Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak flotila se nam rozsirila o druhou V70. Samozrejme auto zase dam na LPG, tak doufam ze nebudou s ventilama zadne problemy.
Ma z vas nekdo v aute nadrz v rezerve na 70l? vejde se tam?
Ma z vas nekdo v aute nadrz v rezerve na 70l? vejde se tam?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kostice
- Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
- Bydliště: Kostice
Zkušenosti s LPG 2.5T
já mám 70 l nádrž vejde se jen musíš oželet dvojtou plasotvou podlahu pro nákupy. Ale i tak na drbnosti je nad nádrží místo
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ta plastová vana se tam nevejde i s menší nádržíRapid Brno píše:já mám 70 l nádrž vejde se jen musíš oželet dvojtou plasotvou podlahu

Já mám 65l protože jsem chtěl aby mi tam zbylo místo na různý věci co člověk vozí v autě, jinak určitě čím větší nádrž tím líp

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
taky mame v prvni V70 65l a ta plastova prihradka musi ven.... 70L vidim asi jako ideal... teda kdyz zapomenu na origo subwoofer 

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Zkušenosti s LPG 2.5T
Popravě já v autě sub nikdy neměl a přijde mi, že to basuje dostatečně i bez něj, takže toho bych se nebálmichal_0077 píše:teda kdyz zapomenu na origo subwoofer



_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V50, T5, 2005 LPG
- Bydliště: České Budějovice
Zkušenosti s LPG 2.5T
Zdravim, mam V50 s 2.5T, MY2006 - ve 170 000km jsem namontoval LPG. Ted mam najeto 10 000km.
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin
, prestoze jedu na plyn. To mi plynar vysvetluje tim, ze u plynu to tak je, ze v urcitem bodu se tohle stane. On jen muze ten bod posunout. Mate s tim nekdo zkusenost, dá se to odstranit a je mozne, aby motor pracoval uplne stejne na benzin jako na LPG ? dík za odpověď a přeji mnoho šťastných kilometrů ve Volvu. pepe
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin

_________________
Volvo V50, Summum, T5, 162 kW (220 ks), LPG, MY2006
... proč jezdit v autě, když existuje Volvo ...
Volvo V50, Summum, T5, 162 kW (220 ks), LPG, MY2006
... proč jezdit v autě, když existuje Volvo ...
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Zkušenosti s LPG 2.5T
O jaký systém LPG se jedná?pepe74 píše:Zdravim, mam V50 s 2.5T, MY2006 - ve 170 000km jsem namontoval LPG. Ted mam najeto 10 000km.
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin, prestoze jedu na plyn. To mi plynar vysvetluje tim, ze u plynu to tak je, ze v urcitem bodu se tohle stane. On jen muze ten bod posunout. Mate s tim nekdo zkusenost, dá se to odstranit a je mozne, aby motor pracoval uplne stejne na benzin jako na LPG ? dík za odpověď a přeji mnoho šťastných kilometrů ve Volvu. pepe
Nevím jak to mají ostatní, ale automatické přepínání na benzín s návratem do LPG jsem použil jen u jednoho vysoce přeplňovaného auta a to jen proto, že vzhledem ke stylu jízdy majitele nemělo smysl investovat do použití výkonnějších součástek. V50 T5 je lehce poladěné nízkotlaké turbo, takže nevidím důvod, proč by se to nemělo uživit.
K tomu cukání - normální to určitě není. Samozřejmě, že při přestavbě může dojít k různým problémům. Ale ty je potřeba vyřešit. Co tomu autu v tom "bodě" tedy chybí? Plyn? Nebo něco jiného? Výmluva plynařů k chybám s tím, že je to normální, je běžná, ale nesmyslná. Dobře udělaný motor funguje stejně na plyn i na benzín. Problémy, které jsou těžko řešitelné a někdy principiální, bývají jiného typu. Tento konkrétní motor je zplynovatelný velice pěkně. Mimochodem bych řekl, že ty 2 problémy spolu pravděpodobně souvisí.
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
muj plynar taky rikam ze 2,5T jsou na montaz plynu dobre motory. Navic ve V70 je vsude mista dost, pry se to nedela spatne.
Zadne cukani a zadne prepinani do benzinu by se dit nemelo. Teda zalezi na systemu a na opatrnosti, nektere systemy umoznuji od nektere zateze privstrikovavat benzin a chranit tim ventily.
Zadne cukani a zadne prepinani do benzinu by se dit nemelo. Teda zalezi na systemu a na opatrnosti, nektere systemy umoznuji od nektere zateze privstrikovavat benzin a chranit tim ventily.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Zkušenosti s LPG 2.5T
Plynaře kopnout do prdele a donutit jej ať do dá buď do kupy,nebo ať vrátí peníze.Kecy stylu "to je normální" mne silně vytáčejí.Osobně mám jasno,pokud montáž LPG tak jedině u Jeanů v Brně.pepe74 píše:Zdravim, mam V50 s 2.5T, MY2006 - ve 170 000km jsem namontoval LPG. Ted mam najeto 10 000km.
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin, prestoze jedu na plyn. To mi plynar vysvetluje tim, ze u plynu to tak je, ze v urcitem bodu se tohle stane. On jen muze ten bod posunout. Mate s tim nekdo zkusenost, dá se to odstranit a je mozne, aby motor pracoval uplne stejne na benzin jako na LPG ? dík za odpověď a přeji mnoho šťastných kilometrů ve Volvu. pepe
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
Zkušenosti s LPG 2.5T
no ty vole to jsem jeste neslysel ze si auto co jede na plyn privstrikava benzinpepe74 píše:Zdravim, mam V50 s 2.5T, MY2006 - ve 170 000km jsem namontoval LPG. Ted mam najeto 10 000km.
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin, prestoze jedu na plyn. To mi plynar vysvetluje tim, ze u plynu to tak je, ze v urcitem bodu se tohle stane. On jen muze ten bod posunout. Mate s tim nekdo zkusenost, dá se to odstranit a je mozne, aby motor pracoval uplne stejne na benzin jako na LPG ? dík za odpověď a přeji mnoho šťastných kilometrů ve Volvu. pepe





mam uz plyn dva roky a naprosto v pohode podle kvality plynu to obcas jede mozna trosku lip na plyn jak na benzin
kdyz tomu slapnes a strati to vykon tak je to tim ze bud nemas dostatene mnozstvi plynu v nadrzi a nebo jako u mne ktery motor vytacim do vysich otacek ze to nestiha reduktor
jinak kdyz jedu na plyn a ujedu tech 400km na nadrz tak se mi strati cca deci benzinu ktery se spotrebuje pri startu a nez se motor prepne na plyn
jeste ktomu privstrikovani tak se primontovava system ktery privstikava olej a chrani ventyly
na druhou stranu je to zbytecne kdyz si turbina sama primazava
jina se to namaze pokazde pri startu na benzin a to dle vetsiny lidi staci !!
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Zkušenosti s LPG 2.5T
scoff píše:no ty vole to jsem jeste neslysel ze si auto co jede na plyn privstrikava benzinpepe74 píše:Zdravim, mam V50 s 2.5T, MY2006 - ve 170 000km jsem namontoval LPG. Ted mam najeto 10 000km.
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin, prestoze jedu na plyn. To mi plynar vysvetluje tim, ze u plynu to tak je, ze v urcitem bodu se tohle stane. On jen muze ten bod posunout. Mate s tim nekdo zkusenost, dá se to odstranit a je mozne, aby motor pracoval uplne stejne na benzin jako na LPG ? dík za odpověď a přeji mnoho šťastných kilometrů ve Volvu. pepe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mam uz plyn dva roky a naprosto v pohode podle kvality plynu to obcas jede mozna trosku lip na plyn jak na benzin
kdyz tomu slapnes a strati to vykon tak je to tim ze bud nemas dostatene mnozstvi plynu v nadrzi a nebo jako u mne ktery motor vytacim do vysich otacek ze to nestiha reduktor
jinak kdyz jedu na plyn a ujedu tech 400km na nadrz tak se mi strati cca deci benzinu ktery se spotrebuje pri startu a nez se motor prepne na plyn
jeste ktomu privstrikovani tak se primontovava system ktery privstikava olej a chrani ventyly
na druhou stranu je to zbytecne kdyz si turbina sama primazava
jina se to namaze pokazde pri startu na benzin a to dle vetsiny lidi staci !!
-Scoffy moje T5 si pristrikava benzin

- Pepe co mas za system

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pak je něco špatně.mekky píše: -Scoffy moje T5 si pristrikava benzinod 4100 ot , 2ms
- Pepe co mas za system
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Zkušenosti s LPG 2.5T
martinopel píše:Pak je něco špatně.mekky píše: -Scoffy moje T5 si pristrikava benzinod 4100 ot , 2ms
- Pepe co mas za system
no spatne to neni


_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14379
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Řekl bych, že ten plynař tomu moc nerozumí. Pokud si musí tenhle motor přivstříkávat benzín v určitých otáčkách tak máš asi namontovaný slabý reduktor, který nestíhá doplňovat plyn. A určitě to souvisí i s tím cukáním.pepe74 píše: Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jinak já bych taky řekl, že mi auto jede o něco líp na plyn než na benzín.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Zkušenosti s LPG 2.5T
ja mam pocit ze ono tam nejde o pristrikavani ale o to ze se mu to v otackach prepne na tvrdo na benzin , protoze tam ma napr. maly trysky nebo spatne nastavenej tlak na reduktoru a proste se mu stim nechtelo s..traolsa píše:Řekl bych, že ten plynař tomu moc nerozumí. Pokud si musí tenhle motor přivstříkávat benzín v určitých otáčkách tak máš asi namontovaný slabý reduktor, který nestíhá doplňovat plyn. A určitě to souvisí i s tím cukáním.pepe74 píše: Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jinak já bych taky řekl, že mi auto jede o něco líp na plyn než na benzín.Spotřebu plynu mám okolo 11 - 13 litrů a benzínu asi tak 0,5 l na 100 km.

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V50, T5, 2005 LPG
- Bydliště: České Budějovice
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ahoj, dik za nazora a rady ...Jean píše:O jaký systém LPG se jedná?pepe74 píše:Zdravim, mam V50 s 2.5T, MY2006 - ve 170 000km jsem namontoval LPG. Ted mam najeto 10 000km.
Po pocatecnim ladeni si vse sedlo, snizila se i spotreba - na palubce mezi 10,2-10,6.
Po přechodu na LPG me celkem prekvapila spotreba benzinu - pri jizde na plyn. Pocitam si celkovou cenu za 1 km a jsem nekde na 2.63Kč s tím žee cca 1,8 je za plyn a 0,8 je na benzin. Celkove jsem spokojeny. Muj plynar mi to vysvetlil tak, ze v urcitych otackach je potreba pristrikavat benzin, protože plyn to proste nestíhá. Věřím tomu.
Jedina vec, která mi vadí, že cca nekde mezi 80 -100 km/h, dojde k celkem neprijemnemu skubani motoru, jako kdyby docházel benzin, prestoze jedu na plyn. To mi plynar vysvetluje tim, ze u plynu to tak je, ze v urcitem bodu se tohle stane. On jen muze ten bod posunout. Mate s tim nekdo zkusenost, dá se to odstranit a je mozne, aby motor pracoval uplne stejne na benzin jako na LPG ? dík za odpověď a přeji mnoho šťastných kilometrů ve Volvu. pepe
Nevím jak to mají ostatní, ale automatické přepínání na benzín s návratem do LPG jsem použil jen u jednoho vysoce přeplňovaného auta a to jen proto, že vzhledem ke stylu jízdy majitele nemělo smysl investovat do použití výkonnějších součástek. V50 T5 je lehce poladěné nízkotlaké turbo, takže nevidím důvod, proč by se to nemělo uživit.
K tomu cukání - normální to určitě není. Samozřejmě, že při přestavbě může dojít k různým problémům. Ale ty je potřeba vyřešit. Co tomu autu v tom "bodě" tedy chybí? Plyn? Nebo něco jiného? Výmluva plynařů k chybám s tím, že je to normální, je běžná, ale nesmyslná. Dobře udělaný motor funguje stejně na plyn i na benzín. Problémy, které jsou těžko řešitelné a někdy principiální, bývají jiného typu. Tento konkrétní motor je zplynovatelný velice pěkně. Mimochodem bych řekl, že ty 2 problémy spolu pravděpodobně souvisí.
mam namontovaný Elpigaz 01
reduktor mam dle TP - E8 67R -01 4495
vstriky - E13 67R -01 4358
ridici jednotka - E3 67R - 01 6019
to skubani zacne kdyz mam otacky nizsi a nebo pokud to seslapnu a potrebuju treba predjizdet - v tu chvili je to dost neprijemne ...
plynar tvrdi, ze mi nespina druhe turbo a proto to nemuze to seridit ... to uz je na me svyssi divci a nevim co si mam myslet reseni je pry nejprve vycistit turbo - chce za to cca 8OOO,- a pak to snad seridi ...
fakt nevim ...
jeste k te spotrebe mam to tak ze nadrz na plyn cca 45l a benzin 53l - tankuju plyn po 430 km a benzim mi vydrzi tak na 2200km, tzn. kazde pate tankovaní obe nadrze - jak to mate vy, da se spotreba jeste snizit nejakou vychytavkou ?
dik za rady a nazory p.
_________________
Volvo V50, Summum, T5, 162 kW (220 ks), LPG, MY2006
... proč jezdit v autě, když existuje Volvo ...
Volvo V50, Summum, T5, 162 kW (220 ks), LPG, MY2006
... proč jezdit v autě, když existuje Volvo ...
Zkušenosti s LPG 2.5T
Plynaře lištit po tlamě až by se mu rožlo.Další klasický ****,který se tě snaží ojebat!!Dej mu pěstí mezi světla.pepe74 píše:
plynar tvrdi, ze mi nespina druhe turbo a proto to nemuze to seridit ... to uz je na me svyssi divci a nevim co si mam myslet reseni je pry nejprve vycistit turbo - chce za to cca 8OOO,- a pak to snad seridi ...
fakt nevim ...
jeste k te spotrebe mam to tak ze nadrz na plyn cca 45l a benzin 53l - tankuju plyn po 430 km a benzim mi vydrzi tak na 2200km, tzn. kazde pate tankovaní obe nadrze - jak to mate vy, da se spotreba jeste snizit nejakou vychytavkou ?
dik za rady a nazory p.

Zkušenosti s LPG 2.5T
mekky píše: Pak je něco špatně.
no spatne to neni


A jaký to má účel:
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Zkušenosti s LPG 2.5T
no spatne to neni
byla to moje volba a sam sem si to montoval a nastavil podle svyho gusta
[/quote]
A jaký to má účel:[/quote]
chlazeni ventilovych sedel


A jaký to má účel:[/quote]
chlazeni ventilovych sedel
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ve V70 II je na vše relativně místa dost, ale V50 to je trochu jiná hra. V každém případě to nic nemění na tom, že tyto motory fungují na plyn dobře a k popisovaným problémům není důvod.michal_0077 píše:muj plynar taky rikam ze 2,5T jsou na montaz plynu dobre motory. Navic ve V70 je vsude mista dost, pry se to nedela spatne.
Zadne cukani a zadne prepinani do benzinu by se dit nemelo. Teda zalezi na systemu a na opatrnosti, nektere systemy umoznuji od nektere zateze privstrikovavat benzin a chranit tim ventily.
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Zkušenosti s LPG 2.5T
tak mi k tomu rekni neco ty ?martinopel píše:mekky píše: chlazeni ventilovych sedel![]()
![]()

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Zkušenosti s LPG 2.5T
Elpigaz neznám a tedy na něj ani nemám konkrétní názor. Teď jsem prolítnul jejich webovky a myslím, že systém samotný asi problém nebude. Spíše montáž a zvolené komponenty. Podle těch čísel se to těžko hledá, ale to homologační číslo reduktoru je pravděpodobně reduktor Vega-i, který by měl teoreticky stačit do 250 HP. Jenže... Ty koně většinou u turbomotorů nesedí a musí se dávat reduktory s větší rezervou, jinak ten odběr při plném plnícím tlaku neutáhnou. Podle webu existuje ještě Vega-i Sport a ten by to nejspíš zvládnul. Nebo dát 2 reduktory. Jenže komponenty už nakoupené a slíbená cena nízká, že ano. Nebo to zjistil, až to ladil a předpokládám, že k tomu sportu je potřeba jít už odzadu 8mm trubkou. To znamená zase jiný multiventil a celé to rozdělávat znova a něco materiálu rovnou vyhodit. Navíc předpokládám, že to montoval během 1 nebo 2 dnů. Takže neměl čas se s tím zabývat. No pak je lepší se z toho vykecat... Alespoň tedy evidentně z jeho pohledu.pepe74 píše:
Ahoj, dik za nazora a rady ...
mam namontovaný Elpigaz 01
reduktor mam dle TP - E8 67R -01 4495
vstriky - E13 67R -01 4358
ridici jednotka - E3 67R - 01 6019
to skubani zacne kdyz mam otacky nizsi a nebo pokud to seslapnu a potrebuju treba predjizdet - v tu chvili je to dost neprijemne ...
plynar tvrdi, ze mi nespina druhe turbo a proto to nemuze to seridit ... to uz je na me svyssi divci a nevim co si mam myslet reseni je pry nejprve vycistit turbo - chce za to cca 8OOO,- a pak to snad seridi ...
fakt nevim ...
jeste k te spotrebe mam to tak ze nadrz na plyn cca 45l a benzin 53l - tankuju plyn po 430 km a benzim mi vydrzi tak na 2200km, tzn. kazde pate tankovaní obe nadrze - jak to mate vy, da se spotreba jeste snizit nejakou vychytavkou ?
dik za rady a nazory p.
Ty příznaky svědčí právě o slabém reduktoru.
Turbo je na tom motoru opravdu jen jedno a moc tyhle turba neodchází. My ho ještě neměnili. Navíc pokud funguje na benzín, tak není důvod, aby nefungovalo na plyn. Spíše je mu jasné, co udělal v tuto chvíli špatně a těch 8000 je na materiál a den práce, který potřebuje na dodělání. Někdy se přijde samozřejmě na problémy nebo slabé komponenty až v průběhu montáže nebo při ladění, ale je potřeba se k tomu postavit čelem, informovat zákazníka, změnit rozpočet a dodělat to správně. Ne lhát. Pokud vykládal o druhém turbu, tak je buď úplný diletant, který neví, co je turbo a tím spíš nemá kvalifikaci ho nějak opravovat nebo dělá blbce z Tebe. A to taky není hezké. Na to bacha.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V50, T5, 2005 LPG
- Bydliště: České Budějovice
Zkušenosti s LPG 2.5T
jj jeane, vystihl jsi to dost presne, ak nejak to probíhalo, navic je to muj znamy ... no tak to s nim budu muset probrat, kdyz ze me nekdo dela blba tak to se mi nelibi ...asi nikomu dik p.Jean píše:Elpigaz neznám a tedy na něj ani nemám konkrétní názor. Teď jsem prolítnul jejich webovky a myslím, že systém samotný asi problém nebude. Spíše montáž a zvolené komponenty. Podle těch čísel se to těžko hledá, ale to homologační číslo reduktoru je pravděpodobně reduktor Vega-i, který by měl teoreticky stačit do 250 HP. Jenže... Ty koně většinou u turbomotorů nesedí a musí se dávat reduktory s větší rezervou, jinak ten odběr při plném plnícím tlaku neutáhnou. Podle webu existuje ještě Vega-i Sport a ten by to nejspíš zvládnul. Nebo dát 2 reduktory. Jenže komponenty už nakoupené a slíbená cena nízká, že ano. Nebo to zjistil, až to ladil a předpokládám, že k tomu sportu je potřeba jít už odzadu 8mm trubkou. To znamená zase jiný multiventil a celé to rozdělávat znova a něco materiálu rovnou vyhodit. Navíc předpokládám, že to montoval během 1 nebo 2 dnů. Takže neměl čas se s tím zabývat. No pak je lepší se z toho vykecat... Alespoň tedy evidentně z jeho pohledu.pepe74 píše:
Ahoj, dik za nazora a rady ...
mam namontovaný Elpigaz 01
reduktor mam dle TP - E8 67R -01 4495
vstriky - E13 67R -01 4358
ridici jednotka - E3 67R - 01 6019
to skubani zacne kdyz mam otacky nizsi a nebo pokud to seslapnu a potrebuju treba predjizdet - v tu chvili je to dost neprijemne ...
plynar tvrdi, ze mi nespina druhe turbo a proto to nemuze to seridit ... to uz je na me svyssi divci a nevim co si mam myslet reseni je pry nejprve vycistit turbo - chce za to cca 8OOO,- a pak to snad seridi ...
fakt nevim ...
jeste k te spotrebe mam to tak ze nadrz na plyn cca 45l a benzin 53l - tankuju plyn po 430 km a benzim mi vydrzi tak na 2200km, tzn. kazde pate tankovaní obe nadrze - jak to mate vy, da se spotreba jeste snizit nejakou vychytavkou ?
dik za rady a nazory p.
Ty příznaky svědčí právě o slabém reduktoru.
Turbo je na tom motoru opravdu jen jedno a moc tyhle turba neodchází. My ho ještě neměnili. Navíc pokud funguje na benzín, tak není důvod, aby nefungovalo na plyn. Spíše je mu jasné, co udělal v tuto chvíli špatně a těch 8000 je na materiál a den práce, který potřebuje na dodělání. Někdy se přijde samozřejmě na problémy nebo slabé komponenty až v průběhu montáže nebo při ladění, ale je potřeba se k tomu postavit čelem, informovat zákazníka, změnit rozpočet a dodělat to správně. Ne lhát. Pokud vykládal o druhém turbu, tak je buď úplný diletant, který neví, co je turbo a tím spíš nemá kvalifikaci ho nějak opravovat nebo dělá blbce z Tebe. A to taky není hezké. Na to bacha.
_________________
Volvo V50, Summum, T5, 162 kW (220 ks), LPG, MY2006
... proč jezdit v autě, když existuje Volvo ...
Volvo V50, Summum, T5, 162 kW (220 ks), LPG, MY2006
... proč jezdit v autě, když existuje Volvo ...
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
z vlastni zkusenosti s autem ktere ma kolem 50koni na valec a 2200mbar plnici tlak musim rict ze co napsal jean je vystizne. Cu trubicka vcetne multiventilu musi byt 8mm. Mel jsem reduktor zavoli kterej sice stacil auto ukrmit ale problem byl pri deceleraci kdy membrany musely drzet tlak pres 3,5bar. Po par tisicich km byly membrany tak vytahany ze reduktor nedrzel tlak. Zajimave bylo ze nejhorsi otacky byly kolem 3500 kdy se naplno roztaci turbo, to pak reduktor nestacil zasobovat. Pri 6000ot zadny problem nebyl. Ted KME Gold zatim 60 000km bez problemu. Pry BRC si umi i malinko odfouknout, ale nevim jen jsem slysel.
Tezko rict v jakem stavu je dane auto, ono to plynari taky nemaj uplne jednoduche. Spousta aut co k nim prijede ma uz neco za sebou. Dle mych zkusenosti na LPG je motor daleko vice citlivejsi. Ja jsem po instalaci lpg na motoru toho dost musel povymenovat. Jak jsou na tom treba svicky?
Jinak na plyn musi jezdit auto uplne stejne jak na benzin, zadne cukani zadne prepinani atd...
Tezko rict v jakem stavu je dane auto, ono to plynari taky nemaj uplne jednoduche. Spousta aut co k nim prijede ma uz neco za sebou. Dle mych zkusenosti na LPG je motor daleko vice citlivejsi. Ja jsem po instalaci lpg na motoru toho dost musel povymenovat. Jak jsou na tom treba svicky?
Jinak na plyn musi jezdit auto uplne stejne jak na benzin, zadne cukani zadne prepinani atd...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé