Den jak koralek
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak starter je tam, pritom se mi rozpadla hadice od IC
a tak aspon jsem si dal nove chranicky na kabely za starterem...
Den jak koralek
Den jak koralek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13320
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak po X letech Jaruna na drc, ale Blexovi se nechtělo, ani neškytnul.
Ale když už popojely, tak jsem oba musel vzít wapkou...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak tam si nekdo hezky pohryzal
jinak moc hezky krabice!
-
Offline
- Příspěvky: 96
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Neveklov
- Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hezké krabice
PS. na tom černém sedánku máš origo křídlo? Nebo je to nějaký "aftermarket" ? Díky
PS. na tom černém sedánku máš origo křídlo? Nebo je to nějaký "aftermarket" ? Díky
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13320
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To je asi aftermarket, nikdy jsem po originalitě nepátral, ale nejspiš dobovej, má to v něm i 3. brzdový a mě se to líbí.
Tohle je/bylo pod pz světlem, ale už to neni čitelný. "design by Ulč" a vůbec nevím, co to znamená
Tohle je/bylo pod pz světlem, ale už to neni čitelný. "design by Ulč" a vůbec nevím, co to znamená
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3096
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
třeba budou na prodej
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 166
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jakub Svoboda: Dnes jsem přezouval druhé Volvo, asi se mi ty černé / stříbrné kola fakt moc líbí. Samozřejmě proběhla i výměna brzdové kapaliny po 2 letech a dokonce i ve stejný den. 
Máš na to pěkný vybavení. Ale ono by to šlo i "po staru", ne? Normálně dolévat nádobku po vršek, jeden člověk šlapat na brzdu a druhý od nejvzdálenějšího kola upouštět kapalinu dokud nepoteče čistá
Máš na to pěkný vybavení. Ale ono by to šlo i "po staru", ne? Normálně dolévat nádobku po vršek, jeden člověk šlapat na brzdu a druhý od nejvzdálenějšího kola upouštět kapalinu dokud nepoteče čistá
-
Offline
- Příspěvky: 6077
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ano šlo, ale 2 nemám.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak uz mam zase spravny tlak 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 367
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak ovšem to je hodně hustý! To by se mi taky líbilo 
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Luxus! Krásná práce
To musí brzdit jako hovado
To musí brzdit jako hovado
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 730
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 II 2008, M66, 2.5T Stage 2 170kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ačkoliv ve Vidě je v návodu vyndání pravé poloosy, zvládl jsem to vyndat i vrchem! Akce výměna středu za nový.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
Zlaťák S80 II, 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 I, 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 II, D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak konečně jsem se dostal k oleji a filtru v haldexu a v zadním difu. Úhlovku a převodovku neřeším, bude se měnit celá úhlovka, tak v nich oleje nechám udělat při jednom v servisu.
Co mě moc potěšilo, tak (už to tu někde zřejmě zaznělo), tak u manuálu v naftě se haldex (4. gen.) dělá úplně v pohodě (pokud má člověk tenké ruce). Unašeč je menší než u automatu a není tedy třeba ani demontovat kardan ani nic nikde přibrušovat apod. Je to sice na těsnačku, ale motorek jde vytáhnout i nandat. Co jsem nečekal, bylo, že se nejvíc zaseknu na demontáži starého filtru. Tu plastovou zátku jsem vydloubl rozpáleným šroubovákem, ale filtru se vůbec nechtělo. Půl hodiny kakání s tím. Sítko na motorku bylo už defakto černé, neprůchodné, ale olej byl čistý, jak nový. Tak nevím, co to bylo za svinčík. Ani moc nešel rozpustit odmašťovačem a vyfoukat se mu také moc nechtělo.
Z haldexu a difu jsem dostal dohromady necelý litr, takže bylo na čase. Nikde jsem ale úniky nenašel, vše suché. Tak asi nějaký interdimenzionální únik přes červí díru. Nebo při poslední výměně (pokud jí kdy někdo dělal) se šetřilo.
Škoda, že nemohu otestovat 4x4 kvůli té úhlovce. Na tu se dostanu až nejdříve za měsíc. Místní partner D5T5 předělává komplet dílnu. Dělá prý i repase úhlovek (nebo je bere od D. Patočky a dělá, že repasuje - to nevím - cenu má na chlup stejnou).
Na odsávání oleje (40ml) na "správnou" hladinu jsem se vyprd.
Co mě moc potěšilo, tak (už to tu někde zřejmě zaznělo), tak u manuálu v naftě se haldex (4. gen.) dělá úplně v pohodě (pokud má člověk tenké ruce). Unašeč je menší než u automatu a není tedy třeba ani demontovat kardan ani nic nikde přibrušovat apod. Je to sice na těsnačku, ale motorek jde vytáhnout i nandat. Co jsem nečekal, bylo, že se nejvíc zaseknu na demontáži starého filtru. Tu plastovou zátku jsem vydloubl rozpáleným šroubovákem, ale filtru se vůbec nechtělo. Půl hodiny kakání s tím. Sítko na motorku bylo už defakto černé, neprůchodné, ale olej byl čistý, jak nový. Tak nevím, co to bylo za svinčík. Ani moc nešel rozpustit odmašťovačem a vyfoukat se mu také moc nechtělo.
Z haldexu a difu jsem dostal dohromady necelý litr, takže bylo na čase. Nikde jsem ale úniky nenašel, vše suché. Tak asi nějaký interdimenzionální únik přes červí díru. Nebo při poslední výměně (pokud jí kdy někdo dělal) se šetřilo.
Škoda, že nemohu otestovat 4x4 kvůli té úhlovce. Na tu se dostanu až nejdříve za měsíc. Místní partner D5T5 předělává komplet dílnu. Dělá prý i repase úhlovek (nebo je bere od D. Patočky a dělá, že repasuje - to nevím - cenu má na chlup stejnou).
Na odsávání oleje (40ml) na "správnou" hladinu jsem se vyprd.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Do zátky i filtru si vyvrtám malou dírku a našroubuju vrut. Pak to jde krásně vyndat kleštěmi. Ale samozřejmě mám dole kardan. Než se jebat s tím jak se tam dostat, tak si ho radši sundám - práce na 10 minut. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6077
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já mám ještě lepší metodu.
Cca 12cm špičatý dloubál na O kroužky, nebo cokoliv spičatého a jen stačí kolmo na osu filtru nadloubnout ten výstupek uprostřed a o hranu obalu vypačit ven. Práce cca na 3min. To vpravo, ten zahnutý jen na zátku.
Cca 12cm špičatý dloubál na O kroužky, nebo cokoliv spičatého a jen stačí kolmo na osu filtru nadloubnout ten výstupek uprostřed a o hranu obalu vypačit ven. Práce cca na 3min. To vpravo, ten zahnutý jen na zátku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 813
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten zahnutý medvědí dráp jsem si dělal z hřebíku (podle videa od volvosweden). Zátka šla, ale nevím proč, filtr ne. Vždy šel skoro sám, ale tady ne a ne a ne.
Kardan jse ani nezkoušel dle zkušenosti s minulou XC70 v AT. Tam jsem ho dolů prostě nedal ani dobrým slovem ani násilím (nemám hever, dělám jen na nájezdech a to limituje na takovýchto bojových akcích). Takže vrtání nepřipadalo v úvahu - není místo.
Dnes jsem na bazoši zahlédl mechanický dvousloupák "pro horší beton" (sice jen 2.5tuny, ale Touarega to zvedlo) za slušnou cenu i se zárukou na funkčnost (toho prodejce náhodou znám). Stejný má kamarád a na domácí žvýkáníčko úplná bomba. Sloupy mají k sobě přidělané dlouhé rozpěry, takže stačí na zem dva panely a chytnout to k nim. Má to sice vysoký přejezd, ale pro volvo nebo touarega to není nic. To by se jináč kutilo. Příští rok bych asi do toho šel. I když to bude venku bez zastřešení, furt lepší, jak nájezdy a klacíky pod kola.
Kardan jse ani nezkoušel dle zkušenosti s minulou XC70 v AT. Tam jsem ho dolů prostě nedal ani dobrým slovem ani násilím (nemám hever, dělám jen na nájezdech a to limituje na takovýchto bojových akcích). Takže vrtání nepřipadalo v úvahu - není místo.
Dnes jsem na bazoši zahlédl mechanický dvousloupák "pro horší beton" (sice jen 2.5tuny, ale Touarega to zvedlo) za slušnou cenu i se zárukou na funkčnost (toho prodejce náhodou znám). Stejný má kamarád a na domácí žvýkáníčko úplná bomba. Sloupy mají k sobě přidělané dlouhé rozpěry, takže stačí na zem dva panely a chytnout to k nim. Má to sice vysoký přejezd, ale pro volvo nebo touarega to není nic. To by se jináč kutilo. Příští rok bych asi do toho šel. I když to bude venku bez zastřešení, furt lepší, jak nájezdy a klacíky pod kola.
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14802
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já to ouško vždycky utrhnu, proto tam vrtám ten vrut.
A jen taková perlička, dělal jsem nedávno únik oleje z Haldexu a nakonec zjistil, že nějaký magor vrazil asi šroubovák mezi to plastové víčko a tělo a udělal tam brutální vrypy, které o-kroužek už nedokázal utěsnit.
Takže jsem musel nakonec víčko dát na silikon a doporučil majiteli ať to reklamuje u předchozího "mechanika" s tím, že je to na výměnu celého Haldexu.
A jen taková perlička, dělal jsem nedávno únik oleje z Haldexu a nakonec zjistil, že nějaký magor vrazil asi šroubovák mezi to plastové víčko a tělo a udělal tam brutální vrypy, které o-kroužek už nedokázal utěsnit.
Takže jsem musel nakonec víčko dát na silikon a doporučil majiteli ať to reklamuje u předchozího "mechanika" s tím, že je to na výměnu celého Haldexu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 472
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem v pátek udělal svíčky a cívky na cabriu. A při té příležitosti i kabeláž.
Před: Po: A cívky vypadaly takhle:
Před: Po: A cívky vypadaly takhle:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 166
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
i na XC60 by to tak šlo?Jakub Svoboda píše: 30 kvě 2025 17:59 Já mám ještě lepší metodu.
Cca 12cm špičatý dloubál na O kroužky, nebo cokoliv spičatého a jen stačí kolmo na osu filtru nadloubnout ten výstupek uprostřed a o hranu obalu vypačit ven. Práce cca na 3min. To vpravo, ten zahnutý jen na zátku.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska krasna prace brzdy a hadice. Puvodni kotouce najeto 45t.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5853
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
A preventivní ochrana proti korozi ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak to myslis ? Kotouce jsou ATE - lakovane
-
Offline
- Příspěvky: 5853
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
No, ty nový hadice a trubky.
Snad bych to aspoň nastříkal rezistinem ML. Ono se to bude pak lépe rozdělávat.
Snad bych to aspoň nastříkal rezistinem ML. Ono se to bude pak lépe rozdělávat.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 906
- Registrován: 4 roky 7 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Priznam se bez muceni, ten pripravek neznam a nikdy jsem to nedelal
prostor pro zlepseni...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]