VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od labanos »

Neví někdo jaký je, třeba i přibližně, utahovací moment pro "naústek" vstřikovače (inlet connector)?
image.png
https://www.autokelly.cz/Product/BO-F00VC16024/8457214
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3374
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od Vapik »

Manual pro velmi podobný commonrail vstřikovač od Bosche říká tohle:
nstall the fuel injector supply tube.
Remove the Fuel System Caps from the high-pressure fuel rail and the fuel injector one at a time prior to assembly of each tube.
Position the fuel injector supply tube between the high-pressure fuel rail and fuel injectors and fully hand-start and seat the tube fittings onto the mating high-pressure fuel rail and fuel injector high-pressure connectors. Snug the fuel injector supply tube fittings using the inside-out step sequence (the 2 inside tubes then the 2 outside tubes).
Tighten to 2 Nm (18 lb-in).
Tighten the fuel injector hold-down clamp bolt.
Tighten to 38 Nm (28 lb-ft).
NOTE: Pre-tighten the fuel injector fitting first, then the fuel rail fitting.
Pre-tighten the fuel injector supply tube fittings.
Tighten to 12 Nm (9 lb-ft).
NOTE: Place a visible mark with a permanent marker on the high-pressure fuel rail and fuel injector threaded connection. Turning the tube fittings one flat of the nut is equal to 60 degrees.
Final tighten the fuel injector supply tube fittings.
Tighten the fittings an additional 60 degrees.

labanos
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1702
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Damboritz
Vůz: neVolva

VSTŘIKOVAČE: seřízení, oprava, repas

Příspěvek od labanos »

Něco podobného jsem naky našel, jenom mám silný pocit, že se jedná o připojení na trubičku ke common railu. Tedy analogie toho, jak je to popsané ve vidě, aby nebylo pnutí na vysokotlakém vedení (bez utáhnutí přichytit vstřikovač > bez utáhnutí našroubovat oba konce trubičky od railu > dotáhnout vstřikovač > dotáhnout matky na trubičce, ve VIDA tuším 10Nm + 60°).

Jestli jde na tenhle naústek aplikovat stejný postup jako pro převlečenou matici (10-12Nm + 60°) právě nevím. Já mám rád postupy a momenty... No asi to zkusím :-D
Koukal jsem na různé videa rozebírání vstřikovačů, ale zrovna tohle nikdy nesundávají a mě se to povolilo a asi mi z toho rosí naftička.
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé