


Já ti nevím, Kaipan už není to pravé....i když svezení super. Ale za tu cenu koupíš třeba 635 CSI nebo 911eLzyx píše:jooo Caterhamy můžuMít pár drobných nazbyt, šel bych do http://www.kaipan.cz/?page=uvod-k57&lang=cz
Postavit si auto od základů sám - to může být dobrá zkušenost.
Když si to stavíš sám tak to je docela pohoda, můžu se zeptat kamaráda, říkal mi číslo, nepamatuju si to, ale divil jsem že to bylo relativně málo...respektive jde o to na kolik si ceníš svůj čas...on fakt všechno sháněl všude možně....LukášM píše:Já ti nevím, Kaipan už není to pravé....i když svezení super. Ale za tu cenu koupíš třeba 635 CSI nebo 911
Ptát se nemusíš, já se tam byl podívat ještě když jsem o tom hodně přemýšlelLukaso píše:Když si to stavíš sám tak to je docela pohoda, můžu se zeptat kamaráda, říkal mi číslo, nepamatuju si to, ale divil jsem že to bylo relativně málo...respektive jde o to na kolik si ceníš svůj čas...on fakt všechno sháněl všude možně....LukášM píše:Já ti nevím, Kaipan už není to pravé....i když svezení super. Ale za tu cenu koupíš třeba 635 CSI nebo 911
Myslím, že 1.8 T za 10-15tis. těžko seženeš a hlavně na něm bude dost práce, 110 kw není mnoho, takže to chce zvednout výkon.eLzyx píše:motor a převodovka na Octávii - to je za pakatel (10-15t Kč sakumprdum). Horší je to s cenou stavebnice, se kterou má smysl začínat. 360t Kč není málo. Pak nějaký ty prachy za homologaci ... počítám, že to vyleze na 450 jen to hvízdne
Nepátral jsem po tom, ale klidně bych tomu věřil že seženeš, protože množství kradených dílů v oběhu sráží i ceny těch čistých dolu.LukášM píše:Myslím, že 1.8 T za 10-15tis. těžko seženeš
Já jen vím, že je to často hledaný motor různými tunery a v českých krajích je považován za božskou motorizaci, když je prý někde na prodej, je hned pryč......tohle jsem slyšeldali píše:Nepátral jsem po tom, ale klidně bych tomu věřil že seženeš, protože množství kradených dílů v oběhu sráží i ceny těch čistých dolu.LukášM píše:Myslím, že 1.8 T za 10-15tis. těžko seženeš
Tak tomu mo nevěřímeLzyx píše:mám kamaráda, co se baví úpravama TDi motorů a ten mi říkal, že není problém koupit funkční 1.9TDi za 5000Kč - nekradený, ještě namontovaný ve zbořeném autě.
Co vím tak tunery nejvíc hledanej je 2,2 20V Turbo od Audi. Tak mě napadá, narvat do Kaipana T5, díky zvuku by to pro mě bylo okamžitě zajímavější auto. Akorát těch prachů za homologaci potom. Jakou vůbec k tomu 1,8T dávaj převodoku, původní asi těžko, když je Kaipan zadohrab, ne? A úplně mě nenapadá nějaký koncernový auto s 1,8T podél a zadohrabem, respektive nic takovýho se nevyrábělo.LukášM píše:Já jen vím, že je to často hledaný motor různými tunery a v českých krajích je považován za božskou motorizaci, když je prý někde na prodej, je hned pryč......tohle jsem slyšel
a tzv. Verunka tj. VR6dali píše:Co vím tak tunery nejvíc hledanej je 2,2 20V Turbo od Audi.
Ty pleteš Švéde dvě auta dohromady. Klasický Kaipan je 47 nebo 57, replika Lotusu Seven. Kaipan 47 měl původně motor Ford (což by se mi líbilo díky hromadě tuning dílů pro motor) a 57 má motor Škoda 1.8TŠvéd píše:A sakra!!! To jsem zas něco napsal. Ne, teď vážně. Kaipana stavěli(nevím, jak dnes) původně z dílů, resp. motorizací a některých dílů z Favorita. Jen jsem slyšel, že to jede ďábelsky, čemuž jsem se divil. Na druhou stranu asi stačí lehká úprava, protože auto je nízké a hlavně s "muší" vahou. Vyjde to znetelně levněji, ale zase je to "pouhá" replika Caterhamu. Mno a co jsem viděl Jeremyho v TopGearu, tak to asi bude nářez, jak sviň. Já se do toho nevejdu, takže je mi to jedno, ale průměrně vysokej člověk si asi užije hodně adrenalinu.
Jinak nevím kolik stojí koncernové TDi, ale dávám za pravdu, že zdravá 1,8 T 110 kW stojí 10-15 tisíc a 1,8 T 132 kW(model RS) je za 15-20 tisíc. Záleží na turbu. Všeobecně repase na koncerny jsou mnohem levnější, protože jich je jako máku. Můj kamarád má právě RS 2002 a za komplet interiér a ten vypadá trochu jinak než-li u standardní Octavie, dal 8 tisíc včetně sedaček.
Hoší a Caterham s T5, mno tak to nevím. To už by byl fakt MAZEC!
LukášM píše:Ty pleteš Švéde dvě auta dohromady. Klasický Kaipan je 47 nebo 57, replika Lotusu Seven. Kaipan 47 měl původně motor Ford (což by se mi líbilo díky hromadě tuning dílů pro motor) a 57 má motor Škoda 1.8T
To co stavěl tvůj kámoš nemá s Caterhamem a Lotusem nic společného, je to zcela "nové" auto vyvinuté Kaipanem. Kaipan 14 má motor z Favorita, vezl jsem se a kdyby tak nefoukalo, tak dynamicky je to nic moc, ale zážitek k nezaplacení a tom to jeJeště je možné koupit model 15, kde je motor z Fabie 74 kW, to už pojede slušně....
LukášM píše:Neber to jako poučování, ale informaceKdyž ona kategorie těhle "Lotus 7" je prostě úplně mimo běžnou produkci aut a třeba srovnávat to s Porsche 911 nebo BMW M3 prostě nejde. 1.8T vážně frčí hezky
Uživatelé procházející toto fórum: koch, Vizibable, yebat