Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 203
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Taky mám polokůži.Je to zážitek sednout do rozpálenýho auta.Ale jsme na tom lépe, oproti majitelům v celokůži
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: .
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tohle ale není polokůže ale kůže/alcantara, mám tuhle kombinaci v C70 a je to podle mě to nejlepší co může být
Ve V70 mám celokůži a taky bych radši tyhle sesle 


_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Sice to nebylo dnes, ale poprvé jsem zkusil roli čalouníka - nechápu, proč do auta za 1.5-2mil. (S80 na začátku století) dávali na tak exponované místo, jakou je loketní opěrka, lacinou koženku?
Snad každému se tam rozpadla. Tak jsem ji (namaje pěknou kůži ani zkušenosti) pouze překryl opět koženkou, po obvodu pečlivě přilepil a zde je výsledek: P.
Snad každému se tam rozpadla. Tak jsem ji (namaje pěknou kůži ani zkušenosti) pouze překryl opět koženkou, po obvodu pečlivě přilepil a zde je výsledek: P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak to se povedlo..
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Celkem pornoz-d-e-n-a píše:Konečně trochu normální sezení! Rozdíl oproti předchozím prosezeným hadrákům do nebe volající rozdíl!
Foceno samozřejmě z lepší spolujezdcovi strany,neb na řidičově straně bude ještě třeba lehká renovace...


-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak muj KiTT je zas hodnotnější díky funkčnímu zadnímu motorku stěrače.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo V60 T6 AWD Heico
- Bydliště: Mladá Boleslav
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jak jsi to vyresil? ja chcu taky už stiratEkky píše:Tak muj KiTT je zas hodnotnější díky funkčnímu zadnímu motorku stěrače.

_________________
Volvo V60 T6 AWD Heico
Volvo V60 T6 AWD Heico
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Koupil jsem motorek tady na foru nekdo prodaval za 1400,-papin.pazdera píše:Jak jsi to vyresil? ja chcu taky už stiratEkky píše:Tak muj KiTT je zas hodnotnější díky funkčnímu zadnímu motorku stěrače.

_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ty volve,dyť povolit a zas utáhnout 10 šroubů neni zas tak brutální... A do porna to má ještě daleko,viděl bych to zatím na amatérský domácí video točený telefonem...dali píše:Celkem pornoz-d-e-n-a píše:Konečně trochu normální sezení! Rozdíl oproti předchozím prosezeným hadrákům do nebe volající rozdíl!
Foceno samozřejmě z lepší spolujezdcovi strany,neb na řidičově straně bude ještě třeba lehká renovace...... eště dodělat tu elektriku k řidiči... Když vidím tu rychlost, nechceš mi dělat na mých vehiklech?

Jinak opěrky hlavy se nechají demontit v jednom člověku,tys mě strašil až moc. A s elektrikou to bude taky ještě zajímavý...ani ne ta el.část ale spíše vymyslet jak nejlíp pořešit díru v opěráku po nastavovacím kolečku
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Že se ještě vracím o stránku zpět = podobnou úpravu jsem dělal před lety taky, ale pak jsem byl malinko zklamán z kosmetiky. Máš nějak ošéfováno to, aby se tam nedrželo listí a vajgly? Tím, jak tam vznikne taková kapsa, tento svinčík se tam ochotně drží a špatně se od tama vyndává = chtělo by ten tahokov upnout trouchu "hlouběji" v té díře a nechat tam prostor, aby odpad padal dolů - ven. Pak to bude super.sobi píše:a aby nový nedostal kamínky zabrat tak jako starý, vyplnění chladícího otvoru nárazníku tahokovem.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3662
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vyndan kardan. Bohuzel srouby drzici stredovy ulozeni oba nevydrzeli. Takze budu odvrtavat. Na jedny syrane kardanu je v haji prachovka a na obou koncich je vule. Nevi nekdo co s tim?
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha/Velvary
- Vůz: XC90 D5 120kW AWD Automat ´04
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak dnes nový intercooler a olej. Musím říct, že ten intercooler to už potřeboval, auto vůbec nekouří a jede daleko líp....HURÁ!!! 

_________________
Bylo: Volvo 440,V40,Saab 900,17x Ford,3x VW,6x Škoda,5x Opel,2x Chrysler,BMW,Audi,Mercedes,Buick,Plymouth a kopec dalších :))
Bylo: Volvo 440,V40,Saab 900,17x Ford,3x VW,6x Škoda,5x Opel,2x Chrysler,BMW,Audi,Mercedes,Buick,Plymouth a kopec dalších :))
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Polokůže je píčovina tak jako tak. Buď je to kůže / hadr, nebo kůže / alcantara. A vobojí je to pro sockyDejw22 píše:Tohle ale není polokůže ale kůže/alcantara, mám tuhle kombinaci v C70 a je to podle mě to nejlepší co může býtVe V70 mám celokůži a taky bych radši tyhle sesle


-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Koukám že se učíš rychle... alcantara je u předohrabařů skoro to co u krabicářů polarisy, ty prudičiKr.P píše:Polokůže je píčovina tak jako tak. Buď je to kůže / hadr, nebo kůže / alcantara. A vobojí je to pro socky![]()

Eště existuje hadr + vinyl, což má většina a to shit bohužel je, ale než to popraská nevypadá to úplně zle.
Můžu srovnávat a kůže + alcantara je úplně nejvíc, jak v zimě tak v létě a jako bonus eště k tomu do zatáček...
Celokůže je celkem mučírna.
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jenže já na to se*u pro koho je co modladali píše: Koukám že se učíš rychle... alcantara je u předohrabařů skoro to co u krabicářů polarisy, ty prudiči![]()
Eště existuje hadr + vinyl, což má většina a to shit bohužel je, ale než to popraská nevypadá to úplně zle.
Můžu srovnávat a kůže + alcantara je úplně nejvíc, jak v zimě tak v létě a jako bonus eště k tomu do zatáček...
Celokůže je celkem mučírna.

Taky nikomu nic necpu, krabicáři můžou slintat z polarisů, předohrabaři nad alcantarou, já mám rád fetišistickou kůži
-
Offline
- Příspěvky: 170
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Vůz: .
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Cečko má právě alcantaru jen uprostřed a na stranách kůži
Souhlasim s Dalim že je to fakt nejlepší kombinace, ve V70 co jsem nedávno koupil je černá celokůže ale teď ve vedru když sednu do vysmazenyho auta tak to stojí za hovno. Ale zas se musí nechat že je to lepší na údržbu,stačí dobrej čistič a balzám na sedačky. Světlá alcantara co mám v Céčku je celkem fest choulostivá.

_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní
-
Offline
- Příspěvky: 3056
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Kdo maze ten jede,olej vymenen
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Online
- Příspěvky: 199
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: DKA
- Vůz: V70 / D5252T / 99
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ten tahokov mám chycení kolem dokola, takže žádný prostor na vypadávání odpadu tam není.ok2ucx píše:Že se ještě vracím o stránku zpět = podobnou úpravu jsem dělal před lety taky, ale pak jsem byl malinko zklamán z kosmetiky. Máš nějak ošéfováno to, aby se tam nedrželo listí a vajgly? Tím, jak tam vznikne taková kapsa, tento svinčík se tam ochotně drží a špatně se od tama vyndává = chtělo by ten tahokov upnout trouchu "hlouběji" v té díře a nechat tam prostor, aby odpad padal dolů - ven. Pak to bude super.sobi píše:a aby nový nedostal kamínky zabrat tak jako starý, vyplnění chladícího otvoru nárazníku tahokovem.
P.


-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vzduchový filtr + prostříknutí váhy a kabinový filtr 

_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: V70 D5252T rok 98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Protahnul sem si záda na prahu u spolujezdce a vydoloval serva od nastavení teploty topení, všemožný teplotní snímače a kdesicosi... Po otevření serva sem nezjistil nic nefunkčního, odporový dráhy bez poškození, studeňáky žádný, tak proběhla očista, připružení kontaktů a vypadá že běhá bez "ztrácení polohy jezdce." Všechny teplotní snímače taky vyčištěný a funkční. Diagnostika už nic nehlásí, tak to tak doufam zůstane.
Jen mam otázečku na:Má taky V70 snímač teploty pro spolujezdce, nebo to bylo jen u 850? Kdo mě navedete kam se podívat, v mřížce repráku na palubovce je pouze čtyřhraná díra (jakoby na snímač), ale prázdná a pod tim končí zelenej konektor 5 díra se 4 vodičema.

Jen mam otázečku na:
Kód: Vybrat vše
ECC-414 Fan motor pass comp temp senzor, faulty signal
-
Offline
- Příspěvky: 2061
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
nebylo to dneska, ale uchycení hasičáku v kufru, vim že by měl bejt po ruce, ale lepší v kufru, než vůbec...


_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Konečně sem si na dvojce po 2000km naladil geometrii podle svých představ. A to sem hejbal jen se sbíhavostí... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes se autíčku dostalo nových map. Tímto moc děkuji Tymonovi 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To jsem zvědav, kam se posuneš v ilegální tabulce zrychlení 100-160km/h?
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Vy už umíte mapy podle určitýho hardwaru ? Matěj má určitý úpravy, tak by mě zajímalo, jestli jsi mu tam nasypal nějakej obecnej soft, kterej cpete všude, nebo jestli třeba máte už něco, co počítá s vykuchanym katem, novym IC s obrácenym vedenim vzduchu, třeba většíma vstřikama, turbem atd ?ok2ucx píše:To jsem zvědav, kam se posuneš v ilegální tabulce zrychlení 100-160km/h?
Pavel
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé