

Ragnarok píše:Ještě bych rád touto cestou poděkoval Standovi, za precizní práci, kterou odvedl na mém autě při jeho finálním doladění.
Teď už toho opravdu nezbývá mnoho a Dvojka bude ve stavu, který si tento důstojný koráb zaslouží.
Co mě teď docela pálí - mám za sebou dovozovou technickou a potřebuju auto přihlásit. Brzy budu mít i veteránskou testaci, kvůli odpuštění ekopoplatku. Bohužel jsem však nepočítal se skutečností, že pokud je auto dovezeno ze zahraničí, výjimka z poplatku se na něj nevztahuje. Potřebuji tedy auto dostat na CZ značky za pomoci nějakého vlastníka ZTP a vzápětí jej můžu s veteránskou testací přihlásit na sebe.
Neznáte prosím někdo spolehlivého držitele ZTP, který by si chtěl vydělat nějakou tisícovku (nejlépe Brno a okolí) ?
Já vím, že kdo chce opici, musí mít na banány, ale tohle už ani není otázka peněz, spíš principu.
Bohužel to jedno není a to navzdory tomu, že taková praxe je protiprávní.standa píše:To se mi nezdá...
Když je vozidlo otestováno na historickou původnost, tak by snad mělo být jedno, jestli se mění majitel v rámci ČR nebo mezinárodně.
I když v tomhle Absurdistánu
Skvělé, gratuluji! Takové kasírování při dovozu ze země EU je zcela jednoznačně v rozporu s evropským právem. To je taky ten důvod, proč se poplatek na podporu sběru a využití autovraků vztahuje i na vnitrostátní převody - nemohli vzít jen dovozy a zatížit jen ty, ač to tak původně chtěli. A dobře věděli proč nemohou. Tady by si ministerstvo dopravy (které připravuje metodické pokyny pro příslušné úřady) zasloužilo dostat přes prsty.Ragnarok píše:Tak díky šťastné souhře okolností jsem již hrdým majitelem CZ značek... Nakonec to šlo i bez ZTP. Stálo to trochu vyptávání a dve láhve kvalitního rumu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé