Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
george01
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 17
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od george01 »

dali píše:
george01 píše:....dočetl jsem se že problémy byly akorát s motory co měly 96kw, proto se udělaly 120kw verze motorizace.
Nic osobního, ale takovýhle bludy píšou kde? :%)
136kW D5 vs 120kW 2.4D je jenom odlišná výkonová verze téhož motoru. Takže neni žádnej rozdíl v citlivosti na palivo. Je to obojí EuroIV, takže mají filtr pevných částic, což je věc kvůli který je dobrý si rozmyslet, jestli je na tvůj způsob užívání naftový auto vhodný. EuroIII bylo 120kW D5 a 96kW 2.4D ale jen do roku 2005 včetně. Tam starosti s DPF odpadají.

v autě budu jezdit jednou do měsíce dálku dohromady tam/zpět 650km, jinak do práce to mám něco málo přes 23km.

PS:Děkuji všem za odpovědi
_________________
Volvo S60 2,4D5 MY08, manual

Tango
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Tango »

Zdravím pánové a dámy, jsem tady nový a taky ohledně Volva XC70 nemám ani páry a proto potřebuji poradit, nebo slyšet Váš názor.
Našel jsem tady tenhle inzerát https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28237 Má cenu se nato podívat? A když tam zajdu, na co mám dávat pozor hlavně. Jestli má smysl tohle auto pro mně nebo ne, to je tak nějak jedno. Beru benzín, jelikož najezdím málo AWD je taký bonus a V70 moc za tuhle cenu nejsou (tedy +- 20 tis) . Teď mám 2,2i 16V v C8, takže spotřebu taky neřeším. Volvo jako takové moc žeru. :good:
Prosím, napište něco k tomuhle vozu a co jak to vidíte, samozřejmě dle fotek. Děkuji.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

podle všeho by auto mělo být v dobrém stavu krom těch oděrek, co jsou vidět. zajed se mrknout a domluv se.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Honza »

Tango píše:Zdravím pánové a dámy, jsem tady nový a taky ohledně Volva XC70 nemám ani páry a proto potřebuji poradit, nebo slyšet Váš názor.
Našel jsem tady tenhle inzerát https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28237 Má cenu se nato podívat? A když tam zajdu, na co mám dávat pozor hlavně. Jestli má smysl tohle auto pro mně nebo ne, to je tak nějak jedno. Beru benzín, jelikož najezdím málo AWD je taký bonus a V70 moc za tuhle cenu nejsou (tedy +- 20 tis) . Teď mám 2,2i 16V v C8, takže spotřebu taky neřeším. Volvo jako takové moc žeru. :good:
Prosím, napište něco k tomuhle vozu a co jak to vidíte, samozřejmě dle fotek. Děkuji.
Píše tam že je to servisovaný u Marry tak k němu zajeď nebo mu napiš.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Tango
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Tango »

Honza píše:
Tango píše:Zdravím pánové a dámy, jsem tady nový a taky ohledně Volva XC70 nemám ani páry a proto potřebuji poradit, nebo slyšet Váš názor.
Našel jsem tady tenhle inzerát https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=28237 Má cenu se nato podívat? A když tam zajdu, na co mám dávat pozor hlavně. Jestli má smysl tohle auto pro mně nebo ne, to je tak nějak jedno. Beru benzín, jelikož najezdím málo AWD je taký bonus a V70 moc za tuhle cenu nejsou (tedy +- 20 tis) . Teď mám 2,2i 16V v C8, takže spotřebu taky neřeším. Volvo jako takové moc žeru. :good:
Prosím, napište něco k tomuhle vozu a co jak to vidíte, samozřejmě dle fotek. Děkuji.
Píše tam že je to servisovaný u Marry tak k němu zajeď nebo mu napiš.
To by chtělo spíš autem tam zajet, ne. No zajedu k inzerentovi a uvidíme co bude vůz zač. Po telefonu to bylo v pohodě, řekl aj to co nemusel.
Jo, mám taky požadavek, není někdo kdo ví co a jako z okolí České Lípy, že by se tam se mnou zajel podívat (odvoz se mnou)? Odměna ho nemine. Když ne, tak se nic neděje.

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Honza »

Tango píše:To by chtělo spíš autem tam zajet, ne. No zajedu k inzerentovi a uvidíme co bude vůz zač. Po telefonu to bylo v pohodě, řekl aj to co nemusel.
Jo, mám taky požadavek, není někdo kdo ví co a jako z okolí České Lípy, že by se tam se mnou zajel podívat (odvoz se mnou)? Odměna ho nemine. Když ne, tak se nic neděje.
Tak znova zavolej marrovi toauto dělal tak ho zná, kontakt najdeš v jeho profilu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Tango
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Tango »

Už jsem z Márrou mluvil. Jedine co tam je, tak auto čeká někdy, repase převodovky (to říkal taky majitel). Je otázka jestli do toho jít.

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Ing.Magor »

Tango píše:Už jsem z Márrou mluvil. Jedine co tam je, tak auto čeká někdy, repase převodovky (to říkal taky majitel). Je otázka jestli do toho jít.
Nejlevnější XC70 na tipcars je za 154tisíc Kč a ještě s větším nájezdem, takže pokud je tahle za 100tisíc Kč a fakt je problém jen v tý převodovce, tak bych nic neřešil a šel do ní :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12914
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Naprosto nechápu kdo tu co řeší. Pokud chci xc70, tak tohle je dobrej kauf. Od Marry máš jistotu dobře provedenýho servisu.
Nevim co by člověk měl ještě chtít...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

samozřejmě se vynořuje otázka, kolik stojí repas převodovky ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

doktor píše:samozřejmě se vynořuje otázka, kolik stojí repas převodovky ?
k tomu by asi mohl přihodit info BadDog
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Ing.Magor »

doktor píše:samozřejmě se vynořuje otázka, kolik stojí repas převodovky ?
Záleží co tam je KO, ale okolo 40tis. Kč by se to dalo pořídit myslim :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

rotorhead
Offline
Příspěvky: 24
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Vůz: Peugeot 406 2.0 Hdi Break
Bydliště: Pardubice CZ & worldwide

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od rotorhead »

jaky je objem palivove nadrze u V70, MY 2005-07 ?
_________________
Peugeot 406 HDi, Break, 80 KW, 1999
Teprve hledam tu pravou.... V70 II, D5, automat :-))

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Ing.Magor »

rotorhead píše:jaky je objem palivove nadrze u V70, MY 2005-07 ?
70L u AWD 68L
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

VOLVO S 60 2.3 T T5 184 KW

Příspěvek od lucki »

turbo, prevodovka, buracka, voda v oleji, olej vo vode, opotrebenie interieru, striekane diely...
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

honza0080
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

VOLVO S 60 2.3 T T5 184 KW

Příspěvek od honza0080 »

marekwassr píše:ZDRAVIM VAS TU NA TOMTO FORU. :beer: JSEM TU NOVY A ZADAM O RADU .ZVAZUJI KOUPI VOLVO S 60 2.3 T 184 KW RV.2002.NA CO SI DAT BACHA PRI KOUPI ATD.NO PROSTE VSE CO SE AUTA TYCE DEKUJI.
dej sem odkaz na inzerát toho auta.... bude to jednodušší
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)

honza0080
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 72
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od honza0080 »

Ing.Magor píše:
doktor píše:samozřejmě se vynořuje otázka, kolik stojí repas převodovky ?
Záleží co tam je KO, ale okolo 40tis. Kč by se to dalo pořídit myslim :wink:
Je "repas" a "repas".... :D
Radši bych s tím zkušenost neměl, ale buhužel mám nejednu na S80 T6. Repas se dá oprvadu sehnat od cca 30tis (+ cca 10tis práce při výměně, olej, filtr...), ale....... Záleží na tom jakej bude..... Slušnej bude stát i s prací okolo 60tis.... minimálně. Pak se nabízí otázka..... nekoupit převodvku novou??? Je to ale prašť jako uhoď. Koupil jsem do T6 fungl novou převodovku..... cena 97tis + DPH. Za 4 měsíce ujeto 15tis km a převodovka opět DEATH na trojce.... Teď se řeší reklamace, ta pravděpodobně zafunguje, ale to nic nemění na to, že ani nová převodovka není moc velkou jistotou....

PS: nevím jestli ta v téhle XC70 je stejná jako v S80 T6, ale myslím si že i kdyby nebyla, tak ty ceny za repas a za převodovku samotnou budou podbné....
_________________
S80 3,0 T6 silver edition, S80 2,8 T6
Ostatní jsou NEvolva :-)

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

VOLVO S 60 2.3 T T5 184 KW

Příspěvek od lucki »

tka to je rozdiel :D, bohvie ci nie je stocene a kto tam co dorabal (ten ventil je dako cudne urobeny, ale budiz).
vseobecne ale nie je zly motor, spolahlivy. len na ten castrol v nom tu budu ludia asi pindat. :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1722
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

VOLVO S 60 2.3 T T5 184 KW

Příspěvek od Lukaso »

a hlavně to není T5
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

VOLVO S 60 2.3 T T5 184 KW

Příspěvek od hajnej »

o tohle auto se tady už někdo zajímal. zkus pohledat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Jerry.Gunman
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Lysá nad Labem u Milovitz

Poraďte při koupi S/V 40, S 60, V 70 či S80

Příspěvek od Jerry.Gunman »

Zdravím všechny vysoceurozené a mnoho zkušené uživatele i návštěvníky tohoto phora.
Situace se mi vyvinula takovým způsobem, že v brzké budoucnosti (nejpozději tak ve IV-V.A.D. 2011) budu nucen zakoupit vůz, samozřejmě wojetý.

Pokud mohu, rád bych požádal o konkrétní rady a doporučení při výběru. Jak říkala již teta Kateřina v Saturninovi: "Více děr, více syslů - více hlav, více smyslů" i já bych rád využil zkušeností, dobrých (a konkrétních) rad i doporučení, včetně tech negativních.

Tedy, k věci:
V brzké době budu opět potřebovat auto a jelikož mám cosi najeto (ponad 1 mio km, dohromady asi tak s 20 různými vozy), uvažuji najmě o severském dvojboji, tedy Volvo - Saab.
* můj limit je nějakých +- 130 - 150.000 CZK, za určitých podmínek bych zkousnul snad i i cenu o maličko vyšší, leč 199.999 CZK jest pro mne částkou limitní a nepřekročitelnou
* stáří vozu - maximálně tak rok 2002, pokud se vejdu, raději mladší
* motorizace - soukromě najedu tak 25-30.000 km ročně, takže raději asi motorizace naftová, v úplně ideálním případě spojená s automatickou převodovkou - leč nechám si poradit
* výběr modelů se nabízí následující:
- S/V 40 - jsem postavy poněkud rozložitější (holt, děda byl původně řezník a těch 183 / 111 mám po něm :D ), tak se obávám, aby mi to nebylo malé?
- S 60 - dá se za daných limitů sehnat něco slušného?
- V 70 - asi ideální volba, ale nechám si rád poradit cokoli jiného
- S 80 - dá se za daných limitů sehnat něco slušného? Jak je to s opravami a cenou ND - nesežere mne to zaživa?

* pokud mi poradíte, budu vděčen i za názory a doporučení stran
- motorizace: kloním se spíše k dízlu. Je to v daných cenových limitech dobrá volba nebo jít raději do benzínu?
- převodovka: automat = můj ideál (BTW, s automatem mám naježdíno cosi okolo 200.000 km). jak to vypadá s automaty - na co si dát pozor? Dá se za dané peníze sehnat něco slušného nebo jít raději do manuálu
- servis: jak praví lidová fáma, servis je u Volva HODNĚ drahý a autorizované servisy jsou prý dosti nespolehlivé. Do Prehééé to mám 30 km (jsem z Lysé) - můžete mi případně doporučit nějaký rozumně kvalitní servis za rozumně akceptovatelné peníze?
- provozní náklady: s jakými opravami po koupi "nového" bych asi měl počítat - co nechat preventivně vyměnit? Co odchází nejčastěji?

za kvalifikované a konkrétní rady díky moc
_________________
Jerry Gunman
Norinco-Colt M 1911 M1A1
Uberti-Remington 1875 Outlaw
45 ACP - the best and final argument

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

Vzhledem k tělesným proporcím bych vynechal řadu 40.U ostatního záleží jestli vozíš něco rozměrnějšího,velikost vstupu je u S60 - S80 poměrně malá i když kufr jinak slušný.Dále už záleží na tvém vkusu a co se zrovna pěkného naskytne.Ideální je na vybrané vozy vkládat link a třeba se o nich něco dozvíš a je li to daleko,třeba se někdo místní koukne,jestli to má smysl dál se zajímat.
Servisy v Praze jsou k mání,počtu hojném,zejména Marra a T6R.
Ceny ND si můžeš porovnat na jakémkoli E Shopu.
Nějaké konkrétní opakované závady se nevyskytují,ale jsou to jen auta a záleží na kusu.U ropáka pokud nebude důvěryhodně zdokumentováno,tak rozvody a u automatu olej,jinak dle potřeby.
Pokud si nevybereš u nás,koukni do němec,máš to kousek,na pomoc při dovozu se zde taky proklikáš,ale máš na to relativně dost času a favorit se může ukázat i zde.
Se spotřebou by ses měl vejít max.do 8.5l
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Jerry.Gunman
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Lysá nad Labem u Milovitz

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Jerry.Gunman »

Jak jsem psal, nejvíce uvažuji o tej S60 a V70, snad i S 80
Jízdy klasické - v 60% případů sám, 30% s přítulkou, 7,1485328462152% s 8-letou dcerou a s někým vzadu jenom občas.
Svá auta jsem měl vždy sedany a bylo to vcelku OK, i když bagáž na dovolenku jsem tam skládal jak puzzle :D, občas ale vezu něco většího a pak horko-ťažko sháním někoho s combicem nebo dodávkou.

Zatím bych ocenil spíše doporučení, jež by mi napomohla k výběru typu zda S60, V 70, nebo tu S 80 - najmě co se týče cen a možných průserů :(
_________________
Jerry Gunman
Norinco-Colt M 1911 M1A1
Uberti-Remington 1875 Outlaw
45 ACP - the best and final argument

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

Typ si musíš vybrat sám... menší sedan, větší sedan, kombík ... technika ve všech je hodně podobná nebo stejná, takže průsery bývají totožné
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9942
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

jen podotknu, že nejvíce místa za Tebou jako řidičem budeš mít v S80. v té V70 ačkoliv je to kombík jako krava, je na zadních sedadlech méně místa, ale není to zas taková tragedie jak by se mohlo zdát. Ve srovnání cen ND jsou na tom všechny modely podobně. Jestli dýzl, tak za mě D5, ten se dá sehnat jak ve v70 tak S80. S60 bych při tvé velikosti možná vypustil, ale je tady od Brna jeden podobnej chasník jako ty a ten má S60 :roll:
Já osobně jsem zastáncem kombíků, když auto, tak at slouží za všech okolností.
Na co si dát pozor? u automatu na to, jak se k tomu kdo před tebou choval, jestli měnil olej, jestli to honil studený, zkusit prostě jak řadí a podle toho odhadnout, v jakym je stavu. U manuálu v kombinaci s D5 se zaměřit na dvouhmotu, která ráda kolem 250tis km odchází - klepání na volnoběh.
no nevim co víc. nahod nějakej link
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé