850 - vložky do táhel řazení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 849
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70I 1998 2.5 TDI Silver
850 - vložky do táhel řazení
Nějak mi neštymuje v čem je to lepší.
Guma vs železo není stejný jako železo vs barevný kov.
Nedokonalé zazeni one a reverse mě trošku děsí
Guma vs železo není stejný jako železo vs barevný kov.
Nedokonalé zazeni one a reverse mě trošku děsí
_________________
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
Je: Škodofka
Bylo:V70 TDI r.v.98 Silver, Octavia TDI r.v.2000, Opel Astra 2000, Honda Prelude 1996, Honda Civic coupe 1995, Honda Civic sedan 1995.
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
850 - vložky do táhel řazení
Nedalo by se to udělat z polyuretanu? Tak aby to bylo pevnější, ale přitom dostatečně pružný.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
850 - vložky do táhel řazení
já je dělal ze silonu a neměl jsem problém. to horší řazení jedničky a zpátečky je dáno něčím jiným
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
850 - vložky do táhel řazení
Co silikonove pouzdra u radicky?Nimrod píše:já je dělal ze silonu a neměl jsem problém. to horší řazení jedničky a zpátečky je dáno něčím jiným
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
850 - vložky do táhel řazení
silon není silikon
ale ano, dělal jsem si je ze silonu

_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - vložky do táhel řazení
udělal jsem návrh jiné varianty, zkusím udělat vzorek (mosaz + pryž) .. pokud by byl zájem vyrobil bych pak potřebný počet
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
850 - vložky do táhel řazení
No nic.. tak si to asi se Zdendou zopaknem..

_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
850 - vložky do táhel řazení
to vypadá luxusně! oxi, pro tebe není problém ani udělat takovýhle věci z pryže, nebo bys použil již něco vyráběného?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - vložky do táhel řazení
zatím je to jen návrhms231 píše:No nic.. tak si to asi se Zdendou zopaknem..


_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - vložky do táhel řazení
hledám způsoby jak si to udělat sám .. mám docela šikovného člověka, který dokáže poraditNimrod píše:to vypadá luxusně! oxi, pro tebe není problém ani udělat takovýhle věci z pryže, nebo bys použil již něco vyráběného?

_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
850 - vložky do táhel řazení
já si tu pryž právě nějak neumím moc představit v domácích podmínkách udělat, ale pokud to vyjde, bude to paráda 

_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvky: 3287
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplice
850 - vložky do táhel řazení
Pryž se dělá do formy.
S tím bych mohl případně pomoct.
S tím bych mohl případně pomoct.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
850 - vložky do táhel řazení
Hele, přece řazení zpátečky a jedničky není táhlama, to dělají všechny auta, ne ? Podle mě to dělají synchrony, že prostě občas je třeba tu spojku víckrát vymáčknout... Teda houby tomu rozumim, ale tak bych to tipoval na konstrukci manuálu.
Horší by to bylo na 2-5(6)
Horší by to bylo na 2-5(6)
-
Offline
- Příspěvky: 895
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
850 - vložky do táhel řazení
Měl jsem problém s horším řazením jedničky a zpátečky na S70 a pomohla až výměna kompletní spojky včetně dvouhmoťáku. Na radu pana Patočky jsem dával LUK.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2558
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
850 - vložky do táhel řazení
Hele, zase ať to nepřekombinujem. Ten návrh na mosazogumový vložky vypadá sqěle, ale myslím že úplně zbytečně složitý. Pokud by jsi dokázal vyrobit takovouhle gumovou bláznivinu, není už lepší rovnou vyrobit vložku dle originálu?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 904
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
850 - vložky do táhel řazení
Já nevím, tohle sice vypadá moc hezky ale furt si myslím, že vůle na táhlech jsou tak velký, že vaše silonové/gumové vložky nic neřeší. Krásný - drahý - na nic. Ono to co jsem psal, že jde víc ztuha 1 nebo zpátečka platí vlastně i o novém originálu a buď se to naučíš, nebo zkurvíš řadičku, tak asi to je.
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerov
- Vůz: Volvo 855 T5
850 - vložky do táhel řazení
to NIMROD: neboj
úplně domácí podmínky nemám .. ale dá se to řešit i třeba lisem 
to BASSTL: raději bych ji stříhal z gumy s vnitřním textilem .. ale jinak díky BASSTLe - beru na vědomí
to ZDENA: originál vložka není úplně jednoduché, toto se Ti skládá ze vou dílů a uzavřeš to pojístným plíškem + originál je pokud si pamatuji na tenčích proužkách gumy ..
mám udělanou novou spojku .. mám nasazené nové vložky .. jakmile budu moct nastartovat a plnohodnotně řídit můžu se pak podělit
+ stále hledám řešení pro shortshifter 


to BASSTL: raději bych ji stříhal z gumy s vnitřním textilem .. ale jinak díky BASSTLe - beru na vědomí

to ZDENA: originál vložka není úplně jednoduché, toto se Ti skládá ze vou dílů a uzavřeš to pojístným plíškem + originál je pokud si pamatuji na tenčích proužkách gumy ..
mám udělanou novou spojku .. mám nasazené nové vložky .. jakmile budu moct nastartovat a plnohodnotně řídit můžu se pak podělit


_________________
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
Volvo 850 T5 Estate LW 1994/95, B5204T - galerie
Volvo S60 D5 2005
bylo Opel Astra F classic 1.6 made in poland r.v.2000 :'(
bylo Škoda 120 LS Sport 1978 :'(
dakos3.wordpress.com
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
850 - vložky do táhel řazení
Hele ten je uplně primitivní, na netu je x návodů. Našel bych i kontakt na člověka, se kterym jsem byl domluvenej na hafo těch SS tady pro kluky z fora, kterej to nakonec vzdal z důvodu moc velkýho zájmu.
Je to polák a sekal to za pár šušní, vyšlo to tenkrát snad na šest set i s těma vložkama. Nakonec mi jich udělal pouze pár a po těch se zaprášilo.
Jinak guma je podle mě v pohodě, ale prostě odchází. To co děláš ty neodejde nikdy.

Jinak guma je podle mě v pohodě, ale prostě odchází. To co děláš ty neodejde nikdy.
-
Offline
- Příspěvky: 2558
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
850 - vložky do táhel řazení
Chlapi, vždyť se podívejte jak je uloženej originál - pro daleko větší životnost těchto původních by je stačilo pootočit o 90°. Tady je asi hlavní úkol těch silentbloků prostě nepřenášet vibrace do kvedlpáky. My jsme tam narvali mosaz, která je de facto "na tvrdo"= bude znát každý záchvěv převodovky. A kdo jezdí s haxnou položenou na řadičce...no nevim.
To je stejný jako když si dáš PU uložení motoru. Je to prostě na tvrdo (což mi přijde úplně mimo). Nevím, ono by stačilo třeba jen použít prostě silentbloky podobných rozměrů a třeba ho poupravit. Celkem použitelný by mohly být třeba ze starých motorek na uložení zadních tlumičů
To je stejný jako když si dáš PU uložení motoru. Je to prostě na tvrdo (což mi přijde úplně mimo). Nevím, ono by stačilo třeba jen použít prostě silentbloky podobných rozměrů a třeba ho poupravit. Celkem použitelný by mohly být třeba ze starých motorek na uložení zadních tlumičů
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
850 - vložky do táhel řazení
Mas udelany jen tyhle pro tu starou verzi?oxi píše:moje VIN je YV1LW4702S2098607 ..
rozměry kroužku
Nebo i pro novou, kde je prumer oka cca 26mm(nameril sem 26,3)?
Mam jinak v planu objednat to od Kaplhenke, coz sice bude za raketu, neb vse to jsou maloserie, ale holt banany pro opicku neco stojej...
Stara verze(93-99):
https://www.kaplhenke.com/collections/850-s70-v70-c70-s60-s80/products/93-97-m56-spherical-shift-bearings
Nova verze(00-04):
https://www.kaplhenke.com/collections/850-s70-v70-c70-s60-s80/products/m66-s60r-v70r-spherical-shift-bearings
Ale samozrejme, kdybys to Ty, nebo nekdo jiny byl schopen/ochoten vyrobit, tak si to rad vezmu od nej...
Ted sem akorat koukal na stav v C70('04), a po 200tis/15letech jsou proste ty origi vlozky roztrhany a zpuchrely/ztvrdly...
A jinak pro ispiraci, ono vubec Kaplhenke vyrabi hezky veci viz. https://www.kaplhenke.com/collections/850-s70-v70-c70-s60-s80/products/p80-offset-spherical-bearings-control-arm-inserts ale toho uz sem se bal, ze na silnici to bude brutalne tvrdy(na okruhovy special to musi bejt bomba), takze na silnici dam radeji jen PUR od PowerFlexu...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
850 - vložky do táhel řazení
Ja to riesim pouzitim z nejakeho vraku. Trhaju sa hlavne tie spodne, ale vrchy byva OK...
850 - vložky do táhel řazení
To je klasický unibal.Zajsoft píše:Mas udelany jen tyhle pro tu starou verzi?oxi píše:moje VIN je YV1LW4702S2098607 ..
rozměry kroužku
Nebo i pro novou, kde je prumer oka cca 26mm(nameril sem 26,3)?
Mam jinak v planu objednat to od Kaplhenke, coz sice bude za raketu, neb vse to jsou maloserie, ale holt banany pro opicku neco stojej...
Stara verze(93-99):
https://www.kaplhenke.com/collections/850-s70-v70-c70-s60-s80/products/93-97-m56-spherical-shift-bearings
Nova verze(00-04):
https://www.kaplhenke.com/collections/850-s70-v70-c70-s60-s80/products/m66-s60r-v70r-spherical-shift-bearings
Ale samozrejme, kdybys to Ty, nebo nekdo jiny byl schopen/ochoten vyrobit, tak si to rad vezmu od nej...
Ted sem akorat koukal na stav v C70('04), a po 200tis/15letech jsou proste ty origi vlozky roztrhany a zpuchrely/ztvrdly...
A jinak pro ispiraci, ono vubec Kaplhenke vyrabi hezky veci viz. https://www.kaplhenke.com/collections/850-s70-v70-c70-s60-s80/products/p80-offset-spherical-bearings-control-arm-inserts ale toho uz sem se bal, ze na silnici to bude brutalne tvrdy(na okruhovy special to musi bejt bomba), takze na silnici dam radeji jen PUR od PowerFlexu...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
850 - vložky do táhel řazení
Uz to s Oxim resimemartinopel píše:To je klasický unibal.

_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 188
- Registrován: 2 roky
- Bydliště: Planá u Mariánských Lázní
- Vůz: V 70,2.5 TDI,103KW
850 - vložky do táhel řazení
Až budu mít soustružníka v práci, nechám udělat,ale z černého silonu,je pružnější,než mosaz. Kdyby někdo chtěl. Rozměry to má stejné na mou 2.5 TDI,MY01
_________________
V 70 P2,2.5 TDI, MY 01.
V 70 P2,2.5 TDI, MY 01.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé