Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

V70 D5 120kw 2003-2004
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

danik
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 8
Registrován: 14 roků 7 měsíců

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od danik »

Zdravim,

uvazuju o XC 70 a zaujaly me tyhle dva kusy:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/13831350?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/12586966?goFrom=list

Vite o nich nekdo neco? Obhlizeli jste je nekdo osobne? Hlavne me zajima ten v Ostrave, jelikoz to mam blize. Ale pro dobry kus si klidne dojedu.
_________________
Saab 9-5 3.0 V6 LPT Griffin (1998)
ex Saab 9-3 2.0i (1998)
ex Volvo V40 1.8i

amater
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: zatial nic

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od amater »

to: yobi :) dik akurat by ma zaujinalo kolko krat su tei motory po GO ako pise Kuko, mimochodom na aku sumu pride GO pre napr pre s60 ?

Kuko diky !

a co ten VIN ? ako to overujete vy ?

dakujem

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

tak Volvo motory pri 250tis KM ešte žijú spokojene, tie GO som myslel na iné značky :ROFL:

ja som si VIN overil cez kolegu, ktorého švagor robil priamo vo Volvoservise (majú celoeurópsku databázu, mne potvrdili údaje zo Švajcu), ale to je už skoro 3 roky dozadu

a keď som si v lete kupoval druhého Saaba, tak som si VIN vyžiadal od predajcu, aj kontakt na servis v Reichu kam podla razítok jazdil a zavolal som si tam priamo. Nechceli mi to sice poslat do mailu (asi by s tým pani na telefóne mala extra prácu), ale históriu mi aspoň prečítala (a zodpovedalo to serviske)
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

amater píše:to: yobi :) dik akurat by ma zaujinalo kolko krat su tei motory po GO ako pise Kuko, mimochodom na aku sumu pride GO pre napr pre s60 ?
Troufnu si říct že tak možná 3% :D jinak 300 tis najede i koncern, jen u těch vždycky ve 160 tis přestane jít počítadlo km a český pepíci a slovenský jurové maj supr pocit že koupili 10 let starej nafťák se 160 tis najeto:D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

amater
Offline
Příspěvky: 7
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: zatial nic

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od amater »

yoby píše:
amater píše:to: yobi :) dik akurat by ma zaujinalo kolko krat su tei motory po GO ako pise Kuko, mimochodom na aku sumu pride GO pre napr pre s60 ?
Troufnu si říct že tak možná 3% :D jinak 300 tis najede i koncern, jen u těch vždycky ve 160 tis přestane jít počítadlo km a český pepíci a slovenský jurové maj supr pocit že koupili 10 let starej nafťák se 160 tis najeto:D

:D jasne chapem s tymi 3 % si ma potesil :Yahoo!:

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

zaměř se na druh motorového oleje a intervaly výměny ve vztahu k zakarbonování motoru a také na výměny oleje v převodovce potažmo její chod
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Ahoj.
Tak v70 na kterou jsem se byl dívat je už o 10k levnější. https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/13945010?goFrom=list
Jinak jsem ještě hledal něco jiného a našel jsem tady toto https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/13572493?goFrom=list
Nevíte o autě někdo něco? Vypadá na fotkách hezky. Nemáte to někdo kousek do toho bazaru?
Díky
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

m645
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: XC70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od m645 »

Rád bych si jako své první Volvo koupil nový vůz XC70, D5 Polestar s manuální převodovou. Rád bych od vás dvě rady:
a) Není v popsané konfiguraci nějaký nesmysl? Například mi napíšete: polestar nekupuj, to Ti udělá každý servis za flašku. Nebo D5 na XC70 je zbytečně moc, stačí D4.
b) Jaké jsou zkušenosti s http://www.importo.cz? Jejich nabídka na nový vůz je asi o 150.000,- Kč nižší, než co mi nabízí autorizovaný dealer. Máte někdo tip na rozumného prodejce v ČR?

Díky,
Michal

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

Tak Polestar ti za flašku neudělá nikdo. Seriozní "tuning" je vždy v řádu tisíců až desetitisíců. Často to obnáší i HW úpravy.

Polestar má výhodu v tom, že je to partnerská firma a Volvo drží nadále všechny záruky po jejich úpravách (podobně to měl Saab a Hirsch). Polestar často nabízí i speciální barvy karoserie a nejspíš tam budou i nějaké další HW věci.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Roger »

Uplna polestar konfigurace je SW i HW + doplnky...a to uz se prodrazi...pocital bych i vic jak 50litru zalezi na rozsahu.
Ten polestar chip na S/V60T6 AWD stoji v USA $1500
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

m645
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: XC70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od m645 »

m645 píše:Rád bych si jako své první Volvo koupil nový vůz XC70, D5 Polestar s manuální převodovou.
Auto jsem slavnostně zakoupil, čekám, až mi ho dealer dodá. V mezičase sháním zimní komplet za rozumnou cenu. Prodejce mi před očima mával katalogem, kde jsou čtyři disky a čtyři zimní gumy za 40.000,- Kč. A tvrdil, že je to super cena. To se fakt nedá koupit něco na zimu na XC70 za rozumnou cenu? Prosím, dejte mi tip, na koho se obrátit.
Díky,
M.

PeM
Offline
Příspěvky: 173
Registrován: 12 roků
Vůz: n

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od PeM »

To aby mi někdo vysvětlil :D
Nechci rýpat, ale pokud někdo zakoupí vůz za startovací cenu 900 000,- Kč a pak se škube o kola za 40 tis...není na to nějaká diagnoza????
Asi šetřit jo, ale v tomto kontextu???
Nechám se klidně poučit.
:pardon:

selap
Offline
Příspěvky: 1302
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od selap »

Sehnat kola nebude takový problém,pěkný disky se seženou za 10-15 tis. a gumy na ně v podobné ceně (mluvíme o hlíně).Ovšem to se dostáváme k úspoře +- 10 tis a nevím jestli to stojí za to když nové je nové.Ale to je na zvážení každého.......
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od old.fashioned »

m645 píše:
m645 píše:Rád bych si jako své první Volvo koupil nový vůz XC70, D5 Polestar s manuální převodovou.
Auto jsem slavnostně zakoupil, čekám, až mi ho dealer dodá. V mezičase sháním zimní komplet za rozumnou cenu. Prodejce mi před očima mával katalogem, kde jsou čtyři disky a čtyři zimní gumy za 40.000,- Kč. A tvrdil, že je to super cena. To se fakt nedá koupit něco na zimu na XC70 za rozumnou cenu? Prosím, dejte mi tip, na koho se obrátit.
Díky,
M.
máš SZ
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

m645
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: XC70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od m645 »

PeM píše:To aby mi někdo vysvětlil :D
Nechci rýpat, ale pokud někdo zakoupí vůz za startovací cenu 900 000,- Kč a pak se škube o kola za 40 tis...není na to nějaká diagnoza????
Asi šetřit jo, ale v tomto kontextu???
Nechám se klidně poučit.
:pardon:
Taky se nechám poučit. Auto bylo ještě dražší. Chtěl jsem k němu tažný zařízení a prodejce mi nabídl za 27.000,- Kč. Pak jsem zjistil, že Thule prodává tažné za 9.000,- Kč. Jelikož s tím budu tahat větroně z hangáru na start a zpět, Thule mi úplně stačí.

Říkal jsem si, co když je to stejně se zimní sadou? Jasně, asi vám tu připadám jako mimozemšťan, ale do teď jsem měl na svým autě na zimu plecháče a byl jsem v pohodě. Ale plecháče se na XC70 asi vůbec nedělaj, ne? 8)

PeM
Offline
Příspěvky: 173
Registrován: 12 roků
Vůz: n

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od PeM »

Ano, chápu, že auto bylo dražší, právě proto jsem napsal startovací cena, neb je dnes reál od kterého se dá XC pořídit.
Pro mne osobně je úsměvné, proč človíček, který má banány na auto za míč řeší položky na kterých dokáže ušetřit reálně celkem kolik ?
20, 25 tisíc? Čili 2-2,5%?
Osobně pokud si uvědomím kvalitu originálu, možné rizika s neorigo montáží u nového vozu a s tím spojené rizika s uznáváním reklamací u Volva, tak bych se na to vykašlal.
Nevím jak drahý je tvůj čas, ale co tě bude stát ježdění na montáž jinde, hledání náhrad. Není lepší odvézt auto ze salonu hotové, připravené?
Proč jsi v jednání o ceně a slevách nechtěl kalkulaci celkem i se zimním obutím a TZ a z komplet ceny nepožadoval slevu? procentuálně by se mohla dosáhnout lepší hladina.Neřikej, že to v dnešní době nešlo..
Z vlastní zkušenosti vím, jak se české Volvo stavělo k záruční reklamaci u nového auta koupeného u v EU, takže záruka že mi přímo autorizák namontuje origo díl příslušenství a nese odpovědnost za auto jako celek, je pro mne přednější.

A zase tyto případné problémy, tě budou stát tvůj čas a nervy.....Ale když se ti to vyplatí proč ne? :)
K tomu vedla má úvaha, ale taky chápu, neb jsem taky lakota :P
Apropo, plecháče čemu ni, když se ti líbí, 100% v rozměru XC - 16,17 jsou.

m645
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: XC70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od m645 »

PeM píše: Osobně pokud si uvědomím kvalitu originálu, možné rizika s neorigo montáží u nového vozu a s tím spojené rizika s uznáváním reklamací u Volva, tak bych se na to vykašlal.
V tom je jádro pudla mého dotazu. Mám následující příhodu z mého života. Koupil jsem žene úplně nového Golfa Plus, vždycky jsem ho servisoval u autorizovaného prodejce, právě proto, abych měl klid. Letos neprošel technickou. Důvod byl šokující: na štítku, který je na voze vylepen, je jiná hmotnost, než ve velkém techničáku. A můj autorizovaný servis mi to vrátil, že auto neprošlo technickou, ať si to vyřeším. Tak to byl pánové výsledek mé snahy nemít starosti.

Můj dotaz byl právě na tu kvalitu orginálních dílů. Zda je to opravdu kvalita nebo je tam jen hezký logo.

Díky. Jinak ty prachy za kola pro mě nejsou likvidační, to jsi trefil :)

PeM
Offline
Příspěvky: 173
Registrován: 12 roků
Vůz: n

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od PeM »

Že je ten daný autorizák neochotný,samozřejmě neovlivníš, ale za sebe ty rizika snížíš, poněvadž koupíš celek.
U takových hovad bych si už nekoupil nic a samozřejmě negativní reklama. Toto jediné platí na nepoctivce.
Hele, mi taky nezbývalo nic jiného, než intervenovat až v Goteborgu u Volva a postěžovat si na daného autor. prodejce a ejhle ledy se hnuly k naprosté spokojenosti.
Mimochodem HASE už taky neexistuje.
No, narazil jsi na osla v servise i na STK, tak to je.
Můj názor u Volva je takový, že origo se vyplatí. Snad to můžou potvrdit i ostatní.
A co jsem si tak za těch pár měsíců všimnul, většina zde horuje u ALU kol za originál, už jen pro IMAGE a originalitu vozu :) :)

m645
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Vůz: XC70

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od m645 »

PeM píše: Můj názor u Volva je takový, že origo se vyplatí. Snad to můžou potvrdit i ostatní.
Co píšeš je rozumný, objednám si sadu od Volva. Ačkoliv nepatřím k lidem, co by měli potřebu ohromovat okolí originálními koly. Po pravdě řečeno, je mi to fuk, cenu pro mě má jen to, že s tím budu mít míň starostí. Předpokládám, že stejný názor máš i na tažné zařízení, tedy mám si koupit Volvo za 21.000 Kč i když je na trhu Thule za devět?

PeM
Offline
Příspěvky: 173
Registrován: 12 roků
Vůz: n

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od PeM »

Bez urážky, myslím, že dle mého mínění jsem ti svůj názor již dostatečně jasně sdělil v předcházejících příspěvcích :no: :no:

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Roger »

:o OMG, tomu rikam fakt starosti a tezke rozhodovani...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12938
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Mě přijde naopak znak zdravého rozumu, pokud si něco koupim, tak co nejvýhodněji. Tzn. auto s pro mě ideálnim poměrem cena/výkon a totéž s diskama.
Naopak vidím jako znak demence přístup, že když mam auto za mega, tak přece nebudu řešit, zda dám za kola 20 nebo 40. Je jedno, zda je to 2 nebo jen půl procenta ceny, ale prachy jsou to taky. A pokud se jich nutně nemusim zbavovat, protože mi je žerou doma krysy, tak mi snaha o úsporu přijde logická.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Roger »

Vsak prave, koupil bych Thule/Bosal...a nevymyslel, tam dole od soli orezne casem oboje, pak zalezi na povolenych parametrech dle TP
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

PeM
Offline
Příspěvky: 173
Registrován: 12 roků
Vůz: n

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od PeM »

Urvanej píše:Mě přijde naopak znak zdravého rozumu, pokud si něco koupim, tak co nejvýhodněji. Tzn. auto s pro mě ideálnim poměrem cena/výkon a totéž s diskama.
Naopak vidím jako znak demence přístup, že když mam auto za mega, tak přece nebudu řešit, zda dám za kola 20 nebo 40. Je jedno, zda je to 2 nebo jen půl procenta ceny, ale prachy jsou to taky. A pokud se jich nutně nemusim zbavovat, protože mi je žerou doma krysy, tak mi snaha o úsporu přijde logická.

OK, asi jsem dle tvého dement :shock: :shock:
Ale bohudík, či pro někoho bohužel, se pohybuji v sortě lidí, kteří jsou již zak nějak za vodou / většinou poctivě/ a částka na citované úrovni prostě není něco, za co by stálo podstupovat rizika a není pro ně likvidační.
Prominte tedy za můj názor.... :fool: :fool: :fool:

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé