

Kolik to stálo?
Kolik to stálo?hajnej píše: 13 lis 2020 17:15 [quote=powl post_id=898132 time=<a href="tel:1605273959">1605273959</a> user_id=20361]
hm tak to nepomohlo![]()
Hoď mi to VIN do SZSup píše: 13 lis 2020 21:41 Tak jsme hodil jednu 2.4i do catcaru a ta má spodní uložení 30680750
A moje 2.4 D5 má taky 30680750
Tak moje naděje zase trochu pohasla :-/ jenom není to VIDA, ale catcar.info dle vinka
Tak jsem zkoušel a na volnoběh tam je -0.5 bar (občas to vyleze na -0.6 bar), ale zkoušel jsem to čínským budíkem na tlak turba, takže přesnost nemohu zaručit. Jakmile motor vytočím nad 1000 ot. tak to klesne postupně na 0 a po spadnutí pod 1000 ot. zase postupně vyleze, takže ventil funguje zřejmě v pořádku.Pongo píše: 10 lis 2020 15:56 Mal som vyvedenú cez T-spojku hadičku do kabíny na manometer. Pri 1500RPM to skočí z cca 0.8bar na 0bar. Možno by stačilo to najskôr zmerať, kým kúpiš druhý![]()
mne prave na spojku taky vubec nereaguje...dam si ted chvilku pauzu a pak se zamerim na vyfuk...jirkaTDI píše: 16 lis 2020 10:49 Jinak vibrace se u mě výrazně zhorší, pokud na místě točím volantem, nebo šlápnu na brzdu - což je asi jen tím, že se více zatíží motor. Naopak šlapání na spojku nemá na vibrace vůbec žádný vliv, ani není v pedálu cítit žádný parazitní jev od dvouhmoty.
Bohužial som sa nikde nedočítal aká hodnota je správna pri tom podtlaku. Na ovci, ktorá má o 5 rokov a 100tkm viac mi dáva 0.9bar a to má všetko pôvodnéjirkaTDI píše: 16 lis 2020 10:49Tak jsem zkoušel a na volnoběh tam je -0.5 bar (občas to vyleze na -0.6 bar), ale zkoušel jsem to čínským budíkem na tlak turba, takže přesnost nemohu zaručit. Jakmile motor vytočím nad 1000 ot. tak to klesne postupně na 0 a po spadnutí pod 1000 ot. zase postupně vyleze, takže ventil funguje zřejmě v pořádku.Pongo píše: 10 lis 2020 15:56 Mal som vyvedenú cez T-spojku hadičku do kabíny na manometer. Pri 1500RPM to skočí z cca 0.8bar na 0bar. Možno by stačilo to najskôr zmerať, kým kúpiš druhý![]()
Zkoušel jsem i samotnou vývěvu napíchnout napřímo i se zaslepeným vývodem na posilovač, a budík ukazuje taky -0.5 až -0.6 bar, vývěva je 3 měsíce stará Pierburg.
Jinak vibrace se u mě výrazně zhorší, pokud na místě točím volantem, nebo šlápnu na brzdu - což je asi jen tím, že se více zatíží motor. Naopak šlapání na spojku nemá na vibrace vůbec žádný vliv, ani není v pedálu cítit žádný parazitní jev od dvouhmoty.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé