940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4958
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
K veci: pokud to ma byt instalace 7/9 komponent v prvnim kroku se nelze hnout bez trojity civky na cerpadlo. Cerpadla na dieselu s automatem maji tusim standartne dvojitou
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 495
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Ok, diky, tohle me nenapadlo, i kdyz je to zjevne (jedna drazka lanko plynu, druha kickdown, treti tempomat). Trojitou doma nemam, adumbo ma na aute tusim rovnez standardne dvojitou, takze alespon vime, co zacit shanet.Ondra. píše:K veci: pokud to ma byt instalace 7/9 komponent v prvnim kroku se nelze hnout bez trojity civky na cerpadlo. Cerpadla na dieselu s automatem maji tusim standartne dvojitou
p.s. Kdybych nebyl v zapadle dire v Kanade, zavolal bych

_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 10 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha
- Vůz: v490
940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
ahoj musim se olivina zastat zrovna někde plave u brazilie a tak se moc často nedostane k imejlu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
940 potřebuju rady: hlavice řadící páky, tempomat
Navíc ta třetí cívka na tempomat má "volnoběžku" a vůbec ta cívka celá neni monolit jak u klasický verze bez tempomatu. A je jedno jesi PRV, D24 nebo redblock. Ty cívky se shání nejhůř, všechno ostatní jde přendat z 850.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé