S80II - hlučný posilovač řízení

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
resk181
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 195
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70II 2.4 D5244T5 120 kW TF-80SC 2007

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od resk181 »

Ráno nastartuju, po 2 metrech zacne bzučet posilovač, tak zastavím, kouknu do nádržky a ta skoro prázdná, jen s pěnou ....
po dolití Obrázek

Čas rozbít prasátko a udělat řízení :o
_________________
Volvo V70II, 2.4 D5244T5, 120 kW, r. v. 2007, TF-80SC

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od L4W »

Taky se do toho musím pustit, jen najít volné víkendové dopoledne. Chápu to tedy dobře, že v zásadě lze použít postup na videu, jen s tím rozdílem, že vyplachovat budu BGčkem?
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5305
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od PINĎABC »

BG tam tolik lít nemusíš, naliješ do současné náplně, budeš kroutit volantem čím dýl tím líp a pak teprve propláchneš novou naplní ať se ten sajrajt dostane ven. tak to chápu já. Možná bych na to BG i den dva pojezdil.

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od L4W »

Ok, diky za rady.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od ok2ucx »

Já bych si prvně přečetl návod :-)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5305
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od PINĎABC »

... nečetli a rozmrazili?

L4W
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 591
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Šumperk
Vůz: Volvo XC90 D5 MY07

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od L4W »

Se zpožděním hlasím vyřešení problémů. Byl to teda porod :%) . Výměna kapaliny s proplachem nepomohla, a to ani s BG přípravkem přidaným před touto procedůrou. Krátce nato odešla do věčných lovišť i pumpa, takže následovala výměna. Po výměně se zjistilo, že to řve dál a navíc lehce uniká kapalina z té hadico-trubky, která vede do z pumpy. Nejdřív jsem zkoušeli nové těsnící kroužky na přírubě trubky, ale to nepomohlo. Tak následovala výměna hadice (díky avdíly). Takže jsme se dostali do bodu, kdy už pumpa funkovala, nikde nic neteklo ale servo stále řvalo jak raněnej tygr a kapalina byla zpěněná. To už nám celkem docházely nápady, tak jsme zkusili poslední možnost a sice výměnu nádobky kapaliny serva. Má v sobě totiž malej filtr přes který kapalina protéká a ten byť jsme se ho snažili pročistit benzínem a vzduchem, tak už zřejmě neplnil funknci jak měl a kapalinu pěnil. Po výměně nádobky jsem myslel, že se rozbrečím. Stačilo párkrát protočit kola, a servo znělo zas jak nové :)
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW

Zajsoft
Online
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2246
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od Zajsoft »

PINĎABC píše:BG tam tolik lít nemusíš, naliješ do současné náplně, budeš kroutit volantem čím dýl tím líp a pak teprve propláchneš novou naplní ať se ten sajrajt dostane ven. tak to chápu já. Možná bych na to BG i den dva pojezdil.
Tak tak jezdim s cisticem klidne i tyden...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

S80II - hlučný posilovač řízení

Příspěvek od Romulusw »

Taxem teda taky vyměnil náplň posilovače, a asi byla původní (200t a 13 let) 3 litry "zlatého" ravenolu, na obrázku - původní náplň, origo náplň a náplň z nádobky po 100km - zřejmě jsem to vypláchl dobře :)
Obrázek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: vityjan