Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1159
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od nebel »

THOmasoj píše: 13 pro 2022 11:48
nebel píše: 13 pro 2022 09:45 Tohle se mi u P2 líbí. Dokonalé by bylo, kdyby měl kufr sólo dekl i k baterce, abys nemusel pokaždé přemisťovat půl kufru věcí. Když jsem dával někomu cucat přes kabely, tak to bylo otravné.
Když jsem někomu pomáhal, tak jsem vždy připojoval kabely v motorovým prostoru a nikdy to nebyl problém
Problém to právě byl, kámošova benzínová Mazda 6 se přes motorový prostor nechtěla chytit, na baterce nastartovala hned. Tak od tý doby jsem startoval už rovnou z baterky.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5675
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Romulusw »

To je docela dost divný, to by svědčilo, že tam je (jsou) přechodové odpory.

Já jiná auta taky startuju z motoru a vždy v poho.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od marekbm »

dycky na té délce bude nějaký ten odpor navíc, ale stejnak se má počkat tak 5 minut se startem, po tom co se propojí. zkoušet to hned nedává moc smysl.
i když se baterka začíná nabíjet, tak na začátku napětí sice vyletí, ale chvíli trvá než se chytne, trochu prohřeje, ... a začne teprve tu energii pořádně absorbovat.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Urvanej »

Ono to chce nechat chvíli (minutu, dvě) odstát, aby se aspoň trochu dobila ta baterka v autě a netahal si celejch 100A jen po dlouhejch tenkejch kabelech(viz marekbm). A klíčový je mít nastartováno, protože 12V (zatížená baterka) versus 14V (regulující altík) je při startování po kabelech sakra znát.
Osobně si myslim, že větší napětí by mělo bejt hnedka u motoru, než vzadu na baterce, pokud běží motor.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1159
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od nebel »

Romulusw píše: 13 pro 2022 12:55 To je docela dost divný, to by svědčilo, že tam je (jsou) přechodové odpory.

Já jiná auta taky startuju z motoru a vždy v poho.
Osobně si myslím že byl bordel na kostře, byť jsem se jí snažil očistit. Plusový kontakt má vlastní krytku, ten byl čistý. Než tohle podstupovat a zkouset, zda už se třeba nechytí, šel jsem při příštích příležitostech rovnou do kufru a bylo. Odstát auta jsem samozřejmě nechal vždy.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

powl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 886
Registrován: 5 roků
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od powl »

zaklad uspechu jsou poradny kabely

kdysi jsem dostal nejaky hustokruty prej 500A a prurez byl centrimetr izolace a asi 10 medenych fousu :green:
v praxi se mne osvedcily kabely od svarecky...
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1159
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od nebel »

O kabely strach nemám, když přišly z eshopu, přinesl jsem si z tepla baterku, položil ji vedle traktoru (při mrazech ji dávám domů do tepla) a jal jsem se startovat Zetor 6711 asi při -8°C. Traktor nastartoval, kabely tudíž prošly na výbornou. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

yebat
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2069
Registrován: 12 roků
Bydliště: Bechyně
Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od yebat »

Udělal jsem si pořádný kabely 16mm2 průměr a po připojení se může startovat hned. Když jsem měl nějaký lidlácký, který se dokonce tvářili, že mají i nějakej průměr, (byl to ovšem poměděnej hliník) tak se muselo dobu čekat a i tak se to při startu jen tak líně převalovalo. S těma homemade kabelama to chytá na brnk. :)
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Urvanej »

Jojo, to chce svařovací káble :-D Ony ty lídlácký jsou stejně tlustý, ale většina je izolace, asi kvůli vysokýmu napětí :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

marekbm
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1285
Registrován: 10 roků 1 měsíc
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od marekbm »

tyhle kupované kabely jsou často zároveň proudová pojistka. už jsem viděl pár expertů co to pripojili a jen se u nějaké ze svorek ozvalo takové to lupnutí :lol:
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1159
Registrován: 7 roků 8 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od nebel »

yebat píše: 13 pro 2022 13:34 Udělal jsem si pořádný kabely 16mm2 průměr a po připojení se může startovat hned. Když jsem měl nějaký lidlácký, který se dokonce tvářili, že mají i nějakej průměr, (byl to ovšem poměděnej hliník) tak se muselo dobu čekat a i tak se to při startu jen tak líně převalovalo. S těma homemade kabelama to chytá na brnk. :)
Já mám teda kupovaný, ale od svařovacích se liší jen barvou a délkou :) a svorky taky nejsou tintítka z tenkého plechu. Chlapi z brněnských srazů můžou potvrdit, Wolverine, pokud si ještě vzpomene na nahrávání softu na jeho XC90 na Jalovci (snad únor 2018?) taky. 8)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
Zetor 6718, 48kW, 1973

raolsa
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14365
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od raolsa »

Včera mi bufík nevytopil auto. Ani ráno, ani odpoledne. Opět vybitější baterie. Do rána jsem to dal na nabíječku a dneska zase v pohodě.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

StepanB
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 268
Registrován: 11 roků
Bydliště: Votice
Vůz: 960 II 3.0

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od StepanB »

Když tu všichni zdatně nabíjíte, uměli byste mi poradit s výběrem nabíječky? Měla by být úplně blbuvzdorná, jsem přesně ten typ, co ty kabely zapojí opačně a ještě se u toho na nich oběsí. Nabíjet bude teď hlavně jednu AGM baterku, ale do budoucna toho bude o něco málo víc.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)

xSam
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1349
Registrován: 17 roků
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od xSam »

Mam CTek asi za 2tis z Alzy. Je total blbuvzdorna a perfektni, nabije vsechno:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3633
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

starou to určitě nenabije
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

xSam
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1349
Registrován: 17 roků
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od xSam »

Co znamena starou? Nasel jsem baterku ve stodole, ktera se tu valela 5 let, byla vyndana z auta, kde taky neco najezdila.
Cvaknul jsem tam nejakej obnovovaci mod a normalne se po 12ti hodin rozebehla a dalo se na ni jezdit.
A i kdyby ne, tak stolet stary baterky po smrti asi dotaz smerovany neni.
Takze za me opet CTEK.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8257
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Petr Marek »

xSam píše: 14 pro 2022 13:36 Co znamena starou?
Vtípek!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

amddawe
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 310
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC70 2006 D5

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od amddawe »

ctek

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od hajnej »

Petr Marek píše: 14 pro 2022 14:07
xSam píše: 14 pro 2022 13:36 Co znamena starou?
Vtípek!
:ROFL:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5750
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od PetrXC70 »

Tak dneska po výměně dva roky starý baterie AKU(nějaká česká, co mi doporučil kamarád) za 12 let starou Vartu, Volvo nastartovalo parádně, jen Radek doobjednal žhavičky, protože jeden válec se chytí pozdějš...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Jakub Svoboda
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5894
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ano CTEC - na baterii zapojíš konektor a pak už je to jen CVAK bez přemýšlení. Lepší foto nemám, ale konektor je vidět.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

xSam
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1349
Registrován: 17 roků
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od xSam »

Petr Marek píše:
xSam píše: 14 pro 2022 13:36 Co znamena starou?
Vtípek!
No ty vole, to jsem retard:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13069
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Urvanej »

jj, ten MXS5A nebo jak se značí, je fakt super. Probere i mrtvolu, a hlavně, prostě ho jednou nastavíš a už na to nehrabeš, ani když vypadne proud. Prostě připojíš, píchneš do elektřtiny a ona jede. A to nastavení je pro idioty, jeden čudlik a kontrolky u obrázků :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4978
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od Ondra. »

musím se pochválit. Přes léto jsem si vyhrál s novou kabeláží ke žhavičkám (samodomo práce, ale opravdu precizní), rovnou jsem vyměnil nátrubek na ohřev vody se třema žhavičkama a TDI mi startuje jak benzíňák :D Jenom ten ohřev to je tragédie, za 15 km do práce to sotva ohřeju na provozní teplotu....
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

PINĎABC
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5317
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Kdo dnes nenastartoval případně se nedostal do auta ?

Příspěvek od PINĎABC »

A co ten ohřev vodního okruhu do zásuvky, když parkuješ u domku bylo by to labůžo. Jen nezapomenout to vypojit před jízdou.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Giew, Lachtan, Warcz