Basstl - C70 Green
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#226 Basstl - C70 Green
To je ještě ve hvězdách. Musím to prozkoumat.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#227 Basstl - C70 Green
Dneska dorazily nový adaptéry na brzdy z Alfy.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#228 Basstl - C70 Green
Tak konečně ty správné Jen před instalací trošku víc zamlať do těch tisícihranů, jsou trošku přihnutý do středu a blbě se montují. Já musel dokonce jeden nazpět vyklepnout a až pak zamlátit zpět, protože to prostě nechtělo prolézt těhlicí. Jen si u toho neoťukej závit na šroubu jako já, aby jsi pak nemusel pilovat zpět náběhovou hranu
#229 Basstl - C70 Green
Rekapitulace loňskýho roku a plány na letošní.
Nájezd k dnešnímu dni: 215 686 km
Tohle jsem psal před rokem.
Plány na rok 2021:
- namontovat jiný brzdy
na předek Alfa Romeo 4pístek
na zadek 330mm z dvojkového erka
- upravit zadní část výfuku tak, aby tam šel namontovat zadní rám
- renovace interiéru
- seřízení střechy
- instalace termostatu na přídavný chladič automatu
- přídavný budíky
Nájezd k dnešnímu dni: 215 686 km
Tohle jsem psal před rokem.
Povedlo se udělat téměř vše, až na rozpěru kufru - ta tam nejde a seřízení střechy + renovaci interiéru.Basstl píše: ↑02 led 2020 14:43 Plány na rok 2020:
Především chci zvládnout opravit stahování oken.
Seřízení střechy a nalepení těsnění na víko střechy.
Rozpěra do kufru.
Dále vyřešit kosmetiku a to jak interiéru, tak exteríéru (lakování haupny a zadního nárazníku, čištění sedaček).
Renovace Nebulů a širší gumy (ještě nevím jestli 225, nebo 235/40)
Pokud proběhne něco dalšího, tak to bude plus.
- rámy na podvozek
- brzdy 320 z Focusu ST
- inverzní sání a všechny hadice v motoru
- intercooler
- chladič
- přídavný chladič automatu
- nerez výfuk včetně downpipe (R svody?)
- chip
Plány na rok 2021:
- namontovat jiný brzdy
na předek Alfa Romeo 4pístek
na zadek 330mm z dvojkového erka
- upravit zadní část výfuku tak, aby tam šel namontovat zadní rám
- renovace interiéru
- seřízení střechy
- instalace termostatu na přídavný chladič automatu
- přídavný budíky
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#230 Basstl - C70 Green
Hezký plány, jen bycha u instalace těch brzd, budeš potřebovat větší brzdový válec na tak velkou plochu pístků, ten origo je už malej.
Přídavný budík mám tento: https://race-shop.cz/pridavne-budiky-a-drzaky/5736-budik-depo-4v1-60mm-black-tlak-turba-tlak-oleje-teplota-oleje-voltmetr.html
protože spoří místo a ukazuje co potřebuju, ale třeba půjdeš radši cestou vícero budíků. Tak sem pak házej fotky úprav
Přídavný budík mám tento: https://race-shop.cz/pridavne-budiky-a-drzaky/5736-budik-depo-4v1-60mm-black-tlak-turba-tlak-oleje-teplota-oleje-voltmetr.html
protože spoří místo a ukazuje co potřebuju, ale třeba půjdeš radši cestou vícero budíků. Tak sem pak házej fotky úprav
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#231 Basstl - C70 Green
Cau . Jak budes resit zadni brzdy? Mqs nejake adaptery za rozumnou cenu,nebo.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
#232 Basstl - C70 Green
Adaptéry nechám vyrobit na míru.
V70R II?
Doporučíš větší brzdovej válec?sedli02 píše: ↑05 led 2021 08:05 Hezký plány, jen bycha u instalace těch brzd, budeš potřebovat větší brzdový válec na tak velkou plochu pístků, ten origo je už malej.
Přídavný budík mám tento: https://race-shop.cz/pridavne-budiky-a-drzaky/5736-budik-depo-4v1-60mm-black-tlak-turba-tlak-oleje-teplota-oleje-voltmetr.html
protože spoří místo a ukazuje co potřebuju, ale třeba půjdeš radši cestou vícero budíků. Tak sem pak házej fotky úprav
V70R II?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#233 Basstl - C70 Green
To nám sem pak hoď ukázky těch adaptérů a nebo když se bude nechat dělat kusová výroba, klidně se na ten zadní taky přidám Do budoucna by se hodil. Co jsem četl tak z P2 aut, tam je snad stejnej brzdovej válec ať už R tak i normální V70 36002376 VOLVO. Ale netuším jak je to s instalací. Teď jsem to s někým řešil na facebooku ale už nemám žádný další info, snad ten odkaz bude fungovat.
https://www.facebook.com/groups/volvospeed/permalink/10164544962245080
Pokud to nepůjde otevřít, tak je to ve skupině Volvospeed a přidával to tam Sophan Phin 29.Listopadu Postoval tam předělávku brzd z mercedesu AMG na P80.
Edit:
Tak mi dnes odpověděl a prý z XC90 první generace je plug n play takže paráda tohle vědět.
https://www.facebook.com/groups/volvospeed/permalink/10164544962245080
Pokud to nepůjde otevřít, tak je to ve skupině Volvospeed a přidával to tam Sophan Phin 29.Listopadu Postoval tam předělávku brzd z mercedesu AMG na P80.
Edit:
Tak mi dnes odpověděl a prý z XC90 první generace je plug n play takže paráda tohle vědět.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1298
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#234 Basstl - C70 Green
Taky se hlasim kdyby se dalo vyrobit vice adapteru na zadni brzdy. ....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#235 Basstl - C70 Green
Větší brzdový válec z P2 nejde do P80 jen tak namontovat. Musí se vyměnit i posilovač. Další kámen úrazu je pak pedál box a nasadit a tudíž naohybat nové trubky s novými holendry mezi válcem a ABS jednotkou. Jako bonus pak možná ještě vyměnit brzdové trubky komplet, když budou ty původní staré krátké. Válec z P2 má totiž vývody jinak.
Celkem pakárna. Nic, co by stálo za to, brzdný účinek se nijak zvlášť nezvýší a práce je s tím jak na kostele.
Sám jsem to vzdal, respektive tenhle projekt odložil na neurčito
Celkem pakárna. Nic, co by stálo za to, brzdný účinek se nijak zvlášť nezvýší a práce je s tím jak na kostele.
Sám jsem to vzdal, respektive tenhle projekt odložil na neurčito
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#236 Basstl - C70 Green
No tak to je smutný vědět. Podle toho co píše, bych chápal, že je to plug n play. Ale asi teda ne, když jsi to bohužel už zkoušel
#237 Basstl - C70 Green
Podle mýho názoru není nutný měnit brzdovej válec. Původní by to měl zvládnout.
Jestli se ty adaptéry povedou, tak jich nechám udělat víc.
Jestli se ty adaptéry povedou, tak jich nechám udělat víc.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#238 Basstl - C70 Green
Bohužel nezvládne. Je malý. Vyzkoušeno na mém eRku. Vpředu Porsche, vzadu Brembo S60R.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#239 Basstl - C70 Green
To není dobrá zpráva.
Tak tedy půjdu cestou přestavby.
Tak tedy půjdu cestou přestavby.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#240 Basstl - C70 Green
No pokud bude na to potreba neco extra vyrabet, tak si rovnou ke me udelej 2 carky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#241 Basstl - C70 Green
Co píše "guru" z facebooku, tak nám to snad zdokumentuje. Plus prý ten hák z posilovače je stejný takže by to nemělo být nijak komplikovaný k pedálům. A co se týká trubek tak prý snad stačí jen ohnout o 45°. A tahat nové trubky k brzdám nemusíš ty jdou přece od ABS jednotky takže stačí jen propoj od válce k ní.
#242 Basstl - C70 Green
Posilovač se musí vyměnit, nebo ne?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#244 Basstl - C70 Green
Problém je v tom, že posilovač z P2 má sice o asi tak 3 cm menší průměr, ale je cca 2x tak tlustý, jak z P80. Což anglánům vadit nemusí, ale nám už by mohlo. Přijde mi, že nám levostranným tam musí potom vadit ABS pumpa, takže by se musela tak posunout a předělávat její držák. Proto jsem psal o trubkách k brzdám. Ale vyzkoušeno to nemám. Taky mi připadalo, když jsem měl P2 posilovač v ruce, že má delší táhlo k pedálu, proto ta moje úvaha o pedálboxu. Dál si nemyslím, že bude stačit původní trubky jen otočit o 45 st., už jen kvůli tomu, že nový válec by byl o cca 4-5 cm víc dopředu. Navíc, můj brzdový válec má 10x1 závity, P2 válec má 12x1. Takže předělat holendry, což znamená původní trubky zkrátit minimálně o 1 cm a nejsem si jist, že za prvé jejich délka bude potom stačit a za druhé, že až do toho šáhnu, že se mi nerozpadnou v ruce.
Čímž vůbec nechci tvrdit, že to nejde. Tím chci jen říct, že výsledek v podobě nijak zvlášť většího účinku mi absolutně nestojí za tu námahu. Radši jdu cestou 4pístky vpředu s YellowStuff, drážkovanými kotouči vpředu i vzadu, zadními zrepasovanými původními brzdiči s kvalitními deskami a pravidelně měněnou brzdovkou.
Jinak zkušenosti se 4pístky vpředu i vzadu s 330 mm kotouči a původním brzdovým válcem je špatná. Auto sice brzdilo, ale brzdný účinek se dal přirovnat k účinku původních originálních brzd, na které nikdo posledních 20 let nesáhl. Takže vlastně ani moc nebrzdilo, spíš zpomalovalo a byl jsem moc rád, že za těch x stovek najetých kilometrů mě nepotkala žádná krizová situace, kterou bych musel řešit panickým brzděním.
Každopádně držím palce. Třeba se mýlím a nakonec to půjde všechno snadno...
Čímž vůbec nechci tvrdit, že to nejde. Tím chci jen říct, že výsledek v podobě nijak zvlášť většího účinku mi absolutně nestojí za tu námahu. Radši jdu cestou 4pístky vpředu s YellowStuff, drážkovanými kotouči vpředu i vzadu, zadními zrepasovanými původními brzdiči s kvalitními deskami a pravidelně měněnou brzdovkou.
Jinak zkušenosti se 4pístky vpředu i vzadu s 330 mm kotouči a původním brzdovým válcem je špatná. Auto sice brzdilo, ale brzdný účinek se dal přirovnat k účinku původních originálních brzd, na které nikdo posledních 20 let nesáhl. Takže vlastně ani moc nebrzdilo, spíš zpomalovalo a byl jsem moc rád, že za těch x stovek najetých kilometrů mě nepotkala žádná krizová situace, kterou bych musel řešit panickým brzděním.
Každopádně držím palce. Třeba se mýlím a nakonec to půjde všechno snadno...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#245 Basstl - C70 Green
Já to každopádně koupím a minimálně to porovnáme.
Přinejhorším zatím vyměním jen přední brzdy s původním válcem a posilovačem a větší přestavbu si nechám na erko, kde stejně půjde všechno ven.
Přinejhorším zatím vyměním jen přední brzdy s původním válcem a posilovačem a větší přestavbu si nechám na erko, kde stejně půjde všechno ven.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 382
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#246 Basstl - C70 Green
Fíla:
Zrovna tenhle člověk je myslím amík, každopádně dle fotek má auta levostranná. Uvidíme s jakým návodem přijde.
Vpředu a vzadu 4 pístky už náš válec prostě nedá moc malý objem na to, aby to dokázalo brzdit a to jsi měl určitě nový desky a kotouče, co by to asi dělalo na téměř sjetejch, kdy je vlastně pístek vytlačenej ještě o něco víc...
Já mám 4 pístky z Alfy a kotouče 336 z XC90 a kouše to velmi dobře. Dokonce jsem zkusil dát Zimmermann kotouče a Zimmermann desky dopředu a není to asi špatný. Vzadu mám origo jednopístky po repasi asi 5 let zpět s Zimmermann kotoučem a origo deskama. Zrovna včera mi člověk nedal přednost na hlavní a zakousnul jsem se těsně před ním ( při cestě do Volva na napuštění klimy, po výměně nového chladiče klimy a nových brýlí vepřed bych byl pěkně nasrán) Taky když jsem je zajížděl tak brždění z 100>30 10x za sebou a ze 130>30 8x za sebou a vždy kromě poslední 2 brždění ze 130, kdy už to prostě bylo rozpálený do běla a vadlo to, se mi kousali koula do ABS. Jinak sorry Basstlovi za plevelení Případně smažu.
Zrovna tenhle člověk je myslím amík, každopádně dle fotek má auta levostranná. Uvidíme s jakým návodem přijde.
Vpředu a vzadu 4 pístky už náš válec prostě nedá moc malý objem na to, aby to dokázalo brzdit a to jsi měl určitě nový desky a kotouče, co by to asi dělalo na téměř sjetejch, kdy je vlastně pístek vytlačenej ještě o něco víc...
Já mám 4 pístky z Alfy a kotouče 336 z XC90 a kouše to velmi dobře. Dokonce jsem zkusil dát Zimmermann kotouče a Zimmermann desky dopředu a není to asi špatný. Vzadu mám origo jednopístky po repasi asi 5 let zpět s Zimmermann kotoučem a origo deskama. Zrovna včera mi člověk nedal přednost na hlavní a zakousnul jsem se těsně před ním ( při cestě do Volva na napuštění klimy, po výměně nového chladiče klimy a nových brýlí vepřed bych byl pěkně nasrán) Taky když jsem je zajížděl tak brždění z 100>30 10x za sebou a ze 130>30 8x za sebou a vždy kromě poslední 2 brždění ze 130, kdy už to prostě bylo rozpálený do běla a vadlo to, se mi kousali koula do ABS. Jinak sorry Basstlovi za plevelení Případně smažu.
#247 Basstl - C70 Green
Jen pište, budu rád za každou radu, nebo postřeh.
Mě u těch zadních brzd nejde ani tak o účinnost (ta vzadu není tak úplně důležitá), ale spíš o vzhled.
Co si budeme povídat, ty 4pístky + chlazený kotouče 330mm, vypadají mnohem líp.
Adaptéry každopádně nechám vyrobit a věřím tomu že přestavba na větší válec a posilovač se vyřeší.
Mě u těch zadních brzd nejde ani tak o účinnost (ta vzadu není tak úplně důležitá), ale spíš o vzhled.
Co si budeme povídat, ty 4pístky + chlazený kotouče 330mm, vypadají mnohem líp.
Adaptéry každopádně nechám vyrobit a věřím tomu že přestavba na větší válec a posilovač se vyřeší.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#248 Basstl - C70 Green
Jj, ten vzhled chápu, taky se mně P80 FWD zadní brzdy hodně nelíbí. U AWD je aspoň výhoda, že vypadají zadky normálně . Každopádně jsem zvědavý na případnou dokumentaci k přestavbě, zajímá mě to.
Mimochodem, zadní chlazený kotouč 330 mm váží +/- 7,5 kg, 4pístek taky není úplně nejlehčí. Takže je nutné počítat s nárůstem neodpružené hmotnosti o minimálně 5 kg na kolo, což je taky znát.
Mimochodem, zadní chlazený kotouč 330 mm váží +/- 7,5 kg, 4pístek taky není úplně nejlehčí. Takže je nutné počítat s nárůstem neodpružené hmotnosti o minimálně 5 kg na kolo, což je taky znát.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 886
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#249 Basstl - C70 Green
A jsi si jist tím, co si napsal? Pístek sice bude vyjetý, ale přijde mi, že byť je tam více kapaliny, nemělo by to mít vliv na délku chodu hlavního válce...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
#250 Basstl - C70 Green
sedli02: Něco novýho s návodem na přestavbu?
Já mezi tím objednal adaptéry.
Já mezi tím objednal adaptéry.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek