No jo, jenže ta ochranná krabice od IPD je podstatně mohutnější, má gumové těsnění a i bez poštovného je trochu jinde cenově. Nehledě na to, že firma s historií jako je IPD (začínali s Volvy už někdy v šedesátých letech) si nemůže kiks s nefunkčním čímkoliv co nabízí (v tomhle případě dokonce přímo vyrábí) dovolit...dali píše:IPD o podobným jejich výrobku tvrdí, že funguje excelentně a dokonce to maj podložený videem s testem.
Nazory na S70T5 BSR Stage3
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
Nazory na S70T5 BSR Stage3
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Nazory na S70T5 BSR Stage3
hlavne treba dieru do kapoty pre privod studeneho vzduchu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Nazory na S70T5 BSR Stage3
to je mozne, i kdyz az za takovou vychytavku bych to nepovazoval - stejnou ficuru jsem mel uz i na 940ce z roku 1990element5 píše: S nepořádkem v kufru nepomůžu, ale ohledně klimy poznatek mám. V70R jsou údajně tak vychytané, že při kickdownu automaticky kompresor klimatizace na chvíli odpojíjak to mají manuály, nebo jestli se to týká jen MY2000 ale netuším...

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Nazory na S70T5 BSR Stage3
a ma to aj 480tka.wickey píše: to je mozne, i kdyz az za takovou vychytavku bych to nepovazoval - stejnou ficuru jsem mel uz i na 940ce z roku 1990- pri plnem plynu u manualu vypnul kompresor klimy.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
Nazory na S70T5 BSR Stage3
imho - co se otevřeného filtru v motorovém prostoru týče - lepší zůstat u origo airboxu a použít vložku. Pokud přes konický filtr nejede vlak, tak buď s dírou do kapoty nebo umístit někam blíže přednímu nárazníku (nejlépe dolu), kde je náporový/studený vzduch. Odstínění filtru pod kapotou bohužel nikdy nebude fungovat tak "optimálně", aby stálo za to, kupovat hodně propustný konický filtr, ten opravdu patří do jiných míst a pod kapotou je pouze na parádu a neudělá výrazně lepší práci než sportovní vložka do origo boxu...
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
To určitě nee, jen to udělá další zajímavý zvukový efekt, pokud o to někomu jde.karlos píše: ....hodně propustný konický filtr... neudělá výrazně lepší práci než sportovní vložka do origo boxu...
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
I to se dá vyřešitRay Doyle píše:To určitě nee, jen to udělá další zajímavý zvukový efekt, pokud o to někomu jde.karlos píše: ....hodně propustný konický filtr... neudělá výrazně lepší práci než sportovní vložka do origo boxu...

http://www.highperformanceparts.cz/imitace-turbo-efektu--blow-off-ventilu.625
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Tak, oživuji tohle polozapomenuté téma, protože dnes přišla odpověď od pana Kučery na mou otázku, kolik chce za výfukový systém 020H8 na mé eRko. Světe div se, ale je to o 505 Kč víc (13500 Kč), než účtují za to samé u BSR (12995 Kč)...lumiere.c píše:výfuk vezmi od p. Kučery.prodáva to samý o 30-40% levněji. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=25365
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
Nazory na S70T5 BSR Stage3
ale cena od p. Kučery je i s dopravou,kdežto BSR si účtuje plus 2100,- Kč za dopravu ze Švédska.element5 píše:Tak, oživuji tohle polozapomenuté téma, protože dnes přišla odpověď od pana Kučery na mou otázku, kolik chce za výfukový systém 020H8 na mé eRko. Světe div se, ale je to o 505 Kč víc (13500 Kč), než účtují za to samé u BSR (12995 Kč)...lumiere.c píše:výfuk vezmi od p. Kučery.prodáva to samý o 30-40% levněji. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=25365
http://www.bsrczech.cz/fakta-a-skutecnosti/cenik-extra-sluzeb/
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: 100hp
Nazory na S70T5 BSR Stage3
No jo, máš pravdu, jsou to ale lumpícilumiere.c píše:ale cena od p. Kučery je i s dopravou,kdežto BSR si účtuje plus 2100,- Kč za dopravu ze Švédska.
http://www.bsrczech.cz/fakta-a-skutecnosti/cenik-extra-sluzeb/

-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
2100 za dopravu?
To ten vejfuck letí bussines třídou ne?

_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
No co jsem já slyšel, tak doprava ze Švédska je dost drahá. Prý se zaslání větších zásilek pohybuje i okolo 5tis. Kč.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Asi prodám eshop, koupím si náklaďák a 2x v týdnu se otočím ve švédsku
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Zkus to, teď jsem trochu propočítával kolik by mě cesta do švédska vyšla a platba za trajekty a mosty (který tam jsou placený) vyjde na finančně nastejno jako samotný náklady na PHMLukaso píše:Asi prodám eshop, koupím si náklaďák a 2x v týdnu se otočím ve švédsku

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Objednaval sem od BSR primo z centraly na erko 22 Kg vyfuk (tehda byl jeste o 66 Eur levnejsi) a za postu sem fakt platil nejakou smesnou sumicku ale urcite ne 5 tácu proboha!..Ing.Magor píše:No co jsem já slyšel, tak doprava ze Švédska je dost drahá. Prý se zaslání větších zásilek pohybuje i okolo 5tis. Kč.



-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Šmarjá tak bych koupil letadlo no...to už jsou provozní detaily. Doladíme pozdějiIng.Magor píše:Zkus to, teď jsem trochu propočítával kolik by mě cesta do švédska vyšla a platba za trajekty a mosty (který tam jsou placený) vyjde na finančně nastejno jako samotný náklady na PHMLukaso píše:Asi prodám eshop, koupím si náklaďák a 2x v týdnu se otočím ve švédsku



_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: V70 2.4 D5 D5244T4 aut.
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Objednával jsem v Praze v BSRCzech (Adusum plus) sportovní filtr do origo airboxu a z poštovného mě málem omyliLukaso píše:2100 za dopravu?To ten vejfuck letí bussines třídou ne?

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory na S70T5 BSR Stage3
U slušných firem bývá zvykem, že uváděná cena je konečná a připočítává se maximálně doprava pouze v rámci ČR. Tohle beru jako ojeb. Na nějaký dopravný ze Švédska jim neni nikdo zvědavej. Ještě slušnější firmy mívají ceny ve všech státech +- stejný a logistický náklady do toho taky dokážou nějak schovat 

-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Nazory na S70T5 BSR Stage3
Me to z BSR stalo ten filtr cenu uvedenou + 120Kc ceska posta s dobirkou. Na nakou postu ze Svedska by sem se jim vykaslal, to uz neni moje starost kde to shani.
By sem moc vyfuk neresil,jakje zvuk? Dobrej spatnej, me se zda hoodne dobrej https://www.youtube.com/watch?v=Mr7L0fTAdjM
By sem moc vyfuk neresil,jakje zvuk? Dobrej spatnej, me se zda hoodne dobrej https://www.youtube.com/watch?v=Mr7L0fTAdjM
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Nazory na S70T5 BSR Stage3
?? Dyt kdyz objednas vzduch. filter ve Volvu a reknou ti ze ho stahnou z rakouska, holandska nebo svedska, tak platis taky jenom cenu z katalogu bez doplatku, tak tomu postovnimu pres dealera ktere pozaduje ADUSUM vubec nechapuDrobeczek007 píše:Objednával jsem v Praze v BSRCzech (Adusum plus) sportovní filtr do origo airboxu a z poštovného mě málem omyliLukaso píše:2100 za dopravu?To ten vejfuck letí bussines třídou ne?
ve faktuře rozepsané poštovné SWE do CZE + po CZE, celkem jářku 1000,-Kč

jak se nad tim vsim zamejslim a hledam po netu faktury a nachazim jenom finalni cifry zaplaceny predem, zacinam byt na pochybach jestli jsem za ten vejfuck primo kurierovi vubec neco doplacel... a zrejme jsem mu tam hodil jenom podpis...

Na doporucence z BSR taky zadna dodatecni cifra neni a platil jsem jenom jednou kartou predem cifru ktera byla prvotni:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé