Prosba o radu Volvo S80 T6

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14269
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Prosba o radu Volvo S80 T6

Příspěvek od raolsa »

peter cz píše:No spíš jestli tim "airboxem" nemysleli ten odlučovací box odvětrání klikovky?
Určitě.
Strýcovi se něco podobného stalo na Xsaře. Zamrzla hadice odvětrání klikovky a skoro všechen olej to vyházelo měrkou ven. Následek krátkých jízd po městě - vlhkost co se tam vysráží zmrzne a ucpe to. Při delších jízdách se to stačí odpařit a problém se nevyskytuje.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vendabenda
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: Volvo C30 2,0D, Volvo S80 T6

Prosba o radu Volvo S80 T6

Příspěvek od Vendabenda »

Urvanej píše:Nečekal bych to od Civatransu, ale logika mi řiká, že ucpanej airbox by rozhodně nevystřeloval měrku, naopak ji přisával.
Takže ano, odstranili následek, nicméně příčina tam bude furt.
Jak jsem psal výše, míval jsem Volvo C70 2,4 T, mám ještě C30, manželka S40, tchán S60 R AWD, švára V50 a všichni jsme, alespoň po dobu záruky, jezdili na běžný servis do Civatransu a vždy tam byli nesmírně vstřícní. Zvláště pak šéf servisu pan Černý. Opravdu si nemůžu stěžovat. Doufám, že se mýlíš a opravdu odstranili závadu a ne jen její příčinu. Ale to asi ukáže až čas. Je mi jasný, že tohle auto je asi obecně past, ale je to přesně ten okamžik, kdy člověk přestane poslouchat rozum a koupí něco na základě nějakého pocitu :) .

Vendabenda
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: Volvo C30 2,0D, Volvo S80 T6

Prosba o radu Volvo S80 T6

Příspěvek od Vendabenda »

peter cz píše:No spíš jestli tim "airboxem" nemysleli ten odlučovací box odvětrání klikovky?
Jo, je to možný. Je to nějaká umělá krabice, snad s nějakým filtrem. Prý když se zašpiní, něco někde nepřisává a v motoru vzniká velký tlak, který pak vystřelí měrku, případně něco jiného. V pondělí se kouknu na fakturu, jak přesně je to tam specifikováno.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Prosba o radu Volvo S80 T6

Příspěvek od Urvanej »

Samozřejmě pokud v jejich terminologii airbox = odvětrání, pak to, co sem v předešlém příspěvku napsal, neplatí. :wink:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Prosba o radu Volvo S80 T6

Příspěvek od mekky »

Na mé T5ce taky vystřelovala měrka , příčina : steřelý gumičky na měrce :)
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]