Optimální motor pro V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1839
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
Pokud budeš jezdit převážně krátké vzdálenosti, tak si myslím že provozní náklady budou velmi podobné u 2.5 TDI / 2.5 20V.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
Vím, např. výměna rozvodů u TDi je dražší než u benzínu. Mám snad šanci koupi TDi, které je po servisu (rozvody apod.), prý doložené fakturami. Dvouhmotu a další se pokusím při koupi pohlídat. Pokud je to pravda, pouze by se tankovalo.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Optimální motor pro V70
...nikdy se "jenom" netankuje 

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
vím, vždyť Vy mi rozumíte ....ruprecht píše:...nikdy se "jenom" netankuje
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Optimální motor pro V70
Když to vezmu kolem a kolem asi bych za daných podmínek řešil klidně to TDI/2.5D. Tak mu nepříznívýma provozníma podmínkama ubereš 100 nebo 200tkm na životnosti... no a co. Podle mě třeba chip, nekvalitní nafta, nebo olej udělá to samý. Nevidím nějak výraznej rozdíl mezi trápením diesela na krátký trase a tím když si koupíš benzína, pro kterýho daný provozní podmínky nebudou tak nevýhodný a pak to třeba do Tebe nějakej blbec narve a pěkný auto se kterým slušně zacházíš během vteřiny odepíše.
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
Optimální motor pro V70
Čau Dane, možná si na mě vzpomeneš, potkali jsme se na myčce u čermáka v Liberci. Mám V70 2,5TDi AT a jezdím hlavně po městě, do globusu a někdy za prací dál za město. Po městě si vezme klidně 10 litrů, ale ty dva litry podle mě přidá automat. Zase na druhou stranu bych diesela bez AT už nechtěl. Auto nějak zásadně nekouří, po městě se plazím s motorem válejícím se někde kolem 1500ot. Když pak najedu směrem na Děčín, tak je za mnou apokalypsa, že zvířátka v okolí silnice musí zahynout, ale jen chvíli
. Saze vylítnou a pak to není nějak dramatické. Měl jsem předtím 850 2,5 20V benzína a taky bral 10 - 12 po městě. Na dálku jsem s ním dokázal jet za 7. Pokud by jsi chtěl něco probrat, můžeme se někde potkat.
Měj se. Petr.

Měj se. Petr.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
no to ano. Tohld většinou říkají příznivci benzínu. Cožpak do benzínu jen tankuješ? (redblókáři - vy se do toho prosím nepleťte...ruprecht píše:...nikdy se "jenom" netankuje


-
Online
- Příspěvky: 213
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Optimální motor pro V70
Do žádnýho auta se jenom netankuje. Ale obecně dieselový motor je na menší roční nájezd dražší než benzínový. Uvedu pár příkladů, diesel jako motor je těžší tudíž více zatěžuje nápravu tlumiče, gumy, silentbloky má větší vybrace, také má náročnější údržbu, vstřiky , filtry oleje žhavící svíčky. V zimě trvá déle než začne topit, než se mu ohřeje větší olejová náplň. Také je choulostivější na kvalitu paliva , v zimě ti může zamrznout nafta atd. Co se týká spotřeby paliva oproti benzínu tak jí má nižší. Ale dnes je nafta již o korunu dražší, a myslím že ten rozdíl bude větší.Mám doma benzinové i naftové auto. Je to jenom o srovnání nákladů. Někde na netu se dočtete že diesel se vyplatí tak od 40-50 tisíc kilometrů ročně a můj soukromý propočet mi také tak vychází. A když kupuješ starší diesel nikdy nevíš jak se s ním jezdilo jestli majitel měnil oleje jestli nechal turbo vydechnout atd. Takže asi nejlíp by byl benzín atmosféra a ne ze země kde se auta honí do omezovače . Takže ze švédska... Můj osobní názor do čeho bych šel kdybych nechtěl nové auto. A popřípadě mu dát LPG. Během 20tis je investice zpět.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
Optimální motor pro V70
No však já to psal obecně na všechny auta. Prostě do žádného auta (s vyjímkou služebních rally speciálů) se jen netankuje a je jedno zda se do nich leje benzín, nafta, lpg nebo líh....mr1 píše:no to ano. Tohld většinou říkají příznivci benzínu. Cožpak do benzínu jen tankuješ? (redblókáři - vy se do toho prosím nepleťte...ruprecht píše:...nikdy se "jenom" netankuje)
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé