850 kombi - WORKLOG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
OK, snad to budu mat aj v nejakom zeleziarstve
-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
850 kombi - WORKLOG
http://www.dily-volvo.cz/Volvo/S70-V70-00/Vyfuk-S70-V70-00/Montazni-material-tesneni/Objimka-vyfukovy-system-horni-cast-spodni-cast-bez-AWD.html?listtype=search&searchparam=1006093Jofo píše:OK, snad to budu mat aj v nejakom zeleziarstve
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
A zrovna mi odtial ide objednavka, som si to mohol k tomu pridat 

-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Objimka nakoniec objednana, zeleziarstva nezabrali.
Ako som pisal tuna https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45452&start=0#p575361 v poslednej dobe som mal problemy so startami, chytalo tak na 2-4 krat. Kedze mam plyn, tak som vozil so sebou menej benzinu, ostavalo mi tak 12-15L, som myslel ze staci. Podla tohoto fora
http://forum.skodahome.cz/topic/70710-startovanie-za-studena/#entry1234987
som bol teda vcera natankovat 30L, a dnes krasne chytilo na prvy krat. Riesili ste niekto to odpajanie cerpadla, co tam pisu?
Inac byt sa zacina premienat na skladisko, na balkone mam 8 kolies (z toho 4 nove letne Barumky) plus bordel z interieru, a cez pol izby mam vyfuk
Ako som pisal tuna https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=45452&start=0#p575361 v poslednej dobe som mal problemy so startami, chytalo tak na 2-4 krat. Kedze mam plyn, tak som vozil so sebou menej benzinu, ostavalo mi tak 12-15L, som myslel ze staci. Podla tohoto fora
http://forum.skodahome.cz/topic/70710-startovanie-za-studena/#entry1234987
som bol teda vcera natankovat 30L, a dnes krasne chytilo na prvy krat. Riesili ste niekto to odpajanie cerpadla, co tam pisu?
Inac byt sa zacina premienat na skladisko, na balkone mam 8 kolies (z toho 4 nove letne Barumky) plus bordel z interieru, a cez pol izby mam vyfuk

-
Offline
- Příspěvky: 387
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
850 kombi - WORKLOG
Byt jakozto skladiste ND znam moc dobre 
Jaky vyfuk sis koupil?

Jaky vyfuk sis koupil?
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Tuna na fore sa predaval
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=49554
Tiez dnes namontovany opraveny vrch palubky, uz nie je vyduty a nevycnieva ani roh, konecne to vyzera pekne.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=49554
Tiez dnes namontovany opraveny vrch palubky, uz nie je vyduty a nevycnieva ani roh, konecne to vyzera pekne.
-
Offline
- Příspěvky: 387
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
850 kombi - WORKLOG
O tom z inzerce jsem též uvažoval, ale než jsem se rozhýbal, byl jsi rychlejší. Tak ať slouží.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Diky 
Nemate prosim niekto v Brne rameno stieraca, vodicova strana? U mna sa vydrali tie zuby (trochu sme s tym manipulovali a doj*bali to) a potrebujem druhe. Moc diky

Nemate prosim niekto v Brne rameno stieraca, vodicova strana? U mna sa vydrali tie zuby (trochu sme s tym manipulovali a doj*bali to) a potrebujem druhe. Moc diky
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Dnes som si spravil male vyucto a auto zatial na dieloch a opravach, pneu a podobne zozralo slusnych 42 tisic 

-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 kombi - WORKLOG
a to jeste kdybys nebyl muj kamarad tak je to horsi
podle me to neni zas tak hrozny

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14413
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
850 kombi - WORKLOG
To jsi na tom ještě dobře, co jsem teď koukal tak já jsem do Volva zahučel za těch 5 let 143000,-.Jofo píše:Dnes som si spravil male vyucto a auto zatial na dieloch a opravach, pneu a podobne zozralo slusnych 42 tisic

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Absolvovany vylet do Drazdan (AC-DC
) relativne bez problemov, tam a naspat za 1200Kc, neni zle. Akurat na cerpacke v Usti mi pre istotu zabudli nasrobovat krytku LPG nadrzky, takze ju musim teraz zohnat. Je to nejake univerzalne, ci potrebujem presne na konkretneho vyrobcu LPG?
Tiez som zistil, ze auto taha doprava, a to som uz bol na geometrii... mam tam ist znova, ci bude problem niekde inde?

Tiez som zistil, ze auto taha doprava, a to som uz bol na geometrii... mam tam ist znova, ci bude problem niekde inde?
-
Offline
- Příspěvky: 387
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
850 kombi - WORKLOG
Ta krytka plnicího otvoru se dá běžně koupit třeba na některých čerpacích stanicích, je víceméně univerzální.
EDIT: Jinak táhnutí doleva nemusí být jen kvůli geometrii, ale máš rovnoměrně nafouklá a vyvážená kola? Též by to mohly být i brzdy.
EDIT: Jinak táhnutí doleva nemusí být jen kvůli geometrii, ale máš rovnoměrně nafouklá a vyvážená kola? Též by to mohly být i brzdy.
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Auto je cerstvo prezute, ale robilo to tusim aj predtym... myslis ze brzdami? Ale ono to taha doprava aj ked nebrzdim, proste pustim volant a blizim sa ku krajnici, na dialnici to bolo celkom citelne.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
850 kombi - WORKLOG
Pokud je malá sbíhavost, tak se takhle projevuje náklon silnice. Pozoruj, jak se táhnutí mění s úhlem cesty a uvidíš.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
850 kombi - WORKLOG
Anebo skus na chvíli jízdu na levé straně silnice, co to udělá. Já to taky jednou řešil, a vyřešilo se to výměnou pneu. To zjistíš tak, že zkusíš přehodit levou vpravo a pravou vlevo, a jestli to začne táhnout obráceně, tak je to gumama.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Nakolko na vyfuku je stale niekde diera, bolo mi povedane zohnat pletenec. Na skandixe som nasiel tieto 2 veci
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1017038/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1041781/
Aky je medzi nimi rozdiel? Cenovy teda celkom znacny...
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1017038/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1041781/
Aky je medzi nimi rozdiel? Cenovy teda celkom znacny...
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
850 kombi - WORKLOG
Kup si pletenec z Highperformanceparts třeba, tam jsou i levnější. Obecně delší víc pruží, takže spíš nepraskne, ale asi tam budeš muset dát to, co se ti tam vejde. Jo a taky myslim že je to vlnovec, ale to je fuk 

-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
850 kombi - WORKLOG
On se ptal na rozdíl což mu nepomůže ,že si to má koupit někde jinde když tam bude mít také tento problem.Kr.P píše:Kup si pletenec z Highperformanceparts třeba, tam jsou i levnější. Obecně delší víc pruží, takže spíš nepraskne, ale asi tam budeš muset dát to, co se ti tam vejde. Jo a taky myslim že je to vlnovec, ale to je fuk

Tady se podívej:Jofo píše:Nakolko na vyfuku je stale niekde diera, bolo mi povedane zohnat pletenec. Na skandixe som nasiel tieto 2 veci
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1017038/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/manifold/repair-link-exhaust-manifold/1041781/
Aky je medzi nimi rozdiel? Cenovy teda celkom znacny...
https://www.skandix.de/en/installationpictures/Volvo-850/Exhaust-system/1004298/2000334/
Tam najdeš rozdíl příruba na svodech ,příruba na katu to je ten rozdíl musíš to skouknout na autě.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Tak v aute to mam nasledovne..
cize to "nastastie" vyzera na ten drahsi...
Dalej som sa babral s tym nestastnym dialkovym, a podarilo sa mi v tej nechutnej guci kablov najst oznacenie - jedna sa o Serpi Star GR 41. Kto k tomu najde manual, vyvazim zlatom, zatial som nic poriadne nenasiel. Ma to sice aj DIP prepinace, ale nic to nerobilo ked sme sa s tym babrali. Su tam tiez 4 poistky, z coho 2 nemali podla oka vplyv na nic, dalsie dve mali na starost dialkove zamknutie a odomkuntie, ale imobilizer stale fungoval.
cize to "nastastie" vyzera na ten drahsi...
Dalej som sa babral s tym nestastnym dialkovym, a podarilo sa mi v tej nechutnej guci kablov najst oznacenie - jedna sa o Serpi Star GR 41. Kto k tomu najde manual, vyvazim zlatom, zatial som nic poriadne nenasiel. Ma to sice aj DIP prepinace, ale nic to nerobilo ked sme sa s tym babrali. Su tam tiez 4 poistky, z coho 2 nemali podla oka vplyv na nic, dalsie dve mali na starost dialkove zamknutie a odomkuntie, ale imobilizer stale fungoval.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
850 kombi - WORKLOG
nějakej tu mam kdyžtak z desetiventilu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Pasovalo by to?
Mimochodom, nasiel som manual od podobneho systemu, akurat je to GR 410 (TU), ma to par kablov navyse, ale tipujem, ze ten hlavny velky konektor A je rovnaky, nakolko u mna je len ten. Problem je, ze je to v holandstine (ciastocne som to prelozil google translatom), no bude to este vtipne, zajtra sa na to pozriem blizsie... tipujem, ale ze ten 13A by mohol s tym imobilizerom mat co docinenia
Mimochodom, nasiel som manual od podobneho systemu, akurat je to GR 410 (TU), ma to par kablov navyse, ale tipujem, ze ten hlavny velky konektor A je rovnaky, nakolko u mna je len ten. Problem je, ze je to v holandstine (ciastocne som to prelozil google translatom), no bude to este vtipne, zajtra sa na to pozriem blizsie... tipujem, ale ze ten 13A by mohol s tym imobilizerom mat co docinenia
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 Estate B5202S LPG model '96
850 kombi - WORKLOG
Na zaklade navodu, ktory mi ochotny taliansky vyrobca zaslal, sa podarilo imobilizer deaktivovat. V podstate bol strihnuty kablik od zapalovania, na volne konce pripojene 2 draty smerom k tej krabicke. Stacilo to prekablovat a uz mozem pouzivat aj zalozny kluc v najhorsom pripade 
Na vyfuku je vsak stale diera a podla zvukoveho prejavu aj stale vacsia, musim najst kde si to chrochti...

Na vyfuku je vsak stale diera a podla zvukoveho prejavu aj stale vacsia, musim najst kde si to chrochti...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]