Tak co jak to jezdí s pur? Spokojenost?Tod2 píše: 09 črc 2020 07:58 tak PUR na autě, najel jsem teda jen 30km a ještě musím udělat geometrii, ale je to rozdíl a dojmy hodně pozitivní, takové to podivné poskakování na drobných nerovnostech je skoro pryč, otřesy do volantu mnohem menší
uvidím, až s tím něco najedu...
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Spokojenost, auto je mnohem stabilnější, rozhodně to stálo za to. Ale tvrdé je to pořád, někde se to sice zlepšilo, třeba přes koleje, ale takové ty drobné nerovnosti jsou jakoby cítit pořád, podvozek to prostě nepobere.
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Já jsem zkusil dát nové silentbloky s ramenama origos od fag. Ze začátku dobré . Ale už zmekli. A zase je to takové nejisté v zatáčkách. Staré ramena mám. Tak to prelisuju a zkusím dát ty pur.Honza85 píše: 28 srp 2020 17:04Tak co jak to jezdí s pur? Spokojenost?Tod2 píše: 09 črc 2020 07:58 tak PUR na autě, najel jsem teda jen 30km a ještě musím udělat geometrii, ale je to rozdíl a dojmy hodně pozitivní, takové to podivné poskakování na drobných nerovnostech je skoro pryč, otřesy do volantu mnohem menší
uvidím, až s tím něco najedu...
-
Offline
- Příspěvky: 5844
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Tak pánové. Mě začalo úplně to samé po výměně komplet nových origo ramen, tlumičů, uložení atd a pružin na XC70 MY2010. No jelikož je vše nové začlo to ihned po výměně, tak nezbývá nic jiného než vymlacene silenty rámu mororu. Protože ramena jsou uchychena ns rámu. No a pi kontrole ejhle, silent se hýbe jak blázen. To že to klepe do volantu je vcelku i logické protože řízení je chyceno na rámu pod motorem a pokud se hýbe rám, klepe to do volantu i pedálů. Takže mě čeká výměna silentbloků rámu pod motorem.
Takže bych zkoukl i ten rám.
Takže bych zkoukl i ten rám.
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
přemýšlel jsem nad pur vlozkama do těch silentbloku pod motorem. Je jednoduché Je tam dát. Ze se nemusí nic rozebírat. Třeba by to bylo lepší. Těžko říct.Jakub Svoboda píše: 30 srp 2020 17:02 Tak pánové. Mě začalo úplně to samé po výměně komplet nových origo ramen, tlumičů, uložení atd a pružin na XC70 MY2010. No jelikož je vše nové začlo to ihned po výměně, tak nezbývá nic jiného než vymlacene silenty rámu mororu. Protože ramena jsou uchychena ns rámu. No a pi kontrole ejhle, silent se hýbe jak blázen. To že to klepe do volantu je vcelku i logické protože řízení je chyceno na rámu pod motorem a pokud se hýbe rám, klepe to do volantu i pedálů. Takže mě čeká výměna silentbloků rámu pod motorem.
Takže bych zkoukl i ten rám.
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
O nich zrovna přemýšlím taky. Už mne taky napadlo, že budou měkké i ty silentbloky rámu, jenže ty mám nové, sice teda už dva roky, ale asi se na ně teda podívám.
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
tak PU vložky na autě a musím říct ANO... 
auto přestalo tolik házet levá pravá, když se jede přes drobné díry a je to prostě zase o kus stabilnější
ačkoliv ty vložky nedoporučují pro naftu kvůli vyšším vibracím, tak bych řekl, že vibrace jsou paradoxně spíš lehce menší (myšleno od motoru), vibrace volantu jsou znatelně menší
jinak ty silentbloky jsou po dvou letech hrozná měkota, sice nejsou nijak popraskané, ale ta guma je prostě jak máslo, stejně to bylo i na ramenech, ze začátku v poho a pak to taky změklo, nechápu, že vyrábí takové šmejdy a že s tím nemá problém víc lidí
ještě s tím teda musím něco najezdit, jestli to nezměkne zase někde jinde, ale první dojmy kladné...

auto přestalo tolik házet levá pravá, když se jede přes drobné díry a je to prostě zase o kus stabilnější
ačkoliv ty vložky nedoporučují pro naftu kvůli vyšším vibracím, tak bych řekl, že vibrace jsou paradoxně spíš lehce menší (myšleno od motoru), vibrace volantu jsou znatelně menší
jinak ty silentbloky jsou po dvou letech hrozná měkota, sice nejsou nijak popraskané, ale ta guma je prostě jak máslo, stejně to bylo i na ramenech, ze začátku v poho a pak to taky změklo, nechápu, že vyrábí takové šmejdy a že s tím nemá problém víc lidí
ještě s tím teda musím něco najezdit, jestli to nezměkne zase někde jinde, ale první dojmy kladné...
-
Offline
- Příspěvky: 91
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Jaky PUR to byly?Tod2 píše:tak PU vložky na autě a musím říct ANO...
auto přestalo tolik házet levá pravá, když se jede přes drobné díry a je to prostě zase o kus stabilnější
ačkoliv ty vložky nedoporučují pro naftu kvůli vyšším vibracím, tak bych řekl, že vibrace jsou paradoxně spíš lehce menší (myšleno od motoru), vibrace volantu jsou znatelně menší
jinak ty silentbloky jsou po dvou letech hrozná měkota, sice nejsou nijak popraskané, ale ta guma je prostě jak máslo, stejně to bylo i na ramenech, ze začátku v poho a pak to taky změklo, nechápu, že vyrábí takové šmejdy a že s tím nemá problém víc lidí
ještě s tím teda musím něco najezdit, jestli to nezměkne zase někde jinde, ale první dojmy kladné...
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Tak od powerflex . Sice cenovka je někde jinde, ale třeba budou lepší.
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
ty vložky ze skandixu jsou v poho
co není v poho, jsou silentbloky nápravnice a ty jsem u powerflex nenašel a když jsem je měnil 2 roky zpět, tak jsem nečekal, že to bude takové bláto (stejně tak ramena)
co není v poho, jsou silentbloky nápravnice a ty jsem u powerflex nenašel a když jsem je měnil 2 roky zpět, tak jsem nečekal, že to bude takové bláto (stejně tak ramena)
-
Offline
- Příspěvky: 60
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Xc90
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Dneska mi radil mechanik známý že jak jsou silentbloky tak ty volné místa vyplní tmelem na lepení oken. Auto oken. A to prý úplně stvrdne a je to potom daleko lepší. Vlastně že to vytvoří plný silentblok. Tak to udělám. To samé i v tom rámu. Že to vytvoří tu vlozku. Říkal že to pak je znatelný rozdíl. Tak uvidíme
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Nezapomeň ale, že s tím autem pak nemůžeš tak 14 dní jezdit, aby to celý proschlo. 
To že je to suchý na povrchu neznamená, že je to suchý i uvnitř.

To že je to suchý na povrchu neznamená, že je to suchý i uvnitř.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Ty PUR vložky se nasunou na silasy co drží podmotorovy rám? Vážně to má takový účinek?
Raolsa: však do druhého dne to je suchý, nevím jaká vrstva by tam musela být nacpana aby to schlo 2tydny
jinak teď si museli dealeři Volvo kupovat nové pistole na dvousložková lepidla. Testovali jsme na školení to lepidlo a obrovský bobek, který nikdy nikdo na okno neudělá byl uvnitř tvrdý po 20minutach.
Raolsa: však do druhého dne to je suchý, nevím jaká vrstva by tam musela být nacpana aby to schlo 2tydny

-
Offline
- Příspěvky: 3485
- Registrován: 10 roků
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Xc90 2005 klepání na přední nápravě, tvrdý podvozek
Ty vložky dáš místo toho tmelu 
Jsou relativně přesné

Jsou relativně přesné
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé