XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
jestli má x5 stejný systém jako bmw 5xd, tak tam odchází nějaký motorek někde u diferáku, cena cca 15-20k
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Reálne neviem, ale podľa viacerých automechanikov aj kamaráta v autorizáku, je konkrétne táto 4-kolka v pohode.
Čo som aj reálne zistil, tak motor bez problémov, výkon výborný, aj pružnosť, krútiaci moment, pohon výborný, auto drží v zákrutách bez problémov aj pri besnej jazde...samozrejme, fyziku neošuškáš
, prejazdnosť je fajn na SUV, nie je to OFF, komfort vychytávky.
Nevýhody: možné chyby automatov, poruchové šíbre, GPS modul, ktorý ovláda displej, citlivá elektronika, zatekanie do piatych dverí, nefunkčné parkovacie senzory, vysoký štartovací prúd najmä v zime a nízke štartovacie otáčky, vysoká spotreba.
Určite je toho viac, spomenul som také hlavné body, o ktorých viem.
Čo som aj reálne zistil, tak motor bez problémov, výkon výborný, aj pružnosť, krútiaci moment, pohon výborný, auto drží v zákrutách bez problémov aj pri besnej jazde...samozrejme, fyziku neošuškáš

Nevýhody: možné chyby automatov, poruchové šíbre, GPS modul, ktorý ovláda displej, citlivá elektronika, zatekanie do piatych dverí, nefunkčné parkovacie senzory, vysoký štartovací prúd najmä v zime a nízke štartovacie otáčky, vysoká spotreba.
Určite je toho viac, spomenul som také hlavné body, o ktorých viem.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
vířivé klapky
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: .
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
no tady na BMW klubu, se tamni zkusenejsi uzivatele a servismani moc netvari na X5 v nafte a jeste k tomu ty prvni rocniky,naopak jednoznacne nejspolehlivejsi a nejmensi riziko,je dle nich benzinova verze 4.4i,co se tyka predface modelů.
http://www.bmw-club.cz/forum-tema/rada-pri-koupi-x5-45471
http://www.bmw-club.cz/forum-tema/rada-pri-koupi-x5-45471
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
lada36 píše:no tady na BMW klubu, se tamni zkusenejsi uzivatele a servismani moc netvari na X5 v nafte a jeste k tomu ty prvni rocniky,naopak jednoznacne nejspolehlivejsi a nejmensi riziko,je dle nich benzinova verze 4.4i,co se tyka predface modelů.
http://www.bmw-club.cz/forum-tema/rada-pri-koupi-x5-45471
To je pravda, motor 4.4i je naspoľahlivejší, ale ja som naftový kráľ

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Ale už ste ma celko dobre obrátili zase k XC
Nejaká XC90, prípadne XC70 D5-ka 136 kW v slušnom stave v cene okolo 7000€ nie je na obzore?

Nejaká XC90, prípadne XC70 D5-ka 136 kW v slušnom stave v cene okolo 7000€ nie je na obzore?

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
xc90 v naftě
tak se připrav na jízdu v pravým pruhu

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Dá sa zvýšiť výkonskreči píše:xc90 v naftětak se připrav na jízdu v pravým pruhu

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
úplně v pohodě
koupíš v8 benzín

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Ano! Ano! Ano! V8 je pro XC90 jediný rozumný motor.
Jen tam se už výkon moc zvedat nedá.
On už tam je...
P.
Jen tam se už výkon moc zvedat nedá.
On už tam je...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Ty ma neštviok2ucx píše:Ano! Ano! Ano! V8 je pro XC90 jediný rozumný motor.
Jen tam se už výkon moc zvedat nedá.
On už tam je...
P.


_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
No hele a co tak aby se vyslovil někdo kdo ji opravdu v chrochtu má či měl, páč ano vedle 4,4 uznávám že to bude coural, ale to asi bude všechno pod tuto kubaturu.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
To by bolo fajn. Očakával som, že majitelia XC90, príp. XC70 v nafte mi ich budú chváliťzvedavec píše:No hele a co tak aby se vyslovil někdo kdo ji opravdu v chrochtu má či měl, páč ano vedle 4,4 uznávám že to bude coural, ale to asi bude všechno pod tuto kubaturu.

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Já ti jí klidně pochválim, je to živý, dynamikou se jen tak něco nechytá, prostě super svezení. Pokud se teda bavíme o tej V8 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Asi takto:
XC90 V8 - parádní svezení, šlápneš, tacho rychle stoupá k 6500rpm a auto letí (rovně) vpřed. To, že se rozjede rychle, poznáš na budíkách, ale s automatem a 2t hmoty je to ladný hladký let - jedno trvalé zatlačení do sedačky (ne jako f tdičkovém koncernu, kde tě to při jednom kvaltu 1.5s tlačí do sedačky, další 0.5s řadíš a další 0.5s se nadechuje turbo - to je ku*wa zátah vocpoda, co).
Když jsem u V8 měřil pružné zrychlení (100-160km/h), dosahovala stejných čísel jako menší S60 T5.
Jakýkoli jiný motor v XC90 (ještě kromě T6) se už malinko zadýchává. Na požadované rychlosti se samozřejmě dostaneš, brzdou provozu nejsi, ale ta mastodontí hmota je tam cítit, takže pokaždé tam "trochu" výkonu - třeba při předjíždění - chybí. Což bude ale u srovnatelně těžkého a srovnatelně výkonného BMW prakticky stejně. Fyziku 8. třídy neočůráš. Na steady nezávodní jízdu však zcela v pohodě.
V kostce - pokud tedy XC90 v naftě = pak 136kW D5 s 6q automatickou převodovkou a načipovat. Pak to jede celkem rozumně s tím, že máš na paměti celkovou hmotnost vozidla.
Ovšem ve stejné motorizaci, převodizaci i AWDizaci XC70II je zase úplně jiné vozítko (zrovna včera jsem si liboval v hustém provozu přizdispáčů). Nižší, lehčí - tedy celkově agilnější auto - samože 911ka to není - ale šlápneš = jede. Byť na 8s pružného zrychlení 100-160km/h se nedostaneš ani omylem. Pocitově je to příjemná a vyvážená kombinace. Za odměnu pak jezdíš za 8-9l nafty (ne za 12-16l benzínu jako u V8).
XC70II v benzínu má naprosto tragický úzký výběr motorů. 2.4T je s čipem fajn motor, ale to je tak všechno. Ale proč nedali do XCčka T5ku 184/191kW - zvláště, když ve stejné V70 se montovala, to nepochopím.
Záleží, co od auta očekáváš. V bazarech jich stojí hromada, zajdi a svez se. Nebo s někým tady z fóra. Každý z modelů má svoje. Výhled shora u modelů XC je neocenitelný. Kromě toho mají XCčka vyšší profil gum, což na je našich silnicích také velká výhoda (možná ta největší). Tyhle dvě věci však dávají autu cestovní charakter s nulovými "sportovními" ambicemi. K XCčku si koupím Mazdu Miatu (MX5). Pak to bude super.
Pavel
XC90 V8 - parádní svezení, šlápneš, tacho rychle stoupá k 6500rpm a auto letí (rovně) vpřed. To, že se rozjede rychle, poznáš na budíkách, ale s automatem a 2t hmoty je to ladný hladký let - jedno trvalé zatlačení do sedačky (ne jako f tdičkovém koncernu, kde tě to při jednom kvaltu 1.5s tlačí do sedačky, další 0.5s řadíš a další 0.5s se nadechuje turbo - to je ku*wa zátah vocpoda, co).
Když jsem u V8 měřil pružné zrychlení (100-160km/h), dosahovala stejných čísel jako menší S60 T5.
Jakýkoli jiný motor v XC90 (ještě kromě T6) se už malinko zadýchává. Na požadované rychlosti se samozřejmě dostaneš, brzdou provozu nejsi, ale ta mastodontí hmota je tam cítit, takže pokaždé tam "trochu" výkonu - třeba při předjíždění - chybí. Což bude ale u srovnatelně těžkého a srovnatelně výkonného BMW prakticky stejně. Fyziku 8. třídy neočůráš. Na steady nezávodní jízdu však zcela v pohodě.
V kostce - pokud tedy XC90 v naftě = pak 136kW D5 s 6q automatickou převodovkou a načipovat. Pak to jede celkem rozumně s tím, že máš na paměti celkovou hmotnost vozidla.
Ovšem ve stejné motorizaci, převodizaci i AWDizaci XC70II je zase úplně jiné vozítko (zrovna včera jsem si liboval v hustém provozu přizdispáčů). Nižší, lehčí - tedy celkově agilnější auto - samože 911ka to není - ale šlápneš = jede. Byť na 8s pružného zrychlení 100-160km/h se nedostaneš ani omylem. Pocitově je to příjemná a vyvážená kombinace. Za odměnu pak jezdíš za 8-9l nafty (ne za 12-16l benzínu jako u V8).
XC70II v benzínu má naprosto tragický úzký výběr motorů. 2.4T je s čipem fajn motor, ale to je tak všechno. Ale proč nedali do XCčka T5ku 184/191kW - zvláště, když ve stejné V70 se montovala, to nepochopím.
Záleží, co od auta očekáváš. V bazarech jich stojí hromada, zajdi a svez se. Nebo s někým tady z fóra. Každý z modelů má svoje. Výhled shora u modelů XC je neocenitelný. Kromě toho mají XCčka vyšší profil gum, což na je našich silnicích také velká výhoda (možná ta největší). Tyhle dvě věci však dávají autu cestovní charakter s nulovými "sportovními" ambicemi. K XCčku si koupím Mazdu Miatu (MX5). Pak to bude super.
Pavel
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 21 lis 2015 09:47, celkem upraveno 2 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
ok2ucx píše:Po koupi je nejlépe oba elementy prověřit, u elektroniky bych moc neváhal, protože koroze tam větší či menší bude. A bude jen pokračovat vesele dále až do totálního konce. Úhlovku vyzkoušet na mokré trávě, pak šetřit, slušně jezdit a jen čekat, jestli se tisícihran očeše nebo kdy.Boss píše:2. Repas treba vždy po kúpe?
Pavel
Něco co by mělo zajímat u mé staré XC90 ohledně té elektroniky?
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Záleží na modelovém roku (osmá cifra od konce VINu - budeš mít 3 nebo spíše 4) - v pořadí kazivosti od nejhoršího:
- MY03: budíky
- MY04: infarkt CEMky - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
- Haldex (DEM) - všude
- panel ICM (rádio) - všude
- BCM - jednotka ABS - všude
Všechno se dá celkem rozumně popravit - krom Haldexu je to v zásadě kombinace bezolovnatého cínu a silného tepelného namáhání.
Haldex je kritický v tom, že tu působí sůl - v koncových stádiích nezvratně - pomalu ale jistě to ten plošný spoj doslova sežere.
P.
- MY03: budíky
- MY04: infarkt CEMky - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867
- Haldex (DEM) - všude
- panel ICM (rádio) - všude
- BCM - jednotka ABS - všude
Všechno se dá celkem rozumně popravit - krom Haldexu je to v zásadě kombinace bezolovnatého cínu a silného tepelného namáhání.
Haldex je kritický v tom, že tu působí sůl - v koncových stádiích nezvratně - pomalu ale jistě to ten plošný spoj doslova sežere.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 217
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zličín u Prahy
- Vůz: XC90 (2003) D5 2401ccm 120kW, D5244T
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Díky za rozsáhlou odpověď, to jsem potřeboval přesně vědět.
Jinak mám MY04.
Tu CEMku bych měl asi preventivně řešit no... Nerad aby mě Lolvo nechalo někde ve štychu...
Jinak mám MY04.
Tu CEMku bych měl asi preventivně řešit no... Nerad aby mě Lolvo nechalo někde ve štychu...
_________________
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
XC90(rok 2004) D5 2401ccm 120kW, [+230 000km] 9,0l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Zdar - neměl jsem v úmyslu takto strašit -- infarkt CEMky zase nepřichází tak rychle jako skutečný infarkt. Výpadky CEMky se zjevují postupně, typicky pri vyšších teplotách. Od prvních příznaků do kritického konce může uplynout i několik měsíců či roků. Takže sledovat a až to bude přicházet, pak začít řešit. Naopak sůl v DEMce ke taková rakovina.
Tož tak.
P.
Tož tak.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
ok2ucx píše:Asi takto:
XC90 V8 - parádní svezení, šlápneš, tacho rychle stoupá k 6500rpm a auto letí (rovně) vpřed. To, že se rozjede rychle, poznáš na budíkách, ale s automatem a 2t hmoty je to ladný hladký let - jedno trvalé zatlačení do sedačky (ne jako f tdičkovém koncernu, kde tě to při jednom kvaltu 1.5s tlačí do sedačky, další 0.5s řadíš a další 0.5s se nadechuje turbo - to je ku*wa zátah vocpoda, co).
Když jsem u V8 měřil pružné zrychlení (100-160km/h), dosahovala stejných čísel jako menší S60 T5.
Jakýkoli jiný motor v XC90 (ještě kromě T6) se už malinko zadýchává. Na požadované rychlosti se samozřejmě dostaneš, brzdou provozu nejsi, ale ta mastodontí hmota je tam cítit, takže pokaždé tam "trochu" výkonu - třeba při předjíždění - chybí. Což bude ale u srovnatelně těžkého a srovnatelně výkonného BMW prakticky stejně. Fyziku 8. třídy neočůráš. Na steady nezávodní jízdu však zcela v pohodě.
V kostce - pokud tedy XC90 v naftě = pak 136kW D5 s 6q automatickou převodovkou a načipovat. Pak to jede celkem rozumně s tím, že máš na paměti celkovou hmotnost vozidla.
Ovšem ve stejné motorizaci, převodizaci i AWDizaci XC70II je zase úplně jiné vozítko (zrovna včera jsem si liboval v hustém provozu přizdispáčů). Nižší, lehčí - tedy celkově agilnější auto - samože 911ka to není - ale šlápneš = jede. Byť na 8s pružného zrychlení 100-160km/h se nedostaneš ani omylem. Pocitově je to příjemná a vyvážená kombinace. Za odměnu pak jezdíš za 8-9l nafty (ne za 12-16l benzínu jako u V8).
XC70II v benzínu má naprosto tragický úzký výběr motorů. 2.4T je s čipem fajn motor, ale to je tak všechno. Ale proč nedali do XCčka T5ku 184/191kW - zvláště, když ve stejné V70 se montovala, to nepochopím.
Záleží, co od auta očekáváš. V bazarech jich stojí hromada, zajdi a svez se. Nebo s někým tady z fóra. Každý z modelů má svoje. Výhled shora u modelů XC je neocenitelný. Kromě toho mají XCčka vyšší profil gum, což na je našich silnicích také velká výhoda (možná ta největší). Tyhle dvě věci však dávají autu cestovní charakter s nulovými "sportovními" ambicemi. K XCčku si koupím Mazdu Miatu (MX5). Pak to bude super.
Pavel
Dík za podrobný popis

Plánujem iba 136 kW verziu s načipovaním, a už som veľký, nepotrebujem sa naháňať s koktáviami

Priorita je skôr XC90, je o dosť vyššia ako XC70, ale možno sa nakoniec nalomím na XC70

Každopádne sa vám podarilo presvedčiť ma, aby som zostal verný Volvu

Tak už len skúšať a nechať si rezervu na investície do pohonu AWD

Ďalšie postrehy privítam, ale asi tu už bolo napísané všetko

Ak by niekto vedel o slušnej XC90, možno XC70 136 kW, v slušnom stave, sem s tipmi

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
Viem, že to nie je veľa, ale môj rozpočet sa hýbe okolo 7 tis.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
A ak nepôjdem s niekým z fóra, dáte stručný návod, ako odskúšať AWD a všetko s tým súvisiace?
Motor, prevodovka, podvozok a bežné veci, to si viem analyzovať.
Zaujíma ma hlavne AWD, taký optimálny spôsob, ako zistiť, či je v poriadku alebo ee
Motor, prevodovka, podvozok a bežné veci, to si viem analyzovať.
Zaujíma ma hlavne AWD, taký optimálny spôsob, ako zistiť, či je v poriadku alebo ee

_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 559
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovensko, Sliač
XC90 D5 136 kW vs BMW X5 3.0D 160 kW
A hoši z Prahy by mi nečekli toto auto?
http://bdkauto.cz/karta-auta/bv47-15-volvo-xc90-2-4d5-7mist-kuze-navi/
http://bdkauto.cz/karta-auta/bv47-15-volvo-xc90-2-4d5-7mist-kuze-navi/
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé