Volvo 945 B230fb, ehm 745 B230f, uff 945 B230ft, eh 745 B230 kost

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 955
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od vityjan »

Já bych chtěl mít taky tak olšový ruce jako Jenda, to bych možná i něco udělal...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Nechtěl Honzo, nechtěl. Vysvětlím proč. Auto jsem doskládal do pojízdného stavu, chvíli trvalo, než se podařilo rozfungovat všechny elektrické součásti, koroze v pojistkách je mrcha. Ale povedlo se.
Zkušební jízda v délce 5km a do 3 tisíc otáček probíhala uspokojivě až do chvíle návratu, kdy při couvání do parkovacího místa motor zdechnul a znovu nenaskočil. Startér chvíli motorem točil, ale jen chvíli, a mrtvo.
Předběžná diagnoza vytlučená baterka, čili nedobíjí alternátor, nebo špatná baterka ( to je možný, použil jsem vyřazenou z pracovní hajtry).
Další sezení vyloučilo alternátor i baterii, startér nebyl schopen motorem otočit ani při plně nabité baterii. Šly dolů postupně všechny řemeny vč. rozvodovýho a zjistilo se, že motor je zadřenej na klice.
A to tak, že fest. Nehne se ani o píď.
Šály byly daný správný, nevýbrusový, takže to nějakej debil (já) asi špatně poskládal. Uvidíme.
Dneska jsem odpojil všechno shora, elektriku, benzín, vzduch, vodu. Vyndal chladiče, masku, rozdělovač, startér, uhlí. Příště budu pokračovat zespodu. Potom motor s převodovkou ven, motor na stojan, vana dolů a snad bude jasněji.
Doufám, že to budou opravdu jen ty šály, který jsem nasadil obráceně (jde to vůbec?) nemazaly, a bude stačit přeleštit/přebrousit kliku a nový ložiska.
Při jízdě auto asi 3x cuklo, myslel jsem, že je to bublina v benzínu, nebo vynechává čerpadlo. Takhle zpětně to spíš byl signál, že se něco děje v motoru.
Takže tak. Na jednu stranu mě mrzí, že se nesvezu. Už jsem vytáhl RZ z depa, udělal pojistku, chystal se na přepis. Na druhou stranu se můžu ještě chvíli vrtat v autě a to je zábava :-)
Ať vám to jezdí a šroubuje líp!
_________________
škatule hejbej se

kubavlc
Offline
Příspěvky: 261
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: praha/kladno/kdyně

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kubavlc »

To jsem si takhle vecer otevrel forum, ze se podivam, co novyho...tohle je tedy neprijemnost :-/
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

To je opravdu smutná zpráva. Co se běžně děje je těsnění mezi blokem a čerpadlem oleje, který umí vyskočit. Jsou na to vychytávky a postupy, jak tento problém vychytat. Kdybych s čímkoliv mohl pomoct, tak volej, pošlu cokoliv budeš potřebovat. Tohle je trochu jiná priorita, než plastíčky, který moc nehrotim. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Chlapi díky. Prostě jsem blb a tohle k tomu patří.
Dnes vzácný snímek motoru v jeho přirozené poloze a prostředí - na stojanu v dílně :rofl:
WhatsApp Image 2025-02-05 at 18.46.22.jpeg
když to dobře dopadne, tak se do něj v pátek kouknu a uvidím. Nebo taky ne.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

zpožděn chřipkou, však s myslí zocelenou proběhnuvší horečkou, jsem tu věc otevřel a popatřil do nitra pandemonia.
pár fotek jsem nasdílel tady
a pár výběrových přiložím i sem:
20250210_155135.jpg
20250210_161501.jpg
je jasný, že takhle by lágry vypadat po 3km neměly. Hůř jsou na tom ojniční. mázlý jsou ale i hlavní.
Příčina mi ale jasná není a rád se jí dozvím od vás.
Maže to podle mě dobře, nedostatek oleje by se projevil vyšší teplotou a barevnýma skvrnama.
Kanály v klice jsou průchozí, na čerpadle jsem vadu neobjevil.
3 ze 4 ojnic byly "kouslý", jen jedna se hýbala do strany.
Olej z toho vytekl s metalickým nádechem, asi z lágrů.
Válce jsou cajk, je vidět honování a chodí hladce.
Zítra vezu kliku a šály do brusírny na in/kon/zultaci :-)
Jediný co, ale to asi nesouvisí, je perko z gufera ventilu, které se válelo ve vaně. Předpokládám, že někomu upadlo při sesazování do hlavy, dal (doufám) jiný a pokračoval v práce.

Přidáno za 1 minuta 14 sekund:
ještě doplním, že lágry protočený nebyly a rozebrat to šlo celkem hladce

..ještě mě napadlo, můžou to bejt přetažený šrouby?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

Vapik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3308
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Vapik »


raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od raolsa »

Byly zámečky lágrů proti sobě? Nepřeházel někdo mosty?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Vapiku díky, nastuduju. A určitě vezmu kliku přeměřit. Byla leštěná, ale nevím, jestli jí i měřili.
Radku, dělal to jeden dement, tak za něj ruku do ohně nedám :-) Ale myslím, že jsem to seskládal dobře. Čísla i šipky správně.
Potíž vidím spíš na ojničních lágrech, hlavní mi přijdou lepší.

Přidáno za 2 minuty 35 sekund:
docela hezky jsou vady ložisek popsany tady
a podle toho mi to přijde jako buď špatná geometrie čepů (spíš), nebo křivý ojnice.

Přidáno za 3 minuty 17 sekund:
při skládání jsem toho moc nefotil, ale tohle ano.
mosty jsou správně, si myslím:
20241031_155920.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

To je tak strašně divný... jsou podle 3 možný příčiny:
1) blbej rozměr klika vs. ložiska. Tzn. např. výbrusový lágry a málo zbroušená klika.
2) nemažete, klepete to, tzn. velká vůle v čerpadle, případně bloklej obtok či těsnění trubky.
3) složeno suché, tzn. začalo to běhat nasucho a jak se někde přilepí suchý lágry, tak se jim nechce pustit mezi sebe olej.
Aku vrtačkou bych před startem řádně protočil čerpadlo přes vyvažovací hřídel, ať se celý systém namaže.
Držim palce, ať se chyba najde rychle a bezbolestně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

dneska jsem to odvezl všechno zpátky do brusírny, kouknou, změří, uvidíme. Klika asi újmy nedošla, ložiska jsou všechny na výměnu a zbytek se uvidí po proměření.
o přeházených mostech a mazání mluvili, ale jak píšu, podle mě je to poskládaný dobře.
mazání nevím, skládaný to bylo na takovej medík a problém jsem nikde nenašel. kanály čistý, sítko čistý, čerpadlo rozebraný. Ale rozhodně bude dobrý se tomu ještě věnovat. Zkontrolovat vačku, a protočit poskládaný vrtačkou.
Díky za vaše názory a postřehy, je to pomoc.
_________________
škatule hejbej se

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Pacient je zpět na pitevně. Diagnoza z brusírny je, že nějaký hovado přeházelo ojniční mosty. Myslel jsem, že to dělám správně, ale..?
Přeměřili uložení i kliku a vše je ok (když se to poskládá ve správným pořadí), takže můžu montovat.
Hezky pomalu, fotit, čistit, nespěchat.
Zatím se to točí.
Pro jistotu ještě asi přeměřím ojniční šrouby a možná si dopřeju ten luxus a koupím nový.
Plastový měrky pán v brusírně nedoporučil s tím, že u nových dílů to nemá smysl a u použitých je výsledek nejistej.
20250307_161013.jpg
20250307_161010.jpg
20250307_155641.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od raolsa »

Takže co jsi vlastně udělal špatně? Otočil mosty? Nebo přeházel pořadí?

Přidáno za 40 sekund:
raolsa píše: 10 úno 2025 21:18 Byly zámečky lágrů proti sobě? Nepřeházel někdo mosty?
Co jsem vyhrál? :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

to nechceš vědět, asi Ti budu volat :-D
Jako blbej jsem dost, ale přeházet čísla 1, 2, 3 mi přijde trochu divný. 2 a 3 si třeba člověk splete, ale 1?
V úvahu to samozřejmě beru, při skládání si dávám hodně pozor a hlavně fotím.
Druhá možnost je slabý čerpadlo oleje, malý tlak. Tak na to chci dát majzla taky. Zatím jsem zkoušel měřit tlak při točení řemenicí a vytočil jsem 1bar. Byla to celkem dřina :-)
Už je ale nahozená převodovka a další pokus proběhne se startérem.
20250314_185825.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od raolsa »

Neboj, já dneska taky uděla trochu botu na jedné D5. Točím si takhle motorem startérem přes kablík, abych ho promazal než se bude startovat. Sundané palivové čerpadlo i vakuovou pumpu. Čumím na mosty vaček, kdy to začne mazat a nevšiml jsem si, že z vaček začal stříkat olej. Takže celá převodovka od oleje a pod autem lehká louže. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

:-D takže maže!
Jak dlouho se dá tím startérem točit, než se mu něco stane a než to začne mazat?
_________________
škatule hejbej se

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od raolsa »

No vzhledem k tomu, že olejové čerpadlo je nové a vše je vyčištěné, tak to začalo mazat docela rychle. Chvíli jsem s tím točil ručně (jsou venku vstřiky) a až potom začal používat startér. Takže jsem s tím točil cca minutu, než jsem si všiml, že to stříká kam nemá. Mezitím jsem ale udělal pauzu, páč došla baterie a dával jsem druhou přes kabely.

Apropo, startér toho vydrží celkem dost.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Vyzbrojen baterkou z naftový dodávky a sadou čidlo-budík od soudruhů z NSR jsem zkusil opět trápit startér a zjistit tlak oleje. Měl to být poslední krok před implantací motoru.
Zapojení není složité, takže lamě, jako jsem já, trvalo 15 minut. Budík připojený k baterii poslušně hne rafičkou k nule, takže se pozná, jestli je připravený, nebo ne. Poprvé nebyl, debyl přehodil pól a Ritu.
Pak už šlo vše ale hladce, startér vytočil krásných cca 1,nic baru. Není to sice mnoho, ale na druhou stranu startér asi neumí moc velké otáčky.
Následovalo zmíněné vetknutí motoru s převodovkou do auta. Vtipný moment nastal ve chvíli, kdy jsem při spouštění zjistil, že klika balancéru drhne o torpédo a nejen že s ní proto nejde točit, ale ani se nedostanu s motorem, kam je třeba. Takže znovu nahoru, ven, položit motor, otočit balancér, srovnat žirafu hezky na osu auta a 2. pokus.
Další zásek nastal na posledních 10cm, motor se ne a ne hnout dál. Až po chvíli kvrdlání cosi kleplo a mírně se posunul, pořád nedostatečně. Na vině byla podpora řazení, která se vzpříčila a nepustila skříň dál.
V jednom člověku to byla trochu honička, hlídat motor, aby někde nenarazil, opatrně spouštět a ještě občas vlézt pod auto a tam rovnat řazení a kardan. A při tom všem to pomalu strkat dovnitř.
Povedlo se, dokonce i kardan se nechal přemluvit. Poslední vtípek byl zařazená rychlost v převodovce a nutnost jejího vyřazení odpojeným táhlem. Než mi to došlo, chvíli trvalo, a než jsem vyřadil, druhou.
Nakonec ale motor skončil na silentblocích, vzpěra pod převodovkou a kardan se taky potkal. Přemlouvat se nechala roura vejfuku, která jde přes štefty turba přetáhnout dost ztuha, podvolila se :-)
Tady bych si teda dovolil drobnou výtku konstruktérům, který umístili lambdu na rouře výfuku tak blízko přírubě turba, že ani očko nenasadíš a jako kokot utahuješ snad po 1/16 otáčky a ještě musíš obracet klíč. Fakt pakárna, která mě ještě čeká.
a protože ja dí klasik, bez fotek by byl topik bezcenný..
20250321_145239.jpg
tak takhle né, klička bude vadit
20250321_151441.jpg
to už je lepší, klikou pěkně ven z auta
20250321_170541.jpg
a je tam
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8179
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Petr Marek »

Doufám, že sladkou odměnou Ti bude spousta najetých kilometrů se spokojeně bublajícím motorem. 8)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

nebel
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1139
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Ivančice
Vůz: 760 B280F + AW71 '89
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od nebel »

Podle popisku je vkládání redblocku do auta stejně náročné jako vkládání péervéčka. :D Tak ať se zadaří a auto brzo jezdí. :)
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Pánové díky. Dneska zavrčel. Užil jsem si svých 15 minut slávy přesně. Běžel na volnoběh, mírně vyšší, zahřál se na provozní teplotu, pak jsem ho chcípnul, abych zjistil na diagnostice, proč svítí lambda sonda, a už nenastartoval. Jak přes kopírák před 1.5 měsícem. Startér se snažil, ale postupně už motorem neotočil a jakmile zchladnul, je fest. Sázím, že až se do něj podívám, bude stav stejný, zadřený na ojničních ložiscích.
_________________
škatule hejbej se

Ravan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 84
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Neveklov
Vůz: Volvo 940, 2.3 Redblock 1990

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Ravan »

To ne. To je snad vtip...

Něco podobného mě čeká taky, tak studuji tohle forum bedlivě.. A sonduji na výpůjčku žirafu.

Snad stav není stejný jak na začátku.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12895
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od Urvanej »

Tvl na to asi ani neumim nic napsat, než, že je mi to líto. :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od raolsa »

No tvl. :shock:
Naprosto chápu tvé pocity, protože já dopadl s tou XC70 stejně. Taky je stav stejný jako před začátkem opravy. A taky nevím proč se to stalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kolemjdouci
Offline
Příspěvky: 675
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 745 kostka
Bydliště: Pha skoro

Volvo 940 kombi B230fb, ehm Volvo 740 kombi B230f, uff Volvo 940 kombi B230ft snad

Příspěvek od kolemjdouci »

Jsem blb. Měl jsem míň spěchat a dávat víc pozor. Ať už je příčina jakákoliv, tak se snad dá nějak najít. Zkouším sehnat jiný motor, na ten auto zpojízdnit, a tenhle špek následně pitvat.
Hloupý je, že vyndání/zandání motoru do auta výrazně usnadní duo zvedák+žirafa, oboje v dosahu, ale víte jak, host a ryba po čase smrdí :-/ Z "opravy na zimu" se to překlápí do "projektu na leta".
Následovat bude motor+skříň ven, zkusit tlak oleje s odpojenýma rozvodama, jenom točit čerpadlem a koukat na tlak v hlavě, případně bloku.
Dovnitř snad půjde jiný motor, jestli se vyrodí, a opatrný záběh.
Potom rozborka pacienta zespodu, tam by se měly ukázat máznutý ložiska a kouslý ojnice. Možná to bude ale jinak, uvidí se.
No a potom postupně potupně rozebírání a zkoumání, kde udělal ten tupec botu.
Nápady a návrhy vítány! :-)
_________________
škatule hejbej se

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gigy