
Jinak samozřejmě líbí


Díky za objasnění,já si říkal jestli to není něco co by mi mohlo zvednout výkon.No asi hold bude 16V hlava.dali píše:Kompletní monitorování a možnost nalogování veškerýho dění v motoru. Výstup lze použít k ladění svépomocí, nebo poskytne dostatek údajů i k doladění map v řídící jednotce na dálku, což je výhoda, protože benzínový Volvo s hardwarovýma úpravama nikdo v ČR vyladit neumí.
Vědět kam až to s autem poženu byl bych to řešil taky, jestli budu řešit nějaký vyšší úrovně úprav asi do toho stejně půjdu. V autě mám jenom to nejdůležitější... AFR budík, který je poplatný stádiu úprav při kterých jsem ho pořizoval. Dá se na něm poznat třeba netěsnost tlakovýho vedení, výpadek přídavnýho vstřikování (u starý provizorní nádrže z důvodu rychlýho vyprázdnění), nebo třeba netěsnost mezi váhou vzduchu a turbem. Hlavně chudá směs je svině a díky AFR budíku můžeš zabránit tomu aby páchala škody.
Da sa kupit vypustny srob s integrovanym cidlom, len vzhladom na orientaciu vypustneho srobu to nie je uplne idealne.Urvanej píše:Teplota oleje bude návarek na vaně a ano, neni to gyroskop, ale dvouosej akcelerometr.
JJ, to byly časy.... B204FT/GT je tak poctivě udělaný že ho to mělo rovnou z výroby a řídící jednotka kalkulovala s jeho výstupama.Sergej píše:EGT nastastie riesit nemusim, mam ho uz osadene
Ono právě že standardní svody jsou docela problémové a pokud autu párkrát nandáš,tak prasknou a veškeré úpravy jsou rázem o ničem.Urvanej píše:Svody zatim řešit nebudu, jen je vyndám, vybrousim stejně jako turbo a prdnu je tam zpátky. Na těch pár koní to bude stačit. Chtěl jsem původně pořídit jiný originály a pořádně si s nima vyhrát, ale jednak nejsou a ty co sem koupil byly tak popraskaný, že by vůbec nemělo cenu je ani svařovat. Za cenu svaření bych měl trubkový
Až budu mít komplet udělanou jinou hlavu, tak si asi udělám trubkový, případně zakoupím zde nebo zde. Ale to už bude na jiný turbo...
Na předohrab se doporučuje zesílenej stabilizátor jenom dozadu, vepředu standart. Nejlepší trakce se tam dosáhne když se přední stabilizátor vyndá. Prej to ani nemá nijak dramatickej vliv na naklánění pokud máš trochu podvozek.Urvanej píše:Dále je vzadu místo 16mm teď dán 19mm stabilizátor a je to celkem znát. Daleko víc se teď vnitřní kolo odlehčuje a už skoro nejde dostat do smyku vzhledem k obyč diferáku. Snažim se s tim něco dělat, ale ono to nehoří, nejspíš jen ten zadní stabík na zimu shodim, protože na nápravu bez samosvoru už je to moc tlustý. Další variantou je dát 23mm dopředu, kterej by zamezil takovýmu naklánění a efekt toho zadního trochu anuloval.
důležitý je že už máš svuj osobní safety carUrvanej píše:No co, no. Experiment s odlehčenim zadní nápravy odebráním jednoho šroubu nebyl zcela vydařený. Prostě se tim ukrutnym výkonem asi vyšrouboval (nebo ho ten blbeček majitel ve snaze spáchat sebevraždu zapomněl utáhnout).
Ještě že máme kámoša co má rychlý auto a vercajk dycky ready
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé