majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od hajnej »

jezdí do autorizáku a gumový koberce má z čeho jako, z burzy????????????????
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od MarekV »

S60 samo o sebe poznas, 2.5 T je oproti 2.4T viac rozozrany.
Ak natom budes chodit normalne a chovat sa k tomu ako k autu co ma turbo tak udrbu mas uplne taku isu ako mas na atmosfere
-> budes menit olej, filtre a sviecky ... no a este musis nalievat benzin :D

Co sa tyka haldexu tak rozpraval som sa s par ludmi co robili v autorizaku a vraveli, ze problem haldexu neni ani tak ten olej v nom, ze sa nemeni ale ze tam odide samotna spojka alebo nieco v tom zmysle. Standardne olej nemenia ale na ziadost zakaznika neni problem. Neviem uz presne co mi vraveli ... martinopel ma urcite poopravi
Ja mam AWD tiez a je to fajn vec, na mokrom alebo na snehu je to fakt poznat a zasa jazdis o nieco bezpenejsie. A ked sa ti to raz moc porucha tak maximalne z toho budes mat prednokolku :D

Ak sa nebojis vyssej spotreby tak by som nevahal, vypada fakt dobre ... alebo si uz kup rovno eRko a mas vystarane, predava sa ich celkom dost a uz za slusne peniaze. :good:

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od Makronis »

Čoveče, já si už několikrát říkal že bych to AWD chtěl. Ať už v zimě nebo i v letě když prši, nebo když je na silnici bordel a jedeš do kopečka, tak ten motor ti utrhne kola ani neviš.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

hayney píše:a co se podle faktur na autu dělalo, víme?
Právě ještě čekám na doložení všech servis.prací a dle toho se teké bude odvíjet cena..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Bibis
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Bibis »

Ahoj,
od ledna mám stejnou motorizaci ve V-čku. Kupoval jsem se 132.000km - skutečné, kupováno od kamarádky, auto znám od prodeje. Problém byl, že odešla spojka, čehož si soudruzi v autorizáku nevšimli při velkém servisu. Nechápu jak si toho nemohli všimnout, když to klouzalo až běda :( . Taktéž tam dávali longlife Castrol. Takže při 130.000 výměna spojky + dvouhmota + olej do převodovky. Za stav spojky je ale zodpovědný předchozí majitel - vozila si nohu na spojce. AWD by mělo být snad v poho narozdíl od 1. generace. V zimě v Alpách jsem ho velmi ocenil a měl jsem úsměv od ucha k ucha když jsem se proháněl zasněženou alpskou "okreskou". Olej šel okamžitě ven, nalil jsem Mobil1 a po 3.000km ještě jedna výměna. Koupil jsem si vzduchový KN filtr a jsem spokojen. Spotřeba v klidu mimo město do 11l, s velkým sebezapřením do 10l, poskakovačky po Praze 12-14l. Momentálně ve stadiu pokusu míchání N95 x E85. (zatím první pokus 2,5:1)
Za mě 2.5T AWD určitě ano (ale T5 je T5), po přesednutí ze 121kW bez turba velmi velmi velký rozdíl, na servis v autorizáku bych nedal ani pětník - vlastní zoufalá zkušenost ze Šterbohol a Srba Jíloviště. Raději šikovného "garážistu" kterému věřím. Já osobně bych měl s S60 problém - pro mě zoufale malá, ale to je věc osobní potřeby. A ještě jeden postřeh - rejd, občas si připadám jako absolvent autoškoly, to auto prostě nezatáčí :) . Tebou vyhlídnutá vypadá velmi dobře, pokud Ti to někdo zkoukne a nenajde zásadní problém neváhal bych.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

Bibis píše:Ahoj,
od ledna mám stejnou motorizaci ve V-čku. Kupoval jsem se 132.000km - skutečné, kupováno od kamarádky, auto znám od prodeje. Problém byl, že odešla spojka, čehož si soudruzi v autorizáku nevšimli při velkém servisu. Nechápu jak si toho nemohli všimnout, když to klouzalo až běda :( . Taktéž tam dávali longlife Castrol. Takže při 130.000 výměna spojky + dvouhmota + olej do převodovky. Za stav spojky je ale zodpovědný předchozí majitel - vozila si nohu na spojce. AWD by mělo být snad v poho narozdíl od 1. generace. V zimě v Alpách jsem ho velmi ocenil a měl jsem úsměv od ucha k ucha když jsem se proháněl zasněženou alpskou "okreskou". Olej šel okamžitě ven, nalil jsem Mobil1 a po 3.000km ještě jedna výměna. Koupil jsem si vzduchový KN filtr a jsem spokojen. Spotřeba v klidu mimo město do 11l, s velkým sebezapřením do 10l, poskakovačky po Praze 12-14l. Momentálně ve stadiu pokusu míchání N95 x E85. (zatím první pokus 2,5:1)
Za mě 2.5T AWD určitě ano (ale T5 je T5), po přesednutí ze 121kW bez turba velmi velmi velký rozdíl, na servis v autorizáku bych nedal ani pětník - vlastní zoufalá zkušenost ze Šterbohol a Srba Jíloviště. Raději šikovného "garážistu" kterému věřím. Já osobně bych měl s S60 problém - pro mě zoufale malá, ale to je věc osobní potřeby. A ještě jeden postřeh - rejd, občas si připadám jako absolvent autoškoly, to auto prostě nezatáčí :) . Tebou vyhlídnutá vypadá velmi dobře, pokud Ti to někdo zkoukne a nenajde zásadní problém neváhal bych.
Diky moc!
Sakryš, doteď jsem žil v domění, že dvouhmota se dává jen do dieselů. kvuli kompenz.vibrací.. :(
S60 je malá, ale už jsem s ní také pohodlně odvezl 3 lidi do Alp s komplet.výbavou a jídlem na týden, ale jasně, kombik to neni... No a s tim rejdem..to je holt daň za široký pětiválec uložený napříč.. rejd prostě větší při této šířce auta být nemůže.. :(
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od MarekV »

longlife castrol to je silny masochizmus pre tento motor
rejd to stary znamy problem u S60
inak ja ked pocuvam tu spotrebu tak to je skoro rovnaka jak na eRku

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od scoff »

Hajcus píše:
scoff píše:olej v haldexu v autorizaku urcite nemenili !!!
v podstate to ani tak nejak neumi :unknown:
Aha a co to pro mě znamená? když kára má najto téměř 180tkm.. stačí vyměnit a bude "klid", nebo už se může počítat s tim, že haldex bude v čudu?
awd bych se nebal haldex jako takovy vydrzi celkem dost spis ta uhlovka
kdyz jsem kupoval s podobnym najezdem moje tak mi tady lidi psali ze to auto ma pri techto kilometrech uhlovku pred smrti a ze to jsou vyhozene prachy
vysledek auto satle jezdi vse funguje jak ma a to uz ma 260tis :good:
awd zato stoji a nebal bych se toho max bych pak vymenil olej v haldexu cena 3-4 tisice
a skontroloval tlak oleje v haldexu
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

Bibis
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 20 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Bibis »

Když jsem longlife Castroj zjistil tak mě skoro trefilo.
Zajímavé, že rejd u staré S70 je naprosto v pohodě.
Spotřeba by asi šla udržet o 1-2l níže, ale na spotřebu se benzínové turboVolvo nekupuje :D .
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od wickey »

hlavne je to model 05 po FL, coz potesi :) rozhodne vypada lip nez 01
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

MarekV píše:S60 samo o sebe poznas, 2.5 T je oproti 2.4T viac rozozrany.
Ak natom budes chodit normalne a chovat sa k tomu ako k autu co ma turbo tak udrbu mas uplne taku isu ako mas na atmosfere
-> budes menit olej, filtre a sviecky ... no a este musis nalievat benzin :D
Co sa tyka haldexu tak rozpraval som sa s par ludmi co robili v autorizaku a vraveli, ze problem haldexu neni ani tak ten olej v nom, ze sa nemeni ale ze tam odide samotna spojka alebo nieco v tom zmysle. Standardne olej nemenia ale na ziadost zakaznika neni problem. Neviem uz presne co mi vraveli ... martinopel ma urcite poopravi
Ja mam AWD tiez a je to fajn vec, na mokrom alebo na snehu je to fakt poznat a zasa jazdis o nieco bezpenejsie. A ked sa ti to raz moc porucha tak maximalne z toho budes mat prednokolku :D
Ak sa nebojis vyssej spotreby tak by som nevahal, vypada fakt dobre ... alebo si uz kup rovno eRko a mas vystarane, predava sa ich celkom dost a uz za slusne peniaze. :good:
Vďaka! No mě nejde ani tak o ten výkon, ale spíš o to, že je to "koupě z rozumu" po 1.majiteli, prověřené, servisované..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

wickey píše:hlavne je to model 05 po FL, coz potesi :) rozhodne vypada lip nez 01
Díky Wickey!
Ale bohužel ty plastové lampy jsou z horní strany úplně popraskané od sluníčka (jakoby mléčné, nebo mlhové..) :(
Nevíš náhodou, když se dával k tomuto motoru AWD, byl tam automaticky i DSTC?
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
Maintenance service.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

scoff
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 552
Registrován: 17 roků
Vůz: tak třeba trabant
Bydliště: frydlant nad ostravici

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od scoff »

Hajcus píše:Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
Maintenance service.jpg
to uz tu nekde bylo a nektere awd mnely dstc automaticke a neslo vypnout taky reseno v nejakem topiku zde
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od MarekV »

Hajcus píše:Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
tu to mas :)
zaujmave je to, ze 2.5T a R ma interval na rozvody az 180 tisic, kdezto 2.4 maju 160 a rozvody to ma rovnake az na napinaciu kladku
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

MarekV píše:
Hajcus píše:Uměl by mi prosím někdo vyjet z VIDA do .pdf takovýto Maintenance service interval pro motor B5254T2 tohoto topicu..?
tu to mas :)
zaujmave je to, ze 2.5T a R ma interval na rozvody az 180 tisic, kdezto 2.4 maju 160 a rozvody to ma rovnake az na napinaciu kladku
Ooo vďaka velkomóžný! :beer: Uff, tak to se mi ulevilo, protož na autě neni nalepka o rozvodech a u svého vim, že je to těch 160tkm.. tak jsem se jen modlil, aby to byl jiny interval.
Kolik stojí dneska rozvody+vodní pumpa na tenhle motor, neví někdo? Roughly.. Protože jestli, tak mě čekaji asi tak za 2tkm.. :D
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od MarekV »

cumim akurat nato
od roku 2005 sa uz davala inaksia napinacia kladka a interval sa predlzil na 180 tisic
inak to ma vsetko uplne rovnake ako mas na tom aute co mas teraz
budes potrebovat vediet cislo motoru (najdes na stitku na kryte rozvodou)
engine no. from 3188689 => OEM 30731727 (cela sada)
vodna pumpa OEM 30751700
alebo potom separatne
remen 8627484
vodiaca kladka 8630590
napinacia kladka:
engine no. to 3188688 ...... OEM 30638277
engine no. from 3188689 ... OEM 30637955

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

MarekV píše:cumim akurat nato
od roku 2005 sa uz davala inaksia napinacia kladka a interval sa predlzil na 180 tisic
budes potrebovat vediet cislo motoru (najdes na stitku na kryte rozvodou)
alebo potom separatne
remen 8627484
vodiaca kladka 8630590
napinacia kladka:
engine no. to 3188688 ...... OEM 30638277
engine no. from 3188689 ... OEM 30637955
To jde :)
engine no. from 3188689 => OEM 30731727 (cela sada) - 5290.-
vodna pumpa OEM 30751700 - 3082.-
Díky moc!
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Stalin »

Ja taky mam S60 2,5T 154kw AWD a jsem moooc spokojenej jezdím deno deně do práce a spotřebu mám 10l a rozhodně nejezdím žadnyho klobouka. Mam najeto 193is km a krom vyměny oleje a zadních brzd sem nic neměnil.Jen skla na předních světlech jedno bylo prasklý mam 2003. V zimě je s AWD pěkná zabava člověk s ním počítá a tak si na plyn kolikrát šlapnu víc než bych musel a pak zadek pěkně ujíždí a zimu si vyloženě užívam. Ted sem namontoval ještě ladák od Simonse a tak si to krásně brumlá. :D
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od MarekV »

kupis za daleko menej ak to nebudes brat z autorizaku
orgo volvo je stejne len INA v modrej krabicke :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

Stalin píše:Ja taky mam S60 2,5T 154kw AWD a jsem moooc spokojenej jezdím deno deně do práce a spotřebu mám 10l a rozhodně nejezdím žadnyho klobouka. Mam najeto 193is km a krom vyměny oleje a zadních brzd sem nic neměnil.Jen skla na předních světlech jedno bylo prasklý mam 2003. V zimě je s AWD pěkná zabava člověk s ním počítá a tak si na plyn kolikrát šlapnu víc než bych musel a pak zadek pěkně ujíždí a zimu si vyloženě užívam. Ted sem namontoval ještě ladák od Simonse a tak si to krásně brumlá. :D
Hoši, hoši.. už me pěkně svrbí ruka a noha! :D jak tady o tom basníte.. No, uvidim, jak dopadne dohledavani faktur za servisní práce, prohlídka a asi do něj teda půjdu :crazy:
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

MarekV píše:kupis za daleko menej ak to nebudes brat z autorizaku
orgo volvo je stejne len INA v modrej krabicke :)
Tak na rozvody to stejně půjde k našemu GURU Marrovi a tam je spousta modrých krabiček za rozumnej peníz.. :good:
Já prostě počítal tu "nejhorší" cenu.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2373
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od Hájčus »

Máte prosím někdo nějaké zásadní tipy, na co se zaměřit a kde hledat fatal-error? Děkuju!

Pominu-li, že km sedí, vin ok, bourané to neni, jasný původ atd..
Jako laik a bez prohlídky na zvedáku asi nic nezmůžu, což?

Ale pocitově po přesednutí z S60 do S60 mi nic nepřišlo nestandartní.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

majitelé 2.5T AWD B5254T2 (S60) svěřte se..

Příspěvek od MarekV »

ja nevim, je to 60tka ako kazda ina, nevim o nicom co by mohlo byt fatal tak aby si si to nevsimol :unknown:

martines
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1256
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

majitelé S60 2.5T AWD svěřte se..

Příspěvek od martines »

Hajcus píše: a co je u Tebe motor na prvním místě?
dlouho jsem žil v domnění že R ale T5 pro mě určitě lepší volba.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé