Tak dneska pi cestě do Prahy mi auto chcíplo 3km za Mostem na benzínce, jelikož nedokázalo udržet volnoběh už vůbec. V zoufalosti, že se bude nakonec tahat na plaťáku jsem vyškubl kabel od MAFu a zkusil nastartovat.

A ejhle! Auto chytlo, drželo si volnoběh kolem 650ot a kráně předlo. I poskakovačku po Praze dalo.

Pak jsem zkusil připojit MAF a hned zase chcíplo.
Takže chyba nalezena

Jsem fakt happy, že to nebude žádná zapeklitá záhada.
Předběžná diagnóza: Mrtvý MAF a ucpané PCV.
Teď mi sice po odpojení MAFu svítí krásně Check Engine kontrolka s nápisem o tom, že motor potřebuje servis, ale s tím si kluci v servise jistě poradí.
Morální poučení: Pokud jednou olej máte, i po krátné dovče ho mít nemusíte. Řiďte se manuálem a radši to kontrolujte vážně při každém tankování, jak v něm píšou.
