PetrXC70
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Ano, pred bufíkem jsem zakázal tlumit torpédo a PP podběh a pod zadními sedačkami..
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
PetrXC70
Ja som mal na mysli tým čo si použil na deku a čo som použil ja na deku..rozdiel je cca 0,8kg na m2 ale je rozdiel aj v DB..a inak, čo ma tlmenie torpéda spoločne s bufikom?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Asi toto.
Páč jednou mi dotyčný nevyslyšel a půlku jsem toho vytrhal.
Páč jednou mi dotyčný nevyslyšel a půlku jsem toho vytrhal.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
PetrXC70
Sorry
tak xc70 nemá torpedo asi
Přidáno za 1 minuta 38 sekund:
Torpedo na xc90

Přidáno za 1 minuta 38 sekund:
Torpedo na xc90
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
PetrXC70
Rorpedo by mala byt ta cast ktorú som mal na xc90 medzi motorom a kabínou, u teba to nevidím..ja som to na svojej xc70 ešte nič take neriešil, na xc60 tiež nie s na v60 to riešiť nebudem, lebo v torpede mám plno veci
ja som si myslel, že xc70 ma podobne torpedo ako xc90
..tak to nerieš
Neviem či som to pochopil správne, ale chyba ti tam taký plechový “valov”?

Neviem či som to pochopil správne, ale chyba ti tam taký plechový “valov”?
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Konkrétně u mýho auta je to takhle... Co půjde, sundám, vytlumim, nandám zpět... Ale oproti P2 je tam toho dost...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
PetrXC70
Stále sa učím, mal som za to, že tie auta majú tie torpéda podobne..u xc70 som to vtedy ešte absolútne neriešil, Takze ani netuším ako torpedo vyzeralo..xc90 nemá v torpede skoro nič, sle keď som to vytlmil tak to veeelmi pomohlo..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PetrXC70
Však zde není žádné tlumení vidět ani stopy po něm ?Jakub Svoboda píše: 23 úno 2024 20:11 Asi toto.
Páč jednou mi dotyčný nevyslyšel a půlku jsem toho vytrhal.

Jinak je samozřejmě dobré nejen vytlumit prostor POD torpédem ale i samotný plast torpéda ze spodní strany třeba Comfortmat D2kou.
Plechovou dělící motorovou stěnu doporučuji vytlumit Comfortmat Extreme ze strany pod dekou a z vnitřní strany vytlumit Comfortmat Titan. Je to neskutečný rozdíl.
Na životnost ventilátoru doporučuji přídavný kabinový filtr z venku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
PetrXC70
Keď som tlmil torpedo na xc90 som na tlmenie tých plastov vôbec nepomyslel, ale asi by to nemalo veľký efekt na odtlnemie hluku od motora do kabíny, teda nemám to vyskúšané, ale domnievam sa že by to asi iba malo efekt na exteriér, no za mna, vytlmené torpedo na xc90 veľa pomohlo a pritom taká mala blbosť..
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
To bylo na jinym autě, tyhle fotky dával Kuba jen jako příklad...Thor123 píše: 23 úno 2024 21:29Však zde není žádné tlumení vidět ani stopy po něm ?Jakub Svoboda píše: 23 úno 2024 20:11 Asi toto.
Páč jednou mi dotyčný nevyslyšel a půlku jsem toho vytrhal.![]()
Jinak je samozřejmě dobré nejen vytlumit prostor POD torpédem ale i samotný plast torpéda ze spodní strany třeba Comfortmat D2kou.
Plechovou dělící motorovou stěnu doporučuji vytlumit Comfortmat Extreme ze strany pod dekou a z vnitřní strany vytlumit Comfortmat Titan. Je to neskutečný rozdíl.
Na životnost ventilátoru doporučuji přídavný kabinový filtr z venku.
Na P2 sem plastový torpédo netlumil, ale tady to zkusím, zvuk se šíří všemi směry ne? Ta přepážka od motoru - je tam dost špatnej přístup, tu deku si sundaval nebo jen částečně odtáhnul?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Ano, byl to příklad.
Asi budu muset příště psát jak blbec vše pro malé děti, páč poslední dobou mi přijde, že se nikdo vůbec ani nezamyslí než odpoví.
( tím nemyslím nikoho konkrétního, prostě to tak je) všímám si toho i v práci.
Přesněji jste si měli odvodit, že při zástavbě prostě tlumení vadí instalaci nových komponent. Po instalaci ať si to klidně zafoukaj montážní pěnou.

Asi budu muset příště psát jak blbec vše pro malé děti, páč poslední dobou mi přijde, že se nikdo vůbec ani nezamyslí než odpoví.

Přesněji jste si měli odvodit, že při zástavbě prostě tlumení vadí instalaci nových komponent. Po instalaci ať si to klidně zafoukaj montážní pěnou.

-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70

Měření po instalaci tlumení kapoty a na dálnici pak při 110km/h hlukoměr ukázal max 62,9 a min 61,4... Budu muset najít, kolik to bylo u P2 na stejnym úseku při stejný rychlosti...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PetrXC70
Mě to zas jen přišlo jako chlubení tvou prací, protože je tam především vidět práce na bufiku
Jinak tu plechovou mezistěnu jsem samozřejmě v klidu vyndal, z obou stran vytlumil a pak vrátil zpět.
Na autě by to byl strašný hell to dělat, asi by ses dolů ani nedostal přitlačovacím válečkem

Jinak tu plechovou mezistěnu jsem samozřejmě v klidu vyndal, z obou stran vytlumil a pak vrátil zpět.
Na autě by to byl strašný hell to dělat, asi by ses dolů ani nedostal přitlačovacím válečkem

_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PetrXC70
Stejně tak, jako to má na foto Jakub. Celou tu hliníkovou stěnu.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvky: 5933
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
PetrXC70
Pak ti to ukazu. Stejne budes tu deku menit, ze?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
PetrXC70
Neříkal jsi mi, že ložiska na P3 už dělat nikdy nikomu nebudeš?raolsa píše: 21 úno 2024 14:13 Nevím proč, ale prostě ty FAG ložiska nevydrží.
Možná kdyby byly v krabičce Volvo, tak by to bylo lepší.![]()
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
PetrXC70
Jo jo, včera sem prolezl snad 60 stránek na Pietru, ale nenašel...
Přidáno za 29 sekund:
Jde to špatně?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 931
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
PetrXC70
S přípravkem je to akce max na hodinku. Těhlici nahřát, ložisko do mrazáku a jde to jak po másle.
_________________
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
S60 T4 R-Design, 155Kw, Black Stone
Bylo: V40II, C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9972
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
PetrXC70
Když jsem viděl Radka, tak jsem mu pomalu volal rychlou.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2194
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
PetrXC70
No, záleží taky na kvalitě přípravku. Když jsme je měnili na bratrovo V70, tak si na to koupil nějakej obyč za cca 2500kč a ten s tim ani nehnul. Těhlice samozřejmě nahřátá, všechno jak má být, ale přípravek se akorát zohýbal na kaši. Takže těhlici ven a udělat za pomocí polozničeného přípravku a lisu. Hrozná práce, kdyby to za cenu přípravku radši nechal vyměnit v servisu... "nikdy víc"
-
Offline
- Příspěvky: 745
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
PetrXC70
Ložiska přední. Přípravkem stáhnout ložisko ani náhodou. Na měřáku lisu při utrhnutí měřeno u obou ložisek něco přes 13tun
. Ale důležité při nálisu nového ložiska, je do čeho se opře síla tlaku--v tomto momentu můžete podělat celé dílo
. A tady je přípravek k nezaplacení ,má vytvořeny kroužky které se opírají do patřičných míst ložiska a krásně vodorovně při mírném tlaku uloží na doraz ložisko bez požkození.
i u nejlepšího ložiska se požkodí vnitřek při špatné aplikaci ,, zálisu,, a následek ,,životnost jde do kopru...


i u nejlepšího ložiska se požkodí vnitřek při špatné aplikaci ,, zálisu,, a následek ,,životnost jde do kopru...

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Kosak