
Sic netusim, zda pri jistem mnozstvi to presto nejde ucpat, ale to nebude ten pripad.
Stihlo se toho určitě míň než bylo v plánu...Basstl píše: 02 led 2022 19:36 Auto celý rok nejelo, nájezd k 1.2. 2022 je tedy stejný jako vloni - 240 376km
Vloni jsem psal:Rekonstrukce probíhá, ale hodně toho ještě zbývá.Basstl píše: 01 bře 2021 20:33 Plány na rok 2021
Tak především celolak, podvozek motor a automat.
Lakýrníka už mám vybranýho a bude se lakovat komplet, včetně motorovýho prostoru.
Automat a úhlovku odvezu na generálku k Davidovi Patočkovi.
Motor
Tlaky jsou všude stejný, i když trošku nižší (10-5 - 11).
Určitě se bude rovnat hlava a blok.
Mám objednaný kroužky, všechny těsnění a gufera, kovaný ojnice a spoustu dalších drobností.
Co všechno se udělá uvidíme až po rozebrání.
Podvozek KW V2 + vyměnit všechno, co se vyměnit dá a jsou na to ještě náhradní díly.
Stabilizátory IPD, Powerflexy. Všechny ostatní silentbloky
Komplet výfuk i se svodama.
Turbo Garrett GT3071R
Intercooler, chladič Do88, přídavnej chladič automatu a všechny hadice.
Chip
Brzdy na předek Heico (AP racing), na zadek z dvokovýho erka.
K zadním erkovým brzdám se váže i výměna hlavního válce a posilovače.
Uvažuju nad kompletním přečalouněním, ale to je ještě otevřený a pravděpodobně to letos ani nestihnu.
Hotový je motor, převodovka a úhlovka.
Dále probíhá renovace zadní nápravy.
Auto je téměř rozebrané a čeká na volný termín v lakovně.
Co bych rád zvládnul v roce 2022:
- tak především celolak
- když už se bude lakovat, tak rovnou konzervaci povozku a dutin
- další věci ze seznamu výše, podle toho jak se bude stíhat a kdy proběhne lakování
Počítám spíš s tím, že auto ještě nevyjede, ale mělo by se tomu výrazně přiblížit.
Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda, quaero