Tak uz mi to konecne taky valííí
Dlouho jsem se nemohl dostat pres hodnoty 800 kg/hr. Problem byl v dost restriktivnim tlumici co je na p80 awd. Po vymene za simonse se dostavam na hodnoty kolem 1000 kg/hr Chtel bych podekovat hlavne Fílovi a Petrovi za pomoc a spousty rad
kghr.gif
Dohledal jsem na sweedspeed ( https://www.swedespeed.com/threads/dyno.411713/ ) zajimavej topic kde resi prepocet kg/hr na hp u s60r. Typek mel na brzde presne 350hp pri 1020 kg/hr Je tam taky uvedena formule na vypocet whp: xxxKG/3.48
Jinak me ceka jeste jeden upgrade a pak uz koncim...
majty píše: 17 dub 2021 18:40
Tak uz mi to konecne taky valííí
Dlouho jsem se nemohl dostat pres hodnoty 800 kg/hr. Problem byl v dost restriktivnim tlumici co je na p80 awd. Po vymene za simonse se dostavam na hodnoty kolem 1000 kg/hr Chtel bych podekovat hlavne Fílovi a Petrovi za pomoc a spousty rad
kghr.gif
Dohledal jsem na sweedspeed ( https://www.swedespeed.com/threads/dyno.411713/ ) zajimavej topic kde resi prepocet kg/hr na hp u s60r. Typek mel na brzde presne 350hp pri 1020 kg/hr Je tam taky uvedena
formule na vypocet whp: xxxKG/3.48
Jinak me ceka jeste jeden upgrade a pak uz koncim...
k24hybrid.jpg
Šťastný člověk, že už končíš, to mě to zase teprve začíná...
Ja sem se dneska dokopal alespon k uprave .BINu na Green Giant(uz sem je tam dal pred tydnem, ale s puvodnim SW na 350cc, o kalibraci vstriku uz vubec nemluve...),
ale uz to ani nenahral(zejtra sna koupim DC-DC StepUp, pacz navysovat napeti o volt uz me krka(BTW ono v nouzi by stacilo dat do serie 1,5V AA/AAA, ale, kdyz uz tam je vypinac, etc, tak sem linej zas otvirat jednotku),
pacz se mi akorat vratil kabel k LPG a sehnal sem konecne klic(doufam, ze to bude Sko) na Landi Renzo Omegas, takze to nejdriv krapet doladim na daily jezdeni,
a u BLACKa sem stejne omezenej tim co snese AT, ale beru to jako prupravu nez se pak mustim do ME 7.7, pacz az se dostavi motor do kabra, tak to zacne bejt zajimavejsi
Tak zase po roce novoty vytažení kabeláže MAP sensoru z patice ECU mimo ,nechci to uvnitř ECU (zatím mi to ukazuje špatně asi sem vybral špatnej nebo mám blbě vzorec pro zobrazení ,momentálně nereším )potom vytažení vodiče pro boot režim(flash)taky mimo někam prdnu zesílení napětí a možná třeba najdu čas a prostor na nějaké testování mimo domov to jen když už jsem to měl rozhozený a další sada vstřikovačů 750 cc/min ,už se mi tu válí od léta a včera jsem je konečně nandal(dokonce přišli EV6 očekával jsem EV14 koupil redukce na připojení,ale fiveomotorsport mně překvapil když jsem zadával objednávku tak jsem zadal Volvo 850 a vyšlo to v nabídce jsem je nenašel jen s EV14),jeden z předchozích mi odešel(už je nechci vidět),ale než jsem na to přišel tak mně málem odvezli to byly totiž ty špatné starty ,ale jen někdy když se měřil tlak na liště tak nic až potom ,když jsem odjel sranda jízdu na letišti Kámen jsem druhý den zkusil nandat zelený a bylo to jasný .Takže jsem zase dnes začal skoro od začátku -kalibrovat jízdami a pro změnu zase přidávat .Tyhle se už tváří pěkně