repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
ten BG310 se tam dává jen při výměně oleje nebo i dolívá průběžně? na netu při popisu tohoto produktu píšou, že po 25tis KM se doporučuje dolít jedno 325ml balení. To tam za 25tis KM tolik oleje ubyde?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
repas automatu Aisin 55-50
Ja bych mozna nechal skontrolovat i lamely...
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
repas automatu Aisin 55-50
Volvo tohle nazyvalo "Neutral Control", slo o automaticky vyrazovani pri brzdeni ktery melo snizovat spotrebu predevsim ve meste. Cas ale ukazal ze neustaly vyrazovani a zarazovani je spis na skodu, nebot zvysuje opotrebeni oproti klasickymu reseni. U Volva to jde softwarove vypnout, zrovna nedavno jsem za mistnim automatovym guru Davidem Patockou posilal kolegu s dvojkovou V70.bavoraczech píše:Když zabrzdím, v převodovce to lehce cukne a podobně to cukne když odbrzdím a auto se následně rozjede.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
repas automatu Aisin 55-50
Kontrola lamel už by znamenala vyndat převodovku z auta a rozebrat. Při ceně sady lamel už by se pak asi vyplatilo je rovnou vyměnit než jen kontrolovat
. Já spíš jestli to nedělá hydroměnič nebo jestli tam někde neuniká tlak... V Blučině v servisu mi řekli, že to vypadá na hydraulický rozvaděč - mechatronik. No jestli by to BG 310 pomohlo proti nějakým drobným netěsnostem a zlepšilo třeba chod těch ventilů v rozvaděči, pak by to stálo za to zkusit + třeba to vypnutí vyřazování. Řídící jednotka převodovky je stejná u Alfy i u Volva, takže by to mělo jít napíchnout stejně. Já se do ŘJ dostávám přes KKL kabel a SW MultiEcuScan (pro Alfu). Ještě by se mi líbilo, když jedu po městě z kopce a lehce přibrzdím, aby mi to hned nepodřazovalo na dvojku - sice to není závada a už při tom nedochází k žádným kopancům jako dřív, ale docela mě to otravuje. Na známých místech už si občas přepínám převodovku do manuálu kvůli tomu.
Otázka... Pokud bych chtěl ten kondicionér BG310 dolít a mám k dispozici rampu a gola sadu, zvládnu to i sám? Je potřeba těch 325 ml nejdřív vypustit?

Otázka... Pokud bych chtěl ten kondicionér BG310 dolít a mám k dispozici rampu a gola sadu, zvládnu to i sám? Je potřeba těch 325 ml nejdřív vypustit?
repas automatu Aisin 55-50
Bez odpouštění to přes měrku normálně nalej.bavoraczech píše:Kontrola lamel už by znamenala vyndat převodovku z auta a rozebrat. Při ceně sady lamel už by se pak asi vyplatilo je rovnou vyměnit než jen kontrolovat. Já spíš jestli to nedělá hydroměnič nebo jestli tam někde neuniká tlak... V Blučině v servisu mi řekli, že to vypadá na hydraulický rozvaděč - mechatronik. No jestli by to BG 310 pomohlo proti nějakým drobným netěsnostem a zlepšilo třeba chod těch ventilů v rozvaděči, pak by to stálo za to zkusit + třeba to vypnutí vyřazování. Řídící jednotka převodovky je stejná u Alfy i u Volva, takže by to mělo jít napíchnout stejně. Já se do ŘJ dostávám přes KKL kabel a SW MultiEcuScan (pro Alfu). Ještě by se mi líbilo, když jedu po městě z kopce a lehce přibrzdím, aby mi to hned nepodřazovalo na dvojku - sice to není závada a už při tom nedochází k žádným kopancům jako dřív, ale docela mě to otravuje. Na známých místech už si občas přepínám převodovku do manuálu kvůli tomu.
Otázka... Pokud bych chtěl ten kondicionér BG310 dolít a mám k dispozici rampu a gola sadu, zvládnu to i sám? Je potřeba těch 325 ml nejdřív vypustit?
-
Offline
- Příspěvky: 3415
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
repas automatu Aisin 55-50
No ja myslelže si psal že rozvaděč je vyměněnej.....
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
repas automatu Aisin 55-50
Ne,neni vymeneny.Jen mi bylo receno pri vymene oleje,ze pokud se to po vymene nezlepsi,je mrtvej rozvadec no a pokud zlepsi tak i tak je mozny,ze uz je nacatej. jestli staci dolit a nic tim nemuzu pokazit,pak je to jednoduchy prvni pokus...
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
repas automatu Aisin 55-50
Dívej se na to co ti píše martinopel-servisman a né uživatel .
Člověk ,který to dělá denně ti poradí asi nejvíce.
Dolej BG310 a před další výměnou oleje-pro jistotu třeba po 30 000 tak dej BG čistič a uvidíš-buď a nebo a za rozumnej peníz a čas
Člověk ,který to dělá denně ti poradí asi nejvíce.
Dolej BG310 a před další výměnou oleje-pro jistotu třeba po 30 000 tak dej BG čistič a uvidíš-buď a nebo a za rozumnej peníz a čas

repas automatu Aisin 55-50
Chtěl bych se ještě zeptat, kudy vlastně ten BG 310 doliju? Ta měrka je vedle krytu rozvaděče na obrázku níže?
http://www.autoextrem.de/attachments/renault-vel-satis/113023d1223580632-getriebespuelung-atf-su1-aisin-aw55-1-aisin-aw55-su1.jpg
http://www.autoextrem.de/attachments/renault-vel-satis/113023d1223580632-getriebespuelung-atf-su1-aisin-aw55-1-aisin-aw55-su1.jpg
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
jj, merka je vedle deklu mozku.. na predni strane almary.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šumná
- Vůz: EX xc70 D5 aut. 2008
repas automatu Aisin 55-50
bavoraczech píše:Chtěl bych se ještě zeptat, kudy vlastně ten BG 310 doliju? Ta měrka je vedle krytu rozvaděče na obrázku níže?
http://www.autoextrem.de/attachments/renault-vel-satis/113023d1223580632-getriebespuelung-atf-su1-aisin-aw55-1-aisin-aw55-su1.jpg


repas automatu Aisin 55-50
Povedlo se mi dostat se k merce no a k memu prekvapeni,i kdyz jsem dnes s autem vubec nejel ukazala merka opakovane hladinu oleje pres mezni hranici pri 75 stupnich.Auto stoji sice z velmi,ale velmi mirneho kopecku dolu.Mne se to nejak nezda...hladina se musi merit pri nastartovanem motoru a proto ukazuje vic a nebo je nekde chyba?Co se stane s preplnenou prevodovkou?Bylo by treba dobry pres ten kontrolni otvor neco malo odpumpovat?Dik.
repas automatu Aisin 55-50
Vždy se měří při nastartovaném motoru.bavoraczech píše:Povedlo se mi dostat se k merce no a k memu prekvapeni,i kdyz jsem dnes s autem vubec nejel ukazala merka opakovane hladinu oleje pres mezni hranici pri 75 stupnich.Auto stoji sice z velmi,ale velmi mirneho kopecku dolu.Mne se to nejak nezda...hladina se musi merit pri nastartovanem motoru a proto ukazuje vic a nebo je nekde chyba?Co se stane s preplnenou prevodovkou?Bylo by treba dobry pres ten kontrolni otvor neco malo odpumpovat?Dik.
repas automatu Aisin 55-50
Dik,zitra by mel prijit BG 310,tak ho zkusim dolit a o vikendu auro poradne zajedu...
repas automatu Aisin 55-50
Tak to tam mám nalité, ujeto 300 km a asi se to trochu zlepšilo, ale ne úplně a nejsem si jist, jesti jsem to dostatečně prozkoušel. No možná by stálo ještě za to vypnout ten neutrál. Zkoušel jsem jezdit na manuál s tím, že když zastavím na křižovatce, zůstane tam "1" a zdá se mi to tak lepší. Kolik to stojí ta změna FW nevíte?
-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
Volvo nahrava aktualizace zdarma (volvo servis 2.0), jak je to u alfy nemam tuseni... zkus zavolat do alfiho autorizaku.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
repas automatu Aisin 55-50
Dej tomu alespoň 1500kmbavoraczech píše:Tak to tam mám nalité, ujeto 300 km a asi se to trochu zlepšilo, ale ne úplně a nejsem si jist, jesti jsem to dostatečně prozkoušel. No možná by stálo ještě za to vypnout ten neutrál. Zkoušel jsem jezdit na manuál s tím, že když zastavím na křižovatce, zůstane tam "1" a zdá se mi to tak lepší. Kolik to stojí ta změna FW nevíte?
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
repas automatu Aisin 55-50
Mám také problém ale trochu jiné chování.
Pred kompletním proplachem se převodovka za studena chovala v pohode, ale po zahřátí(1500m) někdy nechtěla zařadit jedničku. Sice na volnoběh se to dalo do pohybu po sundání nohy z brzdy. Ale po přidání jen vyletěly otáčky a "pomalu" klesaly.
Dal jsem auto na komplet průplach do AZ-Soldát, objednali maníka od BG, kterej přijel a proplách to udajně cca 16 litry, pak napustil cca 9l jws 3309 a doplnil ho o BG 310. Jo a před čištěním tam nalili nejaké agresivní BG rozpouštědlo na 15 minut aby se rozpustilo blátíčko.(cena 7000,-)
Jezdim s tim cca 1000km a je to horší než předtím. Už ani za studena to na D nezařadí. Vrazim manuál a jednička tam vleze. Při řazení manuálně 2ky musim motoru ubrat tah jinak to při přeřazení podklouzne a vyletí otáčky o 1000ot/m. Trojku už v poho a dál taky. Jinak když je tam dvojka tak klidně mohu vrátit na D a řádí jak v bavlnce.
Pomohl by repas solenoidů? Soldát mě straší repasí mozku za 25 + montáž a olej. Nevim co repas vše obnáší ale pokud to rozeberou vyčistí a daj na to sadu od sonnaxu tak se mi to zdá sakra hodně, když mohu mít nový materiál za 12k 3x linearní solenoid a 6x malej ventil. Mimochodem u Volva a Chevroletu na tuto převodovku stojí jeden linearní solenoid 4500,-.
Pokud to někdo také shání:
http://www.ebay.com/itm/201051356834?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
http://www.ebay.com/itm/190772518424?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Měl jste někdo stejný problém?
Pred kompletním proplachem se převodovka za studena chovala v pohode, ale po zahřátí(1500m) někdy nechtěla zařadit jedničku. Sice na volnoběh se to dalo do pohybu po sundání nohy z brzdy. Ale po přidání jen vyletěly otáčky a "pomalu" klesaly.
Dal jsem auto na komplet průplach do AZ-Soldát, objednali maníka od BG, kterej přijel a proplách to udajně cca 16 litry, pak napustil cca 9l jws 3309 a doplnil ho o BG 310. Jo a před čištěním tam nalili nejaké agresivní BG rozpouštědlo na 15 minut aby se rozpustilo blátíčko.(cena 7000,-)
Jezdim s tim cca 1000km a je to horší než předtím. Už ani za studena to na D nezařadí. Vrazim manuál a jednička tam vleze. Při řazení manuálně 2ky musim motoru ubrat tah jinak to při přeřazení podklouzne a vyletí otáčky o 1000ot/m. Trojku už v poho a dál taky. Jinak když je tam dvojka tak klidně mohu vrátit na D a řádí jak v bavlnce.
Pomohl by repas solenoidů? Soldát mě straší repasí mozku za 25 + montáž a olej. Nevim co repas vše obnáší ale pokud to rozeberou vyčistí a daj na to sadu od sonnaxu tak se mi to zdá sakra hodně, když mohu mít nový materiál za 12k 3x linearní solenoid a 6x malej ventil. Mimochodem u Volva a Chevroletu na tuto převodovku stojí jeden linearní solenoid 4500,-.
Pokud to někdo také shání:
http://www.ebay.com/itm/201051356834?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
http://www.ebay.com/itm/190772518424?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Měl jste někdo stejný problém?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
repas automatu Aisin 55-50
9l asi ne, ale musel jsem tam jet pak podruhé na odsátí. Po zahřátí a volnoběhu byl olej v pulce žlutý měrky.
_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 po-mini-fejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
repas automatu Aisin 55-50
Bez pochyby to dělali odborníci.T00M píše:9l asi ne, ale musel jsem tam jet pak podruhé na odsátí. Po zahřátí a volnoběhu byl olej v pulce žlutý měrky.


-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
repas automatu Aisin 55-50
treba pockat na tom volnobehu 5minut. inak hned po jazde ukazuje menej. Ale aj tak ta repas neminie a mali ti to povedat hned na zaciatku, nie az ked od teba vytiahli prekvapivo vela penazi za material co ani nemohli spotrebovat. (prevodovka obsahuje s hydromenicom cca 7l oleja. Na preplach teda treba cca 8 az 10l a samotna napln vo vani je cca 3,5 az 4,5l . Skus sa obratit na kus reci na marra servis, ci David patocka, zda sa ze uz vedia kde byva problem, a snad aj ako ho riesit.
Ta prevodovka pri opravach je narocna na skusenosti toho kto sa v tom vrta. Nech potom neriesis neverending story s firmami co riesia kocernove ZF a o japoncoch poculi len pri Fukusime

Ta prevodovka pri opravach je narocna na skusenosti toho kto sa v tom vrta. Nech potom neriesis neverending story s firmami co riesia kocernove ZF a o japoncoch poculi len pri Fukusime

-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
repas automatu Aisin 55-50
Tak podívaj TOOM,
vzhledem k tomu, že máš S60, ročník 2001, takže spíš 2000 a tam je stará AW 55-50 ještě v původním problematickém provedení, tak nemusíš vůbec řešit rozvaděč, a klidně tu skříň nech domlátit do konce.
Jen bych chtěl podotknout, že převodovka se neskládá jenom ze selenoidů, rozvaděče a oleje.
Tvůj konkrétní kus trpí na :
prasklá hlavní hřídel 21,5 mm
vydřené víko hřídele
vydřená a protočená pouzdra hlavní hřídele
a tam konkrétně utíká nejvíc systémového tlaku.
Až když je zaručena těsnost mechanických součástí převodovky, tak má smysl řešit rozvaděč.
.....no a v rozvaděči ???? ANO selenoidy, ale co ten zbytek ???
Hlavní příčinou nefunkčního rozvaděče jsou vydřené písty a jejich uložení, a s tím nikdo nic neudělá.
Tam se hraje na setiny milimetru, a to se musí přefutrovat, vystružit a osadit novými písty.
Pak nasadit na seřizovací stolici za 1.5 milionu korun, a seřídit.
Takže proto stojí ten rozvaděč 24 000,- račte si ověřit u http://www.prag-info.cz/_shop/5550.VB12+VALVE+BODY+_+RENAULT_+NISSAN+_+VOLVO+_+LANCIA+5550-MTE4NA-295785.html
a repas stojí cca 17 000,- bez dph
vzhledem k tomu, že máš S60, ročník 2001, takže spíš 2000 a tam je stará AW 55-50 ještě v původním problematickém provedení, tak nemusíš vůbec řešit rozvaděč, a klidně tu skříň nech domlátit do konce.
Jen bych chtěl podotknout, že převodovka se neskládá jenom ze selenoidů, rozvaděče a oleje.
Tvůj konkrétní kus trpí na :
prasklá hlavní hřídel 21,5 mm
vydřené víko hřídele
vydřená a protočená pouzdra hlavní hřídele
a tam konkrétně utíká nejvíc systémového tlaku.
Až když je zaručena těsnost mechanických součástí převodovky, tak má smysl řešit rozvaděč.
.....no a v rozvaděči ???? ANO selenoidy, ale co ten zbytek ???
Hlavní příčinou nefunkčního rozvaděče jsou vydřené písty a jejich uložení, a s tím nikdo nic neudělá.
Tam se hraje na setiny milimetru, a to se musí přefutrovat, vystružit a osadit novými písty.
Pak nasadit na seřizovací stolici za 1.5 milionu korun, a seřídit.
Takže proto stojí ten rozvaděč 24 000,- račte si ověřit u http://www.prag-info.cz/_shop/5550.VB12+VALVE+BODY+_+RENAULT_+NISSAN+_+VOLVO+_+LANCIA+5550-MTE4NA-295785.html
a repas stojí cca 17 000,- bez dph
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvky: 960
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
repas automatu Aisin 55-50
Zdarec, mám dotaz na závadu automatky ve S80 2,5tdi 1999. Byl jsem to dneska projet, převodovka jednička z d bez kopnutí, rozjezd bez problémů, jenže ona si tam pak lupla vyšší rychlost, než motor mohl unést, tak si podřadil na to co tam mělo být při rozjezdu 0-120 plynule bez problému. Další indície za studena se jakoby nechtěl pusti do volnoběhu na křižovatce a celé se to rozvibrovalo. Po ohřátí to bylo už lepší, ale přesto byly cítit, že se to ne a ne pustit. Vytáhl jsem měrku, humus fuj a podle slov majitele tak sedum let neměnil olej. Co jsem pochopil z předešlých stránek tak ta automatika nebyla žádná hitparáda. Myslíte že jí zachrání proplach a olej? Jinak na zpátečku vše ok.
Dík
Dík
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V; Lexus RX 300, Mercedes A190
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé