Na V50 rovnou zapomeň.gorgo píše:Díky za odpovědi,
tak jste mi nějak potvrdili co jsem si myslel, asi budu hledat dál
třeba zase něco hodím do placu
Jinak zvažuju i V50.
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Spíš co s tím nebylo.marekl píše: Co s tím bylo?


-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
to máš zjištěné nebo jen střílíš od boku??martinopel píše:Spíš co s tím nebylo.marekl píše: Co s tím bylo?Jinak najeto cca 400000km

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Můžeš si zavolat do AutoCardion,nebo Ti může poreferovat zájemce.Deshi píše: to máš zjištěné nebo jen střílíš od boku??
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: V40 T4 1998
- Bydliště: Litomyšl
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dám na rady, koukám po něčem starším s rzervou na další investice do vozu.martinopel píše:Na V50 rovnou zapomeň.gorgo píše:Díky za odpovědi,
tak jste mi nějak potvrdili co jsem si myslel, asi budu hledat dál
třeba zase něco hodím do placu
Jinak zvažuju i V50.
Na V50 mám proč zapomenout?
_________________
V40 T4, 1998, B4194T 147 kW - Volfinka
V40 T4, 1998, B4194T 147 kW - Volfinka

-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Martina ignoruj, on V50 nesnáší. Ale počítej s tím že V50 je o HODNĚ menší auto než V70.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litomyšl
- Vůz: V40 T4 1998
- Bydliště: Litomyšl
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ono je to tak, že bych raději V70, manželka se bojí, jestli není moc velky 
quaero, jak ty jsi spokojenej s CNG? Originál Bi-fuel?

quaero, jak ty jsi spokojenej s CNG? Originál Bi-fuel?
_________________
V40 T4, 1998, B4194T 147 kW - Volfinka
V40 T4, 1998, B4194T 147 kW - Volfinka

-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pezinok
- Vůz: XC60 4D 2.0l 120KW MY2013
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Dá sa z VIN čísla vyčítať výbava auta? Ak áno neviete nejaký link?
_________________
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj páni,
jak popisek u mého nicku praví - dosud jsem Volvem nepolíben, a proto bych vás chtěl požádat o menší poradní hlas. Včera jsme byli (se ženou a dvouletým synem) projet nádhernou V60 D3 v R-designu a moc nás to auto nadchlo. Jedná se konkrétně o tuto:
http://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-auta/volvo-v60-2-0-d3-r-design-automat-xenon-navi-a239-15
Co na to říkáte? Dobrá/špatná cena? Motor, výbava OK? Má tento model nějaké mouchy?
Auto je dotažené z Itálie (popisek na webu je blbě), serviska je komplet (u jednoho AD) a dle záznamů je čerstvě po velkém servisu. Mně se zdá vše OK, ale ještě než se rozhodnu, řekl jsem si, že oberu o pár chvil vás v této značce zkušenější.
Pokud by to někoho zajímalo, tak budem utíkat od koncernu (OIIRS facelift) a eventualita k V60 je BMW 330xD LCI v M-paketu. Taky hezké svezení, ale nějak mně to Volvo vzalo víc.
Díky za váš čas!
jak popisek u mého nicku praví - dosud jsem Volvem nepolíben, a proto bych vás chtěl požádat o menší poradní hlas. Včera jsme byli (se ženou a dvouletým synem) projet nádhernou V60 D3 v R-designu a moc nás to auto nadchlo. Jedná se konkrétně o tuto:
http://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-auta/volvo-v60-2-0-d3-r-design-automat-xenon-navi-a239-15
Co na to říkáte? Dobrá/špatná cena? Motor, výbava OK? Má tento model nějaké mouchy?
Auto je dotažené z Itálie (popisek na webu je blbě), serviska je komplet (u jednoho AD) a dle záznamů je čerstvě po velkém servisu. Mně se zdá vše OK, ale ještě než se rozhodnu, řekl jsem si, že oberu o pár chvil vás v této značce zkušenější.
Pokud by to někoho zajímalo, tak budem utíkat od koncernu (OIIRS facelift) a eventualita k V60 je BMW 330xD LCI v M-paketu. Taky hezké svezení, ale nějak mně to Volvo vzalo víc.
Díky za váš čas!
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Můžu jenom říct, že tento motor je jen zmenšená D5, která je roky prověřená a na tento motor jsem zatím nezaregistroval nic špatného. Je to výkonný a úsporný motor. K těmto novějším modelům tu bohužel moc informací není. Každopádně bezpečnost bude na vyšší úrovni jak BMW.Maxel píše:Ahoj páni,
jak popisek u mého nicku praví - dosud jsem Volvem nepolíben, a proto bych vás chtěl požádat o menší poradní hlas. Včera jsme byli (se ženou a dvouletým synem) projet nádhernou V60 D3 v R-designu a moc nás to auto nadchlo. Jedná se konkrétně o tuto:
http://www.auto-vyhybka.cz/autobazar-auta/volvo-v60-2-0-d3-r-design-automat-xenon-navi-a239-15
Co na to říkáte? Dobrá/špatná cena? Motor, výbava OK? Má tento model nějaké mouchy?
Auto je dotažené z Itálie (popisek na webu je blbě), serviska je komplet (u jednoho AD) a dle záznamů je čerstvě po velkém servisu. Mně se zdá vše OK, ale ještě než se rozhodnu, řekl jsem si, že oberu o pár chvil vás v této značce zkušenější.
Pokud by to někoho zajímalo, tak budem utíkat od koncernu (OIIRS facelift) a eventualita k V60 je BMW 330xD LCI v M-paketu. Taky hezké svezení, ale nějak mně to Volvo vzalo víc.
Díky za váš čas!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Náměšť nad Oslavou
- Vůz: V50 2.0D 100kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím,
chci se zeptat co si myslíte o tomto:
http://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-36900261.html
chtěl bych vědět na co si dát pozor jako trochu mě děsí ten nájezd.
A po kolika km se mění olej v automatu.
Zítra se tam pojedu nejspíš podívat.
jinak teď mám V50 2.0D roční nájezd cca 35tkm
Mockrát děkuji za užitečné rady...
chci se zeptat co si myslíte o tomto:
http://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-36900261.html
chtěl bych vědět na co si dát pozor jako trochu mě děsí ten nájezd.
A po kolika km se mění olej v automatu.
Zítra se tam pojedu nejspíš podívat.
jinak teď mám V50 2.0D roční nájezd cca 35tkm
Mockrát děkuji za užitečné rady...

-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
J.West: Na ty km krásně zachovalej interiér, celkově auto vypadá dobře, navíc dobrá cena. Olej v automatu se mění po 60tis. km, ale na všechno ti u Kurtze určitě ochotně odpoví.
Asi bych se nerozhodoval dlouho, to auto bude za chvíli pryč
Asi bych se nerozhodoval dlouho, to auto bude za chvíli pryč

-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Z benzinové RS budeš výkonově trpět. Kup si šestiválec dokud ještě jsou
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Jen pro info, nakonec jsem na tu V60 dnes složil zálohu. Takže se budu těšit na brzkou shledanou 

-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Maxel:
gratulace

-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: Corolla a Vito
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím,
jsem čerstvě zaregistrovaný nevlastník Volva. A to chci právě změnit. Rozrůstá se rodina a stávající Corolla combi už pro dva dospělé, dvě děti, invalidní vozík a psa nebude stačit. Taky chci něco pohodlnějšího (elektrické sedadlo, tempomat) na delší cesty, na spaní za volantem... Chtěl jsem za každou cenu zůstat u Toyoty, ale současný trend u kombíků (který se nevyhnul ani V60) je takový, že splývavá záď zmenšuje dveře kufru. A mně se nevejde vozík vedle kočárku nebo psa.
Takže od Toyoty přes Mondeo a E-klasse jsem momentálně zabrousil k V70 III.
Nastíním ještě jednu věc. Auto, které budu kupovat, budu provozovat dalších min. 10 let, protože na něj půjde i příspěvek od státu.
Využití bude takové, že ho bude provozovat převážně manželka po městě (děti do školky, na nákup apod) a já na delší meziměsta (200+ km). Občas by asi tahalo i přívěs (celková max 1 tuna). Na krátké trasy mám své upravené Vito. Tím, že se kilometry počítají mezi dvě auta, by byl předpokládaný nájezd V70 asi 10 tis km ročně, výhledově víc.
Teď mi padlo do oka jedno Volvo V70 III D3 Summum automat 2010 ve Švédsku. Najeto cca 100 tis, cena asi 400 tis.
Čekají mě v nejbližších 150 tis km nějaké "spolehlivé" konkrétní velké výdaje? Nebo je 250 tis u V70 III D3 zcela ok nájezd?
Na co si dát pozor? Je to dobrá motorizace? Načetl jsem si tady dost o problémech D5 s DPF a následně o tom, že D3 je odvozená od D5 ... mám mít obavu z krátkých vzdáleností manželky nebo stačí, že aspoň jednou měsíčně zajedu z Olomouce do Brna?
Co je ve V70 D3 2010 za automat?
jsem čerstvě zaregistrovaný nevlastník Volva. A to chci právě změnit. Rozrůstá se rodina a stávající Corolla combi už pro dva dospělé, dvě děti, invalidní vozík a psa nebude stačit. Taky chci něco pohodlnějšího (elektrické sedadlo, tempomat) na delší cesty, na spaní za volantem... Chtěl jsem za každou cenu zůstat u Toyoty, ale současný trend u kombíků (který se nevyhnul ani V60) je takový, že splývavá záď zmenšuje dveře kufru. A mně se nevejde vozík vedle kočárku nebo psa.
Takže od Toyoty přes Mondeo a E-klasse jsem momentálně zabrousil k V70 III.
Nastíním ještě jednu věc. Auto, které budu kupovat, budu provozovat dalších min. 10 let, protože na něj půjde i příspěvek od státu.
Využití bude takové, že ho bude provozovat převážně manželka po městě (děti do školky, na nákup apod) a já na delší meziměsta (200+ km). Občas by asi tahalo i přívěs (celková max 1 tuna). Na krátké trasy mám své upravené Vito. Tím, že se kilometry počítají mezi dvě auta, by byl předpokládaný nájezd V70 asi 10 tis km ročně, výhledově víc.
Teď mi padlo do oka jedno Volvo V70 III D3 Summum automat 2010 ve Švédsku. Najeto cca 100 tis, cena asi 400 tis.
Čekají mě v nejbližších 150 tis km nějaké "spolehlivé" konkrétní velké výdaje? Nebo je 250 tis u V70 III D3 zcela ok nájezd?
Na co si dát pozor? Je to dobrá motorizace? Načetl jsem si tady dost o problémech D5 s DPF a následně o tom, že D3 je odvozená od D5 ... mám mít obavu z krátkých vzdáleností manželky nebo stačí, že aspoň jednou měsíčně zajedu z Olomouce do Brna?

Co je ve V70 D3 2010 za automat?
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Mám tady V70III ve velmi dobrém stavu.Zavolej když tak na 775148152fahrman píše:Zdravím,
jsem čerstvě zaregistrovaný nevlastník Volva. A to chci právě změnit. Rozrůstá se rodina a stávající Corolla combi už pro dva dospělé, dvě děti, invalidní vozík a psa nebude stačit. Taky chci něco pohodlnějšího (elektrické sedadlo, tempomat) na delší cesty, na spaní za volantem... Chtěl jsem za každou cenu zůstat u Toyoty, ale současný trend u kombíků (který se nevyhnul ani V60) je takový, že splývavá záď zmenšuje dveře kufru. A mně se nevejde vozík vedle kočárku nebo psa.
Takže od Toyoty přes Mondeo a E-klasse jsem momentálně zabrousil k V70 III.
Nastíním ještě jednu věc. Auto, které budu kupovat, budu provozovat dalších min. 10 let, protože na něj půjde i příspěvek od státu.
Využití bude takové, že ho bude provozovat převážně manželka po městě (děti do školky, na nákup apod) a já na delší meziměsta (200+ km). Občas by asi tahalo i přívěs (celková max 1 tuna). Na krátké trasy mám své upravené Vito. Tím, že se kilometry počítají mezi dvě auta, by byl předpokládaný nájezd V70 asi 10 tis km ročně, výhledově víc.
Teď mi padlo do oka jedno Volvo V70 III D3 Summum automat 2010 ve Švédsku. Najeto cca 100 tis, cena asi 400 tis.
Čekají mě v nejbližších 150 tis km nějaké "spolehlivé" konkrétní velké výdaje? Nebo je 250 tis u V70 III D3 zcela ok nájezd?
Na co si dát pozor? Je to dobrá motorizace? Načetl jsem si tady dost o problémech D5 s DPF a následně o tom, že D3 je odvozená od D5 ... mám mít obavu z krátkých vzdáleností manželky nebo stačí, že aspoň jednou měsíčně zajedu z Olomouce do Brna?
Co je ve V70 D3 2010 za automat?

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj. Jsi si jistý, že nutně musíš mít naftu? Ty cuky po městě se studeným motorem prostě nejsou dobré a máš tam mnoho rizikových a drahých součástek. Co nějaká 2,5FT nebo jiná alternativa?fahrman píše:Zdravím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: Corolla a Vito
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Nafta nutnost není, byť aktuálně jsou obě auta v podpisu v naftě...
Kolik si ten benzín 2,5 vezme? Malý nájezd po městě zvládneme v pohodě i s vyšší spotřebou, pokud bych ale potřeboval jet párkrát např. do Beneluxu, tak aby mě to nesežralo...
Jak je to dnes vlastně s naftovými motory, když výrobci vybavují auta systémem start-stop, který zhasne motor i na každé křižovatce?
Pomůže naftovému motoru hodně, když ho člověk před krátkou jízdou zahřeje nezávislým topením?
Dá se V70 opustit a zamknout zvenku za stále běžícího motoru? I takový scénář si např. u vyložení dětí do školky umím představit.
Jinak obecně je ten výběr na trhu dost omezený a v Česku se mi příliš kupovat nechtělo a když, tak možná od autorizovaných prodejců... Teď jsem narazil na inzerát na XC70 (ještě větší sen než V70) 2008 3,2 AWD - krása
Kolik si ten benzín 2,5 vezme? Malý nájezd po městě zvládneme v pohodě i s vyšší spotřebou, pokud bych ale potřeboval jet párkrát např. do Beneluxu, tak aby mě to nesežralo...
Jak je to dnes vlastně s naftovými motory, když výrobci vybavují auta systémem start-stop, který zhasne motor i na každé křižovatce?
Pomůže naftovému motoru hodně, když ho člověk před krátkou jízdou zahřeje nezávislým topením?
Dá se V70 opustit a zamknout zvenku za stále běžícího motoru? I takový scénář si např. u vyložení dětí do školky umím představit.
Jinak obecně je ten výběr na trhu dost omezený a v Česku se mi příliš kupovat nechtělo a když, tak možná od autorizovaných prodejců... Teď jsem narazil na inzerát na XC70 (ještě větší sen než V70) 2008 3,2 AWD - krása

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ohledně spotřeb se dá dost odvodit zde https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/468-V70.html?fueltype=2&constyear_s=2008&powerunit=2fahrman píše:Nafta nutnost není, byť aktuálně jsou obě auta v podpisu v naftě...
Kolik si ten benzín 2,5 vezme? Malý nájezd po městě zvládneme v pohodě i s vyšší spotřebou, pokud bych ale potřeboval jet párkrát např. do Beneluxu, tak aby mě to nesežralo...
Jak je to dnes vlastně s naftovými motory, když výrobci vybavují auta systémem start-stop, který zhasne motor i na každé křižovatce?
Pomůže naftovému motoru hodně, když ho člověk před krátkou jízdou zahřeje nezávislým topením?
Dá se V70 opustit a zamknout zvenku za stále běžícího motoru? I takový scénář si např. u vyložení dětí do školky umím představit.
Jinak obecně je ten výběr na trhu dost omezený a v Česku se mi příliš kupovat nechtělo a když, tak možná od autorizovaných prodejců... Teď jsem narazil na inzerát na XC70 (ještě větší sen než V70) 2008 3,2 AWD - krása
Start stop se dá vypnout, tuším kluci z D5T5 to umějí.
Nez. topení určitě pomůže. Jak moc je otázka, ale podle mě dost

XC je moc pěkná, otázkou je, jestli potřebuješ AWD.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Myslíš tu, kterou prodává Auto Staiger?fahrman píše:Teď jsem narazil na inzerát na XC70 (ještě větší sen než V70) 2008 3,2 AWD - krása
S XC70 3.2 AWD jezdím dlouhodobě za 10,8 l. Pokud se budeš hodně motat po městě, čekej spotřebu kolem 13 l.
Byli jsme teď na dovolené v Rakousku, ujeli 1 700 km vč. přejezdu Grossglockneru (jel jsem několikrát tam a zpět) a spotřeba 10,3 l. Brno - Salzburk jsem měl dokonce za 9,5 l - podle předpisů a na dálnici adapt. tempomat 135 km/h.
Za mě naprostá spokojenost. Motor tichý a bez vibrací, při vytočení krásný zvuk. Předtím jsem měl to samé s D5 motorem a je to nesrovnatelně lepší svezení.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
To XC u Štaigera šla diskuze i na FB, v inzerátu je, že je původ v ČR, výpis z Cebie (takový ten výpis zdarma po kliknutí na VIN) ale píše údaje o tachometru až cca od 2012.
Za kouknutí by ale rozhodně stála..
Za kouknutí by ale rozhodně stála..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 2171
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Třeba je to tím že auto jde na STK poprvé až po 4 letechDeshi píše:To XC u Štaigera šla diskuze i na FB, v inzerátu je, že je původ v ČR, výpis z Cebie (takový ten výpis zdarma po kliknutí na VIN) ale píše údaje o tachometru až cca od 2012.
Za kouknutí by ale rozhodně stála..
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
hmm, to jsem si neuvědomilkarelvolvo píše:Třeba je to tím že auto jde na STK poprvé až po 4 letechDeshi píše:To XC u Štaigera šla diskuze i na FB, v inzerátu je, že je původ v ČR, výpis z Cebie (takový ten výpis zdarma po kliknutí na VIN) ale píše údaje o tachometru až cca od 2012.
Za kouknutí by ale rozhodně stála..

_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 322
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj všem,
můj první příspěvek se hned bude týkat žádosti o radu při výběru (nebo spíše schválení) rodinného kombi. Momentálně se rozhoduji mezi Passatem, Superbem a V70/V60. Můj rozpočet bude 400-500 tis.
Byl jsem se podívat v Liberci ve Volvu na kufry V60 a V70 (Superba jsem neviděl, Passat 2016 mě velikostí zklamal), protože máme malé dítě, není vyloučeno další a velikost je pro mě alfa a omega všeho. Osobně jsem se v té V70 našel, manželka zase ve V60 (já praktičnost, ona design). Momentálně se pořád nemůžu rozhoupat, protože ta V60 mi přijde "kufrově" skoro stejně dlouhá a široká, jako naše S40 - měřítkem je rozložený kočárek.
A teď, proč jsem přišel pro radu. Momentálně nejsem schopen říct, kolik auto najede ročně. Bude prostě rodinné an všechno. S40, co teď máme, zůstane manželce jen na ježdění do práce. Jde mi o to, zda koupit raději V70 rok 2012 D3, D4 s nájezdem do 100 tis. km., ale za cenu slabší výbavy, nebo koupit třeba V70/XC70 rok 2009, D5, s nájezdem 180 tis. km, ale v plné výbavě. I přes to všechno počítám, že než bych najel 250 tis. km., tzn 70 tis. u toho většího nájezdu, bude to otázka, řekněme 7 -10 let, v případě toho menšího nájezdu ještě déle. Poradit potřebuji od někoho, kdo takový nájezd, nebo vyšší, má (180 tis) a může mi objektivně říct, co mě by mě eventuálně čekalo v budoucnu za servis, jestli třeba nezačne drnčet palubní deska, kdy a za kolik přijdou rozvody, výměna podstatnějších částí motoru/podvozku apod. A za další, je nějaký rozdíl v kvalitě V60 a V70, protože mi přijde, že těch V60 je všude hafo a se slušnou výbavou i za pěkné peníze.
Logicky ve mě totiž ten nájezd 180 tis. km evokuje nechuť k takové koupi, když koncern v té samé, ne li větší výbavě, koupím o tři čtyři roky mladší a s nájezdem do 100 tis. Tak si říkám, v čem je zakopaný pes, že jsou ty V70/XC70 tak drahé, potažmo ten koncern tak levný. Je Volvo opravdu o tolik kvalitnější než koncern? Nebo je to tím, že těch Passatů a Superbů je oproti V70/XC70 tolik, že to cenu sráží dolů.
Naši S40 jsem kupovali v roce 2012 na 78 tis. km, r.v. 2009, nafta 2.0., 100 kw. Teď najeto cca 150 tis. km. Za tu dobu odešel alternátor a jeden xenon, jinak ťuk ťuk nic - krom běžných věcí, jako kotouče, desky, filtry, náplně a nějaká tekutina do výfukového filtru či co. Takže s Volvem jako takový, jsme zatím spokojeni. Taky si říkám, jestli třeba ta V70 řada není jako víc kvalitnější, jako třeba fabie vs. Superb.
Předem děkuji všem za reakci, případně doporučení.
můj první příspěvek se hned bude týkat žádosti o radu při výběru (nebo spíše schválení) rodinného kombi. Momentálně se rozhoduji mezi Passatem, Superbem a V70/V60. Můj rozpočet bude 400-500 tis.
Byl jsem se podívat v Liberci ve Volvu na kufry V60 a V70 (Superba jsem neviděl, Passat 2016 mě velikostí zklamal), protože máme malé dítě, není vyloučeno další a velikost je pro mě alfa a omega všeho. Osobně jsem se v té V70 našel, manželka zase ve V60 (já praktičnost, ona design). Momentálně se pořád nemůžu rozhoupat, protože ta V60 mi přijde "kufrově" skoro stejně dlouhá a široká, jako naše S40 - měřítkem je rozložený kočárek.
A teď, proč jsem přišel pro radu. Momentálně nejsem schopen říct, kolik auto najede ročně. Bude prostě rodinné an všechno. S40, co teď máme, zůstane manželce jen na ježdění do práce. Jde mi o to, zda koupit raději V70 rok 2012 D3, D4 s nájezdem do 100 tis. km., ale za cenu slabší výbavy, nebo koupit třeba V70/XC70 rok 2009, D5, s nájezdem 180 tis. km, ale v plné výbavě. I přes to všechno počítám, že než bych najel 250 tis. km., tzn 70 tis. u toho většího nájezdu, bude to otázka, řekněme 7 -10 let, v případě toho menšího nájezdu ještě déle. Poradit potřebuji od někoho, kdo takový nájezd, nebo vyšší, má (180 tis) a může mi objektivně říct, co mě by mě eventuálně čekalo v budoucnu za servis, jestli třeba nezačne drnčet palubní deska, kdy a za kolik přijdou rozvody, výměna podstatnějších částí motoru/podvozku apod. A za další, je nějaký rozdíl v kvalitě V60 a V70, protože mi přijde, že těch V60 je všude hafo a se slušnou výbavou i za pěkné peníze.
Logicky ve mě totiž ten nájezd 180 tis. km evokuje nechuť k takové koupi, když koncern v té samé, ne li větší výbavě, koupím o tři čtyři roky mladší a s nájezdem do 100 tis. Tak si říkám, v čem je zakopaný pes, že jsou ty V70/XC70 tak drahé, potažmo ten koncern tak levný. Je Volvo opravdu o tolik kvalitnější než koncern? Nebo je to tím, že těch Passatů a Superbů je oproti V70/XC70 tolik, že to cenu sráží dolů.
Naši S40 jsem kupovali v roce 2012 na 78 tis. km, r.v. 2009, nafta 2.0., 100 kw. Teď najeto cca 150 tis. km. Za tu dobu odešel alternátor a jeden xenon, jinak ťuk ťuk nic - krom běžných věcí, jako kotouče, desky, filtry, náplně a nějaká tekutina do výfukového filtru či co. Takže s Volvem jako takový, jsme zatím spokojeni. Taky si říkám, jestli třeba ta V70 řada není jako víc kvalitnější, jako třeba fabie vs. Superb.
Předem děkuji všem za reakci, případně doporučení.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: XC60