
S60 MY05 2.4D5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Včera cestou domů do ČR jsem pichnul diagnostiku do zástrčky a pustil Torque. Nandal budíky s max tlakem turba a tlakem na liště. Turbo by u D5244Tmelo mít max 1.2 baru, to jsem měl jen chviličku, jinak pod plným plynem od 120 do 210 na pětku stále 1.1baru. max tlak na liště má být 1600baru,diag ukázala 1650baru, jsem spokojen s výsledky
taková rychlá kontrola, že je vše caik. Jsou uložené tři chybky v paměti, ale byly to nějaké náhodné a spíš tím,že torque u Volva to pořádně nenacte.

-
Online
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 MY05 2.4D5
ta spotřeba je dle palubáku nebo dle tankování? protože palubák většinou nehorázně kecá...Kilometry stále naskakujou a pořád mne překvapuje ,za jak málo dokáže jet
pokud budeš dělat silentbloky motoru, tak podtlakové Corteco, ten pod řemenicí neměň, pokud vypadá v pohodě, protože nový bude horší než origo a ten horní nad motorem taky nemá smysl měnit, pokud není úplně špatný, protože nový bude mít stejnou vůli jako původní...

-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Palubak ukazuje 5,3
dle dotankovani mám teď naprostou většinu 6,3l/100km ale už podruhé mám Vervu diesel která obsahuje HVO a spotřeba leze dolů při stejném stylu, předtím jsem měl Maxxmotion a 6,3. Jezdím nejvíc z Prahy do Halle, je to přes celou Prahu a rychlostní průměr jsem měl i 133km/h. U nás 145taho tempomat, dle GPS cca 138 a Německo 145+, klidně ji držím 180-200 když se dá (třeba 10km vkuse pak zase zpět na 145) Na to by se hodila šestka, nechápu proč tam Švédové dali jrn 5q s tak vysokými otáčky. Jj o cortecu vím, ale díky za ty druhý dvs co nemusím objednávat.

-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14364
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 MY05 2.4D5
Tak ono je rozdíl jezdit s S60 v manuálu a XC70 v automatu. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
S60 MY05 2.4D5
No možná kdybych jezdil hodně dálnice, tak se dostanu na 6l, ale kdo by jezdil po dálnici 80km/h 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Servis se o týden posunul, dneska jsme byli s přítelkyní vyzvednout auto pro ní. Skoro rok neřídila, tak s epořídil jedničkový Focus z rodiny za pár tisíc s novou STK. Hrozně se předtím divila, že ji nechci Vendulku půjčit na rozježdění. No celá spojková sada se setrvákem by stála víc jak to auto. Zpět do Prahy jsem se šoural okreskami za ní 60-80km za hodinu a tohle mi ukázal PP s tím, že je 120km od natankování plné nádrže. Teď se snažím brát pouze Vervu Diesel z Kralup nebo Pardubic, aby obsahovala HVO

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
S60 MY05 2.4D5
1680 kilometrů do prázdné nádrže
já tam natankuju 70 litrů 100 oktanu a jsem rád za 500km - 650km na jeden zápřah, když jedu s kloboukem na palici s pozvolnou akcelerací
a dodržením 90km/h na okrskách

a dodržením 90km/h na okrskách

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Ejdou: no je to 12ékm po dotankování, takže celkový 1800km, samozřejmě real kdy tankuju je okolo 1000 a spotřeba +/-6l
Tod2: to není možný, nemá S80 P2 větší nádrž než S60?
S60 má 70l včetně rezervy
Tod2: to není možný, nemá S80 P2 větší nádrž než S60?

-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
S60 MY05 2.4D5
2000km na nádrž??? Tomu nevěřim ani náhodou...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 MY05 2.4D5
Několikrát jsem už bral 75 litrů, ale s dojezdem třeba 70km...
2000km je samozřejmě nesmysl, aspoň tedy u mne, ten palubák (vstřiky) prostě kecá, ale těch 1300 až 1400 reálných je
Těch mých 2040 bylo po 800km po dálnici minulý týden. On si prostě myslí blbosti...
2000km je samozřejmě nesmysl, aspoň tedy u mne, ten palubák (vstřiky) prostě kecá, ale těch 1300 až 1400 reálných je
Těch mých 2040 bylo po 800km po dálnici minulý týden. On si prostě myslí blbosti...

-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
S60 MY05 2.4D5
Dá se to nějak seřídit? Ale vypadá to pěkně...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 MY05 2.4D5
Dá, zhruba za 15tis v servise na vstřiky... 

-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Tak tobě kecá o dost víc než mne, co se týká dojezdu
. Hlavně mne to pak hned letí dolů. Nejezdím do nuly, teď tankuju vždy v půlce nádrže, takže cca 590-650km. Celkově do 1000km a do 6,3l/100km (ted i míň) to mám dle dotankování BC ukazuje 5,2. Takže koukám na denní počítadlo a těmihle čísly provokuju kámoše, který to má jak Ejdou a pak u druhého auta s nádrží 50l má dojezd 200km apod 


-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Dnes proběhla výměna oleje v motoru a v převodovce. Pak výměna předního záchytu reakce. Řazení se drobet zlepšilo, jak se nematlá převodovka s motorem sem a tam. Dali jsme Corteco, ale nepříjemně se zvýšily vibrace na volnoběh, až je to nepříjemné.... Takže budu řešit dál.
https://youtu.be/LYfuSM0MunQ
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Online
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 MY05 2.4D5
Měl jsem to úplně stejně, po výměně taky větší vibrace. Zatím nevyřešeno.
-
Offline
- Příspěvky: 886
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
S60 MY05 2.4D5
ja taky
vsechny silentbloky nove a ted si teprve ty vibrace spravne uzivam kdyz tam motor pevne drzi...mam podezreni na vstriky

_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
No já vstřiky ani nemyslím, jezdili k nám auta s půl milionem a vstřiky původní. Tyhle mají 212tis km. Prostě je tužší tenhle než origo a obzvlášť ten vylagrovaný 
Tohle jsem dnes vytáhl z gumy a zjistil jsem, že mám jen dojezdovku. Čekám na dodání knotů s lepidlem a jezdíme dál.

Tohle jsem dnes vytáhl z gumy a zjistil jsem, že mám jen dojezdovku. Čekám na dodání knotů s lepidlem a jezdíme dál.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
S60 MY05 2.4D5
Jenom k té nádrži S80, já jsem měl v S80 2.5 tdi r.v.2000 80l nádrž, tak tam by mohl být ten rozdíl.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Včera cestou z Merkers do Prahy, jsem v Drážďanech při čůrpauze zjistil, že Dunlopy co jsem měl obuté opravdu nevydrží do konce října, ještě cestou jsem zavolal jednomu chlapikovi a v Praze 9 si vyzvedl nejete Micheliny Primacy 3 DOT 4619 za 5800kc všechny,teď už mám přezuto,tak jsem zvědavý jaký budou. Merkers-Praha průměrná rychlost 108km/h, páteční provoz zvlášť na okreskach a průměrná spotřeba 6,0l/100km dle dotankovani. Najeto 213 800km
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Tak jsem dnes měl chvíli čas, abych pohledal, co a kde je špatně s vibracemi od motoru po výměně spodního záchytu reakce.
Koukám, že od předního podtlakového silentbloku je vidět hadička s teckem, kde trčí nezapojeny jeden vývod. Okey, asi se mohlo stát, při výměně oleje a silasu.. no jenže jdu po hadicce od ventilu a zjistím,že na konci je narvany šroubek!!! Takže tam už musel být dlouho, no jsem nasrany co bývaly kolegacek si dovolil udělat popřípadě přímo v AutoKurtz to udělali. Po posledním chování, kdy jsem chtěl těsnění vypustaku na převodovku a dostal jsem na motorový olej, když jsem se ptal co udělat s tuknutym spodkem pod nárazníkem mi technik říkal hrozné nesmysly, tak už uverejnim kde...
No po otevření víčka na doliti oleje je slyšet velmi výrazně Puf-puf-puf. Připojení hadičky se nic nezměnilo,po zacpani vývodu u regulace turba taky nic. Je možné, že vzadu najdu něco podobného... Ještě musím ověřit zda mi mezi druhým a třetím vstřikem neteče nafta. Další zjišťování bude o víkendu a i jízda sezapojenym regulátorem a silasy, zda nevyhodí chybu.
Koukám, že od předního podtlakového silentbloku je vidět hadička s teckem, kde trčí nezapojeny jeden vývod. Okey, asi se mohlo stát, při výměně oleje a silasu.. no jenže jdu po hadicce od ventilu a zjistím,že na konci je narvany šroubek!!! Takže tam už musel být dlouho, no jsem nasrany co bývaly kolegacek si dovolil udělat popřípadě přímo v AutoKurtz to udělali. Po posledním chování, kdy jsem chtěl těsnění vypustaku na převodovku a dostal jsem na motorový olej, když jsem se ptal co udělat s tuknutym spodkem pod nárazníkem mi technik říkal hrozné nesmysly, tak už uverejnim kde...
No po otevření víčka na doliti oleje je slyšet velmi výrazně Puf-puf-puf. Připojení hadičky se nic nezměnilo,po zacpani vývodu u regulace turba taky nic. Je možné, že vzadu najdu něco podobného... Ještě musím ověřit zda mi mezi druhým a třetím vstřikem neteče nafta. Další zjišťování bude o víkendu a i jízda sezapojenym regulátorem a silasy, zda nevyhodí chybu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 5749
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
S60 MY05 2.4D5
Slušná prasárna! Tak teď už to třeba sprovozníš a bude to v pohodě 

_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvky: 3501
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
S60 MY05 2.4D5
Takhle to dělá dost lidí, ony ty podtlaky fungují jen na volnoběh, pak se vypnou. Takže když je špatný silentblok, tak je pro někoho jednodušší zaslepit hadičku než dávat prachy za nový.
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
S60 MY05 2.4D5
Jenže takovéhle řešení nemám rád, tak to musím vyměnit silasy. Radši dám 3500kc za nové silasy od Corteca než tam mít tohle. Na volnoběh to nejvíc vibruje, pak to přestane, jakmile zabere.
Dál výměna podložek pod vstřiky,je to tam hnusně zamaštěné, ještě to otru a zjistím zda to není olej, který by se rozlil při výměně
Dál výměna podložek pod vstřiky,je to tam hnusně zamaštěné, ještě to otru a zjistím zda to není olej, který by se rozlil při výměně

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé