
Takže, místo opravování těch závad (pomalu je už seznam delší, než seznam výbavy), jsem si zkusil trochu pohrát se sedačkama. Nic závratného, jen vyčistit, dobarvit, namáhaná místa natřít sloním tukem a pak použít kondicionér. Moc jsem si od toho nesliboval, extra výrazná změna to taky není, ale každá drobnost, která mi vrátí chuť se v tom autě vrtat, se počítá, ne?
Sedačky hezky zmatovatěly, akorát ten sloní tuk je lesklý, tak mi to na některých místech (na popraskané kůži) trochu udělalo neplechu. Fleků na sedačce si nevšímejte, byl jsem netrpělivý a barvu jsem ke konci nanášel štětečkem místo houbičky a po ošetření to vylezlo (nebo že by to bylo tím, že jsem na šedé sedačky vzal černou barvu?

Jinak barva stála asi 150,- Kč, takže poměr cena/výkon je OK.
Před: Po: Detail před: Detail po: Jo a na závěr jsem se v noci jel jen tak projet ke kamarádovi. Se staženým okýnkem (nefunguje mi ta klima) a loktem frajersky ven, vlahá letní noc, minimální provoz, motor jen tak přede, HU-801 mi nechutně nádherně brnkala do uší kytaru z Personal Jesus od Johnnyho Cashe... Zase si mne auto získalo a slíbil jsem si, že ho dám do kupy

A když jsem se z téhle své nejkloboukovatější jízdy vrátil a na palubáku svítilo 7,7l/100 (pozn. redakce: normálně tam svítí něco těsně pod 12), byla to příjemná tečka na dobrou noc...