srovnání XC70 vs AUDI A6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#26 srovnání XC70 vs AUDI A6
tak urquattro jeste nebyl koncern
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#28 srovnání XC70 vs AUDI A6
Klíč je jednoduchej:Svita píše:První Audi Quattro mělo Torsen. Ale s nástupem malých modelů (A3/S3, možná i nízkoobsahové A4) se začal používat Haldex. Ale i tyto vozy s Haldexem nesou označení Quattro. Quattro prostě už dnes není označení pro technologii pohonu 4x4, ale obchodní značka vozu Audi s (jakýmkoliv) pohonem 4x4.
Motor napříč ... A3, TT -> Haldex
Motor podél.. zbytek modelů -> Torsen - plnohodnotný Quattro
Tak mě napadá u motoru napříč asi vždycky bude haldex?
Nevím jak to má třeba Lancer EVO, Toyota RAV4 a korejský SUVčka, nebo jak to měla třeba Delta Integrale, neví někdo?
Třeba čistokrevný offroady na rámu maj vždycky motor podél. Podle mě ten Haldex bude u motoru napříč mít drtivou převahu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#29 srovnání XC70 vs AUDI A6
Můj zájem o Audi končí s posledním pětiválcem. (Ty nový TFSI v RS3 a TTRS nepočítám)LukášM píše:+1 za zmínku snad stojí pouze původní Quattro, S2 popř. RS2. Pak už mě to nezajímá.
Vím že se opakuju, ale třeba A6 C4 Quattro s motorem 2.5TDI co máme ve Volvech je podle mě geniální auto v mnoha ohledech kromě designu lepší než V70, jenže zkuste sehnat slušnej kus Čímž neříkám že si ho někdy koupím, už kvůli kámošům Audi magorům, jejichž kecy o přistoupení na pravou víru bych pak musel poslouchat....
K tomu srovnání. Možná bych ještě otestoval BMW 5. Aktuální Mercedes E mi taky připadá jako celkem fešný auto. Ani o jednom z nich si nemyslím že by mělo negativnější a profláklejší image než Audi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#30 srovnání XC70 vs AUDI A6
Mě zarazilo, že jsem nedávno viděl Kiu Sorento hozenou na střechu a všiml jsem si rámu a tuhé zadní nápravy, to jsem vůbec nečekal. Delta má tři diferenciály co vím viz.
- Přílohy
-
- lancia-delta.jpg (38.56 KiB) Zobrazeno 852 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 srovnání XC70 vs AUDI A6
hmmm. třeba 535d xDrivedali píše:K tomu srovnání. Možná bych ještě otestoval BMW 5. Aktuální Mercedes E mi taky připadá jako celkem fešný auto. Ani o jednom z nich si nemyslím že by mělo negativnější a profláklejší image než Audi.
Válce/ventily 6 / 4
Obsah v ccm 2,993
Zdvih/vrtání v mm 90.0 / 84.0
Max. výkon kW (koní) při 1/min 230 (313) / 4,400
Max. točivý moment v Nm při 1/min 630 / 1,500-2,500
Poměr komprese : 1 16.5
...slušnej kroutáček
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#32 srovnání XC70 vs AUDI A6
A co teprve M550d 3 litrovej šestiválec se třema turby, výkon: 381koní, krouťák: 740Nm a nechá se vytočit až k 5400 otáčkámhayney píše:
hmmm. třeba 535d xDrive
Válce/ventily 6 / 4
Obsah v ccm 2,993
Zdvih/vrtání v mm 90.0 / 84.0
Max. výkon kW (koní) při 1/min 230 (313) / 4,400
Max. točivý moment v Nm při 1/min 630 / 1,500-2,500
Poměr komprese : 1 16.5
...slušnej kroutáček
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#33 srovnání XC70 vs AUDI A6
to jsem v aktuální nabídce nenašel
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#34 srovnání XC70 vs AUDI A6
Svět se v prdel obrací a BMW dělá dieselové M Měl by mít premiéru v březnu v Ženevě.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4116
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#35 srovnání XC70 vs AUDI A6
Celkově co se týká naftových motorů a techniky vůbec je BMW podle mě dál než Audi. Pro ilustraci Audi se prsí 313 koňma ze 3.0 dieselu, zatímco BMW začíná prodávat 376 koňovej 3.0l diesel se třema turbama. Něčí motivace proč si kupovat takto výkonný auto za takový prachy v naftě mi ale trochu uniká. Nechtěl bych vidět co to udělá do dvou let po skončení záruky a kolik na to bude stát servis řekněme při 200tkm. BMW je podle mě od doby kdy si Audi zvolilo jako prioritu image před kvalitou lepší volba..až na ty tragický interiéry u BMW vs na pohled krásný u Audi.
Taky tady někde byl odkaz na to jak fajnovej motor je 3.0V6 TDI od audi co se týče servisu (rozvodový řetězy, který maj kupodivou interval výměny a je k tomu fakt fajn přístup). Naproti tomu je řadovej šestiválec BMW bez problémů a rozvodovej řetěz je opravdu celoživotní, tak jak by to člověk čekal.
Taky tady někde byl odkaz na to jak fajnovej motor je 3.0V6 TDI od audi co se týče servisu (rozvodový řetězy, který maj kupodivou interval výměny a je k tomu fakt fajn přístup). Naproti tomu je řadovej šestiválec BMW bez problémů a rozvodovej řetěz je opravdu celoživotní, tak jak by to člověk čekal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 63
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V60CC B5 MY2023
#36 srovnání XC70 vs AUDI A6
myslím, že třílitr s třemi turby je 535d (530d je ten samy motor s dvema turby).Ing.Magor píše:A co teprve M550d 3 litrovej šestiválec se třema turby, výkon: 381koní, krouťák: 740Nm a nechá se vytočit až k 5400 otáčkámhayney píše:
hmmm. třeba 535d xDrive
Válce/ventily 6 / 4
Obsah v ccm 2,993
Zdvih/vrtání v mm 90.0 / 84.0
Max. výkon kW (koní) při 1/min 230 (313) / 4,400
Max. točivý moment v Nm při 1/min 630 / 1,500-2,500
Poměr komprese : 1 16.5
...slušnej kroutáček
Ale hlavne uzasna 8st. automaticka převodovka...
_________________
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 730
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#37 srovnání XC70 vs AUDI A6
525D a 530D jedno turbo, 535D dvě turba a 550D tři turbaSvita píše:myslím, že třílitr s třemi turby je 535d (530d je ten samy motor s dvema turby).Ing.Magor píše:
A co teprve M550d 3 litrovej šestiválec se třema turby, výkon: 381koní, krouťák: 740Nm a nechá se vytočit až k 5400 otáčkám
Ale hlavne uzasna 8st. automaticka převodovka...
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 63
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Královéhradecký kraj
- Vůz: V60CC B5 MY2023
#38 srovnání XC70 vs AUDI A6
máš recht! beru zpět...
_________________
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná
V60CC B5, MY2023
bylo:
XC60 D5 AWD, 205k Geartronic, MY 2010, Summum, bílá GALERIE
S40 1.8, 90 kW, MY 2001, stříbrná
#39 srovnání XC70 vs AUDI A6
když jsem před rokem vybíral mezi A6 avant a XC70 III zvítězila xc70 (jinak bych tu nebyl, že? )
jezdil jsem s A6 avant (ne allroad), ale s nastavitelným podvozkem 3litr TDI a popravdě audina je už trochu jinde. za prvé 6válec je tichý, výkonnější. převodovka také lépe řadí. ve sport režimu se dá vcelku rychle brázdit po okrskách. interier a sedačky také lepší.
oba vozy byly z roku 2008
ale cenově byla audina někde jinde pokud člověk hledá kolem 100000km a hlavně už se klubal nový model.
po zkušenostech s S60II (naprostá spokojenost, spolehlivost) jsem zůstal u volva a jsem tomu rád. volvo má styl(není jich tolik) a hlavně model XC70 III ještě dle mého názoru pár let nebude mít nástupce 4.řady
jezdil jsem s A6 avant (ne allroad), ale s nastavitelným podvozkem 3litr TDI a popravdě audina je už trochu jinde. za prvé 6válec je tichý, výkonnější. převodovka také lépe řadí. ve sport režimu se dá vcelku rychle brázdit po okrskách. interier a sedačky také lepší.
oba vozy byly z roku 2008
ale cenově byla audina někde jinde pokud člověk hledá kolem 100000km a hlavně už se klubal nový model.
po zkušenostech s S60II (naprostá spokojenost, spolehlivost) jsem zůstal u volva a jsem tomu rád. volvo má styl(není jich tolik) a hlavně model XC70 III ještě dle mého názoru pár let nebude mít nástupce 4.řady
_________________
VOLVO XC70 D5 awd 136kw, automat, r.v.2008
tunekit PowerUp 163kw
VOLVO XC70 D5 awd 136kw, automat, r.v.2008
tunekit PowerUp 163kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
#40 srovnání XC70 vs AUDI A6
No, je to tvůj názor, ale s lepšíma sedačkama v Audi nemůžu souhlasit!!! Fakt ne...orech píše:když jsem před rokem vybíral mezi A6 avant a XC70 III zvítězila xc70 (jinak bych tu nebyl, že? )
jezdil jsem s A6 avant (ne allroad), ale s nastavitelným podvozkem 3litr TDI a popravdě audina je už trochu jinde. za prvé 6válec je tichý, výkonnější. převodovka také lépe řadí. ve sport režimu se dá vcelku rychle brázdit po okrskách. interier a sedačky také lepší.
oba vozy byly z roku 2008
ale cenově byla audina někde jinde pokud člověk hledá kolem 100000km a hlavně už se klubal nový model.
po zkušenostech s S60II (naprostá spokojenost, spolehlivost) jsem zůstal u volva a jsem tomu rád. volvo má styl(není jich tolik) a hlavně model XC70 III ještě dle mého názoru pár let nebude mít nástupce 4.řady
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
#41 srovnání XC70 vs AUDI A6
ahoj, no je potreba to zkusit, ty budes mit v S80 zrejme sesla jako ja. nerikam, ze jsou spatne (volvo dela jedny z nej sedacek i kdyz to platilo spise pred pal lety ) , ale maji kratke sedaky. o bocnim vedeni a o tom, ze v zatacce neudrzi neni treba hovorit, kdybych chtel jezdit sportovne nekupuju si volvo ted jsem mel pujcenou XC90 sport a mela uplne jinou kuzi na sedackach nez mam ja - je mekci a pripadalo me, ze tak neklouze.ludanek píše:No, je to tvůj názor, ale s lepšíma sedačkama v Audi nemůžu souhlasit!!! Fakt ne...orech píše:když jsem před rokem vybíral mezi A6 avant a XC70 III zvítězila xc70 (jinak bych tu nebyl, že? )
jezdil jsem s A6 avant (ne allroad), ale s nastavitelným podvozkem 3litr TDI a popravdě audina je už trochu jinde. za prvé 6válec je tichý, výkonnější. převodovka také lépe řadí. ve sport režimu se dá vcelku rychle brázdit po okrskách. interier a sedačky také lepší.
oba vozy byly z roku 2008
ale cenově byla audina někde jinde pokud člověk hledá kolem 100000km a hlavně už se klubal nový model.
po zkušenostech s S60II (naprostá spokojenost, spolehlivost) jsem zůstal u volva a jsem tomu rád. volvo má styl(není jich tolik) a hlavně model XC70 III ještě dle mého názoru pár let nebude mít nástupce 4.řady
_________________
VOLVO XC70 D5 awd 136kw, automat, r.v.2008
tunekit PowerUp 163kw
VOLVO XC70 D5 awd 136kw, automat, r.v.2008
tunekit PowerUp 163kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
#42 srovnání XC70 vs AUDI A6
No, je to tvůj názor, ale s lepšíma sedačkama v Audi nemůžu souhlasit!!! Fakt ne... [/quote]
ahoj, no je potreba to zkusit, ty budes mit v S80 zrejme sesla jako ja. nerikam, ze jsou spatne (volvo dela jedny z nej sedacek i kdyz to platilo spise pred pal lety ) , ale maji kratke sedaky. o bocnim vedeni a o tom, ze v zatacce neudrzi neni treba hovorit, kdybych chtel jezdit sportovne nekupuju si volvo ted jsem mel pujcenou XC90 sport a mela uplne jinou kuzi na sedackach nez mam ja - je mekci a pripadalo me, ze tak neklouze.[/quote]
Sedačky mám asi trochu jiný než ty, ale jen finálním domazlením do výbavy Executive, takže rozdíl bude hlavně v jiný, jemnější a jinak poskládaný kůži a kontrastním obšití.. Ale i bez toho bych tvrdil, že Audi A6 nemá lepší sedačky!! ( v S60 jsem měl uplně obyčejný sesle)
Samozřejmě boční vedení je jasně pro Audi, ale jinak mi přijdou v A6 tak nějak placatý, nízký, snad i tvrdý.. :-/
Ale každýmu vyhovuje něco jiného, já se kochám za vzdáleného předení šestiválce.. a k tomu chci křesla
A podvozek jsem z režimu comfort přepnul snad jen jednou, když jsem spěchal a terorizoval leví pruh na dálnici
ahoj, no je potreba to zkusit, ty budes mit v S80 zrejme sesla jako ja. nerikam, ze jsou spatne (volvo dela jedny z nej sedacek i kdyz to platilo spise pred pal lety ) , ale maji kratke sedaky. o bocnim vedeni a o tom, ze v zatacce neudrzi neni treba hovorit, kdybych chtel jezdit sportovne nekupuju si volvo ted jsem mel pujcenou XC90 sport a mela uplne jinou kuzi na sedackach nez mam ja - je mekci a pripadalo me, ze tak neklouze.[/quote]
Sedačky mám asi trochu jiný než ty, ale jen finálním domazlením do výbavy Executive, takže rozdíl bude hlavně v jiný, jemnější a jinak poskládaný kůži a kontrastním obšití.. Ale i bez toho bych tvrdil, že Audi A6 nemá lepší sedačky!! ( v S60 jsem měl uplně obyčejný sesle)
Samozřejmě boční vedení je jasně pro Audi, ale jinak mi přijdou v A6 tak nějak placatý, nízký, snad i tvrdý.. :-/
Ale každýmu vyhovuje něco jiného, já se kochám za vzdáleného předení šestiválce.. a k tomu chci křesla
A podvozek jsem z režimu comfort přepnul snad jen jednou, když jsem spěchal a terorizoval leví pruh na dálnici
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
#43 srovnání XC70 vs AUDI A6
Sedačky mám asi trochu jiný než ty, ale jen finálním domazlením do výbavy Executive, takže rozdíl bude hlavně v jiný, jemnější a jinak poskládaný kůži a kontrastním obšití.. Ale i bez toho bych tvrdil, že Audi A6 nemá lepší sedačky!! ( v S60 jsem měl uplně obyčejný sesle)
Samozřejmě boční vedení je jasně pro Audi, ale jinak mi přijdou v A6 tak nějak placatý, nízký, snad i tvrdý.. :-/
Ale každýmu vyhovuje něco jiného, já se kochám za vzdáleného předení šestiválce.. a k tomu chci křesla
A podvozek jsem z režimu comfort přepnul snad jen jednou, když jsem spěchal a terorizoval leví pruh na dálnici [/quote]
ja mel v s60 obycejne latkove, ale dodenes na ne v dobrem vzpominam. asi jsem si je dobre vysedel (ne fakt byly fajn a kresne mekke)
ty budes mit urcite jinou kuzi, zrejme tu jemnou o ktere jsem mluvil
a co si budeme tobe ta S80 uplne jinak sedi(svetla vyska)
přeju hodne rychlych a spokojenych kilometru
Samozřejmě boční vedení je jasně pro Audi, ale jinak mi přijdou v A6 tak nějak placatý, nízký, snad i tvrdý.. :-/
Ale každýmu vyhovuje něco jiného, já se kochám za vzdáleného předení šestiválce.. a k tomu chci křesla
A podvozek jsem z režimu comfort přepnul snad jen jednou, když jsem spěchal a terorizoval leví pruh na dálnici [/quote]
ja mel v s60 obycejne latkove, ale dodenes na ne v dobrem vzpominam. asi jsem si je dobre vysedel (ne fakt byly fajn a kresne mekke)
ty budes mit urcite jinou kuzi, zrejme tu jemnou o ktere jsem mluvil
a co si budeme tobe ta S80 uplne jinak sedi(svetla vyska)
přeju hodne rychlych a spokojenych kilometru
_________________
VOLVO XC70 D5 awd 136kw, automat, r.v.2008
tunekit PowerUp 163kw
VOLVO XC70 D5 awd 136kw, automat, r.v.2008
tunekit PowerUp 163kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
#44 srovnání XC70 vs AUDI A6
ja mel v s60 obycejne latkove, ale dodenes na ne v dobrem vzpominam. asi jsem si je dobre vysedel (ne fakt byly fajn a kresne mekke)
ty budes mit urcite jinou kuzi, zrejme tu jemnou o ktere jsem mluvil
a co si budeme tobe ta S80 uplne jinak sedi(svetla vyska)
přeju hodne rychlych a spokojenych kilometru [/quote]
Díky, tobě taky
PS: Z tebe si zase nemůže dělat tchán s Fábii prču, že jsi zapadnul u chaty v horách, zatím co on se vyškrábal...
ty budes mit urcite jinou kuzi, zrejme tu jemnou o ktere jsem mluvil
a co si budeme tobe ta S80 uplne jinak sedi(svetla vyska)
přeju hodne rychlych a spokojenych kilometru [/quote]
Díky, tobě taky
PS: Z tebe si zase nemůže dělat tchán s Fábii prču, že jsi zapadnul u chaty v horách, zatím co on se vyškrábal...
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#45 srovnání XC70 vs AUDI A6
Kluci vy ale máte mazec s tím citováním příspěvků
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3706
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#46 srovnání XC70 vs AUDI A6
jo audi, to znam - ta ma sesle jak potazena drevena lavice, ale s bocnim vedenim...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
#47 srovnání XC70 vs AUDI A6
Viď?? To poudám, že jsou nějaký "placatý"wickey píše:jo audi, to znam - ta ma sesle jak potazena drevena lavice, ale s bocnim vedenim...
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 159
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
#48 srovnání XC70 vs AUDI A6
No ale jak to mám udělat, když dám /citace/ a pak mi to napíše že můžu citovat jen dva přispěvky? Tak ten nejstarší máznu a už je v tom ta bramboračka no..LukášM píše:Kluci vy ale máte mazec s tím citováním příspěvků
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#49 srovnání XC70 vs AUDI A6
orientuj se podle těch závorek hranatejchludanek píše:No ale jak to mám udělat, když dám /citace/ a pak mi to napíše že můžu citovat jen dva přispěvky? Tak ten nejstarší máznu a už je v tom ta bramboračka no..LukášM píše:Kluci vy ale máte mazec s tím citováním příspěvků
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 136
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
- Kontaktovat uživatele:
#50 srovnání XC70 vs AUDI A6
reakce na kratke sedaky u VOLVO
Kdyz nesetrite tak si u VOLVA zaplatte dlouhe sedaky, lze u XC70 III a S80 II - vlastni zkusenost,
a nedam na ne dopustit, jsou lepsi nez u stare S80 a to byli kresla
Kdyz nesetrite tak si u VOLVA zaplatte dlouhe sedaky, lze u XC70 III a S80 II - vlastni zkusenost,
a nedam na ne dopustit, jsou lepsi nez u stare S80 a to byli kresla
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek