Neorigo rádio do V70tky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
No pokud mas ve predu tripasmo 8" 6.5" a vysky, pak je ta cena dost na hrane, ve doupasmu komponentech velikosti 165 (6.5") je i do 5kkc obrovsky vyber a minimalne 20 typu a znacek od cca. 2kkc do 5kkc bude lepsich, nez ty moje "papiraky" s papirovym magnetem.
Jde o to, zda tu cenu myslis za bas, stredobas a vysku, nebo za tohle plus zadni dvoupasmo - to uz se asi cenove nevejdes s nicim slusnym a to ani bazarove.
Jde o to, zda tu cenu myslis za bas, stredobas a vysku, nebo za tohle plus zadni dvoupasmo - to uz se asi cenove nevejdes s nicim slusnym a to ani bazarove.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
ideálně jsem měl na mysli sakumprásk
Takže asi zůstanu při hledání repro z Premium soundu. Ty by se do 5000Kč měli vejít. A líp jak ty základní papíráky hrát budou.
ještě jedna věc - ty repro jsou ve předních dveřích oddělené - jestli to má vliv na cenu.

ještě jedna věc - ty repro jsou ve předních dveřích oddělené - jestli to má vliv na cenu.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Neorigo rádio do V70tky
mam za to ze nejde o cifru za repro ale o vytlumeni a rozlozeni
kvalitni repra klesaj na cene stejne jako ostatni elektro kvuli novsim modelum a nastupcum jejich serii, pricemz ty stare muzou porad hrat luxusne. Ku prikladu jsem z erka Dynaudia vyndal a za serii komponentu (stredak+tweeter) od Infinity serie Kappa (7 kusu ruzne velikosti 5¼"-12") tri roky zpatky polozil vsehovsudy 16litru bez zosiku a instalace, a dnes jsou nektere ty pary k mani i za 1500 kaček, pricemz jim na kvalite absolutne nic neubira 


Naposledy upravil(a) st_Andy dne 29 bře 2011 23:09, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
když už se v tom trochu šťouráme ... v shopech bývají ceny za pár, nebo za kus.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Neorigo rádio do V70tky
Sice to není úplně k tématu, ptž nevlastním V70, ale snad to nevadí. Dost vážně totiž také uvažuji o výměně standardních repro, které mám v S80. Je tu někdo, kdo by mi mohl dát konkrétní nabídku na kvalitní soustavu?
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
Ja presne nevim, jake jsou originalni zastavby reproduktoru v ruznych modelech Volviku, ja mam jen dvoupasmo ve predu a dvoupasmo vzadu a aktivni woofer v podlaze kufru (mel jsemeLzyx píše:ideálně jsem měl na mysli sakumpráskTakže asi zůstanu při hledání repro z Premium soundu. Ty by se do 5000Kč měli vejít. A líp jak ty základní papíráky hrát budou.
ještě jedna věc - ty repro jsou ve předních dveřích oddělené - jestli to má vliv na cenu.

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
hnané to jen autorádiem není, je k tomu extra zesík (4x75W). Ale zkusím najít foto a postnu ho sem. Info jsem čerpal z popisu od Volvo - co by tam mělo být. Ve dveřích mám sajrajt, který nemá smysl fotit.
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 29 bře 2011 22:55, celkem upraveno 2 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Neorigo rádio do V70tky
tiktak 
do 70-tek montovali tohle premium: http://www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio_brochure.html
+ nejaka ta recenze: http://www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio.html

do 70-tek montovali tohle premium: http://www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio_brochure.html
+ nejaka ta recenze: http://www.jimrothe.com/volvo/volvo-dynaudio.html
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 29 bře 2011 22:58, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Neorigo rádio do V70tky
toto mi vysvetli. aky dekoder MP3? ved upravou povodnej zvukovej vlny uz ju spat nikdy neziskas a to preto, ze sa nepouziva dekompozicia (fourierom, alebo inym sposobom), ale robi sa metodou "hlasnejsi ton je pocut ako menej hlasny" (zjednodusene povedane). alebo sa mylim?tiktak píše: Respektive jinak - pokud si ja nagrabuju v plne kvalite pres Lame kodek svoje originalni CD a pustim ho nekomu v MP3 na hodne kvalitni aparature s kvalitnim dekoderem MP3, pak 98% tech, co rvou, jak je MP3 spatny, rozdil proti originalnimu disku vubec nepozna.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Neorigo rádio do V70tky
S60R complete audio upgrade:
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?150160-05-S60R-Complete-Audio-Upgrade
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?150160-05-S60R-Complete-Audio-Upgrade
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
ten tam měl taky jen to prostřední audio.
Premium repro v předních dveřích by mělo vypadat takto

+ nahoře u kliky ten malej tweeter, či jak se to jmenuje
zadní dveře

zadní plato

Premium repro v předních dveřích by mělo vypadat takto
+ nahoře u kliky ten malej tweeter, či jak se to jmenuje
zadní dveře
zadní plato
Naposledy upravil(a) eLzyx dne 29 bře 2011 23:17, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
Jako u vseho, zalezi na dost faktorech - za prve penize :ú ktere do toho chces obetovat, za druhe zda je chces pohanet pres zesilovac ci jen z radia (nevim, co mas za hudbu, respektive jakej stupen vybavy, zda je tam audio hnany uz externim zesilovacem a jak to realne hraje) atd.maldini píše:Sice to není úplně k tématu, ptž nevlastním V70, ale snad to nevadí. Dost vážně totiž také uvažuji o výměně standardních repro, které mám v S80. Je tu někdo, kdo by mi mohl dát konkrétní nabídku na kvalitní soustavu?
Nemam k S80 vice informaci, takze nevim, zda by to bylo prinosne, respektive hypoteticky zda kdyz vymenis predni repro za dejme tomu spickovy model v kategorii do 5kkc, tak zda ten rozdil poznas.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
Neorigo rádio do V70tky
Mám S80 summum, bohužel přesný typ rádia nevím. Jak je to s rozvody také nevím... Ale určitě bych do toho nějaké kk rád vrazil...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
lucki píše:toto mi vysvetli. aky dekoder MP3? ved upravou povodnej zvukovej vlny uz ju spat nikdy neziskas a to preto, ze sa nepouziva dekompozicia (fourierom, alebo inym sposobom), ale robi sa metodou "hlasnejsi ton je pocut ako menej hlasny" (zjednodusene povedane). alebo sa mylim?tiktak píše: Respektive jinak - pokud si ja nagrabuju v plne kvalite pres Lame kodek svoje originalni CD a pustim ho nekomu v MP3 na hodne kvalitni aparature s kvalitnim dekoderem MP3, pak 98% tech, co rvou, jak je MP3 spatny, rozdil proti originalnimu disku vubec nepozna.
V principu se nemylis, ale je to trosku slozitejsi


Jen jsem tim chtel rict (pro mene zasvedcene), ze zatracovat byt ztratovy audioformat, ze ktereho se da (zvlast v aute) dostat pomerne kvalitni reprodukci (pokud je hardware dobry) neni uplne koser

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
Ja tam mel tyhle obludy ve doupasmu, vyskovej reproduktor se nechal, tam kde je, akorat se "odstrihl" jelikoz mam na ne samostane domecky na krytech zpetnych zrcatek. (omluvte foto z mobilu, nechtel jse budit prcka, abych strachal zrcadlo z pokoje na 3 fotky staryho repraku)
Vaha skutecne par deka a kvalita dle prilozenych foto skutecne nic mnoho.
Jinak reproduktory jsou obvykle prodavany vzdy v paru, mimo hiendovych repraku (ty jsou nekdy i po jednom, ale je to u jejich prodejcu taky uvedeno, ze se jedna pouze o cenu za jeden kus menice), je vice druhu reproduktoru dle technickeho reseni, nejlevnejsi jsou takzvane koaxialy, kde vyskovy reproduktor je ve stredu stredobasu, principalne je to idelani (zvuk stredobasu a vysky jde z jedne roviny a ve stejnou dobu, nicmene do auta je to pomerne nepouzitelne, protoze vyskovy reproduktor je hodne smerovy a je potreba jej mit natoceny "na ucho", zatimco u stredobasu to neni tak velky problem (zase je trosku problem u hiend instalaci casova odchylka prave komponentnich repro -vyska a stredobas nebo dokonce bass, stredobas a vyska, ci bass, stred a vyska), protoze reproduktory - stredobas a vyska - jsou jinak daleko od ucha, coz vetsinou obstaravaji casove korekce u radii nebo samostatne procesory) atd atd. atd. To bych tady mohl psat do rana
Jinak ta fotka vypada na stredobas + stred v jednom pouzdre a vysku mas u madla otevirani dveri pod pruzvucnym krytem tedy 3 pasmo, asi pohanene z jednoho kanalu zesilovace tedy musi byt nekde i 3pasmova vyhybka (taky to neni zrovna idealni, ale auto je trosku vzdy zvukovy kompromis, pokud chceme zachovat jeho uzitkove vlastnosti
A jak to hraje nevim, takze take nevim, zda by bylo ucelne v ramci nekolika tisic investic neco menit. Osobne si mylsim, ze zvukove je nejvetsi pruser to radio, pokud HU6xx, pak zcela nepochybne, HU 8xx jsem neslysel.
Vaha skutecne par deka a kvalita dle prilozenych foto skutecne nic mnoho.
Jinak reproduktory jsou obvykle prodavany vzdy v paru, mimo hiendovych repraku (ty jsou nekdy i po jednom, ale je to u jejich prodejcu taky uvedeno, ze se jedna pouze o cenu za jeden kus menice), je vice druhu reproduktoru dle technickeho reseni, nejlevnejsi jsou takzvane koaxialy, kde vyskovy reproduktor je ve stredu stredobasu, principalne je to idelani (zvuk stredobasu a vysky jde z jedne roviny a ve stejnou dobu, nicmene do auta je to pomerne nepouzitelne, protoze vyskovy reproduktor je hodne smerovy a je potreba jej mit natoceny "na ucho", zatimco u stredobasu to neni tak velky problem (zase je trosku problem u hiend instalaci casova odchylka prave komponentnich repro -vyska a stredobas nebo dokonce bass, stredobas a vyska, ci bass, stred a vyska), protoze reproduktory - stredobas a vyska - jsou jinak daleko od ucha, coz vetsinou obstaravaji casove korekce u radii nebo samostatne procesory) atd atd. atd. To bych tady mohl psat do rana

Jinak ta fotka vypada na stredobas + stred v jednom pouzdre a vysku mas u madla otevirani dveri pod pruzvucnym krytem tedy 3 pasmo, asi pohanene z jednoho kanalu zesilovace tedy musi byt nekde i 3pasmova vyhybka (taky to neni zrovna idealni, ale auto je trosku vzdy zvukovy kompromis, pokud chceme zachovat jeho uzitkove vlastnosti

A jak to hraje nevim, takze take nevim, zda by bylo ucelne v ramci nekolika tisic investic neco menit. Osobne si mylsim, ze zvukove je nejvetsi pruser to radio, pokud HU6xx, pak zcela nepochybne, HU 8xx jsem neslysel.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
Hu-603 je z Malaysie či odkud, HU-803 je od Mitsubishi Japan. Snad to japíci udělali líp jak Malajčani.tiktak píše: Osobne si mylsim, ze zvukove je nejvetsi pruser to radio, pokud HU6xx, pak zcela nepochybne, HU 8xx jsem neslysel.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Neorigo rádio do V70tky
Este, ze som hluchy, respektive ten hluk v aute je dostacujuci a som spokojny s tym co tam je (HU-603) 

-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
No v dnesnim globalizovanym svete uz na tohle taky nespoleham, protoze vetina jakekoliv elektorniky je stejne montovana nekde na Tajwanu, Cine, Malajsii atd, takze si stejne nevyberes. A kdyz jsem pred nedavnem nekde cetl, ze BMW se chlubi tim, ze jejich vlajkove modely 7dmickove rady jsou opravdu montovany v Mnichove (uz ale tolik nezminujou, ze 90% soucastek se jim vyrabi nekde v "sikmoockove") tak to tak proste jeeLzyx píše:Hu-603 je z Malaysie či odkud, HU-803 je od Mitsubishi Japan. Snad to japíci udělali líp jak Malajčani.tiktak píše: Osobne si mylsim, ze zvukove je nejvetsi pruser to radio, pokud HU6xx, pak zcela nepochybne, HU 8xx jsem neslysel.

Jinak tlumeni jsem zapomnel - zase podle penezenky a mista tlumeni, dnes vedou ruzne samolepici folie jako Dynamat, Vibraflex, Sikdamp atd, pripadne ruzne tmelove smesy a pasty jako Brax atp. Materialy jsou to ruzne, s ruznymi tloustkami a vahou, vsechno to plus minus ma stejnou funkci a to zpevnit jeste vice plochu, na kterou je to nanaseno a kdyz je to dobre udelano, svou funkci to bezchybne odvadi. Dvere u V70tky jsou uz od vyroby velmi bytelne (je to videt pri zavirani, jak jdou ztezka a "majestatne"), po kompletnim vytlumeni je to, jak kdyz otviram dvere prezidentske opancerovane limuziny a pri poklepu na plechy to nevydava zadny rezonanci zvuk, jen jak kdyz se boucha do stoleteho dubu

_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
To je pak idealni pripadMarekV píše:Este, ze som hluchy, respektive ten hluk v aute je dostacujuci a som spokojny s tym co tam je (HU-603)

nicmene on kdyz se nekdo i svym prohlasenim "hluchy" pak posadi ke mne do auta, tak najednou zjisti, ze rozdil kvality docela dost dobre slysi


_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Neorigo rádio do V70tky
tak já jsem taky na tohle "úplně" hluchej, jen jsem si zvykl na Dolby efekt v C70 a v S60 mi citelně chybí. Proto ta překopávka audia.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Neorigo rádio do V70tky
Jako, taktotiktak píše:To je pak idealni pripadMarekV píše:Este, ze som hluchy, respektive ten hluk v aute je dostacujuci a som spokojny s tym co tam je (HU-603)
nicmene on kdyz se nekdo i svym prohlasenim "hluchy" pak posadi ke mne do auta, tak najednou zjisti, ze rozdil kvality docela dost dobre slysiJen to proste neni pro spoustu lidi zadna priorita a bezne ozvuceni v aute mu zase bude uplne dostacovat, kdyz si pak presedne do svyho.

-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
Neorigo rádio do V70tky
oi takto vyzera modernejsie radijko v starsich svc70
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Neorigo rádio do V70tky
slavo dobré
vysuvacka? co vsetko to berie?

-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Neorigo rádio do V70tky
No, vono je to taky votom, že když máš klasickej 2DIN, vyndáš hranatý 2DIN rádio, nahradíš moderním 2DIN rádiem - nemusí to vypadat zle. Ale šedesátka rsp. sedmdestáka (vlastně všechny tu kulatý krámy
) už mají prostě rádia vsažený jako celek, zakomponovaný do palubky. Potom je to průser, už to nebude nikdy lepší. Žádným rámečkem, redukcí atd to rozhodně hezčí nebude.

-
Offline
- Příspěvky: 229
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
Neorigo rádio do V70tky
nevidim v tom proble, zvlast u novejsich modelu S60, V70 atd, kde je stredni panel cerny, tak vyberem 2DINu s cerným rameckem a zelenym podsvetlenim se designove nic moc nezkazi. Tedy dle meho 
Jediny co trosku rusi, je zaslepeny misto, kde je bud panel telefonu, nebo otevrena "policka", to jediny by chtelo vyresit, jelikoz tam to "prazdny" misto pusobi trosku rusive. Takze pro nekoho zrucnejsiho s nejakou rucni modelarskou frezkou vyrezta opet diru na "policku" a dat ji zpet nebo tam zase vratit panel telefunu - bude to myslim vypadat pomerne dobre a prirozene.
Udelal jsem lehkou fotomontaz, jak to muze vypadat treba s 2DIN Alpinou a podle mne to proste nijak obludny neni, je tam misto radi velka obrazovka, nic vic, nic min.

Jediny co trosku rusi, je zaslepeny misto, kde je bud panel telefonu, nebo otevrena "policka", to jediny by chtelo vyresit, jelikoz tam to "prazdny" misto pusobi trosku rusive. Takze pro nekoho zrucnejsiho s nejakou rucni modelarskou frezkou vyrezta opet diru na "policku" a dat ji zpet nebo tam zase vratit panel telefunu - bude to myslim vypadat pomerne dobre a prirozene.
Udelal jsem lehkou fotomontaz, jak to muze vypadat treba s 2DIN Alpinou a podle mne to proste nijak obludny neni, je tam misto radi velka obrazovka, nic vic, nic min.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé