Velký problém D5 -únik nafty do oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Já vám tedy prozradím v čem je ta chyba. Je to v animátorech. To jsou lidi, co pracují ve vývoji a nastoupili po generaci, co sice třeba neuměla tak perfektně grafiku na PC, zato ale věděli co je ještě únosné pustit na silnici a co už ne. Tihle tzv. konstruktéři umí vše jen teoreticky a kolikrát nemají absolutně žádné praktické zkušenosti. Jak víme dostanou úkol jako např. vyvinout motor s předem daným výkonem a objemem co se musí vejít do nějakých pofiderních emisních limitů a do nějaké ceny a nakonec musí být co nejlehčí a nejmenší. Oni sice takový motor bez větších komplikací navrhnou, jenže už neřeší problémy co vzniknou provozem takového "motoru" ( vždyť to na PC a v laboratorních podmínkách funguje ). Dlouhodobé jízdní zkoušky se už taky moc "nenosí" a co se projeví po prodaných x tisících kusech se pak možná doladí ( pokud uznají chybu ), nebo to nechají tak a vesele ten paskvil vyrábí dál, vždyť lidi to kupujou a pak spravujou, což je taky byznys.
Bohužel se začíná splňovat katastrofický scénář, kdy spotřební společnost neustále hloupne a nechá se tak lehce ovládat a jsou z ní prakticky jen moderní nevolníci. Lidé si nechají věšet bulíky na nos a je jedno jestli prodejci, reklamou ( v jakékoli formě ) Vytrácí se totiž schopnost úsudku a vlastní názor. Jak jinak by mohlo nastat to co se děje s automobilkami a co lidé co jim přenechávají své, kolikrát těžce nastřádané miliony, si to nechají líbit.
Mnohokrát jsem psal, že nové chrochty nejsou vůbec svým principem ideální na městský provoz. A byl jsem tu mnohokrát za hlupáka.
Jednoduchý princip spočívá v tom, že pokud spousta lidí začne tvrdit, že zelená barva je vlastně bílá, tak jedinec nakonec podlehne a začne to tvrdit také. Pokud se objeví nový jedinec, co začne tvrdit, že bílá je opravdu bílá a zelená, zelená. Tak právě ten co se nechal naposled přesvědčit, že zelená je bílá, začne převědčovat dalšího chudáka jedince o nepravdě tvrzení, aby zakryl své údajné pochybení.
Takže, stojím si za svým, pokud auto, tak benzín, pokud už náhodou ropu ( třeba díky vysokým nájezdům ), taik klasiku, ne ty divné podivnosti. A stojím si za svým. Nechci být jen dalším kusem tupého stáda ( tím nechci nikoho urazit, opravdu ne ), co se nechá manipulovat, aby měl někdo vyšší zisky. Mám svůj názor a ten se nebojím říci ( nebo napsat )
Ty auta za to nemůžou a není to závada, závada je na mozku těch, co to vymysleli. Ty auta dělají jen to co se od nich čeká a na co byli zkonstruované. Takže buď neustále reklamovat, nebo nejlépe nekupovat. Nikdo nebude vyrábět to co nikdo nechce.
Jsou Velikonoce, tak omluvte případné chyby, díky.
Bohužel se začíná splňovat katastrofický scénář, kdy spotřební společnost neustále hloupne a nechá se tak lehce ovládat a jsou z ní prakticky jen moderní nevolníci. Lidé si nechají věšet bulíky na nos a je jedno jestli prodejci, reklamou ( v jakékoli formě ) Vytrácí se totiž schopnost úsudku a vlastní názor. Jak jinak by mohlo nastat to co se děje s automobilkami a co lidé co jim přenechávají své, kolikrát těžce nastřádané miliony, si to nechají líbit.
Mnohokrát jsem psal, že nové chrochty nejsou vůbec svým principem ideální na městský provoz. A byl jsem tu mnohokrát za hlupáka.
Jednoduchý princip spočívá v tom, že pokud spousta lidí začne tvrdit, že zelená barva je vlastně bílá, tak jedinec nakonec podlehne a začne to tvrdit také. Pokud se objeví nový jedinec, co začne tvrdit, že bílá je opravdu bílá a zelená, zelená. Tak právě ten co se nechal naposled přesvědčit, že zelená je bílá, začne převědčovat dalšího chudáka jedince o nepravdě tvrzení, aby zakryl své údajné pochybení.
Takže, stojím si za svým, pokud auto, tak benzín, pokud už náhodou ropu ( třeba díky vysokým nájezdům ), taik klasiku, ne ty divné podivnosti. A stojím si za svým. Nechci být jen dalším kusem tupého stáda ( tím nechci nikoho urazit, opravdu ne ), co se nechá manipulovat, aby měl někdo vyšší zisky. Mám svůj názor a ten se nebojím říci ( nebo napsat )
Ty auta za to nemůžou a není to závada, závada je na mozku těch, co to vymysleli. Ty auta dělají jen to co se od nich čeká a na co byli zkonstruované. Takže buď neustále reklamovat, nebo nejlépe nekupovat. Nikdo nebude vyrábět to co nikdo nechce.
Jsou Velikonoce, tak omluvte případné chyby, díky.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
jednu věc stejně nechápu. Kdybych byl v situaci, že si mohu koupit novou V70 tak bych od toho teda čekal nějakej standard. Jinými slovy my co tady máme 5,10,15 let stará auta tak se tu radíme na foru kde se ta součást dá koupit o 10% levněji, jak to vyřešit atd...ale u novýho auta a ještě volva??? Reklamace, Reklamace, Reklamace - Dobrý den, jdu si vybrat svůj nový vůz a nebo mi poštlete na účet mých 1,5 míče...
Radit se o tom na foru? Proč? Přemýšlím špatně? To jsou prodejci tak neseriozní? Nechápu.
Radit se o tom na foru? Proč? Přemýšlím špatně? To jsou prodejci tak neseriozní? Nechápu.
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Proč se prodaly akcie Vollva číňanům, proč indická TATA kupuje Mercedes, Proč chce koupit BMW Bolívijská firma a chce dělat předohraby. Protože už v Evropě nechce nikdo dělat a tvořit hodnoty. tady chcou všichni jen sedět v kanclu a brát prachy a ty jak známo z ničeho samy nevzniknou a tak se prodává a prodává. Jsem zvědavý co bude, až nebude co prodat. Zaprodáváme se "ďáblu" ( pokud se to tak dá formulovat ), co já nechápu, že to lidi nechtějí vidět a už vůbec s tím něco dělat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 868
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
bohužel Sten ma pravdu tyto problemy jsou, zvlaštní je že se tykají pouze D5. S40/V50 se tento problem neoběvuje
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Protože S40/V50 (Ford) má regeneraci DPF pomocí adetiva. Stárá volvo platforma (S60,V70 do 2007 a XC90) s tím také problémy némá.marra píše:bohužel Sten ma pravdu tyto problemy jsou, zvlaštní je že se tykají pouze D5. S40/V50 se tento problem neoběvuje
Jó asi někde ing. od fordu udělali chybu a neví si s ní rady.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Zrovna jsem se chtěl na to zeptat, jestli to S40/V50 nemá aditivem jako ostatní žabožrouti. S60/V70 do 2007 ale regeneraci pomocí aditiva nemá, nebo jo?Sten píše:Protože S40/V50 (Ford) má regeneraci DPF pomocí adetiva. Stárá volvo platforma (S60,V70 do 2007 a XC90) s tím také problémy némá.
Jó asi někde ing. od fordu udělali chybu a neví si s ní rady.
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Vůz: 850
- Bydliště: Praha
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
D5 a ostatní diesel pětiválce (různé výkony) nemají adativum a řeší regeneraci pomocí zvýšení dávky paliva. Je to většinou tak,že malé kubatury (do 2 litrů) používají adetivum, protože ani zvíšením dávky nedokážou DPF ohřát natolik, aby proběhla regenerace. Větší kubatury pak k ohřevu DPF používají zvyšování dávky paliva. Adetivum totiž není levná záležitost a občas se prostě doplnit musí.dali píše:Zrovna jsem se chtěl na to zeptat, jestli to S40/V50 nemá aditivem jako ostatní žabožrouti. S60/V70 do 2007 ale regeneraci pomocí aditiva nemá, nebo jo?Sten píše:Protože S40/V50 (Ford) má regeneraci DPF pomocí adetiva. Stárá volvo platforma (S60,V70 do 2007 a XC90) s tím také problémy némá.
Jó asi někde ing. od fordu udělali chybu a neví si s ní rady.
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
že vraj je nejaká zvolávačka pre D5 kvôli tomuto problému:http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=17&t=766
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Ahojte.
Tak ako tak čítam, začína mi byť jasné, odkiaľ sa mi berie v motore stále viacej a viacej oleja.
Už som raz aj injekčnou striekačkou vyťahoval cca 2l oleja, aby bolo pod rysku MAX.
Budem to musieť opäť postaviť na rovinu a skontrolovať olej. Inak ho kontrolujem pravidelne, je to moj prvý volvík, tak sa učím starať oň, ako sa len dá. Zbehnem s tým do PLKV a nechám to skontrolovať a potom vymením olej. Občas mám dojem, že mi ten olej niekaďe vytláča von, lebo vpredu okolo meracej tyčky a filtra na olej mám motor zasvinený že až. 
Tak ako tak čítam, začína mi byť jasné, odkiaľ sa mi berie v motore stále viacej a viacej oleja.



_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008


bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Olej z naftou ten musí být hooodně lehkoběžný co to bude za specifikaci?? Teď vážně kamoš měl podobný problém je tomu tak rok D5-ka po první výměně oleje a přibýval, je zajímavy že na náplň z fabriky se to neprojevilo až na ten nejslavnější volvocastrol 0W30. Po první výměně taky jednou mu v servise odsáliasi 1,5 litru a prý přehráli soft ale pořád blbý. Šouply jsme tam 10W40 B4 co dávám do své D5 a POHODA MÁ KLID !! A jedno ví jistě už do žádného auta si B1 B5 nikdy nedá
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
ma motor mimo vyrobni tolerance - proste zmetek hodny reklamace. maji s tim problem vsechny automobilky.karelvolvo píše:Olej z naftou ten musí být hooodně lehkoběžný co to bude za specifikaci?? Teď vážně kamoš měl podobný problém je tomu tak rok D5-ka po první výměně oleje a přibýval, je zajímavy že na náplň z fabriky se to neprojevilo až na ten nejslavnější volvocastrol 0W30. Po první výměně taky jednou mu v servise odsáliasi 1,5 litru a prý přehráli soft ale pořád blbý. Šouply jsme tam 10W40 B4 co dávám do své D5 a POHODA MÁ KLID !! A jedno ví jistě už do žádného auta si B1 B5 nikdy nedá
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Dělají to nové D5 s filtrem pevných částic a nafta se nestačí spálit a jde kolem pístu do oleje. Kam ta doba spěje
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
...protoze je to netesne. ano..CNC vyroba s tolerancema nastroj/vyrobek. holt spatna vystupni kontrola.
I BMW to resi stejne. najde-li se takovy motor, bez odhledu na DPF se leje 5W40/10W40.

I BMW to resi stejne. najde-li se takovy motor, bez odhledu na DPF se leje 5W40/10W40.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9959
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
chcete říct, že až se budu rozhodovat pro novější volvo vágen měl bych radějí šáhnout po benzínu? protože od roku 2005 bez PDF už neseženeš. Nebo jsou nějaký modely, který nemívaj problemy? Tak třeba nová V70 2,0D (HDI) ale po pětiválci nevim nevim
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
takovy problem muze mit i benzin. problem je ve vyrobni toleranci a ridkem oleji kvuli lehkobeznosti.
od toho je dvouleta zaruka na novy vuz. kupujes-li pouzity, da se pouzivany olej zjistit/zmerit (obsah paliva v oleji)
od toho je dvouleta zaruka na novy vuz. kupujes-li pouzity, da se pouzivany olej zjistit/zmerit (obsah paliva v oleji)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Olej jsme vyměnili sami protože v autorizáku to moc nechtěli řešit pořád že bude nový soft a že to na těchto řadách dělá a že jezdí málo dálnice. A na 0W30 plus nafta byl risk vůbec nastartovat. Prostě motor měl 21tkm nikoho jsme se neptali vypustili olej nalili 10W40 co dáváme do kamionů bere ho v 200l. sudech ani filtr jsme neměnili chtěli jsme to zkusit a povedlo se. najel na něho 10tkm vypustili jsme ho nalili znovu a dali už i nový filtr.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostelec
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
vlastně jste uplatnili postup kdysi zvaný dodo (pro nepamětníky dodělej doma).karelvolvo píše:Olej jsme vyměnili sami protože v autorizáku to moc nechtěli řešit pořád že bude nový soft a že to na těchto řadách dělá a že jezdí málo dálnice. A na 0W30 plus nafta byl risk vůbec nastartovat. Prostě motor měl 21tkm nikoho jsme se neptali vypustili olej nalili 10W40 co dáváme do kamionů bere ho v 200l. sudech ani filtr jsme neměnili chtěli jsme to zkusit a povedlo se. najel na něho 10tkm vypustili jsme ho nalili znovu a dali už i nový filtr.
Nechci se přít zda je vhodné do lehkoběžného motoru u auta za hodně přes půl mega lít nevhodný olej a riskovat, že zk..vím i další součásti. Jde spíš o přístup směrem k automobilce - v zásadě tím co děláš problém akceptuješ zatímco soudruzi ze zámoří si mnou ruce.
btw. informace který mám od známého audisty a fauvévisty jsou jasné - pokud se problém vyskytne tak je třeba reklamovat a basta.
Jiná věc, a netvrdím že je to tento případ je - pokud si někdo koupí D5 aby s ní jezdil 2 km do práce a 2 z práce pak si prostě koupil špatné auto.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Pochybuji že mezi D5 z r. 02 a 08 je tak velký rozdíl co se týká konstrukce že by tam musel být nutně lehkoběžný olej. Spíš si myslím že prostě dnes všichni předepisují specifikaci A5,B5 všichni se předhánějí kdo může najet na olej víc km a pak je po tom prd viz třeba fabia HTP proč najednou škodovka zkrátila interval na polovinu?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Resim to kapkovym testem na olej a vidim vse vodu,naftu a pote vim ze mam urychlene vymenit olej.karelvolvo píše:Pochybuji že mezi D5 z r. 02 a 08 je tak velký rozdíl co se týká konstrukce že by tam musel být nutně lehkoběžný olej. Spíš si myslím že prostě dnes všichni předepisují specifikaci A5,B5 všichni se předhánějí kdo může najet na olej víc km a pak je po tom prd viz třeba fabia HTP proč najednou škodovka zkrátila interval na polovinu?
Sice bych rad napsal ze mi olej decentne ubyva, ale tomu tak neni.
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
To by mě celkem zajímalo, co je špatného na oleji 10W40 ? Pokud vím, tak ještě jsem se nesetkal s tím, že by kvalitní 10W40 nějakému motoru nějak ublížil a tím spíše nafťáku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
našiel som malý článok k tejto téme:
http://dnes.atlas.sk/ekonomika/podnikanie/645939/volvo-skontroluje-158-tisic-svojich-patvalcov
http://dnes.atlas.sk/ekonomika/podnikanie/645939/volvo-skontroluje-158-tisic-svojich-patvalcov
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostelec
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Ortový píše:našiel som malý článok k tejto téme:
http://dnes.atlas.sk/ekonomika/podnikanie/645939/volvo-skontroluje-158-tisic-svojich-patvalcov

_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Letnany
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Koukam hned uzavirat - kdyz se ho to netyka.deanoli píše:Ortový píše:našiel som malý článok k tejto téme:
http://dnes.atlas.sk/ekonomika/podnikanie/645939/volvo-skontroluje-158-tisic-svojich-patvalcova tím by se tenhle topic snad mohl uzavřít
Co ho uzavrit az nekdo vymysli jak na Volvo zatlacit? Aby v pripade poruchy motoru se postavilo celem.
_________________
XC90 B5
S90
XC90 B5
S90
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
Článek je sice hezký, ale nějaký divný. Jednak pokud by bylo v oleji mnoho nafty, tak mi přijde divné, že by si motor sám přidal. Pokud by tedy nechytl olej s naftou pod písty, ale to by byl zase jiný mazec. Navíc v Německu se jezdí stejně jak u nás. Tady jsou také dálnice s neomezenou rychlostí ( alespoň mi to tak připadá ) a také i u nás se v městech popojíždí a často brzdí. Jasně že je z toho elektronika na větvi, ale to už je jiný problém ( nemechanický ).
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kostelec
Velký problém D5 -únik nafty do oleje
http://www.thelocal.se/26436/20100504/
http://www.swedishwire.com/business/4290-volvo-cars-warns-customers-of-engine-glitch
http://edition.cnn.com/2010/BUSINESS/05/04/volvo.acceleration/index.html
http://www.wibw.com/internationalnews/headlines/92792624.html
Myslím že šlo spíš o špatný překlad.....
http://www.swedishwire.com/business/4290-volvo-cars-warns-customers-of-engine-glitch
http://edition.cnn.com/2010/BUSINESS/05/04/volvo.acceleration/index.html
http://www.wibw.com/internationalnews/headlines/92792624.html
Myslím že šlo spíš o špatný překlad.....

_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], honzs