovém systému. Výrobek dále obsahuje některé další rozpouštědla: toluen, xylen, 2-butoxy ethanol a aceton.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
jo na tohle uz dojelo hodne plynovejch aut... kazdopadne asi by to chtelo najit jineho dodvatele plynu.
psal jsi ze mas Lavato takze asi tam budou vstrikovace AEB I-plus nebo jak to jmenujou... ty se asi nedaj rozdelat jak valtek aby se to vycistilo?
Jestli ne tak snad ve strakonicich tam daly nejakej lepsi filtr aby se to nedostalo az do vstrikovacu... Jak ty zazracne vodicky fungujou nevim, ja bych sve Valteky vycistil mechanicky a byl by klid...
kazdopadne napis jak to dopadlo, tyhle vstrikovace me docela zajimaji... kdyby s nema byly dobre zkusenosti tak bych nad nema uvazoval jako alternativa pro dalsi auto...
psal jsi ze mas Lavato takze asi tam budou vstrikovace AEB I-plus nebo jak to jmenujou... ty se asi nedaj rozdelat jak valtek aby se to vycistilo?
Jestli ne tak snad ve strakonicich tam daly nejakej lepsi filtr aby se to nedostalo az do vstrikovacu... Jak ty zazracne vodicky fungujou nevim, ja bych sve Valteky vycistil mechanicky a byl by klid...
kazdopadne napis jak to dopadlo, tyhle vstrikovace me docela zajimaji... kdyby s nema byly dobre zkusenosti tak bych nad nema uvazoval jako alternativa pro dalsi auto...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Aktuálně jsem na 3.6. objednán do Strakonic.
vstřiky co mám já tak jsou skutečně nerozebiratelné, ale dělají se i vstřiky co se dají rozebrat.
Bude probíhat nějaké čistění ultrazvukem a když to nepomůže tak možná nové vstřiky...(ale nějaké co půjdou rozebrat)
vstřiky co mám já tak jsou skutečně nerozebiratelné, ale dělají se i vstřiky co se dají rozebrat.
Bude probíhat nějaké čistění ultrazvukem a když to nepomůže tak možná nové vstřiky...(ale nějaké co půjdou rozebrat)
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
tak to drzim palce! on ten ultrazvuk to nekdy prorazi nekdy ne... Ono zase valteky jsou rozebiratelne ale zase ne uplne tak presne a rozjizdi se naladeni... Spis by to chtelo tankovat lepsi LPG
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Tak vyřešeno, žádný utrazvuk se nekonal...
Dostal jsem rovnou nové vstřiky a auto přepíná tak jak má, mám dva filtry a tankuji jinde...
Snad už to bude dobrý.
Dostal jsem rovnou nové vstřiky a auto přepíná tak jak má, mám dva filtry a tankuji jinde...
Snad už to bude dobrý.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
a na kolik Te tahle sranda vysla?
jinak cim drazsi/presnejsi vstrikovace tim je taky lepsi pouzivat drazsi/lepsi filtry... Ja to na valtekach neresim tam davam po 30 000km papirovou vlozku za 80Kc. Ale mel jsem zatim stesti a filtr byl pokazde cistej jen nasaklej tim zlutym boredelem (parafin) co je v plynu... Mozna to je tim ze velke mnozstvi plynu tankuju v DE a v CR neexperimentuju a jezdim jen k cerpackam ktere mam proverene...
jinak cim drazsi/presnejsi vstrikovace tim je taky lepsi pouzivat drazsi/lepsi filtry... Ja to na valtekach neresim tam davam po 30 000km papirovou vlozku za 80Kc. Ale mel jsem zatim stesti a filtr byl pokazde cistej jen nasaklej tim zlutym boredelem (parafin) co je v plynu... Mozna to je tim ze velke mnozstvi plynu tankuju v DE a v CR neexperimentuju a jezdim jen k cerpackam ktere mam proverene...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Nic jsem neplatil, práce + nové lišty zdarma...
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
tak to je dobry, ze to strakonice vzali na sebe ikdyz to vubec nebyla jejich chyba....
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Železná Ruda
- Vůz: Subaru Outback 3.0 H6
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Nějak se to zakecalo, takže snad nemusí motor ven?třeba u některých nových Subaru jo!Jean píše:Sací mají hydroštely, výfukové podložky. Nejde jen o provoz na plyn, ale i na benzín. V každém případě se na plyn dřív projeví závada. Kontrola tak po 60000 km je ideální, ale je to velká akce...
edit:a na kolik to tak přijde tadle velká akce,co obnáší,na jak dlouho to je?
Je řeč o tom 3.2 sestivalci a seřízení vůle ventilù
-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Zdravim vospolok clenov klubu,
ako novy clovek tu na fore, som uz trochu precital, ale potreboval by som si ujasnit par veci. Nebudem zakladat novu temu, lebo v podstate ide o vyber motorizacie do S80 II, ktore pojde prerobit na LPG. Buduci rok budem mozno kupovat do firmy auto, tak zhanam informacie, po com vlastne poskulovat.
Takze... Premyslam nad 3 motorizaciami: 2.5T 170 kw, 3.2 a 4.4. Zaujimaju ma hlavne technicke zalezitosti tychto motorov. Dost vela veci si viem doma spravit aj sam, takze nie som ten clovek, co by so vsetkym utekal do servisu. Preto ma zaujima hlavne technicka stranka tychto agregatov. Tak par otazok:
1. 2.5T 170kw - treba na tomto motore kontrolovat volu ventilov? Alebo su tam hydrostely? Zvlada tento motor LPG? Bude mat asi najnizsiu spotrebu z tychto troch, bude najmensi a hadam aj najjednoduhsi. Minusy vidim len v tom, ze by to nebol 6valec (dokonale kultivovany chod) a ze by to nebolo AWD (aj ked 4x4 nepotrebujem nutne ku stastiu)
2. 3.2 - Rovnaka otazka ako na predchadzajuci motor, niekde pisu ze ma hydrostely, inde pisu, ze hydro je len na sacich...tak neviem. Paci sa mi, ze to je radovy 6valec, musi byt tichy a velmi kultivovany. Co som pozeral, tak ma zaujimavo riesene spotrebice (alternator, klimakompresor, servo)... Je tam dost miesta, pod kapotou? Pri vymene coho zacina byt problem s priestorom?? A co kufor? Niekde som cital, ze LPG nadrz miesto rezervy sa da dat iba nejaka mala - kvoli dvom vyfukom. A este jedna vec: je mozne to prerobit na LPG bez toho aby sa pouzival aj benzin? Cital som, ze tam je problem s nejakym ventilom, ze jeden valec musi ist na benzin stale...???
3. 4.4 - Z tohto motora mam trochu zmiesane pocity - hlavne preto, ze je ulozeny priecne. Tam je asi kumst vymenit aj sviecky na zadnych valcoch, nie? Inak zevraj velmi spolahlivy motor..? Okrem toho problemu okolo vyvazovacieho hriadela... Zaujimave su udaje o spotrebe: ze pri kludnej jazde (na benzin) vie to auto jazdit okolo 10l. Navyse ma kopec koni, takze ked clovek potrebuje, tak ide.
Osobne sa mi najviac pozdava ta 3.2 z toho hladiska, ze ma asi najlepsi pomer ekonomiky provozu (aj ceny ND), kultivovanosti, sily... Ta V8 bude asi nakladnejsia ci uz na udrzbu alebo prevadzku (asi vyssia spotreba, aj ked mozno len o liter-dva LPG), ale zas motor mozno vydrzi viac...
Auto nehladam na nejake divoke jazdenie, to vobec nie. Hladam skor "kriznik" na dlhe trate. Preto chcem v aute TICHO, klud (preto si potrpim na prejav motora).
Keby teda vedel niekto odpovedat aspon na nieco, bol by som velmi vdacny.
Dakujem.
ako novy clovek tu na fore, som uz trochu precital, ale potreboval by som si ujasnit par veci. Nebudem zakladat novu temu, lebo v podstate ide o vyber motorizacie do S80 II, ktore pojde prerobit na LPG. Buduci rok budem mozno kupovat do firmy auto, tak zhanam informacie, po com vlastne poskulovat.
Takze... Premyslam nad 3 motorizaciami: 2.5T 170 kw, 3.2 a 4.4. Zaujimaju ma hlavne technicke zalezitosti tychto motorov. Dost vela veci si viem doma spravit aj sam, takze nie som ten clovek, co by so vsetkym utekal do servisu. Preto ma zaujima hlavne technicka stranka tychto agregatov. Tak par otazok:
1. 2.5T 170kw - treba na tomto motore kontrolovat volu ventilov? Alebo su tam hydrostely? Zvlada tento motor LPG? Bude mat asi najnizsiu spotrebu z tychto troch, bude najmensi a hadam aj najjednoduhsi. Minusy vidim len v tom, ze by to nebol 6valec (dokonale kultivovany chod) a ze by to nebolo AWD (aj ked 4x4 nepotrebujem nutne ku stastiu)
2. 3.2 - Rovnaka otazka ako na predchadzajuci motor, niekde pisu ze ma hydrostely, inde pisu, ze hydro je len na sacich...tak neviem. Paci sa mi, ze to je radovy 6valec, musi byt tichy a velmi kultivovany. Co som pozeral, tak ma zaujimavo riesene spotrebice (alternator, klimakompresor, servo)... Je tam dost miesta, pod kapotou? Pri vymene coho zacina byt problem s priestorom?? A co kufor? Niekde som cital, ze LPG nadrz miesto rezervy sa da dat iba nejaka mala - kvoli dvom vyfukom. A este jedna vec: je mozne to prerobit na LPG bez toho aby sa pouzival aj benzin? Cital som, ze tam je problem s nejakym ventilom, ze jeden valec musi ist na benzin stale...???
3. 4.4 - Z tohto motora mam trochu zmiesane pocity - hlavne preto, ze je ulozeny priecne. Tam je asi kumst vymenit aj sviecky na zadnych valcoch, nie? Inak zevraj velmi spolahlivy motor..? Okrem toho problemu okolo vyvazovacieho hriadela... Zaujimave su udaje o spotrebe: ze pri kludnej jazde (na benzin) vie to auto jazdit okolo 10l. Navyse ma kopec koni, takze ked clovek potrebuje, tak ide.
Osobne sa mi najviac pozdava ta 3.2 z toho hladiska, ze ma asi najlepsi pomer ekonomiky provozu (aj ceny ND), kultivovanosti, sily... Ta V8 bude asi nakladnejsia ci uz na udrzbu alebo prevadzku (asi vyssia spotreba, aj ked mozno len o liter-dva LPG), ale zas motor mozno vydrzi viac...
Auto nehladam na nejake divoke jazdenie, to vobec nie. Hladam skor "kriznik" na dlhe trate. Preto chcem v aute TICHO, klud (preto si potrpim na prejav motora).
Keby teda vedel niekto odpovedat aspon na nieco, bol by som velmi vdacny.
Dakujem.
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Můžu ti odpovět k té 3,2.
Hydroštely jsem zatím neřešil a nic se k nim nedozvěděl. auto má najeto přes 210tkm, z toho cca 80tkm na LPG.
Relativně tichý a kultivovaný je. Přece jen je to atmosféra, takže v nízkých otáčkách je to slabší.
Altík a klima je uprostřed mezi motorem a převodovkou, běžná výměna filtrů, svíček i řemenu příslušenství se dá dělat v pohodě.
Je to tam trošku namačkaný, ale nic hroznýho. Rozvody prý doživotní.
LPG nádrž skutečně problém, 46l toroid aby to bylo téměř akorát, cokoli navíc přizvedává podlážku kufru.
O jednom válci na benzin jsem tady psal kdysi já, tuto variantu jsem zavrhnul hned, nakonec všech šest válců na plyn. (s přístřikem benzínu ve vyšších otáčkách)
Hydroštely jsem zatím neřešil a nic se k nim nedozvěděl. auto má najeto přes 210tkm, z toho cca 80tkm na LPG.
Relativně tichý a kultivovaný je. Přece jen je to atmosféra, takže v nízkých otáčkách je to slabší.
Altík a klima je uprostřed mezi motorem a převodovkou, běžná výměna filtrů, svíček i řemenu příslušenství se dá dělat v pohodě.
Je to tam trošku namačkaný, ale nic hroznýho. Rozvody prý doživotní.
LPG nádrž skutečně problém, 46l toroid aby to bylo téměř akorát, cokoli navíc přizvedává podlážku kufru.
O jednom válci na benzin jsem tady psal kdysi já, tuto variantu jsem zavrhnul hned, nakonec všech šest válců na plyn. (s přístřikem benzínu ve vyšších otáčkách)
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



-
Offline
- Příspěvky: 94
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
A ake je teda riesenie toho plynu, aby sa nemusel nechavat na jednom valci benzin? A preco pridava benzin vo vysokych otackach? Kvoli ochrane ventilov alebo nestiha splynovac? No tych 46l ako nadrz je dost slabe - ked by som pocital so spotrebou pri predpisovej jazde cca 12l LPG, tak to vychadza na cca 380km... Chcel by som minimalne 400km. Takze asi by som sa nevyhol tomu, aby som dvihal podlahu v kufri.
Ano, altik, klima som pozeral tiez - velmi zaujimavo riesene umiestnenie. Servo je na konci motora (na spolujazdcovej strane)? Alebo tak isto ako klima? Vymena drazkovaneho remena neni problem?
Osobne som fanusik atmosfer, tato 3.2 sa mi "papierovo" velmi paci. Pozeral som aj nejake videa - velmi tichy motor aj vo vyssich rychlostiach. A to je super.
Ano, altik, klima som pozeral tiez - velmi zaujimavo riesene umiestnenie. Servo je na konci motora (na spolujazdcovej strane)? Alebo tak isto ako klima? Vymena drazkovaneho remena neni problem?
Osobne som fanusik atmosfer, tato 3.2 sa mi "papierovo" velmi paci. Pozeral som aj nejake videa - velmi tichy motor aj vo vyssich rychlostiach. A to je super.
-
Offline
- Příspěvky: 1132
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
Jaký benzínový motor do S80 na LPG
Nic, ¨tenkrát mi to jedna (první oslovená) firma nabídla jako řešení možného problému s čidlem tlaku paliva, aby byl nějaký stálý odběr benzinu.
Ale další firma mi řekla že nevidí problém v přestavbě kompletní na všech 6 válců a když by čidlo dělalo problémy, tak řešit nějakým emulátorem a nebo stálým přídavkem benzínu už od nízkých otáček.
Ani jedno z toho se nepotvrdilo a tak mám nastaven jen přídavek benzínu ve vyšších a hlavně kvůli "ochraně" ventilů.
Splynovač v pohodě by stíhal.
Nádrž je 46l, tankuje se cca 40litrů a dojezd je 300-330km, na dlouhé trase s klidnou nohou i kolem 400km.
Jedině opravdu přizdvihnout kufr.
Servo je pod klimou na stejném řemenu směrem ke kabině.
Drážkový řemen jsem si měnil sám. viz moje garáž.:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=50080
je to dobře převodované do rychla, takže i při vyšších rychlostech kolem 200km/h točí na šestku kolem 4000otáček.
video je na trojku a čtyřku.
Ale další firma mi řekla že nevidí problém v přestavbě kompletní na všech 6 válců a když by čidlo dělalo problémy, tak řešit nějakým emulátorem a nebo stálým přídavkem benzínu už od nízkých otáček.
Ani jedno z toho se nepotvrdilo a tak mám nastaven jen přídavek benzínu ve vyšších a hlavně kvůli "ochraně" ventilů.
Splynovač v pohodě by stíhal.
Nádrž je 46l, tankuje se cca 40litrů a dojezd je 300-330km, na dlouhé trase s klidnou nohou i kolem 400km.
Jedině opravdu přizdvihnout kufr.
Servo je pod klimou na stejném řemenu směrem ke kabině.
Drážkový řemen jsem si měnil sám. viz moje garáž.:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=50080
je to dobře převodované do rychla, takže i při vyšších rychlostech kolem 200km/h točí na šestku kolem 4000otáček.
video je na trojku a čtyřku.
_________________
+
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
HECHT EQUIS 1,8kW, MY21
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG



Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:



Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé