majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
jezdí do autorizáku a gumový koberce má z čeho jako, z burzy????????????????
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
S60 samo o sebe poznas, 2.5 T je oproti 2.4T viac rozozrany.
Ak natom budes chodit normalne a chovat sa k tomu ako k autu co ma turbo tak udrbu mas uplne taku isu ako mas na atmosfere
-> budes menit olej, filtre a sviecky ... no a este musis nalievat benzin
Co sa tyka haldexu tak rozpraval som sa s par ludmi co robili v autorizaku a vraveli, ze problem haldexu neni ani tak ten olej v nom, ze sa nemeni ale ze tam odide samotna spojka alebo nieco v tom zmysle. Standardne olej nemenia ale na ziadost zakaznika neni problem. Neviem uz presne co mi vraveli ... martinopel ma urcite poopravi
Ja mam AWD tiez a je to fajn vec, na mokrom alebo na snehu je to fakt poznat a zasa jazdis o nieco bezpenejsie. A ked sa ti to raz moc porucha tak maximalne z toho budes mat prednokolku
Ak sa nebojis vyssej spotreby tak by som nevahal, vypada fakt dobre ... alebo si uz kup rovno eRko a mas vystarane, predava sa ich celkom dost a uz za slusne peniaze.
Ak natom budes chodit normalne a chovat sa k tomu ako k autu co ma turbo tak udrbu mas uplne taku isu ako mas na atmosfere
-> budes menit olej, filtre a sviecky ... no a este musis nalievat benzin

Co sa tyka haldexu tak rozpraval som sa s par ludmi co robili v autorizaku a vraveli, ze problem haldexu neni ani tak ten olej v nom, ze sa nemeni ale ze tam odide samotna spojka alebo nieco v tom zmysle. Standardne olej nemenia ale na ziadost zakaznika neni problem. Neviem uz presne co mi vraveli ... martinopel ma urcite poopravi
Ja mam AWD tiez a je to fajn vec, na mokrom alebo na snehu je to fakt poznat a zasa jazdis o nieco bezpenejsie. A ked sa ti to raz moc porucha tak maximalne z toho budes mat prednokolku

Ak sa nebojis vyssej spotreby tak by som nevahal, vypada fakt dobre ... alebo si uz kup rovno eRko a mas vystarane, predava sa ich celkom dost a uz za slusne peniaze.

-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
Čoveče, já si už několikrát říkal že bych to AWD chtěl. Ať už v zimě nebo i v letě když prši, nebo když je na silnici bordel a jedeš do kopečka, tak ten motor ti utrhne kola ani neviš.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
Právě ještě čekám na doložení všech servis.prací a dle toho se teké bude odvíjet cena..hayney píše:a co se podle faktur na autu dělalo, víme?
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Ahoj,
od ledna mám stejnou motorizaci ve V-čku. Kupoval jsem se 132.000km - skutečné, kupováno od kamarádky, auto znám od prodeje. Problém byl, že odešla spojka, čehož si soudruzi v autorizáku nevšimli při velkém servisu. Nechápu jak si toho nemohli všimnout, když to klouzalo až běda
. Taktéž tam dávali longlife Castrol. Takže při 130.000 výměna spojky + dvouhmota + olej do převodovky. Za stav spojky je ale zodpovědný předchozí majitel - vozila si nohu na spojce. AWD by mělo být snad v poho narozdíl od 1. generace. V zimě v Alpách jsem ho velmi ocenil a měl jsem úsměv od ucha k ucha když jsem se proháněl zasněženou alpskou "okreskou". Olej šel okamžitě ven, nalil jsem Mobil1 a po 3.000km ještě jedna výměna. Koupil jsem si vzduchový KN filtr a jsem spokojen. Spotřeba v klidu mimo město do 11l, s velkým sebezapřením do 10l, poskakovačky po Praze 12-14l. Momentálně ve stadiu pokusu míchání N95 x E85. (zatím první pokus 2,5:1)
Za mě 2.5T AWD určitě ano (ale T5 je T5), po přesednutí ze 121kW bez turba velmi velmi velký rozdíl, na servis v autorizáku bych nedal ani pětník - vlastní zoufalá zkušenost ze Šterbohol a Srba Jíloviště. Raději šikovného "garážistu" kterému věřím. Já osobně bych měl s S60 problém - pro mě zoufale malá, ale to je věc osobní potřeby. A ještě jeden postřeh - rejd, občas si připadám jako absolvent autoškoly, to auto prostě nezatáčí
. Tebou vyhlídnutá vypadá velmi dobře, pokud Ti to někdo zkoukne a nenajde zásadní problém neváhal bych.
od ledna mám stejnou motorizaci ve V-čku. Kupoval jsem se 132.000km - skutečné, kupováno od kamarádky, auto znám od prodeje. Problém byl, že odešla spojka, čehož si soudruzi v autorizáku nevšimli při velkém servisu. Nechápu jak si toho nemohli všimnout, když to klouzalo až běda

Za mě 2.5T AWD určitě ano (ale T5 je T5), po přesednutí ze 121kW bez turba velmi velmi velký rozdíl, na servis v autorizáku bych nedal ani pětník - vlastní zoufalá zkušenost ze Šterbohol a Srba Jíloviště. Raději šikovného "garážistu" kterému věřím. Já osobně bych měl s S60 problém - pro mě zoufale malá, ale to je věc osobní potřeby. A ještě jeden postřeh - rejd, občas si připadám jako absolvent autoškoly, to auto prostě nezatáčí

_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Diky moc!Bibis píše:Ahoj,
od ledna mám stejnou motorizaci ve V-čku. Kupoval jsem se 132.000km - skutečné, kupováno od kamarádky, auto znám od prodeje. Problém byl, že odešla spojka, čehož si soudruzi v autorizáku nevšimli při velkém servisu. Nechápu jak si toho nemohli všimnout, když to klouzalo až běda. Taktéž tam dávali longlife Castrol. Takže při 130.000 výměna spojky + dvouhmota + olej do převodovky. Za stav spojky je ale zodpovědný předchozí majitel - vozila si nohu na spojce. AWD by mělo být snad v poho narozdíl od 1. generace. V zimě v Alpách jsem ho velmi ocenil a měl jsem úsměv od ucha k ucha když jsem se proháněl zasněženou alpskou "okreskou". Olej šel okamžitě ven, nalil jsem Mobil1 a po 3.000km ještě jedna výměna. Koupil jsem si vzduchový KN filtr a jsem spokojen. Spotřeba v klidu mimo město do 11l, s velkým sebezapřením do 10l, poskakovačky po Praze 12-14l. Momentálně ve stadiu pokusu míchání N95 x E85. (zatím první pokus 2,5:1)
Za mě 2.5T AWD určitě ano (ale T5 je T5), po přesednutí ze 121kW bez turba velmi velmi velký rozdíl, na servis v autorizáku bych nedal ani pětník - vlastní zoufalá zkušenost ze Šterbohol a Srba Jíloviště. Raději šikovného "garážistu" kterému věřím. Já osobně bych měl s S60 problém - pro mě zoufale malá, ale to je věc osobní potřeby. A ještě jeden postřeh - rejd, občas si připadám jako absolvent autoškoly, to auto prostě nezatáčí. Tebou vyhlídnutá vypadá velmi dobře, pokud Ti to někdo zkoukne a nenajde zásadní problém neváhal bych.
Sakryš, doteď jsem žil v domění, že dvouhmota se dává jen do dieselů. kvuli kompenz.vibrací..

S60 je malá, ale už jsem s ní také pohodlně odvezl 3 lidi do Alp s komplet.výbavou a jídlem na týden, ale jasně, kombik to neni... No a s tim rejdem..to je holt daň za široký pětiválec uložený napříč.. rejd prostě větší při této šířce auta být nemůže..

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
longlife castrol to je silny masochizmus pre tento motor
rejd to stary znamy problem u S60
inak ja ked pocuvam tu spotrebu tak to je skoro rovnaka jak na eRku
rejd to stary znamy problem u S60
inak ja ked pocuvam tu spotrebu tak to je skoro rovnaka jak na eRku
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
awd bych se nebal haldex jako takovy vydrzi celkem dost spis ta uhlovkaHajcus píše:Aha a co to pro mě znamená? když kára má najto téměř 180tkm.. stačí vyměnit a bude "klid", nebo už se může počítat s tim, že haldex bude v čudu?scoff píše:olej v haldexu v autorizaku urcite nemenili !!!
v podstate to ani tak nejak neumi
kdyz jsem kupoval s podobnym najezdem moje tak mi tady lidi psali ze to auto ma pri techto kilometrech uhlovku pred smrti a ze to jsou vyhozene prachy
vysledek auto satle jezdi vse funguje jak ma a to uz ma 260tis

awd zato stoji a nebal bych se toho max bych pak vymenil olej v haldexu cena 3-4 tisice
a skontroloval tlak oleje v haldexu
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Když jsem longlife Castroj zjistil tak mě skoro trefilo.
Zajímavé, že rejd u staré S70 je naprosto v pohodě.
Spotřeba by asi šla udržet o 1-2l níže, ale na spotřebu se benzínové turboVolvo nekupuje
.
Zajímavé, že rejd u staré S70 je naprosto v pohodě.
Spotřeba by asi šla udržet o 1-2l níže, ale na spotřebu se benzínové turboVolvo nekupuje

_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
hlavne je to model 05 po FL, coz potesi
rozhodne vypada lip nez 01

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
Vďaka! No mě nejde ani tak o ten výkon, ale spíš o to, že je to "koupě z rozumu" po 1.majiteli, prověřené, servisované..MarekV píše:S60 samo o sebe poznas, 2.5 T je oproti 2.4T viac rozozrany.
Ak natom budes chodit normalne a chovat sa k tomu ako k autu co ma turbo tak udrbu mas uplne taku isu ako mas na atmosfere
-> budes menit olej, filtre a sviecky ... no a este musis nalievat benzin![]()
Co sa tyka haldexu tak rozpraval som sa s par ludmi co robili v autorizaku a vraveli, ze problem haldexu neni ani tak ten olej v nom, ze sa nemeni ale ze tam odide samotna spojka alebo nieco v tom zmysle. Standardne olej nemenia ale na ziadost zakaznika neni problem. Neviem uz presne co mi vraveli ... martinopel ma urcite poopravi
Ja mam AWD tiez a je to fajn vec, na mokrom alebo na snehu je to fakt poznat a zasa jazdis o nieco bezpenejsie. A ked sa ti to raz moc porucha tak maximalne z toho budes mat prednokolku![]()
Ak sa nebojis vyssej spotreby tak by som nevahal, vypada fakt dobre ... alebo si uz kup rovno eRko a mas vystarane, predava sa ich celkom dost a uz za slusne peniaze.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Díky Wickey!wickey píše:hlavne je to model 05 po FL, coz potesirozhodne vypada lip nez 01
Ale bohužel ty plastové lampy jsou z horní strany úplně popraskané od sluníčka (jakoby mléčné, nebo mlhové..)

Nevíš náhodou, když se dával k tomuto motoru AWD, byl tam automaticky i DSTC?
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
to uz tu nekde bylo a nektere awd mnely dstc automaticke a neslo vypnout taky reseno v nejakem topiku zdeHajcus píše:Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
tu to masHajcus píše:Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?

zaujmave je to, ze 2.5T a R ma interval na rozvody az 180 tisic, kdezto 2.4 maju 160 a rozvody to ma rovnake az na napinaciu kladku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Ooo vďaka velkomóžný!MarekV píše:tu to masHajcus píše:Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
zaujmave je to, ze 2.5T a R ma interval na rozvody az 180 tisic, kdezto 2.4 maju 160 a rozvody to ma rovnake az na napinaciu kladku

Kolik stojí dneska rozvody+vodní pumpa na tenhle motor, neví někdo? Roughly.. Protože jestli, tak mě čekaji asi tak za 2tkm..

_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
cumim akurat nato
od roku 2005 sa uz davala inaksia napinacia kladka a interval sa predlzil na 180 tisic
inak to ma vsetko uplne rovnake ako mas na tom aute co mas teraz
budes potrebovat vediet cislo motoru (najdes na stitku na kryte rozvodou)
engine no. from 3188689 => OEM 30731727 (cela sada)
vodna pumpa OEM 30751700
alebo potom separatne
remen 8627484
vodiaca kladka 8630590
napinacia kladka:
engine no. to 3188688 ...... OEM 30638277
engine no. from 3188689 ... OEM 30637955
od roku 2005 sa uz davala inaksia napinacia kladka a interval sa predlzil na 180 tisic
inak to ma vsetko uplne rovnake ako mas na tom aute co mas teraz
budes potrebovat vediet cislo motoru (najdes na stitku na kryte rozvodou)
engine no. from 3188689 => OEM 30731727 (cela sada)
vodna pumpa OEM 30751700
alebo potom separatne
remen 8627484
vodiaca kladka 8630590
napinacia kladka:
engine no. to 3188688 ...... OEM 30638277
engine no. from 3188689 ... OEM 30637955
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
To jdeMarekV píše:cumim akurat nato
od roku 2005 sa uz davala inaksia napinacia kladka a interval sa predlzil na 180 tisic
budes potrebovat vediet cislo motoru (najdes na stitku na kryte rozvodou)
alebo potom separatne
remen 8627484
vodiaca kladka 8630590
napinacia kladka:
engine no. to 3188688 ...... OEM 30638277
engine no. from 3188689 ... OEM 30637955

engine no. from 3188689 => OEM 30731727 (cela sada) - 5290.-
vodna pumpa OEM 30751700 - 3082.-
Díky moc!
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 909
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Ja taky mam S60 2,5T 154kw AWD a jsem moooc spokojenej jezdím deno deně do práce a spotřebu mám 10l a rozhodně nejezdím žadnyho klobouka. Mam najeto 193is km a krom vyměny oleje a zadních brzd sem nic neměnil.Jen skla na předních světlech jedno bylo prasklý mam 2003. V zimě je s AWD pěkná zabava člověk s ním počítá a tak si na plyn kolikrát šlapnu víc než bych musel a pak zadek pěkně ujíždí a zimu si vyloženě užívam. Ted sem namontoval ještě ladák od Simonse a tak si to krásně brumlá. 

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
kupis za daleko menej ak to nebudes brat z autorizaku
orgo volvo je stejne len INA v modrej krabicke
orgo volvo je stejne len INA v modrej krabicke

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Hoši, hoši.. už me pěkně svrbí ruka a noha!Stalin píše:Ja taky mam S60 2,5T 154kw AWD a jsem moooc spokojenej jezdím deno deně do práce a spotřebu mám 10l a rozhodně nejezdím žadnyho klobouka. Mam najeto 193is km a krom vyměny oleje a zadních brzd sem nic neměnil.Jen skla na předních světlech jedno bylo prasklý mam 2003. V zimě je s AWD pěkná zabava člověk s ním počítá a tak si na plyn kolikrát šlapnu víc než bych musel a pak zadek pěkně ujíždí a zimu si vyloženě užívam. Ted sem namontoval ještě ladák od Simonse a tak si to krásně brumlá.


_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Tak na rozvody to stejně půjde k našemu GURU Marrovi a tam je spousta modrých krabiček za rozumnej peníz..MarekV píše:kupis za daleko menej ak to nebudes brat z autorizaku
orgo volvo je stejne len INA v modrej krabicke

Já prostě počítal tu "nejhorší" cenu.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2373
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: EV - NIRO
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
Máte prosím někdo nějaké zásadní tipy, na co se zaměřit a kde hledat fatal-error? Děkuju!
Pominu-li, že km sedí, vin ok, bourané to neni, jasný původ atd..
Jako laik a bez prohlídky na zvedáku asi nic nezmůžu, což?
Ale pocitově po přesednutí z S60 do S60 mi nic nepřišlo nestandartní.
Pominu-li, že km sedí, vin ok, bourané to neni, jasný původ atd..
Jako laik a bez prohlídky na zvedáku asi nic nezmůžu, což?
Ale pocitově po přesednutí z S60 do S60 mi nic nepřišlo nestandartní.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..
ja nevim, je to 60tka ako kazda ina, nevim o nicom co by mohlo byt fatal tak aby si si to nevsimol 

-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..
dlouho jsem žil v domnění že R ale T5 pro mě určitě lepší volba.Hajcus píše: a co je u Tebe motor na prvním místě?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé