Pres den zkusim zjistit...
Ale co tak koukam, tak jen z nas, co jsme se tu ozvali, se posklada cca 7-10ks.
Takze kdyz by se nechalo udelat 10ks, tak se rozeberou...
Jinak ARD stala $119, takze nejakych 2700, respektive plus DPH+CLO tj. 25%, pokud nebudu resit dopravu, takze "krasnych" 3500,-
Myslím, že je spousta věcí, za které se dají utratit peníze a autu určitě pomůžou. Odlehčená řemenice to ale není. Jedině tak dobrý placebo, jinak je to věc úplně na ho.no.
Nebo jako myslíte, že když z celého rotujícího kompletu řemenice, klika, ojnice, setrvačník, spojka, který váží víc než 20kg, odeberete řádově stovky gramů, že se něco zlepší. Ne, nezlepší. Motor půjde lépe do otáček? Ne, nepůjde. Bude rychlejší nástup turba? Ne, nebude, jak by mohl? Naopak, zcela reálně lze diskutovat o větším namáhání ložisek kliky z důvodu rozhození vyvážení celé soustavy.
Navíc, proč asi výrobce použil odpruženou řemenici?
Jo a abych nezapomněl, pokud tenhle nesmysl budete nechat vyrábět, udělejte ho líp než ARD. Hlavně tam nechte nějaké boční hrany. Bylo několik případů, kdy z této řemenice sklouzl řemen, obvykle kolem 6500t otáček za min. To je možná taky ten důvod, proč už to ARD nenabízí.
Daleko jednodušší cestou ke zrychlení je například uklidit si auto. Nevozit s sebou zbytečnosti. Schválně je pak dejte na váhu, vsadím se, že to pár kilo bude.
Fíla píše:Myslím, že je spousta věcí, za které se dají utratit peníze a autu určitě pomůžou. Odlehčená řemenice to ale není. Jedině tak dobrý placebo, jinak je to věc úplně na ho.no.
Nebo jako myslíte, že když z celého rotujícího kompletu řemenice, klika, ojnice, setrvačník, spojka, který váží víc než 20kg, odeberete řádově stovky gramů, že se něco zlepší. Ne, nezlepší. Motor půjde lépe do otáček? Ne, nepůjde. Bude rychlejší nástup turba? Ne, nebude, jak by mohl? Naopak, zcela reálně lze diskutovat o větším namáhání ložisek kliky z důvodu rozhození vyvážení celé soustavy.
Navíc, proč asi výrobce použil odpruženou řemenici?
Jo a abych nezapomněl, pokud tenhle nesmysl budete nechat vyrábět, udělejte ho líp než ARD. Hlavně tam nechte nějaké boční hrany. Bylo několik případů, kdy z této řemenice sklouzl řemen, obvykle kolem 6500t otáček za min. To je možná taky ten důvod, proč už to ARD nenabízí.
Daleko jednodušší cestou ke zrychlení je například uklidit si auto. Nevozit s sebou zbytečnosti. Schválně je pak dejte na váhu, vsadím se, že to pár kilo bude.
Mno to placebo mam a za me funguje dobre, jde to rychlejc do otacek(ale uplne stejne rychle padaj dolu). Takze kdo nevytaci a rychle neradi, nema smysl...
Jinak zbytek samozrejme ano. Na remenice ma snizenou vahu o 75%. Ono kdyz k tomu clovek da jednohmotu, odlehcenej setrvak, etc., tak jsme ve vysledku o cca 10kg jinde.
Ano vetsi namahani tam bude, stejne jako je kdyz se zvedne tlak, pusti se tam vic paliva, zvednou se otacky, etc, etc, etc...
Ano odpruzeni je kvuli harmonickym kmitum a ano v extremu taky muze klika udelat krup...
Dobra poznamka, zakomponujem(kor kdyz chci posouvat omezovac na 7000-7100 )
Co se tyce vyvazeni, tak mam stejne v planu nechat vyvazit kliku s kovanejma ojnicema, takze rovnou i s remenici.