17 kola už mám, ale dávám je jen na léto. Křídlo už je taky koupeno, ale prvni lak nevyšel moc dobře, tak jsem ho ještě nenamontoval. A folie si ještě rozmyslí, ale spíš ne.z-d-e-n-a píše:Nádherný fotky,krásný auto,decentní úpravy,...luxus!!! Už jen 17 kola,křídlo a decentní fólie...
Palec nahoru!
Sordo V70II D5, XC90 3.2
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo: V70II D5
Naposledy upravil(a) sordo dne 06 led 2013 22:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Sordo: V70II D5
folie su fajn ale ked neches mat z toho pohrebak tak treba zvolit nejake jemne zatmavenie
ja mam najtmavsie aby mi to ladilo k farbe ale vecer nic nevidim
co sa tyka toho FMIC tak ja mam este vyssi (600x300x76) a trocha hrubsi ale ktovie ci to ma vobec zmysel kedze ten priestor na napor vzduchu je vlastne len ta mala diera v narazniku
inak dobra prace, ked si mal povodny na kasu tak toto riesenie je lepsie a lacnejsie, len sa s tym treba pohrat
ja mam najtmavsie aby mi to ladilo k farbe ale vecer nic nevidim
co sa tyka toho FMIC tak ja mam este vyssi (600x300x76) a trocha hrubsi ale ktovie ci to ma vobec zmysel kedze ten priestor na napor vzduchu je vlastne len ta mala diera v narazniku

inak dobra prace, ked si mal povodny na kasu tak toto riesenie je lepsie a lacnejsie, len sa s tym treba pohrat
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Tak rok se s rokem sešel a já dostal chuť si koupit něco co spaluje benzín a má fofrklacek. Takže tady to je.
Saab 9-5 MY2004, 2.0t
výbava na saab docela standartní. Vyhřívané kožené sedačky, tempomat, couvací sensory, ESP, deštový sensor, xenony atd.
Tady je pár fotek z mobilu.
Saab 9-5 MY2004, 2.0t
výbava na saab docela standartní. Vyhřívané kožené sedačky, tempomat, couvací sensory, ESP, deštový sensor, xenony atd.
Tady je pár fotek z mobilu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
tož krása
podle kol a dekoru palubky bych tipnul Vectora, přihořívá?
mně něco velice podobného uteklo cca 2 týdny dozadu asi o hodinu (zájemce co byl předemnou hned složil zálohu), akorát s 2.3LPT
co výkon, stačí? já mám ten motor v 9-3 a tam je to takový slušný poježdění, ale co jsme se bavili s 9-5ři, tak ti fňukaj, že pro ně je to už málo. Samozřejmě ale fňukání začne až když vyzkouší Aero
ať slouží a dělá radost

podle kol a dekoru palubky bych tipnul Vectora, přihořívá?
mně něco velice podobného uteklo cca 2 týdny dozadu asi o hodinu (zájemce co byl předemnou hned složil zálohu), akorát s 2.3LPT
co výkon, stačí? já mám ten motor v 9-3 a tam je to takový slušný poježdění, ale co jsme se bavili s 9-5ři, tak ti fňukaj, že pro ně je to už málo. Samozřejmě ale fňukání začne až když vyzkouší Aero

ať slouží a dělá radost

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Přesně tak - Vector.Kuko28 píše:tož krása![]()
podle kol a dekoru palubky bych tipnul Vectora, přihořívá?
mně něco velice podobného uteklo cca 2 týdny dozadu asi o hodinu (zájemce co byl předemnou hned složil zálohu), akorát s 2.3LPT
co výkon, stačí? já mám ten motor v 9-3 a tam je to takový slušný poježdění, ale co jsme se bavili s 9-5ři, tak ti fňukaj, že pro ně je to už málo. Samozřejmě ale fňukání začne až když vyzkouší Aero![]()
ať slouží a dělá radost
Tu 2.3 LPT jsem asi taky řešil, pokud to byla ta v H-Z auto.
Co se týče výkonu - měl jsem 900II Turbo tam bylo 136kw a zátah, když se probralo turbo, byl opojný. Tam to ale moc nedával podvozek. Tady je to přece jen trochu jiná jízda. Vyhovuje tichý motor. Protože kvůli dlouhé převodovce se město jezdí na trojku a pětku je vyloženě dálniční rychlost. U výkonějších verzi mě trochu štvě prodleva než se turbo posbírá. Takže zatím výkon vyhovuje. Až nebude, udělám upgrade na turbo mitsubishi.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 113
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Ty kola se davali seriove pokud vim jen na 3.0 V6 TD, takze origo nebudou. Kazdopadne moc hezkej kousek.
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
ano, na naftových V6 TID je to snad nejčastější typ kol, ale i benzinové Vectory je maj minimálně z 50%
ano, nejspíš mluvíme o stejné 2.3 LPT (tmavě modrá, světlý introš)
mě u převodovky trošku štve právě 5tka, kterou lze zařadit min. od 90km/h, což na našich okreskách, případně i pražském okruhu znamená neustálé kvedlání 4, 5, 4, 5....
ono i ten Garrett umí dosáhnout plnící tlak jako Mitsubishi, je to jen o úpravě ŘJ. Můj pražský servisák mi povídal o svém stálém zákazníkovi, kterému jeho 9-3LPT dostal prakticky jen SW úpravami až k 230k
ano, nejspíš mluvíme o stejné 2.3 LPT (tmavě modrá, světlý introš)
mě u převodovky trošku štve právě 5tka, kterou lze zařadit min. od 90km/h, což na našich okreskách, případně i pražském okruhu znamená neustálé kvedlání 4, 5, 4, 5....
ono i ten Garrett umí dosáhnout plnící tlak jako Mitsubishi, je to jen o úpravě ŘJ. Můj pražský servisák mi povídal o svém stálém zákazníkovi, kterému jeho 9-3LPT dostal prakticky jen SW úpravami až k 230k
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
to je nějaká epidemie ty saaby
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
vypadá moc pěkně, fotky jsou taky moc príma, tak ať slouží ke tvé spokojenosti.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8257
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Vypadá moc pěkně. Gratuluji!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
a srovnání jízdy s V70?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Tak srovnání se odvíjí od otho že V70 je diesel s automatem a Saab manual s benzínem. Takže tišší jízda. Motor jde slyšet v podstatě až okolo 4000/ot. V Saabu jsem měl vždycky pocit že to těžké auto (ale dle papíru není). Takže jizda je specifická.hayney píše:a srovnání jízdy s V70?
Na dálnici vyhrává V70. Tam člověk neví že tam má 160km/h. V Saab je pocit rychlosti větší - působí víc sportovně. Na okresky je lepší Saab - má přímější řízení a lepší zpětnou vazbu, o rejdu ani nemluvím. Obě auta brzdí z hruba stejně - nové brzdy mám na obou. Sedačky má pohodlnější Volvo, ty v Saabu maji taky výborný tvar, ale jsem na ně asi už přerostlý (196cm). Krycí plasty xenonů budu muset ještě nechat přebrousit (už jsou trochu zažloutlé) a ta se mi zdá že nové čiré lampy ve Volvu svítí víc.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 654
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha, Frymburk
- Vůz: S70 5254, Silver
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Krásný kola a vůbec celkově velmi dobrá volba!
D.
D.
_________________
Mercedes W221, non Volvo.
Mercedes W221, non Volvo.
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Sordův popis rozdílů +/- potvrzuji. Saab je "jakoby" sportovnější, víc řidičsky orientovaný, Volvo je pohodlný koráb na dálnice. Houpavý, měkkčí, tišší. Myslím samozřejmě benzin.
Já mám teda ve Volvu ty sportovní? sedačky, a ty jsou o třídu lepší než standard v Saabu.
Zajímavé bude možná srovnání atmo 103kw s automatem vs. 110kW lehké turbo v manuálu. Saab je výbušnejší, 2-3-4 stupeň nad 3tis otáček je zátah a zrychlení skutečně slušné, tady Volvo trochu klame tělem - vypadá sice líněji, ale o moc pomalejší ve finále není, jen se prostě potřebuje dostat někam nad 4tis. otáček.
Slabinou u Saabu jsou standardní brzdy, které jsou sotva průměrné.
Já mám teda ve Volvu ty sportovní? sedačky, a ty jsou o třídu lepší než standard v Saabu.
Zajímavé bude možná srovnání atmo 103kw s automatem vs. 110kW lehké turbo v manuálu. Saab je výbušnejší, 2-3-4 stupeň nad 3tis otáček je zátah a zrychlení skutečně slušné, tady Volvo trochu klame tělem - vypadá sice líněji, ale o moc pomalejší ve finále není, jen se prostě potřebuje dostat někam nad 4tis. otáček.
Slabinou u Saabu jsou standardní brzdy, které jsou sotva průměrné.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
To přední lízátko ale trochu pořešíš ne? 

_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
No jasně, už se divám po druhém. Ted ale řeším olej, vyčistím vanu, zkontroluju odvětrávání, svíčky ať jsem chvilí v klidu.martines píše:To přední lízátko ale trochu pořešíš ne?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
A já si řikal, že to audio hraje nějak dobře 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
měl by ses ozvat prodejci, že chceš ještě doplatit pár kaček za tento extra bonus 

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Docela příjemná epidemie.hayney píše:to je nějaká epidemie ty saaby

Móc pěkný autíčko!

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Dneska proběhlo předzimní leštění a tak jsem si neodpustil fotku než to přezuju na zimní 16" kola

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
to by šlo. koukám V70káři před zimou leští 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3063
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Muzu jen dotaz jak se jmenuji ty kola co mas na leto? 

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, Saab 9-5 2.0t
Jmenují se Interceptor - myslím, že se dávali hlavně na s80.3m3 píše:Muzu jen dotaz jak se jmenuji ty kola co mas na leto?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
Sordo V70II D5, P407 V6 Coupe, ex. Saab 9-5 2.0t
Tak jsem nedávno dostal velice dobrou nabídku na tohoto krasavce - vím, je to francouz a ty tady nejsou moc v lásce. 
Tady je jen krátké info:
Peugeot 407, MY2007, najeto 70tis. km, 3.0V6 155kw, nyní předěláno na LPG /Prins/. Výbava - až na koženou palubovku a šíbr je tam vše co v roce 2007 peugeot dokázal vyrobit.
Jinak jízda s šestiválcem je hodně navýková. Auto tahá v podstatě od volnoběhu a motor je slyšet až když ručička mine 4tis. otáček. Pak se otevře druhá komora ve výfuku a v tu chvíli má i pěkný zvuk. Ale i tak je to spíš GT než závoďák. Ono taky takhle obluda váží 1.8tuny.
[img]http://www.michalhluchy.cz/saab/IMG_1888-1.JPG[/img]
[img]http://www.michalhluchy.cz/saab/IMG_1889.JPG[/img]

Tady je jen krátké info:
Peugeot 407, MY2007, najeto 70tis. km, 3.0V6 155kw, nyní předěláno na LPG /Prins/. Výbava - až na koženou palubovku a šíbr je tam vše co v roce 2007 peugeot dokázal vyrobit.
Jinak jízda s šestiválcem je hodně navýková. Auto tahá v podstatě od volnoběhu a motor je slyšet až když ručička mine 4tis. otáček. Pak se otevře druhá komora ve výfuku a v tu chvíli má i pěkný zvuk. Ale i tak je to spíš GT než závoďák. Ono taky takhle obluda váží 1.8tuny.
[img]http://www.michalhluchy.cz/saab/IMG_1888-1.JPG[/img]
[img]http://www.michalhluchy.cz/saab/IMG_1889.JPG[/img]
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Sordo V70II D5, Peugeot 407 Coupe, ex. Saab 9-5 2.0t
No fuj to je kulatý 
Ale ten motor tě omlouvá a dej bacha, velký objemy jsou návykový!

Ale ten motor tě omlouvá a dej bacha, velký objemy jsou návykový!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé