Tirpitz - hádanka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
teď by se hodil spíš nezchudnutelnej...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Tirpitz - hádanka
koukám, že si pak nechám dobře poradit...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Tohle je pánové typická ukázka proč by si měl člověk nechat vždycky stříknout podvozek ochranným prostředkem. A to i přesto, že je pak všechno tím materiálem zapatlaný a našinec si od toho následně umaže ručičky, když tam musí něco dělat
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Kde to bylo přikrytý, tam je i po pětatřiceti letech lesklej povrch.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Mimochodem, neví někdo kde jsem to ušetřil a kam to mám vrátit?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
Tirpitz - hádanka
myslim,ze tuto..jojo píše:Mimochodem, neví někdo kde jsem to ušetřil a kam to mám vrátit?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Jo. To je ono!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Tirpitz - hádanka
Aby to nebylo kurvítko
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1479
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
Tirpitz - hádanka
nebo by to mohly být - pokud jsou 2 držáky gum co drží střední díl výfuku. dnes jsem je sundával.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Zkušený veteránistí se mi asi vysmějou, ale v souvislosti s repasí náprav jsem se zas pár věcí naučil. Například po opískování a nalakování je nutný všechny závity protáhnout závitníkama a pokud se vrací i původní spojovací materiál, tak očkem a zkontrolovat nejsou-li šrouby natažený a v natažení tudíž ztenčený. Taky třeba ne všechny závity je radno mazat vazelínou, pro pozdější snazší povolení, ale naopak někde se do závitu má kápnout nějaký špeciální lepidlo. Zkušený rozborkáří to znají jako červenej flíček v závitu.
Až jednou Tirpitze dokončím, budu odborníkem ve věcech, který už dnes skoro nikoho nezajímají.
Až jednou Tirpitze dokončím, budu odborníkem ve věcech, který už dnes skoro nikoho nezajímají.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 885
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
Tirpitz - hádanka
Není špatný před tryskání závity "uzavřít" nějakým obyč šroubem, který pak vyhodíš nebo použiješ na něco podřadného v domácnosti
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Tirpitz - hádanka
Červený lepidlo bych ale nedával, to pak vyžaduje k povolení autogen a vypéct. Pokud to myslíš vážně, tak se mi na závity osvědčil Loctite modrej (243). Závit to zalepí tak, aby se nepovoloval, ale zase ne tak, aby to pak nešlo povolit. Výhoda lepidla je taky v tom,že tam nepustí vodu, takže závit nezkoroduje a neslepí se matka se šroubem. Před aplikací je nutno závity aspoň trochu odmastit.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Konečnou montáž a kontrolu mají v drápech průhonický machři, tak snad to bude dobrý. Pro jistotu na to ještě upozorním.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Novinky! Včera jsem vezl nějaký drobnůstky do Průhonic a Tirpitz už má kolečka! Což samozřejmě předjímá další zásadní krok a tím je kompletně nová elektrika. Tohoto nesnadného úkolu se zcela zištně ujal mistr nad jiné povolanější pan Drátek Cívečka z vesničky Brno pod Vídní.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Tirpitz - hádanka
My tady ve štatlu jsme rádi, že to máme do Vídně blíž než do Prahe
Tak šup šup s longem ke mě, ať to donazimy jezdí...
Tak šup šup s longem ke mě, ať to donazimy jezdí...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Tirpitz - hádanka
cože, bude rozborka??jojo píše: Tohoto nesnadného úkolu se zcela zištně ujal mistr nad jiné povolanější pan Drátek Cívečka z vesničky Brno pod Vídní.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Co by jsi na tom chtěl rozborkovat?
Dyk tam nic nejni...
Dyk tam nic nejni...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1299
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Tirpitz - hádanka
umíme z 200kila prima cabrojojo píše:Co by jsi na tom chtěl rozborkovat?
Dyk tam nic nejni...
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Tirpitz - hádanka
...kabrio v longu by vypadalo zajímavě
Tímto vyhlašuji pro Volvoclan pohotovost - Tirpitze přivezou 15. září
Tímto vyhlašuji pro Volvoclan pohotovost - Tirpitze přivezou 15. září
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 5751
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Tirpitz - hádanka
Přijedu taky hmmm, beru rezervní kotouče do rozbrusu.standa píše:...kabrio v longu by vypadalo zajímavě
Tímto vyhlašuji pro Volvoclan pohotovost - Tirpitze přivezou 15. září
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Tirpitz - hádanka
Zdendo brňáci su jiní kábři, tam se páře listém z pilkí
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
Tirpitz - hádanka
je to specialne lepidlo fakt nutnost? lebo stretol som sa s nim uz aj ja na svojom aute,ale pri montazi som ho nepouzil..jojo píše:Zkušený veteránistí se mi asi vysmějou, ale v souvislosti s repasí náprav jsem se zas pár věcí naučil. Například po opískování a nalakování je nutný všechny závity protáhnout závitníkama a pokud se vrací i původní spojovací materiál, tak očkem a zkontrolovat nejsou-li šrouby natažený a v natažení tudíž ztenčený. Taky třeba ne všechny závity je radno mazat vazelínou, pro pozdější snazší povolení, ale naopak někde se do závitu má kápnout nějaký špeciální lepidlo. Zkušený rozborkáří to znají jako červenej flíček v závitu.
Až jednou Tirpitze dokončím, budu odborníkem ve věcech, který už dnes skoro nikoho nezajímají.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Tirpitz - hádanka
Ako kde, Volvo ho niekde priamo predpisuje. To by si vsak musel citat manualy... Pouzivas vobec momentovy kluc ?Fritzko píše:je to specialne lepidlo fakt nutnost? lebo stretol som sa s nim uz aj ja na svojom aute,ale pri montazi som ho nepouzil..jojo píše:Zkušený veteránistí se mi asi vysmějou, ale v souvislosti s repasí náprav jsem se zas pár věcí naučil. Například po opískování a nalakování je nutný všechny závity protáhnout závitníkama a pokud se vrací i původní spojovací materiál, tak očkem a zkontrolovat nejsou-li šrouby natažený a v natažení tudíž ztenčený. Taky třeba ne všechny závity je radno mazat vazelínou, pro pozdější snazší povolení, ale naopak někde se do závitu má kápnout nějaký špeciální lepidlo. Zkušený rozborkáří to znají jako červenej flíček v závitu.
Až jednou Tirpitze dokončím, budu odborníkem ve věcech, který už dnes skoro nikoho nezajímají.
Malo by sa pouzivat na vsetky kriticke casti ktore su vystavene vibraciam a nemozno na ne aplikovat ine samosvorne techniky - tj spojenie samosvorna matica - srob, a pouzitie srobov pevnosti 10.9 a 12.9 by bolo inak neadekvatne. (napr do hlinika, tenkej steny...)
Zavity ktore maju predpisany utahovaci moment, sa (aspon u Volva) MUSIA namazat bud olejom alebo vazelinou alebo uz doporucovanym lepidlom na zavity. Inak sa pri dotahovani zavitu nevytvori predpisane predpätie stycnych ploch, pretoze krutiaci moment sa minie na prekonavanie trenia v zavitoch.
Cerveny flak na originalnych sroboch nie je sice priamo lepidlo na zavity ale funguje podobne. Komercny nazov je napr. TuFlok. Jeho vyhodou je, ze by mal fungovat aj na naolejovane zavity, ale potrebuje mat konusovy vstup diery zavitu (nabeh hrany) aby sa pri srobovani neolupal.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Tak jsem dnes pokročil s nádrží. Přikládám pár obrázků:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2120
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Na první pohled nevypadala tak zle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé