Indučky jak jsem říkal ty jsem vyměnil, a je to hodně znát, jednoduše jak kdyby motor dostal druhý dech. Ale škubání se střílením to nevyřešilo.
Kabely jsem zkoušel na zkoušku též, žádný rozdíl, problém stejný se škubáním a střílením.
Dále čidlo nasávaného vzduchu které je v hadici která vede od škrticí klapky až do airboxu, tak to jsem měnil hned jako první při koupi auta, dal jsem EPS a problém stejný.
http://www.autokseft.cz/EPS-facet-Snimac-teplota-nasavaneho-vzduchu-EPS-10.4009-104009-nd173486
Takže zapalováním to nebude, čidlem teploty vzduchu taky ne, lambda sondou taky ne.
Dál už budu střílet od boku, buď to můžou být vstřiky, pokud to pujde dobře tak zítra budu mít náhradní tak vyzkouším, plus je ovšem nechám pročistit ultrazvukem atd.
Dále když jsme u těch čidel atd, tak mě napadá nemůže to být třeba tímto ?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/mass-airflow-sensor-airflow-meter/sender-unit-intake-intake-pipe-pressure/1013805/
Nebo tímto ? takzvaný regulátor volnoběhu ale to jsi nemyslím že by to toto zpusobovalo.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/idle-control/idle-control-valve-air-supply/1016294/
Pak jedině regulátor tlaku paliva
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injection-pump/fuel-pressure-regulator/1009899/
Ale jak už jsem pátral tak by se to projevovalo špatnými starty za tepla, podle toho co jsem zde našel.
Dál nevím co bych vyměnil nebo kde bude závada, předevčírem jsem zkoušel měnit palivovy filtr, a problém byl i ten že hadice která je z hliniku nebo z čeho to je, která vede přímo do filtru tak byla krapet zdeformovaná, tak se vyměnila a motor měl hned lepší náběh do otáček ale škubání to též nevyřešilo.
Jenomže největší perla je ta jak má být benzínový filtr, filtr má na sobě šipky a u 850 když jsem ho měnil nebo na jinych autech, tak se nasazoval šipkama k přední nápravě, kdežto u mojí V40 ho můžu pouze nasadit šipkami k zadní nápravě, což jsi myslím že je asi špatně ne ? Ale jinak nasadit nejde, protože jsou přímo takto na něj udělané zářezy.
Pak už mě napadá jen blbá úvaha, že pokud by byl přicpaný nějaký vstřik nebo měl by svoje nej léta za sebou, tak pokud je vstřik studený tak dávkuje nebo rozprašuje benzín špatně neboli kape, ale jak mile se vstřik prohřeje tak logicky se roztáhne takže tryska neboli díra by se měla roztáhnout a vstřik by měl prášit benzín o něco lépe.
Protože motor škube jen za studena na 2,3,4 kvalt, od 1600 -2000 otáček, pak to přestane.
Jak mile se motor ohřeje, tak jsi škubne jen na 2 a 5 kvalt, a to jen tehdy pokud jedničku roztáhnu méně a otáčky spadnou do těch 1500-1600 otáček tak opětovně jsi motor škubne až do těch 1900otáček pak už neškube.
Dál nastává škubání na 5 kvalt, ale zde mám jsi myslím že je to má sračka že motor málo roztáhnu na 4kvalt, protože zařadím někde ve 2200otáček na 4ku, a otáčky na 5ku spadnou se mě zdá někam k 1600ot při 60km/h ale jde o to že přesně v 60 až do 65km/h jsi motor zaškube a pak přestane ale jen tehdy pokud přidám plyn třeba do půlky nebo až na podlahu.
Pokud motor při 65km/h škube a povolím plyn a přidám ho fakt jen max půl centimetru nebo cenťák a držím ho ve stejné urovni tak motor se krásně rozjede bez jakéhokoliv škubání.
Což mi hlava nebere.

No a vzhledem ke střílení do výfuku nebo pleskání, tak to se děje jen tehdy když nechám zařazený kvalt nebo pokud motor vytočím na volnoběh a odstavím nohu z plynu třeba ve 4000otáčkách, tak jak otáčky padají tak jsi motor pleskne do vyfuku. Ale nikdy nestřelí nebo nepleská při zrychlování klidně až do 6000otáček. Jen tehdy pokud z vyšších otáček sundám nohu z plynu

Takže zde už netuším kde by mohl být problém.
