Sahara normálně funguje, k intervalu jsem se úplně přesně nedostal, ale je to v řádu desítek sekund až minut - nespíná to často. Ale projevy jsou fakt podobné, jako u velké vůle klimaspojky (prádelna).
Jinak o víkendu proběhl avizovaný servis. Vše šlo hladce, až na pravý brzdový třmen, kde pístek šel zatlačit nejdříve bez problémů, ale poslední 4mm, které jsem potřeboval, byly porod. Rozdělávat třmen se mi nechtělo, takže jsem na té pravé straně nakonec nechal asi hodinu jen na to, abych ho rozpohyboval. Ale povedlo se a vše je OK

S brzdama jsem si nakonec fakt pohrál a všechno pořádně vyčistil, takže jsem na to nechal dost času.
Celkem tedy proběhlo:
- výměna předních kotoučů (305mm ATE),
- výměna předních desek (keramické ATE),
- výměna plastových jezdců okna spolujezdce,
- vyčištění senzoru spojkového pedálu,
- výměna oleje a filtru (vrátil jsem se k 5w50 od Mobil 1).
S vyčištěným senzorem jsem zatím najel jen asi 20km. Ale neozval se, takže to možná pomohlo. Uvidím zítra.
Jako tip k jezdcům oken přidávám, že jsou shodné s BMW. Takže je pořídíte ve skoro každém obchodě s autodíly. Měl by to být stejný výrobce, jako u origo. Cena byla (pokud si dobře pamatuji) 75 Kčks.
Když už jsem byl v tom, využil jsem poslední hezké dny a provedl také kompletní čištění laku a údržbu plastů.
EDIT: Tak už jsem spínač pedálu spojky otestoval na 50 km jízdě, při které se před opravou vždy někdy v průběhu vypnul. A tentokrát nic, takže pravděpodobně vyčištění pomohlo.
44140264_271666073483934_2692224597943648256_n.jpg
43950898_271637646799287_6188170785379581952_n.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.