T5 výfuky , pochlubte se
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
T5 výfuky , pochlubte se
Jen nevim jestli je downpipe od BSR s katem ta spravna volba. Ta propustnost katu....;-(
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 3273
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
T5 výfuky , pochlubte se
2 S60 GOLD
https://www.bsrczech.cz/produkt/3-downpipe-406vok70412s/volvo-v70-ii-25t-2001-2007-awd
popřípadě alternativa - p. Kysela z Adusum mi ještě nabízel, že mi nechá udělat 3" dp s racekatem
tady v ČR na zakázku, cenu nastřelil na cca +- 11 000kč.
Na druhou stranu - k čemu nám bude taková downpipe, když mnozí z nás, kteří nad tim uvažujeme
máme v autě výkon od cca 200 do 350 ks, tudíž bohatě postačí klasika od Ferrity za cca 13 táců
https://www.bsrczech.cz/produkt/3-downpipe-4108711/volvo-v70-ii-25t-2001-2007
To byl i důvod, proč jsem zůstal u 2,5 palce na 3. a 2. dílu vejfuku.
Nepůjdu nad 300ks, takže bych nevyužil potenciál 3 palcovejch trubek (až na 1. díl s katem)
https://www.bsrczech.cz/produkt/3-downpipe-406vok70412s/volvo-v70-ii-25t-2001-2007-awd
popřípadě alternativa - p. Kysela z Adusum mi ještě nabízel, že mi nechá udělat 3" dp s racekatem
tady v ČR na zakázku, cenu nastřelil na cca +- 11 000kč.
Na druhou stranu - k čemu nám bude taková downpipe, když mnozí z nás, kteří nad tim uvažujeme
máme v autě výkon od cca 200 do 350 ks, tudíž bohatě postačí klasika od Ferrity za cca 13 táců
https://www.bsrczech.cz/produkt/3-downpipe-4108711/volvo-v70-ii-25t-2001-2007
To byl i důvod, proč jsem zůstal u 2,5 palce na 3. a 2. dílu vejfuku.
Nepůjdu nad 300ks, takže bych nevyužil potenciál 3 palcovejch trubek (až na 1. díl s katem)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1819
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
T5 výfuky , pochlubte se
Nebuď blázen za 900EUR koukni tady¨,bral jsem na žlutý celonerez před asi čtyřmi lety :Basstl píše: zatím tenhle vejfuk z NDR.
https://www.mk-sportauspuff.de/FMS-Gruppe-A-Duplex-Anlage-fuer-VOLVO-V70-I-LV-23-T-5-176-KW-992001-x
Pokud nebudu se zvukem spokojenej, tak půjde na TDI (kam jsem ho chtěl původně dát) a koupím vejfuk na AWD se dvěma tlumiči.
https://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850:::1_185_186_197_358.html?XTCsid=1viq8joea960727abs2iqnh4p2
Je to stejný jako V70I Fotku sem snad hodím až ho bude očista auta tak najedu na nájezdy schválně jak vypadá po 4 letech.
Jinak na sedanovy mám dle technika na STK okapový roury bez k.... (proč tam máte ty okapový roury a proč tam není k.... ),ale za dva roky nevím jestli s tím ještě prolezu
Takže si budu muset asi připravit nějakej k...... na výměnu jen kvůli STK .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
T5 výfuky , pochlubte se
3" DownPipe je na zakazku tak kolem 7k, plus 100-200CPI od MagmaFlow tak 3k.
Takze jak pise Ejdou... S vykonem/prumerem potrubi, to same...
Ale zas rozhodujici faktor (ne)vyuziti je, zda tam (ne)budou dalsi upravy, zda se bude delat Custom Chip a tak dale...
Ono to samy se da polemizovat o nerezu, dost lidi chce nerez(machry, machry, mam nerez), breci jak je to drahy, auto pak za 2-3roky brecej a divej se, ze kupujiciho to vubec nezajima...
Takze jak pise Ejdou... S vykonem/prumerem potrubi, to same...
Ale zas rozhodujici faktor (ne)vyuziti je, zda tam (ne)budou dalsi upravy, zda se bude delat Custom Chip a tak dale...
Ono to samy se da polemizovat o nerezu, dost lidi chce nerez(machry, machry, mam nerez), breci jak je to drahy, auto pak za 2-3roky brecej a divej se, ze kupujiciho to vubec nezajima...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Tak to je dobrej rozdíl.Petr.Chrpa píše: Nebuď blázen za 900EUR koukni tady¨,bral jsem na žlutý celonerez před asi čtyřmi lety :
https://www.lexmaul-shop.de/Produkte/Auspuffanlagen/Komplette-Auspuffanlagen/Volvo/850:::1_185_186_197_358.html?XTCsid=1viq8joea960727abs2iqnh4p2
Díky
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Při brouzdání na netu a hledání různých možností, jsem narazil na tyhle svody:
http://www.vivaperformance.com/log-exhaust-manifold-5-cyl-volvo-engines/
Protože zvažuju možnost přestavby na turbo GT2871, tak mi to přijde jako lepší volba, než svody z S60R.
Protože o tom ale vím prd, tak si nechám poradit.
Ještě tam tedy mají tyhle, ale to už je cenovej nesmysl.
http://www.vivaperformance.com/tubular-exhaust-manifold-5-cylinder/
Ještě fotka těch prvních, pro ty co nechtějí otvírat odkaz.
http://www.vivaperformance.com/log-exhaust-manifold-5-cyl-volvo-engines/
Protože zvažuju možnost přestavby na turbo GT2871, tak mi to přijde jako lepší volba, než svody z S60R.
Protože o tom ale vím prd, tak si nechám poradit.
Ještě tam tedy mají tyhle, ale to už je cenovej nesmysl.
http://www.vivaperformance.com/tubular-exhaust-manifold-5-cylinder/
Ještě fotka těch prvních, pro ty co nechtějí otvírat odkaz.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
T5 výfuky , pochlubte se
Viva je vicemene u vseho prekupnik, takze doporucuju zapatrat...
A jinak svody pasujou az na diry od steftu z nejakeho BMW co si pamatuju(je to par let co sem to hledal na T6).
A co se tyce tech za $1K, to uz si je muzes nechat udelat na miru...
Klidne bych to zkusil poptat tady:
https://www.facebook.com/chorchemotor/?timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=1566551000
A jinak svody pasujou az na diry od steftu z nejakeho BMW co si pamatuju(je to par let co sem to hledal na T6).
A co se tyce tech za $1K, to uz si je muzes nechat udelat na miru...
Klidne bych to zkusil poptat tady:
https://www.facebook.com/chorchemotor/?timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=1566551000
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Budu pátrat dál, třeba je někde objevím za lepší cenu, ale těch $400 už je přijatelných.
Svody na míru mám na seznamu možných řešení a určitě by vyšly na míň, než $1000.
Poptáno, uvidíme co nabídnou.
Svody na míru mám na seznamu možných řešení a určitě by vyšly na míň, než $1000.
Poptáno, uvidíme co nabídnou.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Mám nějaký informace od Chorche Motorsport.
Downpipe na zakázku cca 7k + kat.
Svody na míru, aby to za něco stálo a vydrželo tak, tak materiál nerez aisi 309, kterej vydrží 1150°C, ale je 10x dražší než normální nerez.
Cena takových svodů, by byla cca 27k.
Downpipe na zakázku cca 7k + kat.
Svody na míru, aby to za něco stálo a vydrželo tak, tak materiál nerez aisi 309, kterej vydrží 1150°C, ale je 10x dražší než normální nerez.
Cena takových svodů, by byla cca 27k.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
T5 výfuky , pochlubte se
To bych Ti rekl, ono sem to tu uz i nekde psalBasstl píše:Mám nějaký informace od Chorche Motorsport.
Downpipe na zakázku cca 7k + kat.
Akorat si to chce Chorcheho ohlidat, aby zadni lambdu dal za kat a ne pred nej, protoze byl kratkej kabel
a tak podobne. Kat rozhodne chtej 100-200CPI neboli sportovni(Euro 1/2) staci, na to aby nebyl cejtit z vyfuku benzin(to ze slusnej Chip projde emisema i bez katu je vec druha...).
No cekal sem, ze to bude rana, ale furt je to min, jak $1k + doprava(rekneme $100) + CLO(3-5%) + DPH(21%),Basstl píše: Svody na míru, aby to za něco stálo a vydrželo tak, tak materiál nerez aisi 309, kterej vydrží 1150°C, ale je 10x dražší než normální nerez.
Cena takových svodů, by byla cca 27k.
ale uprime Rkovy svody to vykrejvaj minimalne do 400HP, takze je kvadrilion veci kam je lepsi se zamerit/investovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
To si právě taky říkám.Zajsoft píše:Rkovy svody to vykrejvaj minimalne do 400HP, takze je kvadrilion veci kam je lepsi se zamerit/investovat...
Jedinej důvod by mohlo být turbo GT2871, ale to se dá vyřešit těmi svody z vivaperformance.
Musím ale nejdřív zjistit, jestli je vůbec někdo (ARD?), schopnej napsat mapu na to turbo.
Zatím jsem to u nikoho neviděl.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
T5 výfuky , pochlubte se
a RJ mas M4.4 nebo ME7 ?
koukam ze MY98 pokud M4.4 nejlepe to v dnesni dobe umi asi Aaron z volvospeed... zameruje se jen na M4.4 - http://vasttuning.com/ je to ale amik a asi by bylo potreba posilat jednotku a nebo si u nej priplatit za druhou druha moznost je Anglican Shem Green - https://www.facebook.com/shemtekautomotive/
Pokud mas svoje auto rad tak se ARD vyhni...
Aaron tam ma dokonce i mapu airflow pro GT2871R ale stejne doporucuje 20G http://vasttuning.com/standard-volvo-turbos-and-their-compressor-maps/
koukam ze MY98 pokud M4.4 nejlepe to v dnesni dobe umi asi Aaron z volvospeed... zameruje se jen na M4.4 - http://vasttuning.com/ je to ale amik a asi by bylo potreba posilat jednotku a nebo si u nej priplatit za druhou druha moznost je Anglican Shem Green - https://www.facebook.com/shemtekautomotive/
Pokud mas svoje auto rad tak se ARD vyhni...
Aaron tam ma dokonce i mapu airflow pro GT2871R ale stejne doporucuje 20G http://vasttuning.com/standard-volvo-turbos-and-their-compressor-maps/
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Mám 98, takže M4.4.
To jsou dobrý zprávy, díky.
Já si právě myslím, že na běžný ježdění by mohlo být to GT2871R lepší než G20.
To jsou dobrý zprávy, díky.
Já si právě myslím, že na běžný ježdění by mohlo být to GT2871R lepší než G20.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
T5 výfuky , pochlubte se
na "bezny" jezdeni ti bude stacit K24 z S60R a je to vicemene plug&play - ja ho mam a nemuzu si stezovat
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
K24 je taky mišivbuši, nebo už něco novějšího?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
T5 výfuky , pochlubte se
K24 je KKK/BorgWarner je o neco malo vetsi nez 19T
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
KKK by nemusela být špatná volba.
Ještě to musím promyslet.
Je toho tolik, že na turbo dojde řada tak možná za rok.
Ještě to musím promyslet.
Je toho tolik, že na turbo dojde řada tak možná za rok.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
T5 výfuky , pochlubte se
No ja mam ARD soft a nemuzu si stěžovat. S autem jsem jezdil 2 roky s 19t a zadnej problem. Jelo to pekne. Ted cekam na turbo a pak budu testovat mapu od ARD na 22t. Uvidíme.....majty píše:a RJ mas M4.4 nebo ME7 ?
koukam ze MY98 pokud M4.4 nejlepe to v dnesni dobe umi asi Aaron z volvospeed... zameruje se jen na M4.4 - http://vasttuning.com/ je to ale amik a asi by bylo potreba posilat jednotku a nebo si u nej priplatit za druhou druha moznost je Anglican Shem Green - https://www.facebook.com/shemtekautomotive/
Pokud mas svoje auto rad tak se ARD vyhni...
Aaron tam ma dokonce i mapu airflow pro GT2871R ale stejne doporucuje 20G http://vasttuning.com/standard-volvo-turbos-and-their-compressor-maps/
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvky: 3273
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
T5 výfuky , pochlubte se
tímhle bych si předpokládám moc nepomohl, je to stejná downpipe jaká se dává do 2.5T sériově z výroby?
https://www.letgo.cz/item/katalyzator-volvo-25-ti-t5-iid-9637320
Nevím jestli to má za 8 500kč smysl, když se dá sehnat za cca 11 000kč 3"dp vč. sportkatu
https://www.letgo.cz/item/katalyzator-volvo-25-ti-t5-iid-9637320
Nevím jestli to má za 8 500kč smysl, když se dá sehnat za cca 11 000kč 3"dp vč. sportkatu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
T5 výfuky , pochlubte se
Tohle je ale origo Volvo za solidni cenu, v autorizaku to mas za 25t.Ejdou Rotacak píše:tímhle bych si předpokládám moc nepomohl, je to stejná downpipe jaká se dává do 2.5T sériově z výroby?
https://www.letgo.cz/item/katalyzator-volvo-25-ti-t5-iid-9637320
Nevím jestli to má za 8 500kč smysl, když se dá sehnat za cca 11 000kč 3"dp vč. sportkatu
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvky: 3273
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
T5 výfuky , pochlubte se
Jo vím, ale jak se v tom nevyznám, tak nevím jestli se nějak lišil první díl výfuku mezi 2.5T/T5/R. Určitě to bude mít stokrát lepší průchodnost, než ten 12 let starej kus, který tam teď je, ale.....mému kusu nic není (ty downpipe stejně nehnijou, jen druhý a třetí díl) a asi se to tím pádem nevyplatí, když je moje meta 3" DP která není o moc dražší. Mimochodem ten inzerát je starý minimálně půl roku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Radši bych připlatil za nerez 3" se sportovním katem.
Nevím teda jak je to na STK, ale určitě bude mít lepší průchodnost něž originál.
Pokud vím, tak některý katalyzátory mají homologaci, tak by nemusel bejt problém ani s tou technickou...
Nevím teda jak je to na STK, ale určitě bude mít lepší průchodnost něž originál.
Pokud vím, tak některý katalyzátory mají homologaci, tak by nemusel bejt problém ani s tou technickou...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 3273
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
T5 výfuky , pochlubte se
Pokud je B5254T2 v dobré kondici a není tam nějaký shitový chip, tak "PRÝ" technickou projde i se 100-200 CPI racekatem.
Jaká je realita netuším.
Jaká je realita netuším.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
T5 výfuky , pochlubte se
Ja mam sportovni kat od Magnaflow (nevim jaky, daval mi ho mekky) a na STK problem bylBasstl píše:Radši bych připlatil za nerez 3" se sportovním katem.
Nevím teda jak je to na STK, ale určitě bude mít lepší průchodnost něž originál.
Pokud vím, tak některý katalyzátory mají homologaci, tak by nemusel bejt problém ani s tou technickou...
Frajer mi rikal, ze tam bud kat neni vubec nebo je spatny. Hodnoty dvakrat vyssi nez povoleno.
Nicmene jsme se domluvily
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
T5 výfuky , pochlubte se
Bůhví co ti tam mekky dal.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé