Baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
deanoli
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 260
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Kostelec

Baterie

Příspěvek od deanoli »

pjr86 píše:byl jsem pro to v mnichove v breznu, auto ma v lednu delanou technickou, vsechny papiry z TUV tam byli prilozeny k servisni knizce, stalo 4 080 euro presne i s prevoznima znackama. Proste nejakych 103 000 Kc. To na 11 let stary auto neni malo,na druhou stranu to ani neni moc za auto takove tridy a v plne vybave.
to je fakt zázrak a blahopřeju ke skvělé koupi. Jen se obávám, že přesto budeš mít problémy aby Ti to lidi věřili neb díky všem těm podvodníkům zde už není žádná důvěra.
btw mám o rok starší 940 která má najeto 105 tisíc. Koupeno v Itálii od holiče, kterej měl oficínu přímo v baráku a jezdil spíš na skůtru než autem. Volvo jim sloužilo jen v neděli kdy vyvezl rodinu na výlet za město. Taky mi to samozřejmě a pochopitelně nikdo nevěří....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: V70

Baterie

Příspěvek od pjr86 »

deanoli píše:
pjr86 píše:byl jsem pro to v mnichove v breznu, auto ma v lednu delanou technickou, vsechny papiry z TUV tam byli prilozeny k servisni knizce, stalo 4 080 euro presne i s prevoznima znackama. Proste nejakych 103 000 Kc. To na 11 let stary auto neni malo,na druhou stranu to ani neni moc za auto takove tridy a v plne vybave.
to je fakt zázrak a blahopřeju ke skvělé koupi. Jen se obávám, že přesto budeš mít problémy aby Ti to lidi věřili neb díky všem těm podvodníkům zde už není žádná důvěra.
btw mám o rok starší 940 která má najeto 105 tisíc. Koupeno v Itálii od holiče, kterej měl oficínu přímo v baráku a jezdil spíš na skůtru než autem. Volvo jim sloužilo jen v neděli kdy vyvezl rodinu na výlet za město. Taky mi to samozřejmě a pochopitelně nikdo nevěří....

ha no to je presne ono, tak to je nadhera,940 je proste klasa,kam my se se svyma kulatyma V70 hrabem na klasicky 9xx a 7xx to jsou teprve krasavci.samozrejme gratuluju take. myslim ze touto cestou se da lapit pekny kousek,ja hledal nekolik mesicu a zrovna to vyslo, ve ctvrtek vecer se objevil inzerat a bylo to na velikonoce,pres vikend zavreno pondeli velikonocni svatek v utery jsem ho zarezervoval a ve stredu ho mel :-) stesti. tak at 940 slouzi

p.s. jinak kostelec...tedy n.cernymi lesy??? takze by prvni stredocech zde :-) na ktereho jsem narazil, jinak sama morava nebo praha :-)
_________________
Volvo V70;

meCZoun
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 24
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: V70 2.5T AWD 2003
Bydliště: Jihlava

Baterie

Příspěvek od meCZoun »

Mimochodem, jak dostanu baterii z 850? Je tam nějak zapasovaná, a já se to bojím vzít silou, abych něco neutrhl...
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Baterie

Příspěvek od wickey »

pravdepodobne budes mit u leveho spodniho rohu baterie drzacek - vypacis jej smerem dohora rukou, pak baterku na strane cumaku auta nadzvednes a povysunes smerem k sobe a pak vytahnes.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: V70

Baterie

Příspěvek od pjr86 »

Starchoc píše:Mne sa stalo presne to iste minuly tyzden..pridem k autu chcem nastartovat a ani tuk :) mam tiez nejaku Marathon batery z SRN,starsiu..nabil som a slape jak vinko dalej..neviem..podla mna to bude tym vlhkym pocasim ;)
a nabijis s odpojenym akumulatorem nebo ne?
_________________
Volvo V70;

tiktak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 229
Registrován: 21 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: V70III D5 136kw
Bydliště: Praha 9

Baterie

Příspěvek od tiktak »

Pokud nemas relativne specialni nabijecku, ktera je pro nabijeni primo bez odpojeni od elektroinstalace (dela treba CTEK, Cemont atd.) pak bych ji radeji odpojil, protoze pulzne nektere nabijecky davaji podstatne vyssi napeti, nez da alternator a na ktere je elektroinstalace auta prizpusobena. Takze stat se 100x nic nemusi, nicmene lepe neriskovat. Ono to neni ak velky problem baterku vyndat, nebo pokud mas moznost nabijet primo treba na zahrade baraku, tak odpojit jen svorky v aute a pripojit nabijecku.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

Baterie

Příspěvek od Makronis »

A co říkáte na baterky Banner? Tři roky záruka. Já mám v autě origo baterku od výroby a tedka v prosinci to už je sedm let a zatím dobré 8) Banner baterku mužu mít za nákupku ale taky mě zajímá ta nabídka od Volva origo baterky se slevou, ale nikde se mi nepodařilo zjistit co ot přesně je za typy baterií... Netušíte někdo?
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

pjr86
Offline
Příspěvky: 90
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Vůz: V70

Baterie

Příspěvek od pjr86 »

tiktak píše:Pokud nemas relativne specialni nabijecku, ktera je pro nabijeni primo bez odpojeni od elektroinstalace (dela treba CTEK, Cemont atd.) pak bych ji radeji odpojil, protoze pulzne nektere nabijecky davaji podstatne vyssi napeti, nez da alternator a na ktere je elektroinstalace auta prizpusobena. Takze stat se 100x nic nemusi, nicmene lepe neriskovat. Ono to neni ak velky problem baterku vyndat, nebo pokud mas moznost nabijet primo treba na zahrade baraku, tak odpojit jen svorky v aute a pripojit nabijecku.
je to bosch c3 neni to problem a nabijim v garazi...no lepsi asi odpojit
_________________
Volvo V70;

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Baterie

Příspěvek od selap »

Makronis píše:A co říkáte na baterky Banner? Tři roky záruka. Já mám v autě origo baterku od výroby a tedka v prosinci to už je sedm let a zatím dobré 8) Banner baterku mužu mít za nákupku ale taky mě zajímá ta nabídka od Volva origo baterky se slevou, ale nikde se mi nepodařilo zjistit co ot přesně je za typy baterií... Netušíte někdo?
Banerky jsem měl 2,jedna vydržela 10 let,druhá 4 roky,tak si vyber.Ty od volva jsou za dobrou cenu,od koho jsou nevím,ale volvo dovolí nalepit svou nálepku jen na 100% kus.Takže nejspíš běžná baterka která ale při testování splní předepsané parametrům volva.Takový výběr.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

vladoxc90
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Čadca
Vůz: xc90, 2004, d5

Baterie

Příspěvek od vladoxc90 »

Makronis píše:A co říkáte na baterky Banner? Tři roky záruka. Já mám v autě origo baterku od výroby a tedka v prosinci to už je sedm let a zatím dobré 8) Banner baterku mužu mít za nákupku ale taky mě zajímá ta nabídka od Volva origo baterky se slevou, ale nikde se mi nepodařilo zjistit co ot přesně je za typy baterií... Netušíte někdo?
Banner je super, i kdyz ted mam bosche, na predchazejicim aute jsem mel banner 5 let + doba u predchoziho majitele takze soucet by byl jiste vyssi a ta jela, i v minus 20-ti tocila diesla jako dabel. Nikdy jsem ji nedobijel ani se nijak nestaral ze tam je, jenom v zime jsem si liboval jak krasne toci.. Kdybych nakou baterku byl nucen koupit, jdu do banneru.
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Baterie

Příspěvek od st_Andy »

tak mi to v patek po tydennim stahovani hmotnich statku do novyho sídla :D po ranu kleklo, alarm ani ťuk.. uplne stacilo za posledni dny asi 50x nastartovat a pres posledni noc nechat v kufru svitit, a jelikoz ta puvodni Bannerka z r.v. 2002 byla mnou 3x dobita a jednou i dolita (ma mou uctu) :D poslal jsem ji hrde na zaslouzilej odpocinek, a nahradil mladsi 74Ah sestrou z lepsi rodiny:

[img]http://imgs.pricemania.sk/c/1200e780/obrazok1930643.jpg[/img]

a taky jsem uz zespod moturku zakrytovanej, ale o tom jiz v jinym topicu 8) :Rose:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

Ted mi po zime po dlouhem stani vytuhla asi 8leta Delphi 72Ah konkretne model BE072 20D Diesel Freedom Maintenance free Calcium, nechavam ji nabijet proudem 5A, uz je to 12 hodin...tak by me zajimalo, jak dlouho to muze trvat (z hluboce vyiteho stavu) je na to nejaky vzorec, nebo staci vydelit kapacitu baterie nabijecim proudem? Docetl jsem se, ze udrzovaci dobijeni, by melo byt proudem 1/20 kapacity, nabijeni 1/10 kapacity. Nebo presneji I = 0,12 x C kde po skonceni nabijeni ma mit: 14,4V = 90 až 95% nabito, 14,6 až 14,7V = 100% nabito.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Co se týká udržovacího napětí, tak na to panujou rozporuplné názory. Osobně bat. po nabití odpojuju. Pokud byla bat. vybita zcela, tak 14h pod proudem 0,1C neni problém. Je třeba jen hlídat hladinu ellytu. Po dosažení 14,4V už jen generuje vodík(vaří).
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

Kdyz to nabijeni bylo 14h a bublala - ellyt varil a byla i trosku zahrata a dal jsem ji do auta, ale jen cvakaly rele, s motorem a starterem to ani nehlo, znamena to ze je uplne v haji baterka, koupit novou nebo se mam pokouset ji jeste vic nabijet?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14365
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Baterie

Příspěvek od raolsa »

Zkusil bych ji u nějakého autoelektrikáře proměřit zátěžovým měřákem. Jestli bude ok, tak hledat chybku v autě. Co třeba ukostření motoru?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Makronis
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Ostrava
Vůz: S60 2.5T 04

Baterie

Příspěvek od Makronis »

To je vůbec alchymie s těma baterkama. Něco dva roky, něco 10 let. No, v prosinci bude mít Volvozejk 10 let a baterka taky :D
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Roger: tady je problém buď v autě nebo v baterce, ale dá se to snadno zjistit. Vem si voltmetr a změř napětí na baterce při pokusu o startování. Osobně tipuju spíš chybu startéru (relé nebo kontakt), protože kdyby byla baterka sebehorší, tak musí točit nebo se aspoň snažit s motorem otočit, takový to klasický whrou whrou, nevim jak to napsat, když prostě nemůže. :-)
Dělá mi to 760 taky, ale zatim nejhůř na sedmej pokus se starter chytil, jinak v 95% napoprvý v pohodě.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

Diky, ale nemam ani voltmetr a na krku blokove cisteni, baterka ta ma uz asi 10 let a auto startovalo pred zaparkovanim na zimu, ukostreni vypada OK. Takze to vypada, ze musim do mesta pro baterku...asi Exide premium, Varta Silver Dynamic, Bosch S5 vybirat budu tady v brne z techto>
http://www.battery-import.cz/varta-silver-dynamic/autobaterie-varta-silver-dynamic-74ah--12v--e38
http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770
http://www.firstauto.cz/autobaterie-bosch-s5-0-092-s50-080/d-70381/
tohleto uz je asi zbytecne drahe>
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/2-1-Autobaterie-BOSCH/0/5/1105-Autobaterie-BOSCH-S6-12V-70Ah-760A-EN-0092S60080

Kterou by jste doporucili?
Uz si musim poridit i nejaky ten multimetr nejlip s analogovou ruckou, nejake tipy?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Nechal sem si xvátku nadělit tuten, když už sme ti automobilisti, že. :-)
Jinak s jinou baterkou se to zlepší, ale problém tam bude furt a s tímto přístupem budeš třeba za dva roky kupovat další, když i tato by ještě chvíli vydržela... ale nákup nový je nejrychlejší řešení aktuálního problému ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

Urvanej píše:Nechal sem si xvátku nadělit tuten, když už sme ti automobilisti, že. :-)
Jinak s jinou baterkou se to zlepší, ale problém tam bude furt a s tímto přístupem budeš třeba za dva roky kupovat další, když i tato by ještě chvíli vydržela... ale nákup nový je nejrychlejší řešení aktuálního problému ;-)
Ten ma funkce presne pro me...GES mame i v brne, maji tam 1ks, tak asi do nej jdu...byly k tomu nejake kabliky, svorky?
Baterku promerim, ale ukostreni motoru asi jen vizualne, ne? Jde to nejak zmerit a kde?
Dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Ukostření motoru se dá změřit odporem, ale to většinou nic neukáže, respektive i když to ukáže že dobře, tak to nemusí nutně znamenat, že je to v pořádku. Mezi mínusem baterky a motorem musí bejt 0, maximáln 0,1 Ohmu, jinak je to bez debaty špatně.
Lepší měření je při startování, kdy měříš napětí mezi motorem a minusem baterky, který by mělo bejt teoreticky 0, protože oboje je na jednom kabelu, ale právě že neni a to je to kouzlo :-) hodnota je závislá už i na tom, kam to na tom motoru píchneš a průřezu kabelů, kontaktech a odběru startéru. Už si nepamatuju kolik sem to naměřil u sebe, ale bylo to myslim řádově 1V.
Hele obsah balení u 107 nevim, ani jsem to nevybalil ještě ven z krabice. Ale mam pocit že než sem ho definitivně vybral, taxem snad u konráda nebo kde viděl fotky toho kompletu a byl sem spokojen.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

diky za zkusenost, zmerim to...no ono to pri startovani vydavalo zvuk, jako kdyz naprazdno cvaka samopal...odnekud z motoru
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

jj nesepne to, zalez pod auto s dráťákem, odpoj všechny silový káble do startéru (jeden :-) ), opígluj to a třeba se to zlepší. Taky může bejt vyběhanej komutátor / uhlíci startéru, kterej se pak neumí roztočit.
Něco podobnýho se stalo tchánovi na jeho rok starý fobii, naběhnul sem s bacátkem, třísknul do startéru a hurá, mohl odjet :-) Najel s tim zatim dalších 20tkm a od tý doby se to nestalo.
Občas je to někde mezi Nebem a Zemí...
Ale to udělalo jen cvak a nic. Pokud to ti dělá crrrrr, tak je to mezi baterkou a motorem. Na podobný mi pomohlo třeba dotáhnout svorky na baterce ;-)
To jsou kolikrát takový kraviny, že by si člověk nafackoval... :-)
Nebo to bude prostě kabelem. Proměř to a uvidíš, prachy za novou baterku bych zatim šetřil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Baterie

Příspěvek od Roger »

A jak to dopadlo? Tak jak mi mnozi zkuseni rikali tady i po telefonu - baterie pod zatezovym merenim nedava ani 3V takze ji uz zadne ozivovani a nabijeni nepomuze - je v haji. Relatka klapaji, ale proud ke startu neni. Takze bude pohreb Delphi nekde v likvidacnim dvore.
Zaroven jsem se ptal panu servisaku, jakou baterii by doporucili nebo naopak z tech lepsich: BOSCH, EXIDE, VARTA...nove Varty jim udajne lidi dosti reklamuji, doporucili Bosch AGM jako spicku, gelove jsou zbytecnost. Ale cenou rikali ze vychazi lepe Exide ve stejne Ah kapacite a kvalitou jsou docela srovnatelne, vydrz mozna nizsi. Mate zkusenosti s Exide nekdo?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Baterie

Příspěvek od Urvanej »

Takže umřel jeden článek, hmmm.
Tam už nic jinýho než recyklace nepomůže. Spíš než do ekodvora jí odvez do sběrnejch surovin, ještě na tom utržíš pár desetikorun...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: vaclavjohn