Tak na to kaslu a kupuji ten nejlevnejsi presne Jak psal ralosa Volvo zada vyrobu 100000 tipu (Ironie) tlumicu na jeden model.
Aby lidem pletli hlavu a chodili k nim.
Kdyz koukal sem na stranky Sachs tak ten dela jen 2 druhy pro AWD a FWD a je jedno Jake mate cislo.
Tak vyreseno
Nivomaty - mám nebo nemám?
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Nivomaty - mám nebo nemám?
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 493
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: ČB , A něco mezi Salzburgland a Tirol
- Vůz: V70II 2007 2.4i 184ps-Stage2 Automat
- Bydliště: České Budějovice, Salzburgland, Tirol
Nivomaty - mám nebo nemám?
Tak mi to udělalo dnes radost koupil jsem poslední 2kousky nivomatu primo od dealera v nemecku a jeden vysel na568,89e coz je super price
A cele me to vyjde na 1342,68 vcetne pruzin noveho horniho ulozeni a tlumicu coz myslim neni v zaveru tolik za to co to prinese
A cele me to vyjde na 1342,68 vcetne pruzin noveho horniho ulozeni a tlumicu coz myslim neni v zaveru tolik za to co to prinese
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
Nivomaty - mám nebo nemám?
Rozdíl mezi normálním plynovým tlumičem a nivomatem je prostý. Nivomat jsou zjednodušeně dva tlumiče, kdy menší vnitřní při vibracích "ztvrdne" a napumpuje olej do druhého "pracovního", který tím ztvrdne. Takže čím větší zátěž, tím pomocný přitvrzuje pracovní tlumič... Ale to je fakt hodně polopatisticky...
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé