Optimální motor pro V70

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

Optimální motor pro V70

Příspěvek od LukášM »

Pokud budeš jezdit převážně krátké vzdálenosti, tak si myslím že provozní náklady budou velmi podobné u 2.5 TDI / 2.5 20V.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Optimální motor pro V70

Příspěvek od Daniel Kout »

Vím, např. výměna rozvodů u TDi je dražší než u benzínu. Mám snad šanci koupi TDi, které je po servisu (rozvody apod.), prý doložené fakturami. Dvouhmotu a další se pokusím při koupi pohlídat. Pokud je to pravda, pouze by se tankovalo.
_________________
S90 B5

ruprecht
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 252
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

Optimální motor pro V70

Příspěvek od ruprecht »

...nikdy se "jenom" netankuje :lol:
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Daniel Kout
Offline
Příspěvky: 1307
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

Optimální motor pro V70

Příspěvek od Daniel Kout »

ruprecht píše:...nikdy se "jenom" netankuje :lol:
vím, vždyť Vy mi rozumíte ....
_________________
S90 B5

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Optimální motor pro V70

Příspěvek od dali »

Když to vezmu kolem a kolem asi bych za daných podmínek řešil klidně to TDI/2.5D. Tak mu nepříznívýma provozníma podmínkama ubereš 100 nebo 200tkm na životnosti... no a co. Podle mě třeba chip, nekvalitní nafta, nebo olej udělá to samý. Nevidím nějak výraznej rozdíl mezi trápením diesela na krátký trase a tím když si koupíš benzína, pro kterýho daný provozní podmínky nebudou tak nevýhodný a pak to třeba do Tebe nějakej blbec narve a pěkný auto se kterým slušně zacházíš během vteřiny odepíše.

Petr.L
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 91
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec

Optimální motor pro V70

Příspěvek od Petr.L »

Čau Dane, možná si na mě vzpomeneš, potkali jsme se na myčce u čermáka v Liberci. Mám V70 2,5TDi AT a jezdím hlavně po městě, do globusu a někdy za prací dál za město. Po městě si vezme klidně 10 litrů, ale ty dva litry podle mě přidá automat. Zase na druhou stranu bych diesela bez AT už nechtěl. Auto nějak zásadně nekouří, po městě se plazím s motorem válejícím se někde kolem 1500ot. Když pak najedu směrem na Děčín, tak je za mnou apokalypsa, že zvířátka v okolí silnice musí zahynout, ale jen chvíli :-). Saze vylítnou a pak to není nějak dramatické. Měl jsem předtím 850 2,5 20V benzína a taky bral 10 - 12 po městě. Na dálku jsem s ním dokázal jet za 7. Pokud by jsi chtěl něco probrat, můžeme se někde potkat.

Měj se. Petr.
_________________
Volvo V70 2.5 TDi, 103kW, r.v.98 Obrázek
EX - Volvo 850 2.5 20V, B5254S, 125kW, r.v.95 Obrázek
Feroza 1.6 16V 70kW Obrázek

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

Optimální motor pro V70

Příspěvek od mr1 »

ruprecht píše:...nikdy se "jenom" netankuje :lol:
no to ano. Tohld většinou říkají příznivci benzínu. Cožpak do benzínu jen tankuješ? (redblókáři - vy se do toho prosím nepleťte... :ROFL: ) :ROFL:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hombredavid
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 213
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Tachov
Vůz: V850 T5

Optimální motor pro V70

Příspěvek od hombredavid »

Do žádnýho auta se jenom netankuje. Ale obecně dieselový motor je na menší roční nájezd dražší než benzínový. Uvedu pár příkladů, diesel jako motor je těžší tudíž více zatěžuje nápravu tlumiče, gumy, silentbloky má větší vybrace, také má náročnější údržbu, vstřiky , filtry oleje žhavící svíčky. V zimě trvá déle než začne topit, než se mu ohřeje větší olejová náplň. Také je choulostivější na kvalitu paliva , v zimě ti může zamrznout nafta atd. Co se týká spotřeby paliva oproti benzínu tak jí má nižší. Ale dnes je nafta již o korunu dražší, a myslím že ten rozdíl bude větší.Mám doma benzinové i naftové auto. Je to jenom o srovnání nákladů. Někde na netu se dočtete že diesel se vyplatí tak od 40-50 tisíc kilometrů ročně a můj soukromý propočet mi také tak vychází. A když kupuješ starší diesel nikdy nevíš jak se s ním jezdilo jestli majitel měnil oleje jestli nechal turbo vydechnout atd. Takže asi nejlíp by byl benzín atmosféra a ne ze země kde se auta honí do omezovače . Takže ze švédska... Můj osobní názor do čeho bych šel kdybych nechtěl nové auto. A popřípadě mu dát LPG. Během 20tis je investice zpět.
_________________
VOLVO 850 T5

ruprecht
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 252
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Cieszyn
Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09

Optimální motor pro V70

Příspěvek od ruprecht »

mr1 píše:
ruprecht píše:...nikdy se "jenom" netankuje :lol:
no to ano. Tohld většinou říkají příznivci benzínu. Cožpak do benzínu jen tankuješ? (redblókáři - vy se do toho prosím nepleťte... :ROFL: ) :ROFL:
No však já to psal obecně na všechny auta. Prostě do žádného auta (s vyjímkou služebních rally speciálů) se jen netankuje a je jedno zda se do nich leje benzín, nafta, lpg nebo líh....
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW Obrázek
BMW Z4 E85, 2.5I

ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé