Jelikož jsem po hodinové cestě měl hadice k chladiči studené a motor horký (do toho mi auto topí/netopí, přestane topit..), vydedukoval jsem, že funkce termostatu je asi mizivá. Objednal jsem tedy termostat, těsnění a pustil se do výměny termostatu.
Zná někdo jméno švédského inženýra, který vymýšlel pozice držáku a komponentů? Chtěl bych mu pogratulovat:
IMG_20201115_162706.jpg
Nicméně se nám povedlo dostat k termostatu bez posunutí servo čerpadla a myslím, že ten modrý kousek silikonu není na správném místě.
IMG_20201115_162907.jpg
Ví někdo proč je u náhradních dílů vždy více verzí a proč vždy koupím tu druhou, která nepasuje na mé auto?
IMG_20201115_163004.jpg
Ověřili jsme funkci původního termostatu a krásně otevírá. Ovšem ve vodě nemá protitlak pružiny, takže stejně je na výměnu. Už jen pro pocit.
Zpětná montáž byla docela oříšek a museli jsme vytvořit "servisní okénko".
IMG_20201115_163050.jpg
Výsledek je stále původní termostat a 4 hodiny v čudu.
Tak příště znovu a lépe.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.