Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
V70 2,5TDI
JE TU JEDNA:https://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/volvo/v70/8728792.NEVIDĚL TO NĚKDO?JEL BYCH SE PODÍVAT,ALE Z MORAVY JE TO KUS CESTY.DÍKY ZA INFO
_________________
V70 II 2,5TDI
V70 II 2,5TDI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 2,5TDI
jen pro info. je to volví motor D5 (obsah 2,4, výkon pravděpodobně 120kW). Mají to špatně označené
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
-
Offline
- Příspěvky: 2383
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
V70 2,5TDI
Jo je to CR. Proboja proč to nechceš? Rozdíl mezi TDi (VW) a D5(Volvo) je víc než propastný po všech stránkách. To mě můžeš opravdu věřit.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 2,5TDI
ted nevím. 2,5TDI ve V70II není common?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
V70 2,5TDI
je to rv 2000, to je snad ještě v tom případě TDI ne?hayney píše:jen pro info. je to volví motor D5 (obsah 2,4, výkon pravděpodobně 120kW). Mají to špatně označené
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ten motor je D5 (dle foto). Začali ho montovat na konci 2001. takže ten inzerát je celej nějakej divnej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
PODLE TOHO CO PÍŠE,JE TAM NAJETÉ 150 TIS.KDYŽ PŘIPOČTU DEJME TOMU 70 CO JE DOLE,TAK MI VYCHÁZÍ ŽE BUDE BRZKÁ VÝMĚNA VSTŘIKŮ
_________________
V70 II 2,5TDI
V70 II 2,5TDI
-
Offline
- Příspěvky: 719
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jak píše hayney, ten inzerát je opravdu nějakej divnej a odhadovat takhle odstolu jestli je to stočený a o kolik to už fakt nejde to auto může mít nalítáno klidně půl mega a nemusí to na něm bejt poznatBEDMEN píše:PODLE TOHO CO PÍŠE,JE TAM NAJETÉ 150 TIS.KDYŽ PŘIPOČTU DEJME TOMU 70 CO JE DOLE,TAK MI VYCHÁZÍ ŽE BUDE BRZKÁ VÝMĚNA VSTŘIKŮ
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
E-TECH HLÁSÍ,ŽE 2,4 SE MONTOVAL OD 2001,ALE STEJNĚ UŽ JSEM VIDĚL PÁR INZERÁTŮ 2,4 R.V.2000.BYLO MI TO DIVNÉ
_________________
V70 II 2,5TDI
V70 II 2,5TDI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
D5 se montuje od 8/2001
2,5TDI je přimý vstřik jak jsem zjistil
ty motory jsou svojí charakteristikou dost jinde, ale chápu Tvoje logické rozhodnutí
2,5TDI je přimý vstřik jak jsem zjistil
ty motory jsou svojí charakteristikou dost jinde, ale chápu Tvoje logické rozhodnutí
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Taky je divné že to splňuje euro 4 co vím tak první D5 mají euro 3 a někomu někdo napsal co vím tak jen euro 2
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
2,5 PLNÍ EURO 2,AŽ TA 2,4 PLNÍ EURO 3
_________________
V70 II 2,5TDI
V70 II 2,5TDI
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ZDAR PÁNOVÉ,OPĚT JSEM NAŠEL MOŽNÁ AUTO O KTERÉ BYCH MĚL ZÁJEM,JE ALE REGISTROVANÉ V ČSOB LEASING.DO LEASINGOVKY JSEM PSAL DOTAZ JESTLI JE TAM ZASTAVENÉ,NEBO JESTLI PROBÍHÁ LEASING.ODPOVĚĎ ZNĚLA:NA ZÁKLADĚ OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ ...BLA BLA...VÁM NIC NEMŮŽEME ZDĚLIT.DÁ SE TO NĚJAK VYŠŤOURAT JINAK?BAZAR SE MI ZATÍM NEOZVAL.DÍKY ZA ODPOVĚĎ
_________________
V70 II 2,5TDI
V70 II 2,5TDI
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V60D3 aut
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
bedmene, ty jsi ztracenej případ. koukal jsem na ten inzerát, to auto z lucemburska má 10x objetou zeměkouli, není možný aby za deset let najelo jen 149 tisíc a ještě k tomu "zmizela" serviska , pokud nejezdíš s buldozerem nebo něčím podobným (kvůli naftě) běž určitě do D5-ky, jak radí kluci. koukal jsem na inzeráty v německu, rozdíl mezi 2,5TDI a D5 je cca 650€, ale je ÚPLNĚ jiný auto. bohužel jsme ale s cenou o šedesát výš. znám ten pocit, když si něco vysníš a teď tě to hlodá, určitě bych ale obětoval 50Kč za inzerát na zkotrolujsiauto.cz a nechal bych si ho prověřit, alespoň při kolika km byla dělaná STK ....
_________________
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
Volvo V60 VOR, D3 AUT, MY 2012, stříbrná
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Odry
- Vůz: V70II 2,5TDI
- Bydliště: Odry
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
OK,OK TO BYLO ZAS ÚPLNĚ JINÉ AUTO.UŽ VÍM JAK TO JE,DOSTAL JSEM INFORMACI,ŽE LEASING JE DOPLACENÝ,JEN SE ČEKÁ JEŠTĚ NA VÝMAZ V LEASINGOVCE.TAK POČKÁM AŽ TO SMAŽOU A UVIDÍME.
_________________
V70 II 2,5TDI
V70 II 2,5TDI
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Pri manuálnom režime je ten automat ešte pomalší ako v automatickom, nieje to nejaký športový rýchlik ale na pružné obiehanie to úplne a s dostatočnou rezervou stačí.( na strane 2. ten náš je čipnutý čiže nový soft má prevodovka aj motor ale aj predtým to bolo totálne v pohode)
Pozor si treba dať tak ako na každom aute. Turbo, filter pevných častíc, vstreky a či automat radí správne. ísť do volva napichnúť na komp a kompletná prehliadka či je všetko ok.....
špeciálne na čo dávať pozor je jedine či bolo auto na zvolávačke zvyšovania hladiny oleja(myslím že tam palivo sa dostávalo do systému alebo ako neviem presne)
Pozor si treba dať tak ako na každom aute. Turbo, filter pevných častíc, vstreky a či automat radí správne. ísť do volva napichnúť na komp a kompletná prehliadka či je všetko ok.....
špeciálne na čo dávať pozor je jedine či bolo auto na zvolávačke zvyšovania hladiny oleja(myslím že tam palivo sa dostávalo do systému alebo ako neviem presne)
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 2.4D5 02'
- Bydliště: Prievidza-SR
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nebál by som sa toho že bude nepružný, treba sa zviezť a posúdiť, ale je naozaj ladená výrazne do komfortu. No v automatickom režime je rýchlejšia, + je hore a - je dole, ak sa nemýlim veľmi často na tom nejazdím a tento režim som ja použil raz a foter za celý čas tiež . keď to vyhodím do sekvenčného režimu tak kým preradí jej to naozaj trvá dlhšie kým zareaguje, ako keby rozmýšľa ešte. a v určitých otáčkach aj v sekvenčnom režime preradí, nieje proste taká ako niektoré tie športovejšie čo to i tak držia do obmedzovača a nepreradí. či radí správne, no či preraďuje bez nejakého výraznejšieho trhania, či ho netrhá z prechodov R N D. ideálne to fakt skúšať s človekom čo tú prevodovku pozná, ísť s tým do volva a zviezť sa z mechanikom.
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007
-
Offline
- Příspěvky: 1597
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
u automatu je zaklad, ze nesmies citit kedy radi (pri normalnej jazde). akonahle citis nejake cuknutie, je nieco zle.
dieslove 136kw maju dost vykonu, tam by som sa o zivost nebal.
dieslove 136kw maju dost vykonu, tam by som sa o zivost nebal.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trutnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím lidi, chtěl bych rozšířit vozoví park o další volvo. Přemýšlím o S80 2.8T6 200kw má někdo nějaké zkušenosti s tím šestiválcem oturbovaným? chtěl bych automat a nevím jestli to ještě zvládne těch 200kw co vy na to? Přemýšlím nad něčím podobným http://www.centrum-praha.cz/aktualni-nabidka/detail-vozu-s80-t6-summum-i1153.html, nezná ho někdo náhodou?
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
čest. do nějakýho roku jsou náchylný automaty k odejití do věčných lovišt a přichází ke slovu repas. jaký to je rok si už ale nepamatuju
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Trutnov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
hayney píše:čest. do nějakýho roku jsou náchylný automaty k odejití do věčných lovišt a přichází ke slovu repas. jaký to je rok si už ale nepamatuju
Nevím jak je to s rokama, teďko mám V70 r.v.2001 s automatem nejeto nějakých 200 000km a je v cajku. Je pravdou že má jenom 103kw takže ta převodovka není až tak namáhaná, nevím jestli používaj stejnou převodovku i na tu T6ku to už by asi nemuselo dělat dobrotu. Kurňa teď babo raď nerad bych koupil nějakou kasičku.
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
u tý T6 to kasička může být. je to fakt známá věc, ale jak jsem říkal. od nějakého roku se něco změnilo a nejsou s tím takové problémy. zkus tady něco pohledat, třeba najdeš info, dost se to tu řešilo. Ten repas je pak docela drahej no
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
něco k S80 T6 https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=16822&hilit=s80+t6+repas
vypadá to že 2002+ bude ok
vypadá to že 2002+ bude ok
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé