moje řečJarda S40 píše:........ pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
Gneisenau u klempíře
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 240
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
Gneisenau u klempíře
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5010
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Gneisenau u klempíře
:? :?Jarda S40 píše:Kluci nevyplatí v žádném případě! Nechte je bejt, my se obětujeme a nějak si je rozdělíme. Akorát vidíte, že opravdu nemaj moc velkou cenu a proto musíte všici s cenou dolu![]()
P.S. pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Gneisenau u klempíře
Tý Jardó ....Jarda S40 píše:Kluci nevyplatí v žádném případě! Nechte je bejt, my se obětujeme a nějak si je rozdělíme. Akorát vidíte, že opravdu nemaj moc velkou cenu a proto musíte všici s cenou dolu![]()
P.S. pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
hada bosou nohou ....
:ryma: já zadní lemy a nejlíp všecky čtvery dveře :ryma:
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
Odhad ceny je cca 30k Kč. Svoji Gneisenau nedám nikomu i kdyby stála dvakrát tolik. Popravdě řečeno prostředky do toho cpu protože chci, takže to tak nebolí jako kdybych musel.
Jinak souhlasím s tím, že dát v nákupu za dvojku do r. cca 1982 víc než 30k Kč je diskutabilní, uvážíme-li nutné investice.
Když to tak zhruba sečtu, až bude Gneisenau v cajku bude představovat investici kolem 70-80k což si milerád dopřeju, natolik se mám rád.
Ale většina z nás si dvojky pořizuje právě kvůli tomu, habychom si měli s čím hrát takže cena není primární.
Jinak souhlasím s tím, že dát v nákupu za dvojku do r. cca 1982 víc než 30k Kč je diskutabilní, uvážíme-li nutné investice.
Když to tak zhruba sečtu, až bude Gneisenau v cajku bude představovat investici kolem 70-80k což si milerád dopřeju, natolik se mám rád.
Ale většina z nás si dvojky pořizuje právě kvůli tomu, habychom si měli s čím hrát takže cena není primární.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1437
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Gneisenau u klempíře
Prosím tě, já chtěl naznačit, že to co tam našel Jojo není žádná tragédie, ale v podstatě prkotiny. Nejsou to nosné prvky. Jinak to byl i pokus o žertlookens píše:Tý Jardó ....Jarda S40 píše:Kluci nevyplatí v žádném případě! Nechte je bejt, my se obětujeme a nějak si je rozdělíme. Akorát vidíte, že opravdu nemaj moc velkou cenu a proto musíte všici s cenou dolu![]()
P.S. pokud by měl někdo Dvojku v podobném stupni rozkladu jako Jojo, nechť mi ji nabídne, rád ho zbavím za pár korun starostí co s ní.
hada bosou nohou ....
:ryma: já zadní lemy a nejlíp všecky čtvery dveře :ryma:
Naposledy upravil(a) Jarda S40 dne 07 kvě 2008 21:26, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Gneisenau u klempíře
4 JoJo: palce džíme, korozi zničíme
4 Jarda: svatá pravda, enem nejde všecky opravy stihnout v jednom roce.
pude si vyřídit členství VK na dlouhých stráních s někým?
nejpozději příští rok bych s tím lakem měl něco udělat
4 Jarda: svatá pravda, enem nejde všecky opravy stihnout v jednom roce.
pude si vyřídit členství VK na dlouhých stráních s někým?
nejpozději příští rok bych s tím lakem měl něco udělat
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
Tak jsem byl včera večer u lakýry se podívat jak nám práce pokračuje a ejhle! Ono už je to hotovo! Gneisenau je nově lakovaná, kromě střechy a přední haubny, celá. A to tak že perfektně. Prahy svítí krásnou béžovou barvou a ne tím černým gumosráčem. Místa jako třeba vnitřní strany dveří pokud nejsou lakovány, tak jsou důkladně vyčištěny, na "A" sloupku je proveden rozstřik tak, že není vidět kde končí původní lak. A kdybyste viděli tu původně deformovanou zadní haubnu, jak svítí novotou! Labůžo!
Mě z toho snad picne!
Mě z toho snad picne!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
Gneisenau u klempíře
Tak to sa tesim s Tebou.. hod sem potom nejake fotky toho krasavcajojo píše:Tak jsem byl včera večer u lakýry se podívat jak nám práce pokračuje a ejhle! Ono už je to hotovo! Gneisenau je nově lakovaná, kromě střechy a přední haubny, celá. A to tak že perfektně. Prahy svítí krásnou béžovou barvou a ne tím černým gumosráčem. Místa jako třeba vnitřní strany dveří pokud nejsou lakovány, tak jsou důkladně vyčištěny, na "A" sloupku je proveden rozstřik tak, že není vidět kde končí původní lak. A kdybyste viděli tu původně deformovanou zadní haubnu, jak svítí novotou! Labůžo!
Mě z toho snad picne!
-
Offline
- Příspěvky: 261
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Gneisenau u klempíře
Mě takyjojo píše:Tak jsem byl včera večer u lakýry se podívat jak nám práce pokračuje a ejhle! Ono už je to hotovo! Gneisenau je nově lakovaná, kromě střechy a přední haubny, celá. A to tak že perfektně. Prahy svítí krásnou béžovou barvou a ne tím černým gumosráčem. Místa jako třeba vnitřní strany dveří pokud nejsou lakovány, tak jsou důkladně vyčištěny, na "A" sloupku je proveden rozstřik tak, že není vidět kde končí původní lak. A kdybyste viděli tu původně deformovanou zadní haubnu, jak svítí novotou! Labůžo!
Mě z toho snad picne!
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 1800
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
Gneisenau u klempíře
máš zdokumentovaný, jak to vypadá pod novým lakem?
von takovej tmel se skelným vláknem... :?
von takovej tmel se skelným vláknem... :?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
To žel nemám
dost mě to mrzí.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
Takže přivezeno od lakýrníka. Jen škoda, že zrovna dost pršelo. Ale jinak co se týče laku, spokojenost maximální.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
prahy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
zadek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
zadní haubna
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
pod zadním oknem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Gneisenau u klempíře
Jak dlouho počítáš,že to vydrží,než to bude stejné jako předtím.jojo píše:pod zadním oknem
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
Doufám, že dlouho. Spinká v garáži, jezdí jen za dobrého počasí max.pár set km ročně a navíc to dělali šikovný klucí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
LP blatník
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
PP blatník
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 22 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
Gneisenau u klempíře
hocem ňákou celkovku... tocou samý dýtajly
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
torpédo
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
torpédo dvě
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
...a požadovaný celek, bude to chtít dopasovat zadní dveře...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Nižbor
Gneisenau u klempíře
Tak ještě nový tlumiče, silentbloky, čepy, zástěrky, poladit klimu, naházet zpátky lišty, nandat pokličky, vyluxovat vnitřek a bude z toho róls rójs a první cena za nejkrásnější kárku na DS je doma.

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé