Sergej vyzkousel asi vsechno co se da, snad krome overeni, ze zapalovaci impuls pro druhy valec prijde v pravy cas. Ale i kdyby druhy valec zapaloval v nesmyslny cas, tak by to (asi urcite?) strilelo do sani nebo do vyfuku...
Nemuze byt druhy valec nejak mechanicky rozbitej? Napada me stale zavreny vyfukovy ventil - komprese by byla ok, svicka bude mokra, ale bude to strasne bohaty... Nebo nejak priucpany kanaly, na mereni komprese to staci, na volnobeh uz ne... Nedavno jsem resil B20 - jeden ventil mel zdvih 3mm - komprese skoro ok, volnobeh super, po pridani plynu duneni z vyfuku a beh na tri valce.
FrantaB: vstriky pracuji u LH2.2 (taky u 2.4 a mnohych dalsich vstrik. systemu) spolecne, kazdy do jine casti cyklu. Rozprasene palivo si proste pocka, az se saci ventil otevre. Me to taky pripada divny...
