Furt levnejsi nez original ve volvu. Ale i tak. Nechapu proc je to tak drahy kdyz je to uplne stejny jak na jednickovy nebo dvojkovy oktavce jen jsou jinak drzaky.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Dobre ale kdyz jsem to zkoumal tak fakt je to uplne stejny,rozdil je v drzacich a v dylce hridele. A pak v cene... Jedna se v obouch pripadech o vyrobek firmy PAL a na skodovku to stoji 2000,- funglovka v autorizaku. Bohuzel ted skodovka uz PAL nepouziva a zacala tam rvat Valeo.
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Ekky píše:Dobre ale kdyz jsem to zkoumal tak fakt je to uplne stejny,rozdil je v drzacich a v dylce hridele. A pak v cene... Jedna se v obouch pripadech o vyrobek firmy PAL a na skodovku to stoji 2000,- funglovka v autorizaku. Bohuzel ted skodovka uz PAL nepouziva a zacala tam rvat Valeo.
Vždyť Škodovka je úplně stejná jako Volvo,taky má 4 kola,motor,volant,okna.
A copak jsem to nepsal? Psal jsem to. Jde o to ze pokud se mi posere neco na motorku tak staci koupit skodovackej a ty vnitrnosti prehazet. Pokud se tedy neulomi drzak nebo hridelka. Ale co nejvic odchazi je totozne. Ano musi se to upravit pac skodovka kombik ma odstrikovac na strese takze kontakty jsou jine. Nevim jak je to u sedanu,ktery ma odstrikovac ve steraci.
Ale resime tu co uz sme resily..
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Ekky píše:A copak jsem to nepsal? Psal jsem to. Jde o to ze pokud se mi posere neco na motorku tak staci koupit skodovackej a ty vnitrnosti prehazet. Pokud se tedy neulomi drzak nebo hridelka. Ale co nejvic odchazi je totozne. Ano musi se to upravit pac skodovka kombik ma odstrikovac na strese takze kontakty jsou jine. Nevim jak je to u sedanu,ktery ma odstrikovac ve steraci.
Ale resime tu co uz sme resily..
Když musíš něco rozebraz a upravit,tak to není stejné.Můžeš napsat,že to lze použít,ale nazývat to stejným opravdu nelze.Viz. srovnání Škoda vs Volvo
Stal jsem se novým majitelem V70 r.v.2011. Potřeboval jsem se podívat v pátých dveřích na vývody k couvačce a zkusit připojit sadu k parkování. Bohužel jsem zkoušel demontovat světlo na pátých dveřích, ale marně. Dva šrouby jsou pod tím chlupatým tapicírunkem a tem mi nejde ven. Muselo by to být hodně hrubý násilí a to zatím nechci. Jsou pouze po stranách dva šroubky, na každý straně jeden na přišroubování plastovýho rámečku v okně. Ty mám venku, ale stejně to drží jako čert. Nechal bych to být, ale první majitel si tam nechal senzory namontovat a nevím proč to nedotáhl do konce a tak když už to tam je a jsou zdravý, tak bych to rád rozhýbal. Neporadí někdo , jak se k tomu světlu probojovat, nebo kde zjistit o jaké vodiče (barvu( se jedná? Děkuju Jarda
ja za info ze motorek je stejnej s koncernem jsem rad! Jinak k doplneni informaci pred O1 pred faceliftem mela taky ostrikovac ve steraci, po faceliftu to predelali do tretiho brzdoveho svetla... motorky mam doma oba...
cena volvo dilu je jen pro otrle povahy, proto na aute tento sterac vubec nepouzivam. Automaticke spousteni po zarazeni zpatecky jsem taky vypnul...
Rok se to chystam promazat, ale k tomu jsem se jeste nedostal... Vsechny zde popisovane typicke volvo-problemy-vojeb za vojebem- se postupne objevuje i na mem aute. takze mozna uz reaguju trosku prehnane
Hele ja na 40 musel mit furt cisty zadni okno takze by me to tam tak sralo ze bych asi zoufale koupil ten motorcely ale.tady na XC jsou tak velkezoetne bocni zrcatka ze mi zadni okno nejak nevadi ze je zasrany a kdyz je uz moc vezmu vodu a umeju ho. Nebo zajedu do mycky.. Ale do budoucna urcite sterac sprovoznim... Staci jen to kolecko ozubeny vymenit..
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
me se zadni okno ani moc nespini, nebo to ani moc nevidim jak jsou zatmavene skla. Obcas na pumpe prejdu predni a zadni okno i svetla a to staci...
Sterac poustim jen omylem kdyz o tu kolibku nejak zavadim...