Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Nejnovější Volva od roku 2015/16
  • Autor
  • Zpráva
Jarda.JM
Offline
Příspěvky: 676
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Jarda.JM »

Urvanej píše: 14 úno 2025 15:14 ...Ale asi jsem holt jinej a neočekávám od auta ledky, fičury, audio, já prostě chci, aby mě jízda bavila...
No, jsme trochu OT, ale...
Jo! Pod toto se plně podepisuju. Jedu pět hodin vkuse v XC70 a pořád mám pocit, že sedím doma v obýváku. Sednu do jinýho auta a jako by mě vzali do svěrací kazajky.
Možná, že je to jenom o zvyku a až budu nucen přesedlat, tak si budu chválit jiný. Teď je pro mě ale volvo auto co má duši a nedám na ně dopustit i když se mnou taky párkrát vydrbalo.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Jasper »

Je tov pohode a vyvazene...Jsou zde spise priznivci tech vozu "svedsky tank", korab, auto dlouhe,ze se tam vejde basketbalista i s rakvi....Me zase nezklamalo zadne doposud vlastnene. A co se tyka ceny? Tak jen povazte,ze me puvodni a vubec prvni Volvo xc70 MY2011 stalov ceniku 1,75 mil.Kc...A inflace +- od te doby nascitana je cca 47%. Tedy dnes by za nove nekdo mohl chtit s prehledem 2,5 mil.Kc...Nemyslim si tedy,ze tvrzeni o predrazene nekvalite je na miste. A cim vice aktivni bezpecnosti a prvku ve voze mam,tim s mensi obavou vozim dve male deti na zadnich sedackach...Coz je za me parametr,ktery tady take nezaznel...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Lukaso »

volvo v top motorizaci v top výbavě stojí minimálně o půl mega méně. Spíš bych přitlačil. Upřímně i ojetiny jsou o dost levnější než "premiovka" v super výbavě ( který teda moc nejsou, protože si to za ty prachy nikdo nekoupí :D ) . S tou spolehlivostí už tady ty debaty byly milionkrát. Nemam růžový brýle a ale ani nejsem tak skepctickej. Oni všechny ty D5 co mají najeto půl milionu už tak nějak zapomněly, co všechno se muselo udělat...mam docela spolehlivý zdroj jaká je zrovna poptávka po motorech D5 a všeho okolo toho...na druhou stranu je to nejběžnější motor.

Já mam docela velkou sympatii ke staromilství. A vlastně i respektuju momentální nálady, zvyky a řekněme i to kouzlo "opravdovosti" starších aut. Pokud se bavím o tom, že někdo někam jede 3 hodiny na výlet tak ok. Ale pokud mi někdo, kdo jezdí 50 tkm ročně řekne, že by to raději odjezdil 20+ let starým autem stejné třídy, tak mu jednoduše nevěřím a nebo nemá tu zkušenost.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Urvanej »

Lukaso: dojížděl jsem do práce, 65km jedna cesta, + cca dalších 100 týdně po kroužkách, tzn. nějakých 750km týdně, 46 týdnů (dovolená, svátky...) = 35tkm ročně. Jezdil jsem to střídavě 764 my89 PRV a 745 my90 D24. 5 let jsem tam pracoval... Vim, neni to 50, ale aspoň trochu mě to kvalifikuje, ne? :-D
Ale upřímně, kdybych tehdy musel volit mezi našich fungl ofcí a V70II pofl, která by ve srovnání byla tedy 14 let stará... no v podstatě by stála ofce před barákem, i kdybych měl jezdit 745, protože V70 stála před barákem a já jel 745...
No nic, dost staromilství.
D4A teď vydal videjko o tom, proč už nikdy nebudeme dělat na nových motorek výbrus a místo toho koupíme novej. :good:
https://www.youtube.com/watch?v=8Kp108x4tQA
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14251
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od raolsa »

Pro srandu jsem zkusil, kolik by stál repasovaný motor pro červenku -> 236.200 Kč. Myslím, že repas v kvalitní dílně by mě vyšel tak na třetinu.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Giew
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 639
Registrován: 5 roků 2 měsíce
Bydliště: Popovice
Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Giew »

Dobrý video 👍
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007

jergus.balaz
Offline
Příspěvky: 296
Registrován: 2 roky 1 měsíc
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: V40CC 2013 D3

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od jergus.balaz »

Urvanej píše: 17 úno 2025 21:12 D4A teď vydal videjko o tom, proč už nikdy nebudeme dělat na nových motorek výbrus a místo toho koupíme novej. :good:
Zrovnavame hlavy aj bloky pre firmu, ktorá bez problémov vyvŕta nikasil von a nahradí ho oceloliatinovymi vložkami s následným X honovanim. Hrúbka steny vyjde cca do 2mm. Po Slovensku už behá niekoľko desiatok takto vylepsenich volv. Taktiež poliaci to robia, avšak vyvŕtaju komplet cely hliníkový valec a komplet cely ho nahradia oceľovou vložkou - je aj video na YT.

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5793
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano, takto se opravuji i praskle vlozky 5 valců
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Urvanej »

Nojo, ale jakou to asi bude mít životnost, pokud na to budeš trochu šlapat... prostě ty výhody tenkýho nástřiku v tomhle nezapřeš a vložkou nenahradíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jergus.balaz
Offline
Příspěvky: 296
Registrován: 2 roky 1 měsíc
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: V40CC 2013 D3

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od jergus.balaz »

Výhody aj zápory majú ako nastreky, tak oceloliatina. Nástrek sa hlavne začal používať kvôli výrobným nákladom a kvôli tomu že dnes nikto nechce/nevie robiť opravu motora, ale výmenu.
Za ďalšie tie motory sú už konštrukčne urobené tak, že sa s nejakou generálkou nepočíta. Keď zomrie nástrek, väčšinou sú mŕtve aj uloženia klukovky a prípadne vaciek. Taktiež konštrukčne je tam toľko trecich elementov, že už pri konštrukcii sa rátalo s veľkou tvorbou kalu. Preto sa už na školeniach hovorí o demontáži vane motora pri 100t a mechanickom odstránení kalu, a preto sa aj nedoporucuje (niekto výslovne zakazuje) odsávanie oleja pri výmene.
Platí to takmer na všetky nové motory.

MUV70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 39
Registrován: 9 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V 70 II

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od MUV70 »

video bylo hodně zajímavé, vím že VW to dělá do hliníků taky nějakou zapékací metodou, zjednodušeně řečeno...A jak to mají D5 T5 u Volva z roku 2000 a mladší? To by mě zajímalo

ZoufalýVolvista1
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: XC40

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od ZoufalýVolvista1 »

Dobrý den.

Naprosto vás chápu.

Splněným snem byla má koupě XC40. Auto mám v záruce a jezdím cca 2x měsíčně do servisu. Jednou je auto zcela v tichém režimu - není slyšet blinkr, parovací senzory, rádio, atd. Opakovaná reakce že mám resetovat vůz nikam nevedla, zkoušeli přeinstalovat, dokonce mě odpojili od baterky, vymazali profil a zavedli vše od začátku. Pak zase mě vyskočí hláška ,, Systém zabránění kolizi není k dispozici,, po chvíli to zmizí. Takže slova technika, že to jsou malé věci a snad se brzo zase neuvidíme mě nikterak netěší. Nebo vyjádření jako, že diagnostika nic nenašla, příště to vyfoťte. - po dodání fotografií je pro změnu reakce - jako no uvidíme, teď tam nic nevídíme. Přeinstalovali jsme, snad to bude ok. A tokto pořád dokola. Zklamání a nedůvěra ve VOLVO po tom, co byl člověk roky fandou je zdrcující. Pořízení nového auto bylo za účelem o vozu nevědět. Místo toho lituji výměny předešlého, které člověk vozil jen na pravidelné úkony a mylně se domníval, že pro jeho xkm je lepší výměna za nové a předejít tak častým opravám.

JarinC
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 3 měsíce
Bydliště: Otrokovice
Vůz: Mazda CX 5

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od JarinC »

Zvažuji koupi XC 60 mild hybrid 2025, docela mě zajímá, jaké máte s tímto modelem zkušenosti. Většinou se tu chválí starší modely.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Urvanej »

Protože ty nový si většinou kupují lidé, kteří nepotřebují řešit problémy nebo poradit a tudíž sem nechodí. MAximálně si postěžovat, jaký jsou to krámy. Ale to bohužel platí uplně všude :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1719
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Lukaso »

JarinC píše: 07 bře 2025 14:31 Zvažuji koupi XC 60 mild hybrid 2025, docela mě zajímá, jaké máte s tímto modelem zkušenosti. Většinou se tu chválí starší modely.
Zkušenost z hlediska spolehlivosti nemám. Měl jsem to chvilku. B5, model 2025. Jezdilo se mi s tím moc hezky, vlastně si nemůžu stěžovat na nic. Bylo to na vzduchu a bylo příjemný. Při slušný jízdě docela i úsporný. Co bylo pro mě absolutně nepřekousnutelný byla díra v plynu, ale to půjde vyřešit optimalizací Polestar.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

ElBé
Offline
Příspěvky: 165
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V90CC D5 AWD Polestar 177kw, 2017

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od ElBé »

JendaSL píše: 14 úno 2025 17:28
Urvanej píše: 14 úno 2025 15:14
Tak přesně takhle jsem porovnával rok starou oktávii, co si koupili naši před šesti lety a P2 co mám... Velice rád jsem se vrátil zpátky do svého.
Amen.
Mám projeta snad všechna nová Volva a ani jedno, opakuji, ani jedno mě ničím nepřesvědčilo, že je v čemkoliv lepší než staré. Sedačky jsou horší, místa ubylo, zato přibylo balastu v rámci lacinych plastů a elektroniky, která je velmi náladová. Pohodlí není lepší, ba dokonce například 90 řada mi přijde proti 70 dokonce horší. Spolehlivost šla dolů a úměrně tomu se zvedá cena, což je divná rovnice.
Nn, sice to hezky vypadá, ale lepší to rozhodně není.
No vidíš a mě V90CC přijde výrazně pohodlnější, než XC70, a to i navzdory 19ti palcům, když na xc70 byly 18ky. V90CC je měkčí a plavnější. Můj dojem. U obou pneu profil 50. Sedačky mám poprvé odvětrávané a moc se mi to líbí. Sedí se mi v obou dobře i po delší cestě nemám problém. To je vše subjektivita, samozřejmě. Objektivně je menší a hlavně hůř využitelný kufr, nakonec jsem se nakrknul a koupil sadu tašek přesně do tohohle auta. Ale třeba na vychytávky typu 360st. kamera jsem si zvykl velmi snadno a rychle.

Jasper
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 806
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od Jasper »

O tom žádná. Každý, upozorňuji každý, kdo by se svezl tu v90cc na vzduchu a přesedl zpět do XC70tky, tak nemůže, prostě nemůže říci, že je pohodlnější. Teď jsem to měl možnost vyzkoušet a i když na mě dýchla atmosféra xc70tky, kterou jsem vlastnil dvakrát, tak bych v žádném případě zpět už neměnil. A na čem to jezdí? V90cc na 20" a xc70tka na 18"...Ten rozdíl je propastný a to je neoddiskutovatelná věc. A když už si na některé ty fičury zvyknete, tak vám ve starším modelu prostě chybí...
_________________
XC60 T8 Ultra Red Fusion V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar / na prodej

jergus.balaz
Offline
Příspěvky: 296
Registrován: 2 roky 1 měsíc
Bydliště: Žiar nad Hronom
Vůz: V40CC 2013 D3

Kvalita vozu Volvo XC60 2024 diesel

Příspěvek od jergus.balaz »

Porovnávate tu neporovnateľne. Ak sa tu chce niekto baviť o kvalite, tak porovnávajte rovnaké modely, rovnaké výbavy, auta rovnakých cenových kategórií, a pri starých autách hlavne vyservisovane auta, a nie vydojene chrchle čo v živote nevideli poriadny servis.

Na XC90 gen 1 mám odjazdene 330tkm, na XC90 gen 2 mám odjazdene 70tkm. Obe na mechanickom podvozku, gen 2 už po vylepšení s jedným priečnym kompozitnym perom. Prejazd cez dilatacne prechody, po drobných nerovnostiach a pod sa absolútne nedá porovnať. Tak isto odhlučnenie nezrovnatelne - gen 2 v oboch prípadoch prepadák. Avšak tá tvrdosť mala aspoň výhodu v rýchlejšom prechádzaní zákrut. Pri lepšom pohľade napr zamrzí chýbajúce oplastovanie kolajniciek na sedadlách - ale tak to už nedávajú ani do Range Roveru Defendra. Pohon 4x4 v zime na snehu o niečo lepší v prospech gen 2. Licovanie samotných karosárskych dielov som mal pri gen 2 pocit, že to skladal pakistanský učeň v piatok poobede. Kvalita motorov je kapitola sama o sebe.

Zpět na „S/V/XC 90; V/XC 60“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé