Zdravím,
řeším teď stejný zvuk při 2000 ot./min. v D3 V50. Údajně tam byl nalitej 5W-30 bez specifikace A5/B5... Dle manuálu mám používat 0W-30 A5/B5.. Je možný, že to dunění kolem 2k otáček dělá olej? Sielntbloky na motoru i převodovce vyměněny a beze změny.. Je to dunění jakoby podfukovala hadice od turba...
Díky za rady.
D5 136kw - hrubší chod motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: V50 D3 manual 452 black
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 136kw - hrubší chod motoru
Z mojí zkušenosti to klidně může ten olej dělat neplechu. Nejjednodušší je výměna za olej dle specifikace a porovnat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 639
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
D5 136kw - hrubší chod motoru
jako pardon, ale fakt si myslim, že použití 5w30 namísto 0w30 v klasické D5, resp. D3 (stejný, akorát kratší) nemůže udělat rozdíl v chodu. A když už nepatrný, tak by měl být motor tišší.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvky: 390
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
D5 136kw - hrubší chod motoru
hele mě to teď dělá asi taky a olej dávám pořád stejnej, spíš mi přijde že je to ve svodech nějaký těsnění nebo kdoví co, už na to kašlu, moje auta dostaly modrý z nebe, pořád to něco dělá 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé